kiva kertoa sulle kaikki, anteeksi inhimillset haluni ja tunteeni. Mä en mun eroottisia / kummallisia tuntemuksiani sun lähellä ala selitelemään sen yksiselitteisimmin kuin että tunsin mitä tunsin :(, sen on just näin eikä vähäänkään pois siitä.
Siihen saattoi sekaantua epävarmuutta, epäuskoa, paniikkia, jännitystä ja pelkoa.- Niin nimitetään niitä nyt siiten vaikka ihastumiseksi/HALUKSi. Miksikö isolla? Koska sinä naurat ja ivaat tunteitani. Käytökselläsi. Huvittelet.
Joten saat kuulla PRKL, että NÄIN ON, Uskallatko, kun minä sanelen miten mennään vai etkö uskalla edetä? Sun säännöt vs mun säännöt. Teot onkin sitten toinen asia. NAurattaa kun aikuiset ovat sen G-. pisteensä kanssa niin hukassa (!) Todellakin
EI kuule, muakaan ei naurata, ei muuta kuin essu päälle ja miettimään perusasioita.
MÄ sanon mitä tunsin, sä saat luvan kuunnella. Mä saan sania sanottavani,anyway ja sinä saat _jatkaa valitsemallasi tiellä_ Ihan sama välitätkö vai et, mä tulkitsen sut jokatapauksesssa välinpitämättömäksi heilujaksi, jolle mikä tahansa ihmissuhde on potenttiaalinen virike avioliitn piristykseksi.
Musta olisi ollut vaan
yf
4
143
Vastaukset
- kuunnellen sua
kuuntelen sääntösi mutta en lupaa totella.
Rakas älä kimpaannu.... - usko y
Uskallanko edetä? Sun kanssa vaiko jonkun muun kanssa?
- ou jes
uskallat ja minäkin uskallan sun. Voi olla aika kivaa tiedossa... Yhdessä.
- uy
ou jes kirjoitti:
uskallat ja minäkin uskallan sun. Voi olla aika kivaa tiedossa... Yhdessä.
Milloin ja missä?
Muuten, mä en ole naimisissa - taijan olla väärä henkilö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483