Mitä kerättiin hyvinkäällä ja keneltä-sekä miten kauas tällainen keräämissarja ulottuu?
Kuka/mikä sairastuu jos keräily on jo vakiintunut käytäntö?
Millaisia pisteitä SINÄ keräät ja keneltä/mistä?
10.9.2011 15:550
voi, voi, voi! laumamme reunoilta viedään alamaisiamme niin että me ei voida kerätä niiltä merkkejämme ja tulla jumaliamme kaltaisiksi
-veljet! laatikaamme ankarammat lait niin että me voidaan kerätä merkkejämme ja jumaliamme laumamme keskeltä laillisesti niin kuin me olemme tehneet aikojen alusta asti!
Hän sanoo
ettekö te keräätte merkkejänne ja jumalianne laumanne keskeltä niin että te tulisitte jumalianne kaltaisiksi-ilman niitähän te, sinä- ette olisi olemassa?
vastaan
olemme lapsuudestaan asti opetettu kerämään laumamme keskeltä jumaliamme toisistamme, niin että asemamme parantuisi toisiamme kohti.
hyvin minua on opetettu- katso! oman laumani kerää vieruslauman merkkejä ja ne kerää meiltä, niin kuin me keräämme toisiltamme niin laumojemme ulkopuolelta olevia joutuu kerää meiltä niin kuin me myös heiltä! tässä on laki ja viisaus!
Hän sanoo
lapsuudesta asti te perustatte olemassaolonne merkkejänne ja jumalianne keräilemiseen toisiltaanne niin että paras keräilijä on omienne lakienne mukaisesti eniten jumalansa kaltainen
-eläin seuraa jumalansa joka on hänen nälkänsä ja syö vierustoverinsa niin kuin te syötte nälkäänne toisienne jumalia-olettehan jumalianne ja jumalianne ovat nälkäänne, siihen teitä kasvatetaan ja niin te olette lakiinne kirjoittanut.
niin kuin susi teidän keskeltänne vie laumastanne jumalankerääjän pois niin myös te veisitte tästä laumajäsenestä hänen jumalia keräilemällä nälkäänne ja niin myös te suden tavoin veisitte hänet pois keskuudestanne kasvatuksenne ja lakienne mukaisesti.
katsos, tällä tavoin kasvatatte toisistanne susia ja joudutte kirjoittamaan voimakkaampia lakeja niin että voitte syödä toisianne kasvatuksenne ja lakienne mukaan
minä olen antanut tämän kaikki teille jaettavaksi keskenään, niin että koko laumastanne tulisi minun kaltaisekseni jakaamalla toisillenne eikä susien kaltaisiksi keräilemällä toisiltanne niin että vaan jokunen teistä tulisi saastaisienne jumalienne kaltaisiksi
tehkää parannus!
Tässä on Herran kasvatus, laki ja viisaus
minä olen Herra, sinun Jumalasi.
Avain.on.lukkO10.9.2011 17:530 SULJE
näen huoneen toisella puolella sairas ja saastainen ihminen- se ei kerää muiden tavoin nämä meidän merkkejä ja jumalia.
Hän kysyy minulta:
kuka toi henkilö on?
vastaan:
hän on saastainen-hän ei kerää luomiamme jumalia eikä kuuluu meille.
Hän sanoo:
eikö te olette keräileet merkkejänne laumanne sisältä nostatakseen asemanne lauman sisältä-että tekin tulisitte merkinne edustamasia asioiden kaltaisia; jumalia?
vastaan:
olenhan minä hänen jumala-olen terve ja kerään merkkiäni lauman sisältä muiden terveiden tavoin.
Hän vastaa:
jos sinä olet terve ja olet kerännyt nämä merkkejä lauman sisältä tullakseen jumaliasi kaltaiseksi niin sinähän olet tehnyt tämän henkilön saastaiseksi.
vastaan:
hän ei kerää jumaliamme lauman keskeltä-hän on saastainen
Hän vastaa:
minä vien laumasi jumalat pois niin tekin tulette saastaisia-Minä olen Herra, sinun Jumalasi.
-----
Sairastuuko yhteiskunta?
LUUNKERÄÄJÄT HYVINKÄÄLLÄ
10
121
Vastaukset
- ph ohdintoja
Voimakas ärsyke aikaansaa voimakkaan reaktion ja voimakas reaktio aikaansaa voimakkaan reaktion
katsellaan esim tämä palstaa...
Pitääkö tämä väite paikkansa?- phohdintoja
Ehkä ei mutta pitääkö tämä:
Voimakas ärsyke aikaansaa voimakkaan reaktion ja voimakkaan reaktion aikaansaa voimakkaan ärsykkeen?
- hopeasurff ari
Aallonharjan ratsastaminen
- aallonharjallako
Oppi ei välttämättä lisää ymmärrystä
(29.05.2012 klo 13.43)
Oppinutkaan ei hyväksy tietoa, jos kulttuuri ei sitä hyväksy.
Tieto ei näytä lisäävän tuskaa, ainakin jos ollaan Amerikoissa. Oppineisuus ja tieteellinen ajattelutapa eivät nimittäin edistä sitä miten todellisena ihminen pitää ilmastonmuutosta.
http://ohjelmaopas.yle.fi/artikkelit/tiede/tiedeuutiset/oppi-ei-valttamatta-lisaa-ymmarrysta
- phohdintoja
-veljet! laatikaamme ankarammat lait niin että me voidaan kerätä merkkejämme ja jumaliamme laumamme keskeltä laillisesti niin kuin me olemme tehneet aikojen alusta asti!
.
.
.
Tutkimus: Epätasa-arvo juontuu kivikaudelle
29.5.2012 15:35
Brittiläiset arkeologit ovat löytäneet todisteita ihmisten epätasa-arvoisesta asemasta yli 7 000 vuoden takaa. Tuoreen tutkimuksen mukaan työkalujen kanssa haudatut miehet olivat eläneet hedelmällisemmällä maalla kuin ilman työkaluja haudatut.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Tutkimus Epätasa-arvo juontuu kivikaudelle/a1305571792643
Näin osaset toimii ja ympäristö rajoittaa toimimalla samalla tavalla...ottamalla.
Antaminen osasten ulkopuolelle ei kuulu alkuperäiseen asetelmaan. - kysyväeitieltäeksy
Raakkunako näin viisaita kirjoittelee?
Kysymyksiä joutuu pohdiskella vielä vähän ennen kuin omia näkemyksiä asiasta laitetaan... - aaallonharja
Ei selity syrjäytymisellä: Joukkosurmien syitä etsittävä syvemmältä
KU
Parin vuoden sisällä tapahtuneiden Jokelan ja Kauhajoen koulusurmien sekä Hyvinkään tapahtumien lisäksi vuoden aikana on uutisoitu seitsemästä perhemurhasta, joissa kuudessa tekijä oli mies.
– Viimeisimmätkin skeptikot ovat joutuneet toteamaan, että kyse ei ole yksittäistapauksista eivätkä tapaukset selity syrjäytymisellä. Syitä on etsittävä laajemmalta ja syvällisemmin, Vasemmistonaiset vaatii.
Lue loput täältä:
http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2807119/ei-selity-syrjaytymisella-joukkosurmien-syita-etsittava-syvemmalta
Aallonharjan ratsastaminen jatkuu...
Mikäli syrjäytyminen/yhteiskunnan/yhteisön/ ulkopuolelle joutuminen ei voida laittaa syyksi niin syy on sisäänrakennettu yhteiskuntaan/yhteisöön ts. ihmisiin.
Luonnollisesti näin siksi että nämä järjestelmät ovat rakennettuja ihmisistä.
Ihmisen peruskäytös juontuu aikojen alkuihin ja sen alkukantaisuuteen
-sivistyneisyys ja kehitys on vaan ohut kuori ja pohjimmiltaan samojen viettien aikaansaannos.
Tällainen johtuu yksinkertaisesti ihmisten tietämättömyydestä vuorovaikuttaessa toisten kanssa, tämä on sisäänrakennettu yhteiskuntaan ja luokitellaan normaalikäytökseksi
-yksinkertaisesti siksi että itseään ulkopuolelta katselu ei onnistuu
Objektiivinen peili(ts. yhteiskunnallinen ja henkilökohtainen kasvatus) PUUTTUU siinä mielessä että silmät suljetaan mikäli näkymä on liian voimakas!
Yhteiskunta/yhteisö on ihmiset.
Pohdittavaa:
tämä on demokratia:
minkälaiset johtajat/asiantuntijat/idolit niin sellainen kansa
minkälainen kansa niin sellaiset idolit/johtajat/asiantuntijat
katsokaas
ei voi olla hyvä paimen ellei ole hyvät lampaat eikä voi olla hyvät lampaat ellei ole hyvä paimen
sosiologisesti katsottuna vuorovaikutustilanteet yhteiskunnan eri olioden välillä on kyse vallasta-egonne harhoista
se valta minkä olette saavuttaneet ette halua luopua ja sitä mukaan maksetaan eri tavoin suuntaan ja toiseen
machiavellism
"Machiavellismilla tarkoitetaan usein ajattelu tapaa, jossa vallankäytön tarkoituksena on keinoja kaihtamatta säilyttää yhteiskunnallisen kehityksen edellyttämä vakaus, status quo. Sillä tarkoitetaan myös voimapolitiikkaa, joka ei menestystä tavoitellessaan kunnioita minkäänlaisia moraaliperiaatteita ja jolle tarkoitus pyhittää kaikki keinot. Machiavellismi on vallan hankkimiseen ja säilyttämiseen suuntautuvaa politiikan teoriaa."
niin kuin te ette olisi asemassanne ilman johtajianne, he eivät olisi asemissaan ilman teitä - aaallonharja
jatketaan...
Lisää paloja palapeliin, numeroita sudokuun ja ratkaisuja vaativaan projektiin...
Kasaessa palapelin, sudokua taikka "vaativan projektin" ratkoessa olet varmaan huomannut että loppusuora on vaan mekaaninen aukkojen täyttäminen-mikäli ei ratkaisu tulee lopussa itsestään tämä projektisi ei ole lähelläkään valmis vaikka olisit ikäänkuin saanut kaikki puuttuvat palaset/ratkaisut paikalleen-vaan se on kehittävissä edelleen.
Tästä voi päätellä jokaisen ongelman ratkaisun tila-onko lähellä vai ei.
Otetaan kaksi joukkuetta-mikäli voittaja ei ole itsestäänselvä puolenajan/puolesta kohtaamisista jälkeen niin ratkaisu ei ole annettu vaikka voittaja löytyisikin.
Tällainen voittaja ei voi olla ilman häviäjä eikä häviäjä ilman voittaja ja sellaisina nämäkin ovat vaan määrittelykysymyksiä.
Lainaan lainaus lainauksesta toiselta keskustelupalstasta ja perustelen sen validiteetti tieteellisestä näkökulmasta katsottuna toisen käden tietona annettuna se on myös yhtenevä vastakohtana olevana uskonnon kanssa samaa mieltä
Eli jos oman sekä vastakkainasetettujen tahojen jotka ovat voimasuhteiltaan samahkoja, ja näiden katsomus on yhtenevä, niin näiden läpi katsottuna tämä väite pitää paikkansa
Keskustelussa mm. mainitaan että ulkoisesti aiheutettu periytyviä ominaisuuksia ulottuu kolmanteen sukupolveen
eli
20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. 20:4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. 20:5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; 20:6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
Tutkittu juttu: Outoa perinnöllisyyttä
Torstaina 12.10.2006 klo 20.00
Kaikki ei sittenkään taida olla perimässä, geeneissä. Tutkijat pohtivat nyt voivatko ympäristön, kuten ravinnon ja kemikaalien vaikutukset periytyä sukupolvelta toiselle.
Ihmisen genomin eli koko geeniperimän selvittäminen muutama vuosi sitten oli suuri tieteellinen läpimurto, mutta se ei sittenkään täysin vastannut odotuksia.
"Elämän käsikirjoitus" jäi edelleen vaillinaiseksi, kun paljastui, ettei ihmisellä olekaan niin paljon geenejä kuin oli uskottu, ja etteivät genomimme juuri eroakaan muista eliöistä. Ihmisen ja simpanssin geenit ovat liki 99 prosenttisesti samat.
Yllättävän iso osa elämän suuresta käsikirjoituksesta olisi siis löydettävä muualta kuin geeneistä.
Jatkuu...
http://www.tiede.fi/keskustelut/geenit-ja-biotekniikka-f10/epigenetiikka-t15854.html
Ajankohtaista on myös tämän aloituksen lisäksi eutanasia, abortti ja ssri lääkkeet
katsotaan lisää linkkejä samalta foorumilta:
Dominance ranking affects genetic regulation in captive rhesus macaque monkeys
April 9, 2012
The ranking of a monkey within her social environment and the stress accompanying that status dramatically alters the expression of nearly 1,000 genes, a new scientific study reports. The research is the first to demonstrate a link between social status and genetic regulation in primates on a genome-wide scale, revealing a strong, plastic link between social environment and biology.
In a comparison of high-ranking rhesus macaque females with their low-ranking companions, researchers discovered significant differences in the expression of genes involved in the immune response and other functions. When a female's rank improved, her gene expression also changed within a few weeks, suggesting that social forces can rapidly influence genetic regulation.
http://www.uchospitals.edu/news/2012/20120409-social-stress.html
Tässä on näytetty että eriarvoisuus yksilöiden välissä on tietynlainen eutanasia, abortti yhteiskunnasta ja hitaasti toteutettu murha
Käytännössä mikä ssri murhaajille tapahtuu on henkisen/tulevien sukupolvien periintyvä eutanasian pikainen korjaantuminen lääkkeiden avulla joka sittemmin johtaa käytössä oleviin(ulkoa tulleita ja sisältä tallennettuja ehdollistumiset) menetelmin suoritetun itsestään puolustautuminen. - ajattelen,siis olen
Luettu
- ++++++++++++++++++++
Plussaaa aloituksellle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3925Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773