Voiko olla että verorahat annetaan rikkaille pankeille köyhien kuntien sijaan jostakin tietystä syystä?
Olisiko mahdollista että taustalla on fasistinen vallankumous jonka arkkitehteinä ovat rikkaat joille enää ihmisten ja kansakuntien kohtaloiden totaalinen hallitseminen on ainoa asia mistä voivat saada nautintoa, kun kaikki muut "ilot" on jo koluttu?
Olisiko niin että kuntien vaikeudet, ahdinko, ja skandaalit kautta EU:n ovat osaa jotakin suunnitelmaa? Entä kunta-uudistukset joissa kuntien kokoa harmonisoidaan "jostakin syystä"? Kuntien määrärahoja leikataan myös, vaikka tiedetään että tämä asettaa ihmiset ahdinkoon. Tuossa vain yksi esimerkki:
"Juuan kunnanjohtajan mukaan valtionosuuksien menetys on suunnilleen miljoonan verran. Saattaa summa olla suurempikin, koska jo ilman uusia leikkauksia Juuka saa pelkkiä lukion valtionosuuksia ensi vuonna noin 200 000 euroa vähemmän kuin tänä vuonna. Tämä johtuu jo aiemmin päätetystä pienten lukioiden korotetusta valtionosuudesta luopumisesta."
http://sakutimonen.blogit.fi/kunnat-ahdingossa/
Miten ne ökyrikkaat maapallosta omaa SIMS-peliään muokkaavat pankkiirisuvut sitten toimisivat toteuttaakseen kieroja toiveitaan?
Julkisen talouden piirissä toimivat kunnat pitäisi saada näyttämään tehottomilta ja ehkä "pöhköiltä" kansalaisten silmissä!
Kansalla pitää olla vahva motiivi antaa elämänsä kaikki avaimet voittoa tavoittelevalle kansainväliselle rikolliskoplalle, joten erilaiset nykyiset fiaskot ovat vain aavistus tulevista hölmöyksistä!
Englannissa on muuten EU-pilottiprojekti jo käynnissä. East Riding of Yorkshire -kunta on tunnetun NAZI-firman (Bertelsmann, suurin Hitlerin propagandan julkaisija aikanaan) tytärfirman Arvaton hallinnon alaisuudessa, tietokantoineen päivineen.
http://centurean2.wordpress.com/2010/05/16/the-nazi-takeover-of-east-riding-of-yorkshire-invasion-took-place-2005/
Koska kyseinen projekti on "mainos jonko pohjalta saadaan lisää toimeksiantoja kautta EU:n, hoidetaan tätä vielä silkkihanskoin. Ainakin kyseisen firman omissa tiedonannoissa. Myös Chesterfield Borow Council on nyt NAZI-firman hallussa, ja Kier on saanut kiinteistöpuolella monopolin (muistatko NAZI-monopolin nimeltä Farben AG???) :
http://www.arvato.co.uk/whats-new/press-releases/arvato-signs-10-year-partnership-agreement-chesterfield-borough-council
JATKUU
Miksi Kunnat Ajetaan Ahdinkoon?!
20
223
Vastaukset
- OY Omistaa Ihmiset?
Tai noh, EU-federalismin "myrkkysieniä" tutkivat tahot eivät silkkihanskoista välitä. Miten on, varmaan kunta-uudistuksia läpi ajavat tahot haluavat suomeenkin tilanteen jossa sekä media että ihmisten elämän hallinto ja tietokannat ovat voittoa tavoittelevien käsissä??:
http://www.caef.org.uk/d87rgns.html
"Across Europe, Bertelsmann aims to expand within the framework of the so-called "Public-Private-Partnership" into areas which are presently under the control of nation states and to carry out activities which are normally reserved for publicly responsible local authorities. Great Britain is also a target of Bertelsmann's expansion in print media. By a joint venture enterprise with two other German media firms in the construction of new large-scale printing facilities abroad, Bertelsman is aiming to gain market leadership in European newspaper printing."
"Lieve-ilmiöitä" manifestoituu jo...
Tämän yksityisen kuntahallinnon omistama (!!!) rakennusfirma potkaisee 70 työläistä pellolle, ilmeisesti parantaakseen kvartaalituloksiaan?
http://www.thisishullandeastriding.co.uk/70-jobs-threat-Hull-City-Council-owned-KWL/story-16401670-detail/story.html
Minun kirjoissa tuollainen kuntahallinnon omistama rakennusfirma on vielä pahempaa fasismia kuin mitä itse fasismi-guru Mussolini onnistui toteuttamaan aikanaan?!
Mussolinin fasismin määritelmä:
"Fasismin ytimenä on keskitetty, vahva valtiovalta, jolle kansa alistuu, ja sen vahva johtaja. Valtio toimii osittain korporatismin avulla.."
EU:n keskitetty sanelupolitiikka valtioiden asioissa, vahvat johtajat kuten Merckel ja Monti, sekä kaiken yksityistäminen, kertovat kai mistä EU:ssa on kyse, vai mitä? EU:ssa alkuperäisen fasismin aseet ja pommit on vaihdettu korkovelka-aseeseen, joka on paljon tuhoisampi ja enemmän kaikkia ihmisiä tuhoava ase. Pienen pankkiiri-eliitin käsissä, siirtäen valtioiden omaisuus ja päätäntävalta (EVM esimerkiksi) harvojen rikkaiden käsiin.
Fasismin määritelmä -lainaus tuolta:
http://www.vapaasana.net/huomioita/2010/05/fasismi-sosialismia-suunnitelmataloutta-hyvinvointivaltio-ja-nationalismia
PS. EVM-yhtiö on saanut eduskuntamme toimesta avaimet kansallisvaltiomme kassakirstuun. Tullaanko näitä varojamme käyttämään jatkossa nopean kuntien hallinnon yksityistämisen toteuttamiseen? On monta asiaa mitkä puhuvat tämän puolesta, vaikkapa se että EVM-yhtiötä on mahdotonta saada oikeuteen esimerkiksi ihmisoikeus-rikkomuksesta, tai oikeastaan mistään muustakaan.
Vaikka VM-yhtiön johtokunta perustaisiEU-alueelle satatuhatta AUSWICHIN KESKITYSLEIRIÄ työntekijöiden asuinalueiksi, verorahoillamme suoritetun sijoitustoiminnan kautta hankittujen suuryhtiöiden voittojen varmistamiseksi, EMME PYSTYISI ASETTAMAAN KETÄÄN OIKEUDEN ETEEN!- Korjaus..
"..EVM-yhtiön johtokunta perustaisi EU-alueelle satatuhatta AUSWICHIN KESKITYSLEIRIÄ työntekijöiden asuinalueiksi, verorahoillamme suoritetun sijoitustoiminnan kautta hankittujen suuryhtiöiden voittojen varmistamiseksi, EMME PYSTYISI ASETTAMAAN KETÄÄN OIKEUDEN ETEEN!
- Suomen natsi-puoluee
Korjaus.. kirjoitti:
"..EVM-yhtiön johtokunta perustaisi EU-alueelle satatuhatta AUSWICHIN KESKITYSLEIRIÄ työntekijöiden asuinalueiksi, verorahoillamme suoritetun sijoitustoiminnan kautta hankittujen suuryhtiöiden voittojen varmistamiseksi, EMME PYSTYISI ASETTAMAAN KETÄÄN OIKEUDEN ETEEN!
t Kokoomus-ja Kepu putsaa täällä kyllä duunarien omaisuudet, ja siirtää ne lähiöihin koppeihin, jotka on uusimpien ympäristö- ja ilmastolakien mukaan tehty kierrätetystä venäläisestä vessapaperista.
= tulevaisuus? - siis ne duunarit ne
Suomen natsi-puoluee kirjoitti:
t Kokoomus-ja Kepu putsaa täällä kyllä duunarien omaisuudet, ja siirtää ne lähiöihin koppeihin, jotka on uusimpien ympäristö- ja ilmastolakien mukaan tehty kierrätetystä venäläisestä vessapaperista.
= tulevaisuus?siirtää lähiöihin, - ja omaisuudet kokkareiden taskuun.
- NWO-lainvalvojat..
siis ne duunarit ne kirjoitti:
siirtää lähiöihin, - ja omaisuudet kokkareiden taskuun.
Ja tulokkaat, eli rotujensekoittajat sekä tulevat maamme miliisit, somalimuslimit, majoitetaan uudisrakennettuihin merenrantalähiöihin.
- urpi
Suomen natsi-puoluee kirjoitti:
= tulevaisuus?Demarit ajaa kuntatalouden kurjistamisella "vapaaehtoisiin" pakkoliitoksiin.
- ja me maksamme
Kuntauudistuksen syy:
Isoille kunnille halpaa ja hyvää tonttimaata, jonka arvo (rakennetut asunnot) nousevat suureen kuntaan liittymisen seurauksena.- Kiitos Palautteesta
Tuossa on varmasti perää, mutta en näe tuota koko EU-alueen reformien taustalla piilevänä syynä.
Nythän on niin että aikanaan NAZI-hallinnon kaavailemaa mallia kunta- tai lääninjaossa toteutetaan meilläkin.
Onko perusteita väittää että EU on alunperin pankkiiritahojen valtaaman NAZI-hallinnon suunnitelma viedä loppuun se mitä jäi kesken, eli ihmisten redusoiminen rikkaiden tuotantoyksiköiksi? Tätä ideaa perustellaan aika hyvin tuossa linkissä:
www.eu-facts.org
FARBEN AG toteutti Mengelen avulla lukuisten lääkkeiden kokeet ihmisillä.
www.profit-over-life.org
Muistakaamme että Angela Merckelillä on kemistin tausta:
http://www.newstatesman.com/politics/politics/2012/06/angela-merkels-mania-austerity-destroying-europe
"The answer is a mild-mannered opera fan and former chemist who has been in office for seven years. Yes, step forward, Chancellor Angela Merkel of Germany, whose solution to Europe’s financial crisis – or lack thereof – has brought the continent, and perhaps the world, to the edge of a second Great Depression. “World Bank warns that euro collapse could spark global crisis”, read the headline on the front of the Observer on 17 June.
With apologies to Mike Godwin and his eponymous law, Merkel is the most dangerous German leader since Hitler."
- no siinä
on ihmisille elävää kauhua luvassa, kun niin paljon sitä elämäänsä kaipaavat!!!!
- Herätkää ihmiset!
Natsi-Saksassakin aikoinaan kunnat yhdistettiin isoiksi alueiksi, joita oli paljon helpompi hallita. Sieltähän tämä koko liittovaltio idea on kopioitu. Juuri sitä Hitlerkin halusi.
Kohta kaikki käskyt tulevat Saksasta ja natseilta.- Stop eu
tässä se todellinen EU-suunitelma- täydelinen valvontayhteiskunta
kansanedustaja.info/2011-valvontayhteiskunta-osa-ii
Selvittää mmiksi mahmuja tarvittiin sankoin joukoin eurooppaan? siks että kansat hyväksyy valvonnan ?
- EU-Flag Alert..
Juutalaisten hihamerkki- tähti on nyt laitettu lippuun, ja niitä on yksi joka kuukaudelle!
- Kokrates
nosto
- EURON natsi-
EU-natsiyhteysviesti poistunut jo 2 kertaa-
hälyyttävää. - Miksi kaupunkien
laatikkotaloihin syrjäytyneille ihmisille, ei perusteta kuntoutusleirejä kyliin? Suomi on ollut varmasti joskus hieno maa, kun yhteisöllisiä kyliä on vielä ollut olemassa. Tämä anglosaksinen minuutta korostava rappiokulttuuri ei pitäisi olla meidän kulttuuriamme, kuten "mettäläisyyttään" häpeävät vanhemmat ikäpolvet ovat yrittäneet meille nuoremmille uskotella.
- demu orjuuttaa
Demareiden suunnitelma.
- hae hoitoa
ihan heti alkuun;
1. mitään verorahoja ei ole annettu rikkaille pankeille eikä muillekaan
2. jos kunta itse ajautuu ahdinkoon, onko se valtion syy?
Jos Juuassa ei pärjätä, miksi minun, Helsinkiläisen pitäisi siitä maksaa?
3. Ilman "pankkiireita" ei Juuan kuntakaan paljoan investoisi eikä
rakentaisi yhtään mitään
ja lisäksi...hae oikeasti apua- Haloo?!
Vai ei ole annettu verorahoja pankeille? Millä luulet että niitä korkoja maksetaan, kun systeemissä ei ole tahoa joka laskisi liikkeelle korkoihin vaadittavia summia?
Pankit ottavat yhä suuremman siivun brulttokansantuotteestamme meiltä pois. Vaikka olemme ns. AAA-luottouokituksen maa, menetämme kuitenkin jo yli 2 miljardia verorahojamme omiin velkoihimme. Siin näiden velkojen korkomaksuihin.
Tämä johtuu siitä että olemme idiootteja, jotka lainaavat maksua vastaan tätä rahaa ulkomailta, vaikka voisimme käyttä ihan itse liikkeelle laskemaa, korotonta rahaa, niinkuin Ruotsi, Japani, Tanska, Norja, Sveitsi ja Kanada tekee.
Jotta olisin yhtä typerä kuin hallituksemme, minun pitäisi mennä naapurini puheille ja vaatia että tämä myy minulle omassa kaivossani ja lammessani olevan veden minulle!
Katso video jossa tämä todistetaan täysin aukottomasti. Video on pitkä, mutta voi olla parhaiten käyttämääsi aikaa koko elämässäsi:
http://www.youtube.com/watch?v=8jqaDV95bJY - Talousnero2000
Haloo?! kirjoitti:
Vai ei ole annettu verorahoja pankeille? Millä luulet että niitä korkoja maksetaan, kun systeemissä ei ole tahoa joka laskisi liikkeelle korkoihin vaadittavia summia?
Pankit ottavat yhä suuremman siivun brulttokansantuotteestamme meiltä pois. Vaikka olemme ns. AAA-luottouokituksen maa, menetämme kuitenkin jo yli 2 miljardia verorahojamme omiin velkoihimme. Siin näiden velkojen korkomaksuihin.
Tämä johtuu siitä että olemme idiootteja, jotka lainaavat maksua vastaan tätä rahaa ulkomailta, vaikka voisimme käyttä ihan itse liikkeelle laskemaa, korotonta rahaa, niinkuin Ruotsi, Japani, Tanska, Norja, Sveitsi ja Kanada tekee.
Jotta olisin yhtä typerä kuin hallituksemme, minun pitäisi mennä naapurini puheille ja vaatia että tämä myy minulle omassa kaivossani ja lammessani olevan veden minulle!
Katso video jossa tämä todistetaan täysin aukottomasti. Video on pitkä, mutta voi olla parhaiten käyttämääsi aikaa koko elämässäsi:
http://www.youtube.com/watch?v=8jqaDV95bJYTiedätkö oikeasti, mitä lainan korko on? Se ei ole rahamäärä, jota maksetaan otetusta lainasta. Se ei ole rahaa laisinkaan. Se ei ole ykkösiä ja nollia bittiavaruudessa. Se on... PÄÄOMAN LISÄYS.
Entä tiedätkö mitä on PÄÄOMA?
- Anonyymi
Ja kaiken takana on kansainvälinen sionisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36874Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29839Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?37770Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663