On se kauheeta hommoo kahtoo.
Alaikäiset juo kaljaa Jätkänpuistossa
21
1353
Vastaukset
- ou nou
mitäs kauheata homon katsomisessa on???? :) mukavia ihmisiä...kunhan ymmärtävät pysyä riittävän kaukana...sanotaanko noin 10 metriä...
- kp
onhan se vähän irstasta mutta suotakoon se heille . olin itsekkin kännisszä noin ripari iässä siis riparin loma viikol kun siihen aiokaan päästiin lomille kun oli viikko kärsitty sitä herran sanaa................................................................
- uspin
Pullojen särkeminen pahinta.
- hgolkgvhomo
Onhan se kauheata ja irstasta kun homot ryyppää!!!!
- pikkuprinsessat
siellä ne pääsöö poijat ekan kerran pukille jätkän puiston pusikoessa
- PASHKAPUHETTA
JA VIDUT!!!
- puskaerkki
PASHKAPUHETTA kirjoitti:
JA VIDUT!!!
heh, taitaa jotain vituttaa, etkö ite päässy? ei tainnu äite päästää naperoa jätkän puistoon enää ilta kaheksan jälkeen? kyllä siellä on pusikot hyvässä käytössä
- ´Tietoinen asiassta
Meillä täällä Puolangalla on muodissa myös juominen ja polttaminen. Saharannan uimarannan luona on sitten Koivumettää nii siel ne tekkee pahhuuksie
- c8
antaa juua!!!
- tähtöset_
mitä sitten vaikka nuoret juo..? :) olettehan te itsekkin ollut nuoria ja tehnyt vaikka ja mitä :D itsekkin olen nuori ja olen kuullut monista monnista monista monista ihmisistä kaikkea, mitä ovat tehneet nuorena.. MUTTA ootteko ikinä miettiny että nykynuoriso ei välttämättä oo niin pahaa sakkia, ku te nuorena? :) vaikka osa porukka käyttää pilveä ja juo ja kaikkea muuta.. niin ei se tarkoita että se meno olisi samanlaista kuin teidän aikoinanne. :) kyllä me nuoret osaamme käyttäytyä, silloin kun meillekkin ollaan kivoja :) eikä meille tarvitse mäkättää joka ihmeen asiasta.. se alkaa pikku hiljaa jo ottaa päähän.. "suomussalmen nuoriso käyttää aineita ja ajaa kännissä " suurin osa, joka täällä käyttää aineita, niin ei todellakaan käytä usein.. mutta täytyy kyllä myöntää että kyllä täällä on ihmisiä jotka tekee mitä vain saadakseen kannabista ja lääkkeitä.. näkyyhän nuita tk:ssakin pyörivän.. ja pitämälläkin yrittävät päästä asuntoihin lääkkeiden ja rahan toivossa.. mutta kuiteskin.. ! me nuoret sentään ollaan tulevaisuus! :)
- dolan609_uu havumäki
vai että monista monnista? nykynuoret on pilalla, aivan pilalla
Sekoillaan minkä keretään, vanhempia ei kunnioiteta, käytös ja pukeutuminen on päin persettä ja mitään muutakaan ei kunnioiteta ja kaikki säretään ja rikotaan lakejakin minkä keretään.. en näe suomen nuorissa minkäänlaista tulevaisuutta, ainoastaan rappion
nuoret on ihan hirveitä, sen siitä saa kun ollaan penskojen kanssa kavereita eikä pistetä niitä kuriin ja nuhteeseen - kokeile ulkoilla
dolan609_uu havumäki kirjoitti:
vai että monista monnista? nykynuoret on pilalla, aivan pilalla
Sekoillaan minkä keretään, vanhempia ei kunnioiteta, käytös ja pukeutuminen on päin persettä ja mitään muutakaan ei kunnioiteta ja kaikki säretään ja rikotaan lakejakin minkä keretään.. en näe suomen nuorissa minkäänlaista tulevaisuutta, ainoastaan rappion
nuoret on ihan hirveitä, sen siitä saa kun ollaan penskojen kanssa kavereita eikä pistetä niitä kuriin ja nuhteeseensielläkin nuoriherra Viljami maalaa piruja seinille. Nimimerkkisi jo kertoo miten pahat hikikomori-meiningit jossain päin Suomussalmen nurkkaa löytyy.
- Niimpä! :-|
Kyllä nykynuorisoa ei kiinnosta työ! Kaikki pitäs saada valmiina ja ilmaseks! Vapaaehtoistyöstä ei oo hajuakaan! Kaikesta pitäs maksaa!
- hepo harri
herskaa kehiin
- lol!
vaikka osa porukka käyttää pilveä ja juo ja kaikkea muuta.. niin ei se tarkoita että se meno olisi samanlaista kuin teidän aikoinanne. :) kyllä me nuoret osaamme käyttäytyä, silloin kun meillekkin ollaan kivoja :)
Käyttää pilveä ja kaikkea muuta??? No ei ole meno samanlaista, ei!
Ja jos meille ollaan kivoja, mekin ollaan..... heh, älä vaan sano teinille vastaan? :D - ketaleet
Ainakin särkevät pulloja. Varmasti saaneet huonon kotikasvatuksen ja olemattoman opetuksen koulussa.
- rappio nuoriso
ei maha tältä kylältä fiksua nuorta löytää.. jotkut ossaa kyllä sopivan paikan tullen esittää asiallista ja reipasta mutta sitten kun silmä välttää niin kaljaa juuaan ja rikotaan paikkoja ja riehuttaan... huumeita käytetään ja räkytettään vastaan eikä mittään käytös tapoja johtuu varmaan siitä että nyky päivänä lasta ei saa kurittaa koulussa saati sitten kotona.. pitäsi ottaa vanhat konstit käyttöön ja koivu niemen herra
- hymyilijäTakametsist
mielestä vihreätä luontomiehen herraa pitäsi antaa nii alkaa se uhmaikä loppumaan pikkuhiljaa, ku porukka istuu jätkänpuistossa terve hymy huulilla. :)
- jjojojojo
taidanpa lähteä jätkänpuistoon oluelle
- saaves
en usko
- astronautti1
vitut ku piriä nii kaikki huolet hälvenee,ainaki vähäksi aikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612