Alaikäiset juo kaljaa Jätkänpuistossa

iso tyttö

On se kauheeta hommoo kahtoo.

21

1353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ou nou

      mitäs kauheata homon katsomisessa on???? :) mukavia ihmisiä...kunhan ymmärtävät pysyä riittävän kaukana...sanotaanko noin 10 metriä...

    • kp

      onhan se vähän irstasta mutta suotakoon se heille . olin itsekkin kännisszä noin ripari iässä siis riparin loma viikol kun siihen aiokaan päästiin lomille kun oli viikko kärsitty sitä herran sanaa................................................................

    • uspin

      Pullojen särkeminen pahinta.

      • hgolkgvhomo

        Onhan se kauheata ja irstasta kun homot ryyppää!!!!


    • pikkuprinsessat

      siellä ne pääsöö poijat ekan kerran pukille jätkän puiston pusikoessa

      • PASHKAPUHETTA

        JA VIDUT!!!


      • puskaerkki
        PASHKAPUHETTA kirjoitti:

        JA VIDUT!!!

        heh, taitaa jotain vituttaa, etkö ite päässy? ei tainnu äite päästää naperoa jätkän puistoon enää ilta kaheksan jälkeen? kyllä siellä on pusikot hyvässä käytössä


    • ´Tietoinen asiassta

      Meillä täällä Puolangalla on muodissa myös juominen ja polttaminen. Saharannan uimarannan luona on sitten Koivumettää nii siel ne tekkee pahhuuksie

    • c8

      antaa juua!!!

    • tähtöset_

      mitä sitten vaikka nuoret juo..? :) olettehan te itsekkin ollut nuoria ja tehnyt vaikka ja mitä :D itsekkin olen nuori ja olen kuullut monista monnista monista monista ihmisistä kaikkea, mitä ovat tehneet nuorena.. MUTTA ootteko ikinä miettiny että nykynuoriso ei välttämättä oo niin pahaa sakkia, ku te nuorena? :) vaikka osa porukka käyttää pilveä ja juo ja kaikkea muuta.. niin ei se tarkoita että se meno olisi samanlaista kuin teidän aikoinanne. :) kyllä me nuoret osaamme käyttäytyä, silloin kun meillekkin ollaan kivoja :) eikä meille tarvitse mäkättää joka ihmeen asiasta.. se alkaa pikku hiljaa jo ottaa päähän.. "suomussalmen nuoriso käyttää aineita ja ajaa kännissä " suurin osa, joka täällä käyttää aineita, niin ei todellakaan käytä usein.. mutta täytyy kyllä myöntää että kyllä täällä on ihmisiä jotka tekee mitä vain saadakseen kannabista ja lääkkeitä.. näkyyhän nuita tk:ssakin pyörivän.. ja pitämälläkin yrittävät päästä asuntoihin lääkkeiden ja rahan toivossa.. mutta kuiteskin.. ! me nuoret sentään ollaan tulevaisuus! :)

      • dolan609_uu havumäki

        vai että monista monnista? nykynuoret on pilalla, aivan pilalla

        Sekoillaan minkä keretään, vanhempia ei kunnioiteta, käytös ja pukeutuminen on päin persettä ja mitään muutakaan ei kunnioiteta ja kaikki säretään ja rikotaan lakejakin minkä keretään.. en näe suomen nuorissa minkäänlaista tulevaisuutta, ainoastaan rappion

        nuoret on ihan hirveitä, sen siitä saa kun ollaan penskojen kanssa kavereita eikä pistetä niitä kuriin ja nuhteeseen


      • kokeile ulkoilla
        dolan609_uu havumäki kirjoitti:

        vai että monista monnista? nykynuoret on pilalla, aivan pilalla

        Sekoillaan minkä keretään, vanhempia ei kunnioiteta, käytös ja pukeutuminen on päin persettä ja mitään muutakaan ei kunnioiteta ja kaikki säretään ja rikotaan lakejakin minkä keretään.. en näe suomen nuorissa minkäänlaista tulevaisuutta, ainoastaan rappion

        nuoret on ihan hirveitä, sen siitä saa kun ollaan penskojen kanssa kavereita eikä pistetä niitä kuriin ja nuhteeseen

        sielläkin nuoriherra Viljami maalaa piruja seinille. Nimimerkkisi jo kertoo miten pahat hikikomori-meiningit jossain päin Suomussalmen nurkkaa löytyy.


      • Niimpä! :-|

        Kyllä nykynuorisoa ei kiinnosta työ! Kaikki pitäs saada valmiina ja ilmaseks! Vapaaehtoistyöstä ei oo hajuakaan! Kaikesta pitäs maksaa!


    • hepo harri

      herskaa kehiin

    • lol!

      vaikka osa porukka käyttää pilveä ja juo ja kaikkea muuta.. niin ei se tarkoita että se meno olisi samanlaista kuin teidän aikoinanne. :) kyllä me nuoret osaamme käyttäytyä, silloin kun meillekkin ollaan kivoja :)

      Käyttää pilveä ja kaikkea muuta??? No ei ole meno samanlaista, ei!
      Ja jos meille ollaan kivoja, mekin ollaan..... heh, älä vaan sano teinille vastaan? :D

    • ketaleet

      Ainakin särkevät pulloja. Varmasti saaneet huonon kotikasvatuksen ja olemattoman opetuksen koulussa.

    • rappio nuoriso

      ei maha tältä kylältä fiksua nuorta löytää.. jotkut ossaa kyllä sopivan paikan tullen esittää asiallista ja reipasta mutta sitten kun silmä välttää niin kaljaa juuaan ja rikotaan paikkoja ja riehuttaan... huumeita käytetään ja räkytettään vastaan eikä mittään käytös tapoja johtuu varmaan siitä että nyky päivänä lasta ei saa kurittaa koulussa saati sitten kotona.. pitäsi ottaa vanhat konstit käyttöön ja koivu niemen herra

      • hymyilijäTakametsist

        mielestä vihreätä luontomiehen herraa pitäsi antaa nii alkaa se uhmaikä loppumaan pikkuhiljaa, ku porukka istuu jätkänpuistossa terve hymy huulilla. :)


    • jjojojojo

      taidanpa lähteä jätkänpuistoon oluelle

    • saaves

      en usko

    • astronautti1

      vitut ku piriä nii kaikki huolet hälvenee,ainaki vähäksi aikaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe