RKP-läistä vihapuhetta ja rasismia Suomen vähemmistöä kohtaan, jotta itse saavat pitää vapasti apartheid-lakinsa suomalaisia vastaan? mm. Ahvenanmaa-ei-suomalaisia-mutta suomalaisten verorahat kyllä-lait, opintokiintiöt ja pakkoruotsitus, jne jne
Psykologomotov RKP-läistä vihapuhetta ja rasismia?
3
76
Vastaukset
- Nainen29.
Juu on se vaan kumma, että RKP/Sekoomuksen mukaan ulkomaiset kouluttamattomat lammaspaimenet ovat huippuosaajia, mutta oman maan yliopistojen, lapin ja idän, opiskelijat eivät kelpaa edes lumitöihin. Mistä tuo viha oman maan kansalaisia kohtaan tulee? Miten nämä pers.häiriöiset ovat eduskunnassa ja miksi heitä aseteta syytteeseen rasismista ja vihapuheesta.
- -Å ! Asiaa.
Ihmettelee tosiaan että millaisia ihmisiä nää on, ja ne virkamiehet jotka tätä oteuttaa- yksi ainakin erosi sanoen ettei jaksa katella moista touhua -
Lisäksi suomensyöjä-poliitikot jotka tuhoaa omaa maataan ja kansaansa EU- ja minkälie-politiikan nimissä.
- rappiolla on ,no jaa
Kokoomus saa rahallista tukea RKP huomattavasti , eli ovat orjia .
Suomen teollisuus on lähtöisin Ruotsin ja Saksan rahapiireistä. He tänne perustivat sahat ja paperiteollisuuden. Kun härmän pojat sai kohtuu palkkaa,niin tehtaat vietiin aasiaan missä työvoima ei maksa mitään.
Viime lamassa -90 luvulla kaikki rakennusliikkeet pelattiin ruotsalaisten hallintaan.
Touhu näkyy hirveinä neliöhintoina ja ulkolaisina rakentajina. Sekä aivan surkea laatu.
Suomi on ulkolaisen rahan vanki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437