RKP-läistä vihapuhetta ja rasismia Suomen vähemmistöä kohtaan, jotta itse saavat pitää vapasti apartheid-lakinsa suomalaisia vastaan? mm. Ahvenanmaa-ei-suomalaisia-mutta suomalaisten verorahat kyllä-lait, opintokiintiöt ja pakkoruotsitus, jne jne
Psykologomotov RKP-läistä vihapuhetta ja rasismia?
3
<50
Vastaukset
- Nainen29.
Juu on se vaan kumma, että RKP/Sekoomuksen mukaan ulkomaiset kouluttamattomat lammaspaimenet ovat huippuosaajia, mutta oman maan yliopistojen, lapin ja idän, opiskelijat eivät kelpaa edes lumitöihin. Mistä tuo viha oman maan kansalaisia kohtaan tulee? Miten nämä pers.häiriöiset ovat eduskunnassa ja miksi heitä aseteta syytteeseen rasismista ja vihapuheesta.
- -Å ! Asiaa.
Ihmettelee tosiaan että millaisia ihmisiä nää on, ja ne virkamiehet jotka tätä oteuttaa- yksi ainakin erosi sanoen ettei jaksa katella moista touhua -
Lisäksi suomensyöjä-poliitikot jotka tuhoaa omaa maataan ja kansaansa EU- ja minkälie-politiikan nimissä.
- rappiolla on ,no jaa
Kokoomus saa rahallista tukea RKP huomattavasti , eli ovat orjia .
Suomen teollisuus on lähtöisin Ruotsin ja Saksan rahapiireistä. He tänne perustivat sahat ja paperiteollisuuden. Kun härmän pojat sai kohtuu palkkaa,niin tehtaat vietiin aasiaan missä työvoima ei maksa mitään.
Viime lamassa -90 luvulla kaikki rakennusliikkeet pelattiin ruotsalaisten hallintaan.
Touhu näkyy hirveinä neliöhintoina ja ulkolaisina rakentajina. Sekä aivan surkea laatu.
Suomi on ulkolaisen rahan vanki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244