Jotenkin tulee nyt mieleen ns. jyväskylän pommimiehen tapauksen yhteydessä vaimon osuus tapahtuneeseen. Jos vaimo ei olisi tehnyt ilmoitusta niin räjähdysaineita ei olisi koskaan löydetty ja tämä häly, joka nyt mitä ilmeisemmin on varmistumassa "paljon melua tyhjästä"-sarjaan kuuluvaksi uutisankaksi, olisi jäänyt tekemättä.
Tuskinpa poliisi olisi päästänyt vapaaksi henkilöä, jonka uskottaisiin olevan vaarallinen yhteiskunnalle. Se käsitys mikä minulle on tapahtuneesta muodostunut on se, että kyseessä oli todellakin opiskelija/tutkija, ei rikollisuuteen suuntautunut ihminen.
Huomasin, että vaimo oli poistanut facebook-profiilistaan jotakuinkin kaikki tietonsa ja ne n. 300-400 valokuvaa, jotka hänen albumissaan olivat (perhekuvia ja suurin osa kuvia hänestä itsestään). Mies sen sijaan on pitänyt profiilinsa ennallaan.
Mikä siis oli vaimon motiivi "ilmiantajana"? Viitteitä väiteystä pahoinpitelystäkään ei ilmentynyt. Ja häistäkin oli kulunut vain parisen kuukautta.
Kuka tahansa näköjään pystyy mustamaalaamaan kenet tahansa. Ja kun maine on kerran tahrattu niin sitä on vaikea puhdistaa, vaikka tosiasiat kuinka tuotaisiin esille.
Ns. Jyväskylän pommimiehen vaimon motiivi
20
395
Vastaukset
- Motiivina oli
saada uutisiin esille tapaus, jossa kantasuomalainen esitellään pommimiehenä, että päästään myöhemmin sanomaan, että "Ei ne pelkät muslimit räjäyttele...". Samalla saatiin taas yksi uusi tekosyy tiukentaa aselakeja ja kemikaalilakeja. Sillähän ei ole väliä, että kyseessä ei lopulta ollut mikään räjäyttelijä, pelkkä uhka riittää. Kohun nostattamisesta varmasti maksettiin rahaakin, tietyiltä tahoilta...
- ap
Olen nyt niin tinkimättömällä tuulella, että intän vastaan, koska heitit vain arvailuja ilmaan. Mitä tarkoitat viimeisellä lauseellasi? Siis kuka muka maksaa ja kenelle tämän tapahtuman uutiskohusta?
- f3tg4hy3h34
Todistaa jälleen sitä että nainen on epäluotettava todistaja aina oikeudessa.
- Moni asia ennen pare
Ennen ei naisten todistusta hyväksyttykään. Paitsi tietysti jos aviomies takasi hänen sanansa.
- jne....
Mun olisi aika vaikeeta kuvitella parisuhteen jatkamista jos mun puoliso tekisi minusta kaksi perätöntä ilmiantoa. Olisiko vaimo hiukka julkisuudenkipeä. Kuvat facessa viittaavat siihen suuntaan. Nykyään on muotia olla julkisuushakuinen ja jos ei ole mitään erityislahjoja niin otetaan mielikuvitus avuksi vs. Minttu Vettenterä ym.
- Kemistit nyt keittel
Kemianopiskelijoista osa on ollut kiinnostunut lapsesta asti kaikenlaisista kemistikoktaileista, myös paukuista. Yli 20-vuotiaatkin saattavat tehtailla hämäriä kokeiluja nitroglyserolista LSD:hen, ja monet kertovat osaavansa halutessaan tehdä kumpaa vain noista, ja monta muuta erikoista ainesta.
Muinoinen peruskoulun fysiikan ja kemian maikkanikin oli tehnyt ainakin nitroglyserolia. - assfafafaf
- jjl
kuka toi akka on.?
- åi4ofgvc90
Tiedän, ettei kemistillä ei ole ollut onnea yhdessäkään parisuhteessa. Fb:ssa pitää ihan julkisena seinänsä ja kuka tahansa voi lukea kulloisetkin naisseikkailut. Huomionkipeä?? Naiset vaihtuvat kuin sukat. Sen tietää jokainen, joka on vähänkin tämän miehen kaveriksi jossain käänteessä päätynyt. Ex-kumppaneiden juttujen perusteella ei kyseessä ole ainakaan mikään rehellisyyden perikuva. Kemistin kaikki naisvalinnat ovat vähintäänkin erikoisia. Erikoinenhan on itse mieskin.
Tiedossa on ihan julkisesti luettavissa oleva juttu muuan ex-hoidolta, joka synnytti miehelle lapsenkin.
http://www.netmission.fi/fi/kristillinen_elama/todistukset/hanna_vahala/?id=320
Nyt kaikkien katkerien exien tilitykset seiskaan ja iltikseen!- helluntaiheilaaaaaa
Mutta kyllä ovat huomionkipeitä hänen naisystävänsäkin, tai ainakin tämä viimeisin vaimo, johon tuo "pikkutaffe"-linkki viittaa. Aika ärhäkästi vaimo kirjoittaa "pommimiehen" ex-vaimolle facebookissa lasten tapaamisoikuedesta isäänsä, joten "suo siellä, vetelä täällä". Ai niin, tämäkin vaimo on helluntailainen.
- hehheh
Ihan kuin kauniita ja rohkeita seuraisi...
- ihme tyyppejä
Jos uusi vaimo on helluntailainen ja pommimiehen facebook-statuksessa lukee ateisti niin miten tällainen pari yhteen ajautuu? Kummallista kertakaikkiaan.
- tykkään jäätelöstä
Sekä uusi vaimo että yksi toinen edellisistä vaimoista (avovaimo?) ovat molemmat helluntailaisia. Joku ihminen on kenkäfriikki, toinen diggaa sairaalloisesti blondeja ja joku on addiktoitunut helluntailaisiin.
- 123moppi
Ja kovin on mustasukkainen miehestään.Feisbookissa aika rajua tekstiä.Kas kun eivät ole poistaneet päivityksiään. Kyllähän noista jutuista alkaa kuvio hahmotua siihen malliin että mustasukkainen vaimo tekee miehestään perätömiä tai ainakin vahvasti liioiteltuja ilmiantoja. Voi elämän kevät! Voi tätä pimeyttä!
- tykkään traktoreista
Tykkään jäätelöstä-nimimerkille: Ei, oikea ex-vaimo ei ollut helluntailainen. Liitto kaatui miehen pettämiseen ja lapsensaamiseen toisen naisen kanssa, joka tuli sen jälkeen uskoon ja kääntyi helluntailaiseksi. Pettäminen ei kai ollut mikään yllätys kun mies oli edellisissäkin liitoissa pettänyt.
Ei mies tapaa avioliiton ulkopuolella syntynyttä lastaan, toisin kuin lehtijutussa silmät loistaen väittää. Kertoo paljon rehellisyystasosta sekin.- jallukahvi
Tokkopa tämän kohun jälkeen kumpikaan lasten äideistä haluaa lööppisankarin pitävän yhteyttä lapsiinsa...
- tykkään uida
Niin se olikin. No joka tapauksessa tiedän että tämä nykyinen vaimo on helluntailainen - vai onko enää nykyinen vaimo. Statuspäivityksessä facessa oli pudottanut uuden sukunimensä pois ja poistanut miehensä frendilistaltaan.
- vanhapiika viiksekäs
Komea mies kuiteski tämä E.K ainakin ulkoisesti. Ymmärsinkö että oisi nyt vapaa....
- HarHarHar
Komia kolli on, mutta naismaku on täysin kummallinen. Luulisi noin vetävän nuoren yliopistokollin saavan pokattua saman alan akateemikkohempukan! Makunsa kullakin.
- Gulliverin matkat
Nyt lohkee piirakkaa kun ollaan julkimoita hehee. Kenethän pommimies pamauttaa paksuksi seuraavaksi? Pommimies räjäyttää naisten tajunnat ohjuksellaan! XD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392497
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait31518Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841323
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124843- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596