Onko kokemusta esikoulun aloittamisesta. Miten on sujunut
esikoulun aloittaminen
7
801
Vastaukset
- näääääin
Hyvin sujui ensimmäisen ja toisen kohdalla, kolmannen kohdalla oli taitamaton, lapseton, tuore ope, eikä sujunut oikein kuinkaan.
Näin ensimmäisen kerran senkin ihmeen, että eskariope voi olla "koulukiusaaja" ja otin muksun pois loppuajaksi (n.5 kk). - meillä näin
Tällä viikolla alkanut ja ainakin toistaseks tyttö lähtee mielellään vaikka lähes kaikki kaverit siellä uusia eikä ole koskaan ollut päiväkodissa..näyttää olevan kuitenkin myös rankkaa kun nukahtaa myös päiväunille pk:ssa vaikka ollut jo useamman vuoden niitä nukkumatta :O
Toivottavasti jatkuu yhtä hyvissä merkeissä, vanhempien vartteja odotellessa.. - sdfjhsklfhjsdk
Hyvin menee. Kaverit selvästi tärkeämpiä kuin aiemmin.
- mä vaan...
Se yleensä sujuu niin kauan tosi mukavasti, kunnes vastaan tulee sinua nuorempi koulutettu opettaja, joka uskaltaa sanoa asioita suoraan.
Sen jälkeen alkaa yleensä itkupotkuraivari vanhempien osalta, että "miks mun lasta komennetaan?!". Sitten ei enää menekään kellään kivasti.- äiti kahdelle
No tota joo ei voi yleistää..meidän eskaritädeillä näkyy olevan asenne et pojat on poikia ja tytöt tyttöjä..ja ne just on mua nuorempia..toisessa ryhmässä taas kuria pitää vanhempi naishlö ja kunnioitan häntä suuresti.Ikävä kyllä poikani on eri ryhmässä.Niin ja poikani ei ole häirikkö.Vaan ihan oikeesti se kiltti.Hän ei vaan tunnu eskaritädeille kelpaavan omana itsenään,joten häntä on saanut koulia.Olen asioista sanonut mutta minua ei ole kuunneltu,miten sitten poikaani kuunnellaan? En tiedä.Nyt on enää vaihtoehtona se että mieheni vie ja hakee pojan,minä pysyn kotona.
- viidenipananmama
ensimmäisen kohdalla meni hyvin, toinen aloitti tänä syksynä ja ihan hyvin on tälläkin näyttänyt menevän, hehkutti ensimmäisinä päivinä uusista kavereista koko ajan niin että isosisko jo hermostui :D
- myös vanhempana
isosiskot hermostuu aina :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504