Vany Nails Espoon Keskuksessa

KYNSISTUDIO

Kävin laittamassa kynsiäni tuossa vany nailsissa siellä yksi poika varmaankin vietnamilainen teki minulle rakennekynnet siis AVAIN PAS*KAA PALVELUA!!! LAATU IHAN SURKEA EI KESTÄNY EDES YHTÄ VIIKKOA NIIN PARI KYNSI JO KATKESI.!!!

46

5045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas23424

      Sain yhtä Suomen huonointa palvelu kyseisessä paikassa ja kaikkein inhottavampana asiana kynsistä tuli aivan karmeat...geelaus oli muhkurainen ja rankalainenmanikyyri lohkeili parissa päivässä (ei edes tippejä)!

      Paikassa oli kiiree ja kynsiäni laittoin vuorotellen kaksi eri naista. Aikoja oli buukattu päällekkäin ja välineet oliva tlikaisia. Ripisienpidennys tarvikkeetkaan eivät ole samaa luokkaa mitä ns. kunnon paikoissa.

      Kävin korkauttamassa kynteni siellä (1viikon takuu) eikä niistä vieläkään tullut yhtään sen paremmat. Töhryiset ja hutiloiden 10 minutissa tehnyt (koska samaan aikaan naisella oli toinen asiakas). Sanoi vain lopuksiettei nyt kerenny tehdä kunnolla ja ensi kerralla sitten maksaa kun tulen siistimään ne!!!En todellakaan mene enää uudelleen. Tuskin kolmannellakaan kerralla onnistaa vaikka sanotaan että kolmas kerta toden sanoo :)

      Nyt sitten etsimään uutta paikkaa, jossa saisi kauniit kynnet. Omissa alkuperäisissäkään ei mitään vikaa, mutta halusin vain geelivahvistuksen ja ranskalaisen manikyyrin vahvistamaan kynsiäni....nyt sain muhkuraiset kynnet, joita saa peitellä!

    • enmeneenaanikina

      Kävin manikyyrissä Vany's Nailsissa Espoon Keskuksessa ja oli kyllä melkoinen kokemus. Sitten alkoi hoito ja ensimmäisenä asetettiin likainen pyyhe käsien alle. Olin tilannut ranskalaisen manikyyrin, mutta sitä ei kuulemma voinutkaan tehdä, koska kynteni olivat liian lyhyet. Sen sijaan hän lakkasi kynteni tavallisesti ja ne jäivät märiksi, vielä tunnin päästä lakkauksesta kynsiin tuli jälkiä, kun ne osuivat johonkin. Välissä minua pyydettiin käymään itse pesemässä käteni, joka tapahtui nurkassa sijaitsevassa likaisessa lavuaarissa. Käsiä ei rasvattu missään välissä. Ainoastaan kynsien viilaus ja lakkaus, vähän sörkittiin kynsinauhoja. Voi luoja! En kyllä uskaltaisi ikinä mennä tuonne ottamaan mitään rakennekynsiä. Tämä oli kyllä surkuhupaisa kokemus. Välttäkää siis!

    • as12sda

      huijausta
      Laittavat kynsiä muka geelillä ja ottavat suuremman maksun. Todellisuudessa kynnet ovat akryyliä. Käytyäni oikeassa ja rehellisessä kynsistudiossa huomasin selvän eron. Valitettuani asiasta sain vain haukut niskaani. Törkeää huijausta vieläpä tämän päivän Suomessa.

      • valinnanvapaus on

        Vähän mua kiinnostaa, mitä maksetaan hutiloiduista, ja mitä kunnollisista.

        Menitkö paikkaan vain halvan hinnan vuoksi vai miksi? Oletko jatkossa valmis maksamaan huolellisesta työstä laatutuotteilla enemmän?

        Selvä asia on, että koulutettu, veronsa, vuokransa, alvinsa, eläkemaksunsa ja muut kulunsa maksava ammattilainen joutuu myös veloittamaan työstä enemmän, kuin kotioppinut, kenties pimeän työn tekijä.


      • muovinäppi

        geeli ja jauhe on molemmat akryyliä.


      • Nailtech
        muovinäppi kirjoitti:

        geeli ja jauhe on molemmat akryyliä.

        Ei ole.

        Molemmat on akrylaatteja mutta nimet geeli ja akryyli on eri tuotteille.


    • Espoolainen

      Yritin maksaa kortilla mutta sanoivat että heille käy maksuvälineeksi vain käteinen!!Heillä ei käy pankkikortti siksi, että pankki tilittää korttiostot firman tilille ja tiliotteet pitää toimittaa kirjanpitoon tai jos ei toimita niin niistä jää kiinni viimeistään verotarkastuksessa. Käteisen käytöstä ei sen sijaan ikinä jää kiinni vaikka kuittejakin kirjoittelisi, ainhan voi ottaa uuden vihon käyttöön.

    • PETTYNYT1321414

      iis aivan järkyttävä paikka.. varotuksen sana siis kaikille.
      menin sinne ottamaan ripsipidennyksiini huoltoa. minut laitettiin makaamaan penkille ja laput silmille ja tekijä häipyi paikalta.. odottelin siinä puolisen tuntia ilman minkään näköistä palvelua. yritin huudella hänen perään mutta turhaan. kun hän vihdoin saapui paikalle yritin kysyä mitä tässä oikein tapahtui, mutta hän ei vastannut toisti vain sanaa "ruuhka" uudestaan ja uudestaan. he repivät vanhoja pidennyksiä irti niin että sattui, ja omat ripseni lähtivät juurineen! jälki näytti kyllä ihan hyvältä, mutta he laittoivat monta pidennystä samaan ripseen, eli vähän tökköisen näköisesti.. ainoa hyvä asia koko paikassa on halvat hinnat, mutta vastaisuudessa maksan hieman enemmän hyvästä palvelusta ja laadusta, kun pilaan omat ripseni kivuliaasti.

      • Sarah kuivamäki

        Hei tää sama komentti oli california nailsin valitus keskustelussa valitse ääliö kumpaa vaalitat


    • vanynails..PASKAAAAA

      On huonoja kokoemuksia ainakin ripsien pidennyksistä. Ripset tippuivat 3 kertaa viikossa pois (kävin reklamoimassa, tekivät aina uudestaan mutta huonosti) Ne mitkä jäi silmiin olivat liimautuneet useisiin omiin ripsiin ja pidennyksiin klimpeiksi. Jotka olivat kivuliaita lähtiessään pois.

      He myös laittavat ripset jokaripseen, mikä on kiva 1-2vko, mutta sitten kun ripsi kasvaa pituutta näyttää todella tyhmältä. Ja kun kasvavaan ripseen laitettu ripsi on myös lepovaiheen ripsessä joka lähtee irti, se rupeaa painamaan silmää ja lähtee lopulta pois repästen myös kasvuvaiheessa olevan ripsen mukanaan.

      En suosittele kenellekkään! Tekevät nopeasti mutta huolimatonta työtä!

    • blondi141414

      itse en ole ollut erityisen tyytyväinen paikasta hankkimiini ripsenpidennyksiin. Ainakaan ripsien laatu on kaikkea muuta kuin laadukasta. Ripsiä laitetaan omaan ripseen montakappaletta ja omat ripset lähtee sitten juurineen.. ei hyvä.
      kaverillani ripset oltiin pistetty todella huonosti. Kaverini sanoi että joko teette uudet kunnolliset tai pois kokonaan no ne otettiin sitten repimällä juurineen vaikka olisi pitänyt liottaa....

      http://www.vanysnails.fi/

      ÄLKÄÄ astuko edes jalalla sinne.

      • Sarah kuivamäki

        Tämäkin viesti oli myös california nailsin valitus foorumiss onks sulla ämmä pääässä vikaa.


      • akskafjf
        Sarah kuivamäki kirjoitti:

        Tämäkin viesti oli myös california nailsin valitus foorumiss onks sulla ämmä pääässä vikaa.

        tällälailla käy vain ko. liikkeen työntekijät pelastamassa mainettaan. Suosikaa suomalaisten paikkoja ihan meidän oman työllisyyden puolesta!


      • tiina nimeton
        akskafjf kirjoitti:

        tällälailla käy vain ko. liikkeen työntekijät pelastamassa mainettaan. Suosikaa suomalaisten paikkoja ihan meidän oman työllisyyden puolesta!

        Olen samaa mieltä "naurettavaa"
        nolottaa oikein heidän puolesta.


      • Hohhoijaa
        akskafjf kirjoitti:

        tällälailla käy vain ko. liikkeen työntekijät pelastamassa mainettaan. Suosikaa suomalaisten paikkoja ihan meidän oman työllisyyden puolesta!

        Kopioitu suoraan california nailsin palautteista tämäki kommentti!


    • asd

      Ompas huonoa palautetta liikkeestä, jätän menemättä.

    • okokokok

      En suosittele
      Olen käynyt pariin otteeseen kyseisessä paikassa ja en suosittele jos kynsistäsi yhtään välität. Kynsistä tuli kellertävät heti ja jokaisen huollon jälkeen jäi kasvanut osuus selvästi uusien geelien alta näkyviin. Liikkeessä muutenkin todella onneton hygienia, työntekijäthän eivät putsaa edes omia käsiään saatikka välineitään. Kyllä varmasti hyvin jyllää kaikenlaiset sienet sun muut taudit tällaisella meiningillä.
      älkää ihmeessä menkö sinne mitään jalkahoitoja ottamaan, koska niitä välineitä ei todellakaan putsata asianmukaisesti ja jalkahoidoissa on todella suuri riski saada mm. jalkasientä yms.

    • vanysnails

      kävin kans vanys nails espoon torilla, ottamassa ripset..ei tehny niin ku sovittiin mut jälki oli ok...mut se järkytys silloin kun viimeinenkin ripsi karisi kun se neiti oli leikannut mun omat ripset puolta lyhyemmiksi. YYYÄÄÄKS..ripsihuollon aika kun oli niin neiti itse perui ajan ja siirsi kahdella viikolla, niin minun olisi pitänyt maksaa täyshinta eikä huoltohintaa, ni jäi menemättä.

    • asiakas12132312

      Espoolainen7.8.2012 11:07
      0 Avaa
      Sulje Yritin maksaa kortilla mutta sanoivat että heille käy maksuvälineeksi vain käteinen!!Heillä ei käy pankkikortti siksi, että pankki tilittää korttiostot firman tilille ja tiliotteet pitää toimittaa kirjanpitoon tai jos ei toimita niin niistä jää kiinni viimeistään verotarkastuksessa. Käteisen käytöstä ei sen sijaan ikinä jää kiinni vaikka kuittejakin kirjoittelisi, ainhan voi ottaa uuden vihon käyttöön.


      Joo kyllä sanoivat mulle myös samaa... tällein ne ulkomaalaiset kieroilevat suomessa.

      • nähty on

        taitaa olla samaa porukkaa kuin amy nails.oli tre.lla ja huijareita olivat!!!!!


      • Vietnamilainen

        Aina yhtä hauskaa luettavaa. :) Aloitetaanpas siitä, että älä ensinäkin yleistä ulkomaalaisia. Minkä takia te suomalaiset juoksette halpojen hintojen perässä kun tiedätte sen varsin hyvin, että halvan hinnan päässä on aina ulkomaalainen. Vietnamilaiset ovat tunnetusti hyvin ahkeria tekemään töitä, suurin osa teistä suomalaisista ei edes yltäisi heidän tasolleen. Me vietnamilaiset sentään yritämme saada jotain aikaiseksi meidän elämässään, toisin kun te suomalaiset ette osaa tehdä mitään muuta kun lihoa, kirjoitella paskapuhetta nettiin eri palstoille ja tuijotella vaan omaa napaansa. :-) Meitä on moneen junaan, eiköhän ne epärehelliset ulkomaalaiset ole poliisien silmien alla jo, aika nopeasti he jäävät aina kiinni. Vanys nails on kuitenkin tietääkseni ollut pystyssä jo muutaman vuoden? Joten jos heillä olisi jotain hämärää puuhaa niin eiköhän pomo istuisi jo vankilassa. Just saying, te suomalaiset joilla ei ole muuta elämää kun kirjoitella paskapuhetta eripalstoille, voisitte vähän käyttää enemmän niitä teidän pikkuisia aivojanne. Ja jos iskee tylsyys niin iskekääs vaikka sinne pihalle lenkille!

        Ja kyllä, olen itse täysin vietnamilainen. En liity mitenkään Vanys nailssiin, enkä muuhunkaan kynsistudioon. Ajattelin vain tulla vähän laskemaan teidän "korkeeta egoa". :)


    • Nimeton1234321

      Todella huonoja kokemuksia en voi suositella tämä paikkaa (Vany's Nails). Paikasta ei saa kuittia lainkaan eli pimeästi tekevät (mielestäni Suomessa ei pidä joutua pyytämään kuittia erikseen) Lisäksi kynnet tehdään hutaisemalla ja kovalla kiireellä, laittoon menee noin tunti eli aivan liian nopeasti. Katsoin että aineetkin ovat kaikkein halvimpia Ebayssa myytäviä purnukoita. Liftaamaan geelit lähti viikon jälkeen ja samana laittopäivänä jouduin vielä itse hiomaan ja kiiltolakkaamaan kynnet kotona koska kynnentekijä jätti niin epätasaisen lopputuloksen. Hygieniasta vielä, sanotaanko vain ettei ole kiva laittaa käsiään pyyhkeen päälle jossa on tahrat ja kynsipölyt 10:stä edelisestä asiakkaasta. Nämä ovat asioita jotka asiakaspalveluhenkilön pitää osata itse tehdä, asiakkaan ei pitäisi joutua huomauttamaan. Äänestäkää jaloillanne, halvalla ei saa hyvää!

    • Tänään kynnet.

      Laitoin akryylikynnet siellä, seurauksella että menetin kynteni.

      Kynteni viilattiin silkkipaperin ohueksi ja 3:lla kerralla, kynsien alustat alkoi pahasti punoittaa. Menin lääkäriin ja sain sieniinfektioon tarkoitetun kuurin.
      Samalla viikolla kynnet alkoivat hajota ja poistin akryylit itse asetonilla ja jäljelle jäi ei mitään. Karmeat alustat silkkipaperi kynnet paljastui, puolisen vuotta meni kunnes omat kynnet kasvoivat. Ja kasvun aikana jouduin käyttämään tukilakkoja ja hoitogeelejä.
      En enään koskaan laita rakennekynsiä, ei sillä etteikö olisi hyviäkin paikkoja. Mutta kokemukseni oli niin traumaattinen olla ilman kynsiä puolivuotta.

    • Tiina nimeton

      VAROITUS

      Älkää missään nimessä menkö! Oli kyllä vika kerta kun menen laittamaan kynteni liikkeeseen, kirvelee aivan S**tan*sti tekevät todella huonoa jälkeä.
      Suosittelen Entressen puolella olevaa La Chica kynsiliikettä monen kymmenen vuoden kokemus heillä ainakin on ja eri puolella kaupunkia, olen ainakin todella tyytyväinen heidän lopputulokseen.

      Kampaamo palvelukin aivan surkeaa, vein tyttäreeni leikauttamassa hänen hiuksiaan oli kyllä vika kerta sekin, ei se nuori tyttö osannut ollenkaan työnsä.

    • ex asiakas

      joo huonoja kokemuksia myös täältä! Kynsitekijä peruu ja vaihtelee aikoja miten itse haluaa, ja myös usein joutunut odottamaan kun edellisen asiakkaan aika venynyt jopa 40minuuttia!!!! kamalan epähygieeninen paikka sekä huono asiakaspalvelu... tekijä ei keskustellut eikä edes hymyillyt. En mene enää koskaan enkä suosittele edes vihamiehille. mielummin maksan enemmän ja nautin hoidosta

    • seija7

      Minulla on myös vastaava kokemus Vanys Nailsista. Niin huonoa palvelua en ole saanut missään.

    • 8+1

      hei teille tietämättömille. akryyli ja geeli on ihan samaa tavaraa. samankaltaista akrylaattia onvat. kyllä molemmat ovat akryylikynsiä! toista on alettu kutsua geeliksi koska siltä sen tekotavan mukaan tehtävä massa näyttää ennen valokovetusta.mä en takuu kuka ääliö levittää muunlaista tietoa. mistä teille on tällaista tietoa päähän tullut voiko joku kertoa?

      • Nailtech

        Koska ne on ominaisuuksiltaan eri tuotteet. Akrylaatteja molemmat mutta siihen ne yhtäläisyydet sitten jääkin.

        Jos maahantuoja on laadukas, hinnat ei ole halpoja kummassakaan. Molempien koulutukset laadukkaassa koulutuksessa plus/miinus 1000€ ja tarkat kriteerit läpäistä kokeet jotta voit sertifioitua.


    • hehhhehe

      miksi sä tänne valitat. mene pyytämään uudet kynnet ilmaseks jos kerran ei pysy kiinni. vaadi rahoille vastinetta.
      toisaalta jps oot mennyt halvan hinnan perässä ni sen mukaiset kynnet ja palvelunkin sait. ihan oikein. maksaisit kunnon ammattilaiselle ni ei tarttis täällä parkua.

      • saara2

        Turhaan tulet tänne pelastamaan mainettasi, hymyilisitte välillä!
        Todella inhottavaa!!!
        Kun maksan siitä että saan hyvää palvelua.

        Ja sinä myös 8 1.


    • sirpa.w

      Nyt en ymmärrä, olen kyseisessä paikassa käynyt jo puolitoista vuotta. En löydä valittamista. Jos minulla on ollut jotain huomautettavaa olen sanonut siitä heti, ja asia on hoidettu samalla kertaa. Eiväthän he siellä hymyile ja keskustele koko ajan,mutta puhuvat kyllä jos heitä puhuttaa. On hyvä, että yritysten palvelusta keskustellaan. Mutta muistakaa aina antaa heti myös palaute asianosaiselle.

    • tiina18

      Ripsienpidennykseni ovat todella surkeat verrattunu muihin paikkoihin missä olen käynyt.

      • +++

        Kävin tänään laitattamassa kynteni ja nätit tuli. Paikka oli siisti. Ei viilattu omia kynsiä pilalle. Kynsipöytä oli siisti ja pöydällä ei ollut pyyhettä vaan nahkainen valkoinen tuki. Kynsien tekijä keskusteli asiaan kuuluvasti. Hänellä oli valkoinen hengityssuojain eli hymyä ei aina huomannut. Kysyi, millaiset kynnet haluan, kuinka pitkät ja millainen koristelu. Käsienpesuun tarkoitettu lavuaari oli siisti. Kädet kuivasin kertakäyttöiseen paperipyyhkeeseen. Maksuksi kävi vain käteinen, mutta summa lyötiin kassaan ja sain kuitin.

        Osa tämän ketjun viesteistä oli myös Hollywood Nails -ketjussa, joten yrittäkää päättää missä olette asioineet. En löytänyt yrityksen tiloista mitään huomauttamista. En myöskään palvelusta enkä työn laadusta. Olen käynyt lähes kymmenellä kynsien tekijällä, joten kaiketi tiedän, miten kynsihuolto hoituu. Olen parturi-kampaaja ja opiskelen AMK:ssa Kauneudenhoidon asiantuntija tutkintoa eli en ole täysin maallikko. Voi toki olla, että asiat ovat muuttuneet siitä, kun te olette ko.paikassa käyneet. Ihmettelen, kuinka yksi asiakas oli nähnyt kynsien tekoaineiden merkit. Ainakaan käydessäni akryylineste ja -puuteri olivat läpinäkyvissä täyttöpurkeissa. Desinfiointiaine oli apteekista saatavaa eikä mitään hämärää Kaakkois-Aasian tuontia

        Mielummin ulkomaalaisen taustan omaavat ihmiset töihin kuin sossupummeiksi! Liikkeessä ei sitä paitsi ollut pelkkiä vietnamilaisisia: vain yksi kolmesta.


    • kynsifriikki1

      Itse olen olen myös ollut kyseisen liikkeen asiakkaana jo reilut 2 vuotta eil aika alusta lähtien. Aina olen saanut mukavaa palvelua ja kerran vain on ollut valittamisen aihetta ja silloin olen mennyt liikkeeseen ja saanut asian hoidettua heti (uusi kynsi,veloituksetta)

      Aikaa varatessani olemme löytäneet helposti yhteisen ajan myös ilta aikaan. Kynsien kestävyydestä ei ole valittamista, sillä huollatan kynteni n. 4 viikon välein. Ja varmasti kynteni ovat kovilla, sillä työskentelen päivähoidossa ja häärään paljon koirien kanssa ja en käytä siivotessa siivouskäsineitä.
      Olen ollut tyytyväinen palveluun ja liikkeen siisteyteen.

      Aion käydä jatkossakin sillä kuitin saan ja kynteni huolletaan iloisella asenteella.

    • ei enää ikinä

      joo ei kyllä tarvi tonne enää mennä koskaaan....

      • Riina

        Kävin minäkin kyseisessä paikassa laitattamassa "Geelikynnet", mutta tämän viestiketjun ja muistakin viesteistä lukeneena tajusin saman asian; minulle on laitettu akryylikynnet. Huomasin saman epähygienisyyden ja hiomakoneen käsittelyn jälkeen kynteni olivat kyllä tosi kipeät koko sen illan.
        En kokemukseni perusteella suosittele ko. paikkaa ja katson nyt, annanko kynsien kasvaa pois vai menenkö poistattamaan ne. Ja jos haluan ne pitää, huollattamisen teen varmasti oikealla ammattilaisella.
        Pettynyt olo, ei voi muuta sanoa...


      • Kata. H
        Riina kirjoitti:

        Kävin minäkin kyseisessä paikassa laitattamassa "Geelikynnet", mutta tämän viestiketjun ja muistakin viesteistä lukeneena tajusin saman asian; minulle on laitettu akryylikynnet. Huomasin saman epähygienisyyden ja hiomakoneen käsittelyn jälkeen kynteni olivat kyllä tosi kipeät koko sen illan.
        En kokemukseni perusteella suosittele ko. paikkaa ja katson nyt, annanko kynsien kasvaa pois vai menenkö poistattamaan ne. Ja jos haluan ne pitää, huollattamisen teen varmasti oikealla ammattilaisella.
        Pettynyt olo, ei voi muuta sanoa...

        Hyvin outoa sillä minulla oli ennen geelikynnet, kun menin kyseiseen paikkaan kysymään huoltoa niin he sanoivat että eivät tee geelillä ja suosittelivat sitten akryylia sen sijaan. Nyt olen ollut hyvin tyyväinen akryylikynsiin ja aion myös jatkossa käydä heillä huollossa. Ehkä olet erehtynyt paikasta tai et edes ole ollut kyseissä paikassa.


    • seija8

      ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MENKÖ !

      Kävin laittamassa ripsienpidennykset.
      Ennen ollut ilmeisesti hyvä paikka, mutta ei enää.


      Kokonaisuudessaan kokemus oli aivan hirveä. Tuntui kuin tekijä olisi vetänyt ripsiäni irti laittamisen sijaan. Tuloksena ihan hirveät ripset, liian tasaiset ja luonnottoman näköiset turvonneet ja arat silmäluomet seuraavaan päivään saakka. Lisäksi ripset oli liimattu liian lähelle ihoa. Monesti ripsipidennykset ottaneena tiedän, ettei laittamisen kuuluisi sattua, eikä jälkeenkään päin kuuluisin olla mitään kipua.

      EN TODELLAKAAN SUOSITTELE!

    • Ninni heikkilä

      Minulla on ollut kyseisen paikan Xtremelashit vuoden verran ja olen ollut todella tyytyväinen. 4 vko pysyvät hyvännäköisenä. Kaverilla jotkut halvemmat ja aika karseat ovat. En tiedä onko vika laittajassa vai ripsissä.
      Xtremelashit on laadukkaimmat ripset ja niillä on liima, joka ei ärsytä silmiä. Itselläni on ollut ongelmaa, että muiden merkkien liimat saa silmät punoittamaan.

    • mariamariaaa

      Kävin ehkä vuoden ajan kunnes kyllästyin surkeaan asiakaspalveluun. Ei minkäänlaista kunnioitusta asiakasta kohtaan, katsotaan päästä varpaisiin arvostellen... ja tosiaan välineitä ei mitenkään putsata asiakkaiden välillä jonka ansiosta sain syylän sormeen (ikinä ei ole ollut aiemmin). En suosittele.

    • Sara6

      En näe valittamista paikasta, kynnet pysyneet yli 5 viikkoa ja kyllä kädet sekä välineet desifioidaan. Hyvää asiakaspalvelua olen saanut ja tytöt ovat tosi mukavia. Hyvää jälkeä tekevät!

      • maide

        Mukavia tyyppejä, kävin monesti. Mulla oli aina onnistuneet kynnet. Ripset oli mahtavat. Ei mitään valittamista. Ihania ihmisiä :-)
        Marika


    • Laadun.tae.hyvä.koulutus

      Noiden töitä kun käy katsomassa niin ihmettelen minkälaisia kynsiä ihmiset pitää kauniina??! *Apua!!

      Seuraavan kerran kokeilepa oikeaa laatua. Vaadi tekijältäsi joko Fantasy Nails, Mosaic tai ONS koulutus ja tuotteet niin sitten voit alkaa vaatia ja saada kauniit kynnet.

      Löytyy myös Espoosta sekä lähikunnista.

      Esim ONS/Fantasy Nails Uniq Nails Vantaa, Mosaic Vanilla Nails Espoo, Mosaic Decus Beauty Kirkkonummi, Somesta löytyy kuvia, noiden sivuilta. Myös Kohokukkia on käynyt Mosaic -koulutuksen.

    • Surkeaa

      Kävin kerran laitattamassa tässä paikassa geelit varpaankynsiin ja ihmettelin miksi kirveli aivan helvetisti. Lopulta kumarruin katsomaan ja veri vain valui ihosta kun oli kiireessä viilattu ihoa ja lakat jne valui haavaan. Tyyppi ei tehnyt elettäkään, että olisi siistinyt ja hoitanut ihoa. Jouduin erikseen pyytämään, että hakee laastaria. Ei pahoitellut missään vaiheessa. Edes silloin kun ihmettelin asiaa ja sanoin, että sattuu ja huolella. Välttäkää tätä paikkaa kuin ruttoa.

    • Ripsipirkko

      Mulla myös ikäviä kokemuksia asiakaspalvelusta kyseisessä paikassa.Arvostellen katsellaan,häivytään kesken hoidon sanomatta mitään asiakkaalle ja jutustellaan omien tuttujen yms.kanssa jotka tulevat liikkeeseen viettämään aikaansa.En vain koe hyvänä asiakaspalveluna..

    • Anonyymi

      Kävin laittamassa geelilakat kyseisessä paikassa ja kun saavuin sinne niin kaikki työntekijät katsoivat suu auki minua, ja väittivät ettei minun aikani ole tänään vaan että se olisi ollut eilen kello 12. Tarkistin puhelimesta ja olin "eilen" soittanut vany's nailsiin vasta 13, eli aika ei mitenkään olisi voinut olla siihen aikaan sinä päivänä.. Noh vihdoin pääsin palveltavaksi, mutta kas kummaa väri jonka halusin oli lopussa ja sieltä tuli kokkaremaista lakkaa joten loppu tulos oli aivan kamala. Viikko tämän jälkeen kynteni katkeilivat ja lakka alkoi murentua pois ja nyt väri (vaaleanpunainen) näyttää ruskealta. Kynsien tekoa he eivät taida, mutta ripsiä he kyllä osaavat tehdä!:)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe