Arvokas ihokarvanpoistosysteemi Tvinsillä. Onko kukaan kokeillut että toimiiko. Kyllä voisin maksaa 250, jos tietää että on helppo käyttää ja toimii. Ärsytääkö kasvojen ihoa?
Tvins myy no no hair laitetta toimiiko
9
943
Vastaukset
- ysyesyes
voiko ajaa parran
- 87k
Usko pois, aina kun kehitetään kotikäyttöön sopiva laite jolla saa karvat pois pysyvästi, käy niin että keksijä saa enemmän rahaa siitä että ei julkaise keksintöä, kuin että julkaisisi.... näin se vaan menee
- jännskättää
Olen tilannut laitteen, tulee mulle ens viikolla, kerron sitten toimiiko. Youtubesta löytyy videoita, ja ainaki kaikissa niissä väitetään et toimii.
- Meniköhän rahat
Kerro sitten totuudenmukaisesti! Yleensä juutuubivideot ja myyntifirman kehut on mainoskikkailua että saataisiin uusia asiakkaita. Postimyyntifirmat luottaa siihen että kaikki eivät viitsi palauttaa tuotetta vaikka se ei toimisikaan.
Näyttäisi että laitteen toiminta perustuu vain lämpöön ja epäilen että se pystyisi tappamaan karvatupet vaurioittamatta ihoa. Aito alexandriitti- tai diodilaser (vain ammattilaiskäytössä) vaikuttaa suoraan tummiin karvatuppiin ja tappaa ne sisäisesti syntyvän lämmön vaikutuksesta. - saas nähä
Meniköhän rahat kirjoitti:
Kerro sitten totuudenmukaisesti! Yleensä juutuubivideot ja myyntifirman kehut on mainoskikkailua että saataisiin uusia asiakkaita. Postimyyntifirmat luottaa siihen että kaikki eivät viitsi palauttaa tuotetta vaikka se ei toimisikaan.
Näyttäisi että laitteen toiminta perustuu vain lämpöön ja epäilen että se pystyisi tappamaan karvatupet vaurioittamatta ihoa. Aito alexandriitti- tai diodilaser (vain ammattilaiskäytössä) vaikuttaa suoraan tummiin karvatuppiin ja tappaa ne sisäisesti syntyvän lämmön vaikutuksesta.Käytin sitä eilen ekan kerran, ykskään karva ei irronnut, mutta aivan kamala löyhkä lähti kun karvat paloi(?). Mukana tuli joku vempain millä piti hinkata lopuksi karvat pois, muttei sillä mitään irronnut, höylällä vedin sit.
Nyt odottelen millon kasvaa sänki, siihen pitäis mennä nyt pidempi aika kuin yleensä.
Ei sattunut yhtään vaikka karvat paloi, vähän vaan lämmitti ja käytin vahvinta tehoa. - -
saas nähä kirjoitti:
Käytin sitä eilen ekan kerran, ykskään karva ei irronnut, mutta aivan kamala löyhkä lähti kun karvat paloi(?). Mukana tuli joku vempain millä piti hinkata lopuksi karvat pois, muttei sillä mitään irronnut, höylällä vedin sit.
Nyt odottelen millon kasvaa sänki, siihen pitäis mennä nyt pidempi aika kuin yleensä.
Ei sattunut yhtään vaikka karvat paloi, vähän vaan lämmitti ja käytin vahvinta tehoa.Pienenä sivumainintana että laserepiloinnissa sheivataan karvat tarkasti pois jotta tuota karvojen palamista ei tapahtuisi ja teho olisi parempi. Silti käryä tulee hiukan.
- odotellaan
saas nähä kirjoitti:
Käytin sitä eilen ekan kerran, ykskään karva ei irronnut, mutta aivan kamala löyhkä lähti kun karvat paloi(?). Mukana tuli joku vempain millä piti hinkata lopuksi karvat pois, muttei sillä mitään irronnut, höylällä vedin sit.
Nyt odottelen millon kasvaa sänki, siihen pitäis mennä nyt pidempi aika kuin yleensä.
Ei sattunut yhtään vaikka karvat paloi, vähän vaan lämmitti ja käytin vahvinta tehoa.Mul ei oo vieläkään kasvanu sänkeä!!!!!!!!! yleensä kasvaa paris päiväs, mut nyt on menny kait jo viikko, eikä mitään. Miten se on mahdollista? Voiko tämä lelu todella toimia?
- minä vain
odotellaan kirjoitti:
Mul ei oo vieläkään kasvanu sänkeä!!!!!!!!! yleensä kasvaa paris päiväs, mut nyt on menny kait jo viikko, eikä mitään. Miten se on mahdollista? Voiko tämä lelu todella toimia?
Voisitko kertoa uusia uutisia tuon laiteen tehosta... :) Käyn tämän tässä katselemassa sitä, mutta en raskii ostaa ennen, kun tiedän että se toimii... Tympäisee jo pinsetillä repiä karvoja kasvoilta. :(
- täyttä shittiä
minä vain kirjoitti:
Voisitko kertoa uusia uutisia tuon laiteen tehosta... :) Käyn tämän tässä katselemassa sitä, mutta en raskii ostaa ennen, kun tiedän että se toimii... Tympäisee jo pinsetillä repiä karvoja kasvoilta. :(
http://www.amazon.com/No-Hair-Removal-Unit-Pink/product-reviews/B002LBK5QU
tuolta kävin lukasemassa kommentteja laitteesta ja tuntui olevan täysin hyödytön kapistus, rahat menevät hukkaan. En aio hankkia vaikka ensin innostuin Ostoskanavan mainoksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514