Tvins myy no no hair laitetta toimiiko

Lathi

Arvokas ihokarvanpoistosysteemi Tvinsillä. Onko kukaan kokeillut että toimiiko. Kyllä voisin maksaa 250, jos tietää että on helppo käyttää ja toimii. Ärsytääkö kasvojen ihoa?

9

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ysyesyes

      voiko ajaa parran

    • 87k

      Usko pois, aina kun kehitetään kotikäyttöön sopiva laite jolla saa karvat pois pysyvästi, käy niin että keksijä saa enemmän rahaa siitä että ei julkaise keksintöä, kuin että julkaisisi.... näin se vaan menee

    • jännskättää

      Olen tilannut laitteen, tulee mulle ens viikolla, kerron sitten toimiiko. Youtubesta löytyy videoita, ja ainaki kaikissa niissä väitetään et toimii.

      • Meniköhän rahat

        Kerro sitten totuudenmukaisesti! Yleensä juutuubivideot ja myyntifirman kehut on mainoskikkailua että saataisiin uusia asiakkaita. Postimyyntifirmat luottaa siihen että kaikki eivät viitsi palauttaa tuotetta vaikka se ei toimisikaan.

        Näyttäisi että laitteen toiminta perustuu vain lämpöön ja epäilen että se pystyisi tappamaan karvatupet vaurioittamatta ihoa. Aito alexandriitti- tai diodilaser (vain ammattilaiskäytössä) vaikuttaa suoraan tummiin karvatuppiin ja tappaa ne sisäisesti syntyvän lämmön vaikutuksesta.


      • saas nähä
        Meniköhän rahat kirjoitti:

        Kerro sitten totuudenmukaisesti! Yleensä juutuubivideot ja myyntifirman kehut on mainoskikkailua että saataisiin uusia asiakkaita. Postimyyntifirmat luottaa siihen että kaikki eivät viitsi palauttaa tuotetta vaikka se ei toimisikaan.

        Näyttäisi että laitteen toiminta perustuu vain lämpöön ja epäilen että se pystyisi tappamaan karvatupet vaurioittamatta ihoa. Aito alexandriitti- tai diodilaser (vain ammattilaiskäytössä) vaikuttaa suoraan tummiin karvatuppiin ja tappaa ne sisäisesti syntyvän lämmön vaikutuksesta.

        Käytin sitä eilen ekan kerran, ykskään karva ei irronnut, mutta aivan kamala löyhkä lähti kun karvat paloi(?). Mukana tuli joku vempain millä piti hinkata lopuksi karvat pois, muttei sillä mitään irronnut, höylällä vedin sit.
        Nyt odottelen millon kasvaa sänki, siihen pitäis mennä nyt pidempi aika kuin yleensä.

        Ei sattunut yhtään vaikka karvat paloi, vähän vaan lämmitti ja käytin vahvinta tehoa.


      • -
        saas nähä kirjoitti:

        Käytin sitä eilen ekan kerran, ykskään karva ei irronnut, mutta aivan kamala löyhkä lähti kun karvat paloi(?). Mukana tuli joku vempain millä piti hinkata lopuksi karvat pois, muttei sillä mitään irronnut, höylällä vedin sit.
        Nyt odottelen millon kasvaa sänki, siihen pitäis mennä nyt pidempi aika kuin yleensä.

        Ei sattunut yhtään vaikka karvat paloi, vähän vaan lämmitti ja käytin vahvinta tehoa.

        Pienenä sivumainintana että laserepiloinnissa sheivataan karvat tarkasti pois jotta tuota karvojen palamista ei tapahtuisi ja teho olisi parempi. Silti käryä tulee hiukan.


      • odotellaan
        saas nähä kirjoitti:

        Käytin sitä eilen ekan kerran, ykskään karva ei irronnut, mutta aivan kamala löyhkä lähti kun karvat paloi(?). Mukana tuli joku vempain millä piti hinkata lopuksi karvat pois, muttei sillä mitään irronnut, höylällä vedin sit.
        Nyt odottelen millon kasvaa sänki, siihen pitäis mennä nyt pidempi aika kuin yleensä.

        Ei sattunut yhtään vaikka karvat paloi, vähän vaan lämmitti ja käytin vahvinta tehoa.

        Mul ei oo vieläkään kasvanu sänkeä!!!!!!!!! yleensä kasvaa paris päiväs, mut nyt on menny kait jo viikko, eikä mitään. Miten se on mahdollista? Voiko tämä lelu todella toimia?


      • minä vain
        odotellaan kirjoitti:

        Mul ei oo vieläkään kasvanu sänkeä!!!!!!!!! yleensä kasvaa paris päiväs, mut nyt on menny kait jo viikko, eikä mitään. Miten se on mahdollista? Voiko tämä lelu todella toimia?

        Voisitko kertoa uusia uutisia tuon laiteen tehosta... :) Käyn tämän tässä katselemassa sitä, mutta en raskii ostaa ennen, kun tiedän että se toimii... Tympäisee jo pinsetillä repiä karvoja kasvoilta. :(


      • täyttä shittiä
        minä vain kirjoitti:

        Voisitko kertoa uusia uutisia tuon laiteen tehosta... :) Käyn tämän tässä katselemassa sitä, mutta en raskii ostaa ennen, kun tiedän että se toimii... Tympäisee jo pinsetillä repiä karvoja kasvoilta. :(

        http://www.amazon.com/No-Hair-Removal-Unit-Pink/product-reviews/B002LBK5QU


        tuolta kävin lukasemassa kommentteja laitteesta ja tuntui olevan täysin hyödytön kapistus, rahat menevät hukkaan. En aio hankkia vaikka ensin innostuin Ostoskanavan mainoksesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe