AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / MItä nyt tapahtuu

MItä nyt tapahtuu

7 Vastausta 338 Lukukertaa
Luottotietoihini tuli merkintöjä ja velat ovat ulosotossa ja palkastani pidätetään velkojen maksuun 1/3 osa.
Minulla on Visa, mutta en ole sitä käyttänyt eli saako luottokunta tiedon tästä merkinnästä ja lähteekö Visa?
Minulla on kotivakuutus ja lapseni olen myös vakuuttanut eli voin käydä yksityisellä lääkärillä hänen kanssaa tarvittaessa. Irtisanooko vakuutus nyt minulta kotivakuutuksen/ lapseni vakuutuksen. Vakuutusmaksut on aina maksettu ajallaan.
saako luottokunta tiedon tästä merkinnästä?

-jep

ja lähteekö Visa?

-jep

Minulla on kotivakuutus ja lapseni olen myös vakuuttanut eli voin käydä yksityisellä lääkärillä hänen kanssaa tarvittaessa.?

-toki

Irtisanooko vakuutus nyt minulta kotivakuutuksen/ lapseni vakuutuksen?

-riippuu vakuutusyhtiöstä. uutta vastaavaa ei ainakaan myönnetä.
Luottotiedotonkin saa kaikki vakuutukset, kunhan maksaa n. vuoden maksut etukäteen. Olemassaoleviin ei ole vaikutusta
Ei saa.
Kotivakuutus, auton vakuutus ja uusin on lapsen vakuutus - ei luottotietoja, ei ennakkomaksuja. Ifistä ainakin mulle...
Visa sinulta lähtee mutta vakuutuksia sinulta EI irtisanota. Kurjaa kun täällä annetaan vääriä vastauksia tai sitten kirjoitellaan asiaankuulumattomuuksia.
Kiitos vastauksista. Kotivakuutus on nyt minulla ollut 8 vuotta ja lapseni vakuutus 6 vuotta. Aina olen maksanut vakuutusyhtiön laskut ajallaan, jopa muutaman päivän etukäteen. Visalla ei ole väliä, sitä kun en ole muutamaan vuoteen käyttänytkään.
Moro kohtalotoveri. Tiedän kertoa että kotivakuutusta ei irtisanota, kunhan maksat laskut ajoissa. Eikä lapsen vakuutusta. Ainoat asiat mihin luottotietojen menetys on vaikuttanut minulla: autovakuutuksen saa vain If:istä netistä, puhelinliittymäksi saa prepaidin, luottokortti vaihtuu visa electroniksi, muuta ei nyt tule mieleen. Vuokra-asunto asioista en osaa sanoa. Mielelläni autan jos on kysyttävää. Kaikki nettikauppaostokset velaksi loppuu myös!
 /   /  / MItä nyt tapahtuu

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku
Lähitapiola

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta