huomenna se taas starttaa

tiinaex...

kesän oon pysyny samoissa kiloissa mihin keväällä pääsin nyt on ollu sellanen kolmen kuukauden kesäpaussi tullut syötyä makkaraa juotua olutta ja punkkua sen verran ettei paino ole mennyt alaspäin mutta ei ole onneks tullut lisääkään rupee jo pikkuhiljaa kaipaamaan sitä kurinalaista kevyttä oloa kovasti olen saanut kannustusta ja kehuja uudesta olemuksestani se vaan kannustaa jatkamaan tiedä mihin tuloksiin tässä vielä pääseekään ennen joulua.

40

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Joops

Sulla jokin trauma painostasi. Oiskohan enenpi ongelmana hormoonit?

Meinaan vaan, keski-ikäiset akat alkaa vaihdelaatikkovuosinaan tuijottelemaan ulkonäköään ja puntarin lukemia. Tunnusta vaan rehellisesti itellesi, että sun pariutumisaika oli ja meni jo. Aivan se ja sama onko joku kilo ylipainoa vai eikö ole.

=DW=

• tiinaex...

höpö höpö ei oo mää oon kuule tuijotellu puntarin lukemia aina ja iankaikkisesti aamen ja oon joskus aikoinani päättäny olla normaalipainoinen vielä joskus tässä elämässä pariutua ei enää sen kummemmin tartte kun on toi pari jo tossa vierellä ollu vuosikymmeniä mutta oikeesti siihen oon kyllästyny ettei koskaan löydä mitään kivoja vaatteita kun mikään ei mahdu päälle ja alan olla jo siinä iässä ettei aina kehtais kulkee verkkareissa ja jos olis vaan joku kilo mutta kun on muutama kymmenen jaksaiskin paremmin kun keventyy enkä nyt tarkota pariutumista vaan ihan yleensä tätä elämää ;)))))

• eunukkiko olet

PARASKIN PUHUJA! Mitä vikaa sinussa on ollut kun et ole miehuusvuosinakaan saanut aikaiseksi jälkikasvua?

Lopeta tuo piruilu, tai tehdän sellaiset valitukset ettet auo päätäsi kauaa tällä palstalla.

• ...
        eunukkiko olet kirjoitti:

PARASKIN PUHUJA! Mitä vikaa sinussa on ollut kun et ole miehuusvuosinakaan saanut aikaiseksi jälkikasvua?

Lopeta tuo piruilu, tai tehdän sellaiset valitukset ettet auo päätäsi kauaa tällä palstalla.

Hanki elämä.

=DW=

• Hyvä tiinaex! Mie oon tässä jahkaillu kans et jotain pitäis tehdä, miusta ei vaan oo millekkään ruokadietille, liikuntaa pitäis lisätä, se kun on jääny yli vuodeksi tosi vähille:)

• tiinaex...

sulla on niin vähän että siihen riittääkin liikunnan lisääminen mun on ihan pakko ottaa se ruokavalio mutta sit kun saan sillä putoomaan painoo niin se liikunta auttaa pitämään sen pudotetun poissa.

• ...

Sivusta.

Painonhallinta omanlaisensa elämäntapa kysymys. Käytännössähän asia on just niin, että jos kuluttaa kaloreita, enenpi kuin niitä syö, laihtuu. Ja sama toisinkin päin.

Katos, mulla kokemusta asiasta, se pitää toi syöminen mukauttaa siihen, paljonko tarvii kaloreita. Kun siirtyy ruumillisesta duunista kirjoitushommiin, se vaan pitää mukauttaa ruokavalio tilanteeseen sopivaksi.

Tässä just tää syntrooma, mikä monilla. Kun ei osata vähentää syömistä, aletaan kaheleina juokseen jotain pururataa ympäri. Niin, hyvähän se on, että ruumiillinen kunto säilyy, ei siinä mitään. Mutta urheilemisen aloittaminen laihduttamisen takia on täysin ääliömäinen ajatus.

Vähän niinkuin periaatteellinen juttu, parit jyrkät eriävät katsantokannat. Mutta mä olen kyllä sitä mieltä, jos lihoo, syö enenpi kuin kuluttaa. Onhan noita lenkkipolulle kuolleita kavereita jo useampikin raatovainioon istutettu. Ja kuoleet mua nuorempina, "sporttisia", tupakoimattomia ja raittiita lestaateja. Jostain syystä mä elelen tässä vielä, tupakoin, juopottelen, en käy lenkillä, enkä muutenkaa stressaa elimistöäni liikoja :D

niinsiis. Kannattaahan se liikkua, mutta sitten ruokahalu kasvaa, koska energiaa kuluu enenpi kuin ennen. Mitä katellut, ei kukaan ole onnistunut laihduttamaan liikuntaa lisäämällä, kyllä kyse on kalorimäärän vähentämistä

Ja Pekka Puska nykäsköön ittensä karjalan männyn latvaan idiootti teorioineen.

=DW=

• tiinaex... kirjoitti:

sulla on niin vähän että siihen riittääkin liikunnan lisääminen mun on ihan pakko ottaa se ruokavalio mutta sit kun saan sillä putoomaan painoo niin se liikunta auttaa pitämään sen pudotetun poissa.

Jaa että vähän, siihen vähään on tullu jonkin verran vähän lisää:)))

• tiinaex...
        sasus kirjoitti:

Jaa että vähän, siihen vähään on tullu jonkin verran vähän lisää:)))

viimeks olit niin timmissä kunnossa että oikeen kateeks kävi ;)))))

• tiinaex... kirjoitti:

viimeks olit niin timmissä kunnossa että oikeen kateeks kävi ;)))))

Siitä on jo niiiinn kauan.."Kateeks" Höpsistä nyt... Lisäkiloihin ei kauaa mee, ku jääkaapin ovi käy tiuhaan tahtiin ja kaiken aikaa on hirveesti mielitekoja. Ulkonaki sataa aina vettä eikä voi mitenkään lähtee lenkille. Sitä paitsi töistä tullessa sohva oikein huutaa,,, tuu tähän ja oikase ittes lepoasentoon ja rentoudu:)))

• Hyvä tiinaex..Multa on hitaasti lähteny 5kg, mut hiljaa hyvää tulee.
      Liikuntaa pitää vaa lisätä.

• tiinaex...

hyvä me =)))) sillon kun se paino hitaasti lähtee niin sillä saa pysyvämmän tuloksen.

• kuinka mones

Ja taas yks blogi.

• meeriamanda

Miten se sinua rasittaa, tai yleensä kuuluu? Tilaa on, tee sinä oma aloituksesi.

Tiinalle semiä!

• tiinaex...
        meeriamanda kirjoitti:

Miten se sinua rasittaa, tai yleensä kuuluu? Tilaa on, tee sinä oma aloituksesi.

Tiinalle semiä!

sitä tarvitaan ja sen takia mää taas kerronkin että kyllä lähtee ;)))))

• kuinka mones
        meeriamanda kirjoitti:

Tiinalle semiä!

Tein huomion johon palstan äkäpussi tarttui.

• meeriamanda
        kuinka mones kirjoitti:

Tein huomion johon palstan äkäpussi tarttui.

On kiitollista sinulta et tapani olet tullut tuntemaan;D Jaksa sen kanssa eläminen!

Tämä on keskusteluun tarkoitettu palsta, jopa sinä voit osallistua / avata oman sivun.

• läskit heiluu

Eikö tämä aloituksen aihe ole vanhan toistoa,sanos joku ellei olis sun alotus.

• tiinaex...

mun mielestä ei ehkä toistoa vaan jatkoa tietysti väkisinkin tulee samat asiat esille koska asia on sama.

• ei yksi pääsky kesää
        tiinaex... kirjoitti:

mun mielestä ei ehkä toistoa vaan jatkoa tietysti väkisinkin tulee samat asiat esille koska asia on sama.

Uusihan tämä on, ei vanhan ketjun uudelleen nostamista.
        Luetun ymmärtäminen on monelle vaikeaa.

• ???
        tiinaex... kirjoitti:

Eli sun läskis. Ei keskustelun aihe.

• läskit heiluu
        ei yksi pääsky kesää kirjoitti:

Ymmärrä et alotuksen aihe on sama.

• tiinaex...
        ei yksi pääsky kesää kirjoitti:

sitähän se on ollu kautta aikojen itekkään aina välttämättä ymmärrä mitä toiset haluaa kirjoituksillaan tuoda esille mutta täällä ainakin kehittyy lukeen rivien välistä ja sillon kun rupesin aikanaan kehuskeleen tällä painonpudotuksella sain täälläkin niin paljon kannustusta että edelleenkin mun mielestä on kiva jakaa tää mulle niin tärkee asia kaikkien niiden kanssa jotka on onnellisia mun onnistumisesta.

• PEHMEÄ JÄNIS
        ??? kirjoitti:

Eli sun läskis. Ei keskustelun aihe.

SATTUUKSUA?

• ???
        PEHMEÄ JÄNIS kirjoitti:

SATTUUKSUA?

Ei mutta mulla ei olekaan läskejä eikä huono kuulo kuten sulla.

• Kiva kun tulit palstalle, minä saan vetää henkeä ; )) Joskohan itsekin ilmoittautuisin miinus viisi kiloa porukkaan sopisi noi miinukset.

• tiinaex...

ilmottaudu vaan jokaiselle se tekee hyvää aina muutama kilo niin pysyy tasapainossa kukahan sen on keksiny että niitä kiloja tulee niin helposti lisää siihen ei paljoo tartte keskittyä ensimmäinen maanantaiaamu viiteen viikkoon että sai herätä sillon kun halus ja saa suunnitella päivän oman mielen mukaan ennen töihin menoo onhan ne lapset ihania mutta rajansa kaikella tällä iällä ;))))

• tiinaex... kirjoitti:

ilmottaudu vaan jokaiselle se tekee hyvää aina muutama kilo niin pysyy tasapainossa kukahan sen on keksiny että niitä kiloja tulee niin helposti lisää siihen ei paljoo tartte keskittyä ensimmäinen maanantaiaamu viiteen viikkoon että sai herätä sillon kun halus ja saa suunnitella päivän oman mielen mukaan ennen töihin menoo onhan ne lapset ihania mutta rajansa kaikella tällä iällä ;))))

Onhan se erilaista, minua enää harvemmin tarvitaan. Poika kun keväällä täytti 13v.
        Mitä nyt välillä ruokaa tarjoon, kun äitinsä on ilta vuorossa.
        Sulla kaiketi vielä pieniä, että on perään kattomista.
        Mukavaa alkavaa työviikkoo sulle.

• ??????
        maarina1 kirjoitti:

Onhan se erilaista, minua enää harvemmin tarvitaan. Poika kun keväällä täytti 13v.
        Mitä nyt välillä ruokaa tarjoon, kun äitinsä on ilta vuorossa.
        Sulla kaiketi vielä pieniä, että on perään kattomista.
        Mukavaa alkavaa työviikkoo sulle.

Miten täällä kuuskymmppisten palstalla kirjoittavalla voi olla pieniä mukuloita?????

• maarina1 ejk
        ?????? kirjoitti:

Miten täällä kuuskymmppisten palstalla kirjoittavalla voi olla pieniä mukuloita?????

Lastenlapsista on kyse...

• Saippikset alkaa

Aijaa! Mä luulin otsikon luettuani että tarkoitat saippuasarjoja jotka ovat olleet kesätauolla. Varsinkin Tunteita ja tuoksuja on mun lemppari. Salkarit ja Kauniit ja rohkeat alkavat myös.

• tiinaex...

sama täällä tunteita ja tuoksuja tulee mullakain katottua aina kun oon paikalla jokos sekin alkaa ihan hyvä kesällä ei mitään katottavaa tuukkaan eikä oikeen kerkee kattookaan kun tulee vietettyä aikaa ulkosalla.

• 63 v mies

Mikäs vaikeus on tiputta painoa vaikka parikymmentä kiloa ?

Olen toukokuun 16-päivästä tähän aamun mennessä pudottanut 26kg, ja elokuun alkupuolella 1 - 15 päivän meni lähes viisi kiloa pois (4,7kg), joten jouduin lisään rapsiöljyä ruokaa että ei aivan kuihdu yhdessä kuussa. No sekin kuukausi elokuu päätti jo ja seitsemän kiloa haihtui taivaantuulen.

Olen muuten tuon 16.5 pudottanut nyt 1/4-osan itsestäni pois, saa nähdä mitä mieltä lekuri on kymmenes tätä kuuta ? jolloin menen hänen vastaanotolle.

• tiinaex...

kuulostaa hyvältä että ei ole vaikeeta niin sillon se kannattaa mennä vaan täysillä alaspäin eihän se tietysti ole vaikeeta jos pysyy ruodussa mutta kun tahtoo olla sellainen nautiskelija ettei niillä aineilla ainakaan mun paino tipu mitä nautiskelen vaikkei niihin imelät herkut kuulukkaan tsemppiä sullekkin pudotukseen ja muistetaan molemmat semmoinen asia etti anneta enää menetetyn painon tulla takaisin.

• 63 v mies
        tiinaex... kirjoitti:

kuulostaa hyvältä että ei ole vaikeeta niin sillon se kannattaa mennä vaan täysillä alaspäin eihän se tietysti ole vaikeeta jos pysyy ruodussa mutta kun tahtoo olla sellainen nautiskelija ettei niillä aineilla ainakaan mun paino tipu mitä nautiskelen vaikkei niihin imelät herkut kuulukkaan tsemppiä sullekkin pudotukseen ja muistetaan molemmat semmoinen asia etti anneta enää menetetyn painon tulla takaisin.

Joo, sehän "etti anneta enää menetetyn painon tulla takaisin." tässä pudotuksessa, ja sen painon pitäminen "kohtuudessa" onkin kai se vaikein vaihe ?
        Mutta saa nähdä ? kun olen muuttanut melko perusteellisesti oman ruokavalikkoni loppu elämäksi.

Eli ne maitorasvat, sokeri, vehnä ja makkarat ovat taakse jäänyttä elämääni, joilla lihosin aika nopeasti.

• Oletko sää kovinki pullukka kun laihruttaa pitää. Onha mullaki parikymmentä kiloo ylipainoo mut emmää jaksa laihruttamaan alkaa.

• tiinaex...

parikymmentä kiloo on vielä mullakin vaikka jonkun mielestä ei tarttis mutta omaks hyväks kumminkin oon päättäny laittaa läskit kävelemään.

• "tiinaex.."

Joulu on sinulle vain pala kakkua ja pähkinöitä., piece of cake, peanuts, kuten sanotaan, as they say.
      Laihduttavan naisen, joka samalla rakentaa pihakeittiö/grillikatoksen, täytyy olla niin lujaluonteinen että mikä tahansa onnistuu.

Ajattele: Vieläkin enemmän ihailevia katseita seuraa sinua kesällä, tiedä vaikka lähentelytkin lisääntyvät. :)
      Valitset päältä vain kaikkein komeimmat.
      Ja tulet katsomaan uusin silmin mallinukkien päällä olevia kesämekkoja, AH! minäkin olen nyt kauheen nukkemainen....

YH.

• tiinaex...

lähentelyistä en niin piittaa mutta kukapa nainen ei tykkäis ihailevista katseista ja kiva on että voi pukeutua hyvin istuviin kauniisiin vaatteisiin vaikka oon mää osannu ne läskini aina kantaa tyylikkäästi omasta ja muiden mielestäkin mutta laihtuminen antaa enemmän mahdollisuuksia ;))))

yt

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      39
      2955
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      63
      2334
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2294
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1988
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1352
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      22