Elokuun 27. päivänä köyliöläinen Mikael Salo kirjoitti Facebookiin erään statuksen.
Statuksessa luki: ”100 kun tykkään, niin lupaan ottaa Päivi Räsäsen naaman tatuointuna reiteen! Haluuko joku sponsoroida?”
- Ajattelin, että jos 100 oikeasti tulee täyteen, otan tatuoinnin. En uskonut, että tulee. Ajattelin, että jos tulee 80, niin hyvä on, Salo kertoo tempauksesta.
Tykkäyksiä kertyi sata parissa päivässä. Ja senpä vuoksi 23-vuotias Salo matkaa syyskuun puolivälissä helsinkiläiseen tatuointiliikkeeseen, jossa hänen reiteensä piirretään sisäasiainministerin kasvot.
Mutta miksi?
- Päivi Räsäsen naama on joka paikassa, ja se kävi vähitellen tympimään, Salo tylyttää.
Metsämiehenä Saloa tympii myös Räsäsen ajama asepolitiikka.
- Tatuointi on eräänlainen kannanotto.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288497480493.html
Häntä tympii Räsäsen asepolitiikka, siis se, että Räsänen ei halua rajoittaa aseiden saatavuutta ja suhtautuu aseisiin muutenkin ymmärtäväisemmin kuin sosiaalitantat ja järkyttyjäpoliitikot, jotka haluavat kerätä kaikki aseet kansalta pois heti nyt. Lieneekö Salo sivari?
Hän ottaa tatuoinnin, koska vihaa Räsästä. Normaalin ihmisen mielestä aika erikoinen peruste, mutta eihän normaalilogiikan mukaan käyttäytyvä ihminen myöskään pidä käärmeitä kotieläiminä kuten hän tekee. Jos minä toimisin kuin hän, nahassani olisi jo Loirin, Arhinmäen ja muutamien muiden turhisten kuvat. Ottaisitko sinä Räsäs-tatuoinnin?
Ottaisitko Päivi Räsänen-tatuoinnin?
11
194
Vastaukset
- Tää on hyvä juttu
Räsäsen asuinpaikkakunnalla on vankila.Sietähän tuon vankilaihottuman saisi edullisesti, mutta terveysasioista ei ole takuuta.
- ihanaaettäonPäivi
Päivi Räsänen on aito kristitty ja toimii niinkuin kristityn pitääkin toimia....eikä pane kynttiläänsä vakan alle!
Ihanaa ! - Pakko myöntää.
ihanaaettäonPäivi kirjoitti:
Päivi Räsänen on aito kristitty ja toimii niinkuin kristityn pitääkin toimia....eikä pane kynttiläänsä vakan alle!
Ihanaa !Räsänen on kunnon vakaumuksellinen luterilainen kristitty. Vaikka sinä kommenttisi herjalla heititkin.
- No jaa...
Mikael Salo on saanut 15 minuuttiaan julkisuudessa. On mitä kertoa lapsenlapsille.
- ::::::
Päivi Räsänen on, paitsi kristitty ja lääkäri, myös erittäin taitava sekä pätevä poliitikko. Ottaisin mielelläni Päivi-tatuoinnin tai t-paidan. Päivillä on arvot kohdallaan.
Näinä synkkinä aikoina ei tarvita perussuomalaisia, ei seksivillityksiä eikä riettauksia, nyt on tilausta peruskristillisille arvoille.- Mulla parempaa tieto
Päivi itse on muuten aika aktiivinen noissa seksihommissa. Olette käsittäneet täysin väärin ,jos kuvittelette Päivin paheksuvan seksiä. Päivi on terve heteronainen ja myös herkästi kiihoittuva ja seksistä suunnattomasti pitävä. Hän ei vain oikein pidä tällaisesta perverssistä pojan kikua pojan peppuun touhuista. En minäkään ja siksi olen Päivin kanssa samoilla linjoilla.
- Ihailen Päiviä
Päivi Räsäsen arvot kohdallaan.
Ihopiirrokset kielletään Isossa kirjassa. - YksiLääkäri
Lääkärinä arvostan myös Räsäsen toimintaa sisäministerinä. Hänellä on myös arvot kohdallaan.
- tolcormpt
Mikael on valitettavasti pari vuotta myöhässä ideansa kanssa.
http://www.hexa666.com/wp-content/gallery/photos/182766_142181275845169_100001598925419_289161_7212530_n.jpg- Ihan kiva
tatska Linda Lovelacesta sinulla on, mutta miten se liittyy?
- .....
Ottaisin Räsäsen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408