Ei enää Lanttilaan

Hyvästi Lanttila

Pidin kaksi viikkoa myyntipöytää Lahden Lanttilassa. Tavara oli halpaa ja hyvää, mutta huonosti kävi kauppa. Ihmisiä näkyi käyvän paljon, ja se näkyi siinä että pöytä pengotiin ja sotkettiin ja tavaroita oli heitelty lattialle ja viety muihin pöytiin. Omaan pöytääni oli myös tuotu paljon vierasta tavaraa. Kallis pöytävuokra huono myynti= en vie enää Lanttilaan myyntiin mitään. Vien mieluummin kierrätykseen.

50

11957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juippi20

      Jos tavara ei miellytä potentiaalista ostajaa, niin ei se sitä myös ostakkaan vaikka hinta olisi kuinka kohillaan.

    • Rehel.HelppoHeikki

      Lanttilan kirppis Lahdessa on muuttunut joppareiden myyntipaikaksi,
      Jokainen kirppiskäviä huomaa miten paljon sinne uutta tavaraa enenmmän ja enemmän tulee myyntiin!
      Kyllä harmittaa miten hyvä ajatus käytetyntavaran myynnistä kirpputorilla on
      kokenut täydellisen muutoksen!
      Enempi kirppareilla on uuden ja laittoman tavaran myyntiä!

      • Professori P.Uppu

        Kirpputoreilla voi myydä uutta tavaraa. Se edellytää normaalia LY-tunnusta. Yrittäjille se on myös tänä päivänä pieni pakko, sillä normaali kirpputoripaikkojen vuokraus vaatii tuekseen oheistavaroiden myyntiä. Muuten ei selviä jos toimii rehellisesti ja maksaa yhteiskunnalle sen mitä kuuluu.

        Mainitset laittoman tavaran myynnin. Tuota sanaa käyttäessä pitää olla tarkka. Normaalia käytettyä tavaraa saa myydä 5999 eurolla vuodessa ilman veroseuraamuksia. Jos summa ylittää 8000 euroa vuodessa siitä tulee myös ALV:n alaista eli myyjän tulee rekisteröityä ALV-velvolliseksi. Ja kun summa ylittää tuon mainitsemani 8000 euroa muuttuu toiminta heti ensimmäisestä eurosta lähtien ALV:n alaiseksi ja myös kirjanpitovelvollisuuden alaiseksi.


    • Rehti kauppias

      Hyvin Ymmärän!
      Kirppareilla vallitsee joppareiden ylivoima!
      Jopparit myyvät uutta ja sotkevat tahallaan tavalliset myyntipaikata!
      Nykyiset kirpparit vaatisivat täydellisen muutoksen!
      Toivottavasti verottaja viranomaisena tulee puuttumaan kirpparimyyntiin!

      • Anonyymi

        Rehti katkera kauppias. Miksi ei saisi myydä, oletko kateellinen? Myisisit sinäkin etkä märisisi!


    • optiOt on pienet

      kyllä menee kallista aikaa ja työ voimaa hukkaan.on siinä mylläkkä.jos joka tavara aletaan verottaa.naurattaa.Monen vuoden työ.verottajalle...loppu tulos surkea.Kirpiksillä saa myydä jo nyt muutaman tonnin edestä vuodessa,omia tavaroitaan ilman veroa.on nääs laki.LASKEKAA JOPPARIN KULUT!:Laskekaa uuden tavaran myyjän kulut..työ aika.kuljetukset.ostaa tavaran.Paikka vuokra on maksettava.oli sitä myyntiä ta ei.Varkaat ja rikkojat ja sotkiat...hävikki on suurta.Tunti palkkaa myyjälle ei juuri jää.On ehkä pieni osa joppareista..kun oikein saa rahaa itselleen.Jotka jaksaa kerätä koko ajan arabia ja herkut vahtia myynti paikoilta.Niin sanotut perintöpesien ottajat,ostajat.Mutta siinä on kyllä koko päivä työ.Huonekalut painaa.on jo useam,man henkilön joppausta.Kannattaa harkita.mikä kannattaa.

      • työ voimaa

        työ voimaa


    • Kirper

      Tulipa käytyä ko. kirppiksellä. Mitään ei tarttunut mukaan, hintataso oli korkea. En kyllä ihmettelekään, kun näin vuokrahinnat.. Olen Porista ja täällä hintataso on 40-50e/kuukausi. Yli 20e ei ole täällä maksanut viikkovuokra miesmuistiin, ei varmaan olisi kilpailu pahitteeksi Lahdessakaan kirppisvuokrissa.

    • miljoona optio

      Itse myynti paikatkin,sikäli kun niitä jossain on.Niin kyllä samat jopparit hivuttautuu sinnekin myymään.On verottajalla vahtimista.Mennä viereenm kytikseen.Itse myynti paikoilla on kännykkä myyjistä lähtien.

      • myynti paikatkin

        myynti paikatkin


    • Kuulis 61

      Kyllä Lanttilassa tavaraa on joka lähtöön ja joka hinnalla. Itse joskus pitänyt pöytää, ja ei tuo nyt mitään miljoonatouhua ole;(
      Tavaraa hävisi aika paljon siitä miinus, Ei mitään seurantaa, kuka vaan voi kävellä ulos mitä vaan mukanaan:(
      No jobbareita ja yrittäjiä on joka paikassa. Jos nyt joku kirpparin pidolla saa vuodessa 5000 puhtaana käteen ilman verottajaa, niin mun puolesta saakoon. On siinä sen verran työtä, etten kadehdi!
      Ja kai se on parempi, kun hakea jostain sosiaalista:)
      Elä ja anna toistenkin elää, sanoisin.

    • Kyllästyin Lanttilaa

      Olen alkanut myymään nettikirppiksillä tavaraa. Lahden kirppikset etenkin juuri Lanttila on niin ylihinnoitellut pöytävuokrat ettei sinne kannata viedä tavaroita. Myynti ei ole kehuttava ja takkiin tulee varmasti kaiken vaivan lisäksi.

    • dfgfdhgfh

      Missä on Lanttila? Katselin Google-mapilla, eikä sitä löydy. Onko se siinä matalassa ruskeassa rakennuksessa, jossa googlen kuvauksen aikaan oli joku ruokapaikka? Voisin käydä siellä tänään, jos se vaan löytyy.

      • cxvfcbcvxbghbx

        Lanttilalle googlella löytyvä osoite olikin väärä. Läksin kuitenkin ajelemaan sinnepäin, ja löytyihän se ison kylttinsä takia, tosin eri paikasta kuin odotin.

        Iso paikka. Kivoja asiakkaita. Annetaan tilaa muillekin ja odotetaan vuoroa. Joillakin pöydillä oli tavallista kiinnostavampaa tavaraa ('antiikkia'), ja meitä vanhempia ihmisiä riitti niille jonoksi asti. Minulle lähti mukaan pari kassillista tavaraa - halvalla. Vain yksi esine oli hiukan kallis, mutta se antaa kodilleni kodikkuutta, joten kyllä se on hintansa arvoinen jollain tavalla. Paljon enemmänkin olisin ostanut, jos rahaa olisi enemmän.

        Täytyy kyllä sanoa, että suurin osa kamoista oli krääsää, jota kukaan tuskin haluaa ostaa. Vanhoja vaatteita ja muuta. Löysin kyllä ihanan villapuseron, josta tuli heti suosikki, parilla eurolla. Riippuu siitä, mitä etsii, tuolta voi tehdä löytöjä. Ihan niin kuin kirpputoreilta aina. Pysäköintipaikkojakin oli paljon. Ja mikä tärkeintä: ei ollut taustamusiikkia! Sai selata rauhassa.


      • dsgdfgsdhgsh
        cxvfcbcvxbghbx kirjoitti:

        Lanttilalle googlella löytyvä osoite olikin väärä. Läksin kuitenkin ajelemaan sinnepäin, ja löytyihän se ison kylttinsä takia, tosin eri paikasta kuin odotin.

        Iso paikka. Kivoja asiakkaita. Annetaan tilaa muillekin ja odotetaan vuoroa. Joillakin pöydillä oli tavallista kiinnostavampaa tavaraa ('antiikkia'), ja meitä vanhempia ihmisiä riitti niille jonoksi asti. Minulle lähti mukaan pari kassillista tavaraa - halvalla. Vain yksi esine oli hiukan kallis, mutta se antaa kodilleni kodikkuutta, joten kyllä se on hintansa arvoinen jollain tavalla. Paljon enemmänkin olisin ostanut, jos rahaa olisi enemmän.

        Täytyy kyllä sanoa, että suurin osa kamoista oli krääsää, jota kukaan tuskin haluaa ostaa. Vanhoja vaatteita ja muuta. Löysin kyllä ihanan villapuseron, josta tuli heti suosikki, parilla eurolla. Riippuu siitä, mitä etsii, tuolta voi tehdä löytöjä. Ihan niin kuin kirpputoreilta aina. Pysäköintipaikkojakin oli paljon. Ja mikä tärkeintä: ei ollut taustamusiikkia! Sai selata rauhassa.

        Lanttilan verkkosivuilla sanotaan, että osoite on Keijutie 29. Eihän se ole? Siinäkö syy, miksi asiakkaita ei ole enemmän? Vaikka oli siellä kyllä aika paljon ihmisiä.


    • Kokemusta on

      Olisikohan ollut niin, että olisit hinnotellut tavarasi vähän yläkanttiin? Sillä silloin tavara ei kulje. Kun hinnoittelet, ajattele että mitä itse maksaisit kyseisestä tuotteesta kirpputorilla, älä pyydä liikaa. Ja mitä tulee pöydän sotkemiseen, sehän ei ole kirpputorin vika. Ihmiset vaan on sellaisia. Ja jos tavaraa on liikaa, ketään ei kiinnosta penkoa suurta vaatevuorta. Ja ajankohdasta on tavaroiden menekki myös kiinni. Yritä uudestaan, kyllä Lanttilassa kauppa käy!

    • fvhgjhkhf

      Olen ollut hiljaa Lanttilasta, koska en halunnut kilpailevia ostajia. Nyt pois muuttaessani voin kuitenkin vapaasti ylistää paikkaa. Voi kävellä rauhassa - ei taustamusiikkimelua. Toiset asiakkaat antavat tilaa, hymyilevät ja juttelevatkin. Kävijöitä oli paljon ja tiskille rahdattiin isoja kuormia, kuten minäkin tein. Muutaman purkin ja purnukan olisin vielä ostanut, jos olisivat olleet kohtuuhintaisia. Ne tavarat, jotka ostin, olivat kuitenkin hinnoiteltu alas. Pukuhuonetta ei siellä taida olla. Taas tarttui mukaan farkut, jotka olivatkin sitten liian pienet. Olisi hyvä, jos vaatteissa olisi kokomerkintä. Olennainen asia, eikä maksa myyjälle mitään. Samoin lakanoissa, tyynyliinoissa, pyyhkeissä ja tilkuissa voisi olla koot merkittynä. Ja pois ne nuppineulat; niitit tai ompeleet ovat turvallisempia.

      Kiva paikka. Tulee ikävä sinne. Varmaan poikkean siellä taas, kun Lahdessa käyn. Launeen Mestarikirppis on myös hyvä. Sielläkään ei ole taustamusiikkia.

    • Niin ne ajat muuttuu

      Tarkailkaapa mielenkiinnosta muutamia asioita kierrellessänne kyseistä kirpputoria ja miettiessänne ostopäätöksiänne. Huomaatte varmasti muutamia erilaisia myyjiä kirpputorilla: 1.) varsinaiset kirpputori myyjät, 2.) tukkukauppiaat (tarkoitan näitä makeisia yms.) 3.) outlet -varaston myyjät/jobbarit ja 4.) jobbarit jotka keräävät edulliset tavarat ja pistävät kalliimmalla myyntiin. Erityisesti vanhaa tavaraa.

      Nykyään itse pohdin keitä näistä myyjä ryhmistä haluan tukea ja millaisena haluan nähdä kirpputorit jatkossa. Sen sanon, että eipä tarvitse enää tuonne viedä omaa käytettyä / tarpeetonta tavaraa. Annan ennemmin kavereille ja muille niitä tarvitseville.

      • kirpputori myyjät

        myyjä ryhmistä
        kirpputori myyjät


    • kirppiskävijä

      Elä ja anna toistenkin elää. Lanttilan pöytävuokrat kai niin pilvissä, ettei siellä enää ihan hilpetöörin myynnillä pärjää. Ja jobbareita kaikki kirpparin pitäjät kuka missäkin mittakaavassa:) Ihmettelen kuka viitsii vanhaa tavaraa ostaa ,minulla ainakin tota rojua riittämiin. Rauhassa saa kävellä paitsi vkl:na silloin tunkua, niinku jokapaikassa. Joskus harvoin löytyy jotain hintataso aika korkealla kai kpöytävuokrien vuoksi. Tavaraa häviää reippaasti pöydistä, eikä ketään kiinnosta. Ja myyjiä ei näytä kauheasti myöskään kiinnostavan mikään, edes myyminen, hymyilemisestä puhumattakaan. Jos vertaa Lahden muihin kirppareihin, niin suurin ei aina ole paras;(

      • ex lanttilan asiakas

        En voi minäkään tätä vantaan lanttilaa suositella!ensinnäkin joka viikko siellä on lappu että tilityksen saa vaan lähtevät asiakkaat! Outoa allekirjoitin vuokrasopimuksen jossa luvataan tilitys viikottain , siellä myös varastetaan todella paljon varashällyttimistä huolimatta, siellä lukee että on kameravalvonta! Siellä ei ole kameroita ja varkaat kyllä tietävät sen, henkilökunta voi huonosti ja sen kyllä huomaa.onneksi on muita kirppiksiä tänne en kylä enään mene.


      • EiEnäÄÄ
        ex lanttilan asiakas kirjoitti:

        En voi minäkään tätä vantaan lanttilaa suositella!ensinnäkin joka viikko siellä on lappu että tilityksen saa vaan lähtevät asiakkaat! Outoa allekirjoitin vuokrasopimuksen jossa luvataan tilitys viikottain , siellä myös varastetaan todella paljon varashällyttimistä huolimatta, siellä lukee että on kameravalvonta! Siellä ei ole kameroita ja varkaat kyllä tietävät sen, henkilökunta voi huonosti ja sen kyllä huomaa.onneksi on muita kirppiksiä tänne en kylä enään mene.

        Näytä sopimustasi ja vaadi, että noudatetaan sitä. Ja jos ei onnistu, 'lähde'. Seuraavalla viikolla sitten 'tule' uudestaan. Jos eivät huoli, ihmettele. Jos sallivat sinun palata myymään, se lisää heidän työtään. Ei olla uhreja enää.


    • kierrätys on kivaa

      Launeella entinen Mestarikirppis on saanut uudet omistajat ja paikka on nykyisin muuttunut todella edukseen.Siellä on leveät käytävät ja pöytävuokrakin vain 25e/
      viikko.Vitriinit on isot ja näkyy siellä olevan huonekalujakin joka lähtöön.Itse pidin
      siellä pöytää ja tyytyväinen olin tulokseen.

    • sama 1

      unohtui mainita ,että se on nykyisin Euro-kirppis

    • drjturvyey

      Viimeksi kun kävin Mestarikirppiksellä, siellä oli nuhaneniä aivastelemassa ja sain flunssan. Oli myös tupakan löyhkää, joka kantautui ääliöistä, jotka polttivat ihan ulko-oven vieressä. Taitaa jäädä tämäkin kirppis minulta.

      Sama tupakoijaongelma on myös Cetorissa. Melkein jatkuvasti on joku haisuliini etuovella. Ja siellä on lisäksi se älytön taustamusiikkimelu. Ei jaksa enää.

      • Flunssa

        No,voi reppana,toivottavasti pipo. on jo parantunut


      • Edellinen

        Siis pipi


    • dfshgfhhg

      Nythän sieltä varsinkin saa halpaa kamaa, kun harva suomalainen jaksaa sitä bazaarimenoa. Jos ei välitä suomalaisuuteen sopimattomasta kyynärpäätekniikasta, sinne vaan sekaan. Varokaa tuberkuloosia ja muuta sellaista.

    • beethooven

      Meillä täällä stadissa on pari kertaa vuodessa lauantaina siivouspäivä jolloin kaupungin puistot muuttuu suuriksi kirpputoreiksi. Periaatteena kaikille avoin tilaisuus eikä maksa kuin tavaran raijaamisen vaiva korkeintaan. Viime kesänä myin mm. japanilaisille turisteille vanhaa krääsää mm. puisen puoli risan matkalaukun hyvään hintaan. Lentävät jo Kauko-idästä meidän kirppareille kun ovat niin edulliset hinnat meikäläisillä kuulemma? Mikäpä siinä sitten kyllä rojua meidän nurkissa riittää jatkossakin lennetettäväksi pitkin ja poikin maailmaa.

    • taddadaa

      Lanttilasta katoaa tavaraa ihan liikaa. Kun asiasta mainitsee, niin henkilökunta vähättele asiaa ja sanoo että tavarat kulkeutuu toisiin pöytiin,ei niitä ole varastettu. Kummasti tavaroita ei koskaan löydy vaikka kuinka etsisi, paljon myös tavaraa joissa hälyt. Paikka on muuttunut epäsiistiksi, sillä esim. takaosan laputtomien nurkkausta ei ilmeisesti siivota järjestelmällisesti vaan tyhjennetään kun tavaraa kertynyt liikaa. Moni myyjä ei varmaan edes ehdi käydä katsomassa onko omia tavaroita sinne eksynyt ennenkuin ne hävitetään. Valvontaa saisi olla myös siinä ettei isojen kassien kanssa pääsisi kirpputorille tai sovituskoppeihein ilman että näyttää henkilökunnalle mitä menee sovittamaan. Myös vessoihin pääsee kuka tahansa vaikka näpräilemään irti hälyjä sillä hälytysportteja ei ole vessoihin mentäessä. Jos kirpputori oikeasti haluaisi panostaa siihen ettei tavaraa katoa niin se ei olisi kovin vaikeaa. Nyt vaan kohautellaan olkapäitä ja sanotaan että voi voi,,ei voi mitään. Pääasia että oma bisnes pyörii.

      • Eienääikinä

        Vein kaverin kanssa tavarat kirppikselle ja otettiin pöytä puoliks.Minun tavaroita oli tilitetty mun kaverille,mutta ei heissä mitään vikaa ollu,minä olin kuulemma ottanut hänen lappujaan,enkä varmasti ollu,että tällaista toimintaa.


      • OnkoEnää

        Onks siellä enää niitä kylttejä, missä luki isoin mustin kirjaimin, että jos saa varkaan kiinni, niin saa myyntipöydän ilmaisiksi?


    • pipoo

      Joo ihmetttää että tavara vaihtaa omistajaa, mutta ei näyt myyntinä

    • Nollatulos

      Lanttila on kyllä ostajille hyvä paikka,muttei myyjille.Kilpailu on myyjien kesken kovaa ja hinnat on pidettävä tosi halpoina,että saa kaupaksi.
      Onko kuitenkaan järkeä kaupanteossa,jos saa just ja just kalliin pöytävuokran maksettua,sama kun lahjoittaa tavaransa ilmaiseksi,jos ainut tarkoitus on kaappien tyhjennys.

      • HölmöläisenHommaa

        No niinpä. Itse oon katellut, että joillakin kirppareilla on niin poskettomat pöytävuokrat, että sinne pitäisi viedä usean satasen kamat ja saada myös kaikki myytyäkin, jotta se homma kannattais. Mulla ainakaan löydy niin paljoa tavaraa myytäväksi, että niitä kannattaisi tietyille kirppareille viedä. 46 euroa viikko, niin oo la laa ja hulabaloo päälle.


    • Kiere

      Asun toisella puolella maata, Lanttilassa tulee käytyä harvoin, mutta en ole kyllä ikinä mitään hintakilpailua huomannut. Jos olen siellä 10 kertaa käynyt, niin ehkä 2-3 kertaa on olleet sellaisia, että jotain on tarttunut matkaan. Hintataso on ihan älytön, lähinnä ostelen elokuvia ja musiikkia, mutta en niillä hinnoilla, mitä Lanttilassa on.

    • Nollatulos

      Sepä se ,olet käynyt harvoin.Mielestäni 50 senttiä ihan hyvistä lasten vaatteista on halpaa,ne mitkä on kalliita saakin sitten kärrätä takaisin kotiin ja pöytävuokra maksat omistasi .

    • Jo_on_markkinat

      Eihän se tavara voi mennä kaupaksi, kun sitä on kaikenlaista urpoa, joiden pitäisi kaikki saada ilmaiseksi. Itse olen yrittänyt, tori piste fiillä, jo pitkään saada hyllykköä kaupaksi, ja laihoin tuloksin. Sitten mä laskin reilusti hintaa, mutta yhtä hiljasta on pidellyt. Ilmaisiksi pitäisi kaikki lahjoittaa, niin sitten olis hyvä.
      Kirpputorihommassa väsyttää se tavaroiden eestaas rahtaaminen. Käsiin kun jää, vaikka kuinka halvan hinnan olisi laittanut. Ensin kotona kollaat kaapit ja varastokopin. Sitten käyt varaamassa pöydän. Sen jälkeen askartelet, kun hinnoittelet tavarat, kirjoitat lappuihin lippuihin hinnat, leikkelet irti ja kiinnität ne tavaroihin. Sitten pakkaat kaiken ja roudaat laatikot ja pussit, kimpsut ja kampsut kirpputorille. Varot, ettei mikään särkyvä tosiaankaan hajoa. Sitten on purkuoperaatio ja tavaroiden esille laittaminen. Lopuksi palailet himaan. Sitten kun vuokra-aika loppuu, menet kirppikselle ja toteat, että ainakin puolet tavaroista jäi käsiin. Niitä sitten keräilet ja roudaat kirpparilta pois ja toteat, että myynti miinus pöydän vuokrat oli mitä oli. Ei näistä jäänyt paljoa jälkipolville kerrottavaa. Siinä on siis niin järjetön homma hyötyynsä nähden, että huh huh. Hommaa on kuin muuttoa tekis, eikä oikein juurikaan mitään tuota. Kannattaa harrastella jotain ihan muuta.
      Se on sitten eri asia, jos omistaa hirveät määrät haluttua ja arvokasta tavaraa, mistä voi huoletta pyytää kunnon hintaa. Tavarat menevät kaupaksi helpolla ja ilman turhia narinoita ja hien vuodatusta.

    • Mirinkaa

      Ei ole vastaus tuohon "EI ENÄÄ LANTTILAAN" vaan ihan oma urputus.
      Minä myyn tavaroitani lähinnä ikäni takia, niin ei jäisi lapsille niin mahdottomasti hävitettävää. Olen myynyt Lanttilassa aika paljon ja usein. Myyntitulot ovat vain valitettavasti menneet alas päin kuin lehmän häntä, joka harmittaa. Yritän eläkeläisenä saada lisätuloja ja hintani ovat alhaisia, mutta se on nyt tämä ns KonMari ilmiö, joka on iskeytynyt ihmisten tietoisuuteen. Mielestäni lasten vaatteet ovat sellaisia, että vanhempien kannattaisi miettiä tarkkaan. Ei niitä tarvitse kaupasta ostaa, kun on hyviä hiukan käytettyjä. Ne kuitenkin ovat hyvin lyhyen aikaa kasvun takia käytössä, siinä ei pieni paikkakaan vaikuta. Sehän tuo vain iloa vaatteeseen.
      Viittaan tuohon eläkeläisyyteen, että heillä voisi pöytävuokrat olla muutaman euron halvempia kuin muilla. Onhan niitä kortteja millä sen eläkeläisyyden todistaa. Kanta-asiakkuudella pitäisi olla pidempiaikainen vaikutus, kuin vain yhden kortin verran. Se voisi olla kaiken aikaa voimassa ja alennuksen saisi aina leimausten mukaan. Kyllä Lanttila hyötyisi kuitenkin näistäkin myynneistä. Vuosittainhan se täytynee uudistaa. Niitä valvovia silmiä eli kameroita pitäisi olla enemmän suorittamassa seurantaa ja kassejakin voisi tarkastaa. Aika paljon varastetaan ja aika paljon rikotaan ja hulluhan se henkilö olisi, joka kassalle menisi maksamaan korvatakseen sen. Anyway jotenkin kannattaisi hiukan satsata seurantaan mitä siellä pöytien lomassa tapahtuukaan. Myös pöydät joiden yhteydessä ei ole verkkoa, voisi lautaan ruuvata muutamia ruuveja joihin saisi joitakin tavaroita roikkumaan.

    • Taruti

      la oli ensi kertaa pöytä täällä. Kirpputoreja olen pitänyt jo 17 vuotta. Lanttila oli huono kokemus. Palvelu oli ystävällistä mutta myyntipöydän huonoja ja huonosti ratkaistu. Mm rekkitilaa on tosi vähän ja rekki on " jaettu" toisen pöydän kanssa. Jos toinen pöydänputäjä on epäsiisti , on omaa pöytää vaikea pitää kunnossa. Asiakkaita on paljon ja pöytävuokra on kallis, mutta myynti todella huonoa. Huonoin myynti ehkä koskaan. Myös asiakkaana kokemus oli huono. Pöydistä on vaikea löytää mitään. Valitettavasti en voi suositella paikkaa.

      • Kiuppari

        Siis voiko nuo paikkahinnat olla todellisia, mitä kotisivuilla on? 37-39e/viikko?? Siis mitä, tuolla hinnalla saa jopa isommissakin kaupungeissa 2 viikkoa ja pienemmissä 3 viikkoa. Voiko siellä tosiaan olla niin hyvä myynti, että vuokraajia riittää tuolla hinnalla?
        Itse asun 200km päässä Lahdesta, olen käynyt Lanttilassa ehkä 5 kertaa, yhdellä kerralla on mukaan tarttunut jotain, hinnat on järkyttäviä, enkä kyllä enää ihmettele, kun näin vuokrahinnat.


      • ppppkkkkk
        Kiuppari kirjoitti:

        Siis voiko nuo paikkahinnat olla todellisia, mitä kotisivuilla on? 37-39e/viikko?? Siis mitä, tuolla hinnalla saa jopa isommissakin kaupungeissa 2 viikkoa ja pienemmissä 3 viikkoa. Voiko siellä tosiaan olla niin hyvä myynti, että vuokraajia riittää tuolla hinnalla?
        Itse asun 200km päässä Lahdesta, olen käynyt Lanttilassa ehkä 5 kertaa, yhdellä kerralla on mukaan tarttunut jotain, hinnat on järkyttäviä, enkä kyllä enää ihmettele, kun näin vuokrahinnat.

        Lanttilassa todella paljon ns.jobbareiden pöytiä. Heille myynti ilmeisesti kannattavaa kun pitävät pöytiä siellä vuodesta toiseen. Ostavat muilta halvalla ja kiikuttavat omaan pöytään kalliilla. Päivystävät tavaroiden laittamisen aikaan joka päivä ja korit ja kärryt täynnä tavaraa uudelleen myytäväksi. Vaikeaahan on siis löytää kyseisestä paikasta kirppishintaan mitään löytöjä. Henkilökunta töykeää, lähinnä pari vanhempaa "vartija"miestä.


      • Anonyymi
        Kiuppari kirjoitti:

        Siis voiko nuo paikkahinnat olla todellisia, mitä kotisivuilla on? 37-39e/viikko?? Siis mitä, tuolla hinnalla saa jopa isommissakin kaupungeissa 2 viikkoa ja pienemmissä 3 viikkoa. Voiko siellä tosiaan olla niin hyvä myynti, että vuokraajia riittää tuolla hinnalla?
        Itse asun 200km päässä Lahdesta, olen käynyt Lanttilassa ehkä 5 kertaa, yhdellä kerralla on mukaan tarttunut jotain, hinnat on järkyttäviä, enkä kyllä enää ihmettele, kun näin vuokrahinnat.

        ..niinpä ja se vuokra on ilmeisti sitten 6:sta pv:tä siis ei edes vkosta


    • Kanttis

      Olen tyytyväinen lanttilan asiakas. Pidän joka vuosi 4 viikkoa kirppispaikkaa. Vien hyvää tavaraa, silitettynä , puhdasta. Viimeksi tilitin lähes 1000e kahdesta viikosta. Varkauksia en ole huomannut.

    • Hgvvcb

      Itsepalvelukirppikset ovat kuolevaa kansanperinnettä ja hyvä niin, ei siellä mitään tienaa, ainoastaan kirpparin pitäjä. Kaikki kauppa siirtyy nettiin,

    • Anonyymi

      "Uusi Lanttila" on karmee tapaus siellä entisessä "ruoka-tähti" paikassa!
      95% on käytettyjä vaatteita, loput omituista roinaa kuten desifioituja entisiä sähkö-hammasharjoja ja lämpökynttilän pidikkeitä....

      Ei tarvetta käydä toisten eli kerralla kävin kaksi kertaa ensimmäinen ja viimeinen kerta...

      Roinan tarjoajat tekee kirppaista mielenkiintoisen ja kyseinen alue ei sitä tee!

      Lanttila oli parhaimmillaan nykyisen K-Rauta kortelin alueella ja Laune mistä muutti pois.

      • Anonyymi

        Samoilla linjoilla...paikka on ahdas ja palvelua ei ole henkilökunta on jopa töykeätä ajoittain.. ikävä kuunnella sitä..täällä on vapaa kassa huutoa nonstoppina.. hinnat on pilvissä..Holman kirp. Torix on toinen meininki. Paikka on raikas ilmapiiri on ystävällinen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla linjoilla...paikka on ahdas ja palvelua ei ole henkilökunta on jopa töykeätä ajoittain.. ikävä kuunnella sitä..täällä on vapaa kassa huutoa nonstoppina.. hinnat on pilvissä..Holman kirp. Torix on toinen meininki. Paikka on raikas ilmapiiri on ystävällinen..

        Tuli käytyä tänään. Asiakkaita olisi, mutta tyhjiä pöytiä todella paljon. Eikö yrittäjä osaa laskea 1 1? Eli vuokrahintaa sen verran alas, että pöydät täyttyy.


    • Anonyymi

      Lanttilassa vanhan äijän asiakaspalvelu sieltä jostakin.

    • Anonyymi

      Täysin ala-arvoinen romukauppa jossa myös ainakin "omissa tuotteissaan" omat laittomat pyöristyssäännöt. Jos tuotteen hinta esim. 1,69 kpl ja ostat vaikka viisi niin kummasti häviät 5 senttiä kun KAIKKI tuotteet pyöristetään jo yksittäin 1,70 maksaviksi. Lain mukjaan pyöristys tulee tapahtua VAIN loppusummasta eikä tuotekohtaisesti.

      Saavat puolestani pitää rojunsa ja varmasti mainostan myös "laatuaan ja asiakaspalvelua" kaikille tuttavilleni ja niille jotka kysyvät.

      Itse jatkuvasti kirppareita kiertelevänä helppoa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe