LuxStyle Acne killer kokemuksia?

Vähän kyl epäilyttää

Menin sit tilaamaan tollasta hätäpäissäni ja nyt vasta kattelin esim. noita arvosteluja tuotteesta. Näyttää siltä, kun olis sama ihminen kirjottanu kaikki arvostelut siel sivulla. Ja muutenkin näin jälkeenpäin ajateltuna voiko toi ees toimia miten luvataan.. Se 1-2 pv toimituskaan tuskin pitää paikkaansa.
Noh, tilausta odotellessa.

Onko kukaan muu tilannut kyseistä tuotetta?

http://luxstyle.fi/5-acne-killer-125.php

37

6053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aknesta kärsivä

      Katselin itse juuri kyseistä tuotetta ja kiinnitin huomiota samaan asiaan.. Voisitko kokeilusi jälkeen kertoa tähän kokemuksesi niin tiedän sitten että tilaanko vai enkö. Kiitos! :-)

    • typy1991

      Hei!
      Tilasin itse näitä naamioita n. kuukausi sitten
      http://luxstyle.fi/5-acne-killer-125.php

      Pakko sanoa että toi ei todellakaan sovi kaikille, varsinkin jos on atoopinen iho, tai kuiva iho.... itselläni atooppinen sekaiho, laitoin yhden naamion ja heti sen jälkeen kyllä huomasin että mustapäät olivat kadonneet mutta seuraavana päivänä ihoni oli kuivunut aivan kamalaksi, kesti kaksi viikkoa ennen kuin sain ihoní normaaliksi ja se oli kerta kaikkiaan aivan järkyttävässä kunnossa! En kehdannut liikkua missään eikä naamaan voinut laittaa meikkiä peittämään sitä kamalaa näkyä... kuivuuden jälkeen tuli hirveät näppylät kun koitin saada ihoa kosteutettua ja lopuksi kamala ärtymys ja punoitus... onneksi nyt alkaa helpottaa. Laitoin tonne luxstyleen palautetta tuotteen alle. Ihan asiallisesti kirjoitin että älkää kuivaihoiset ostaKO että tulee tosi pahaa jälkeä... eivät julkaisseet palautettani ja laitoin vielä asiakaspalveluun viestin ja kysyin syytä... eivät kuulemma julkaise MITÄÄN negatiivisia palautteita... todella naurettavaa antaa ostajille kuva että kaikki ostajat ovat olleet tyytyväisiä kun alle ei saa kertoa jos tuote ei ole sopinut jollekkin ihotyypille. Olkaa varovaisia tuon kanssa. En toivoisi kellekkään tällaista kohtaloa :(
      En väitä että kaikille kävisi kuin minulle mutta kehotan todellista varovaisuutta, ehkä kannattaisi laittaa ensin tosi pienelle alueelle ja kokeilla mitä iho siitä sanoo? muistakaa todella kunnollinen kosteutus naamion jälkeen! Reipas kerros kosteusvoidetta, sellaista missä on glyserolia paljon!

      • typykkä1991

        Niin ja tuo 1-2 pv toimitusaika kyllä piti itsellä paikkansa, tilasin yhtenä ma aamuna kahdeksan aikaan tuotteet tulivat seuraavana päivänä.... Mulla on näitä naamioita jäljellä vielä 4 koska en voinut käyttää kuin se yhden... Enkä varmasti uskalla enää uudelleen laittaa naamiota vaikka ihon kosteus onkin tähän päivään mennessä palautunut suht normaaliksi... Enkä taida kellekkään tutullekaan uskaltaa naamioita antaa jos käy kuin minulle.


      • mullakin on atooppin

        ois kannattanut naamion poiston jälkeen rasvata iho?


    • Alottaja___

      Kiitti typykkä1991 viestistäs :)

      Meillä meni tosiaan joku kolme päivää noiden tulossa.
      No ite kokeilin parin kaverin kanssa tänään. Vaikutusaika on 30min jonka jälkeen naamio revitään kasvoilta pois. Ja kyllä, tarkotan repimistä kirjaimellisesti. Sattu aivan törkeesti, kun sitä repi irti.
      No itse en huomaa ekan kerran jälkeen mitään mahtieroa.
      Mun molempien kaverien naamat punotti. Toisella vähän vähemmän, toisella naama muistutti paloautoa. Vähän pelottaa tän toisen puolesta, sillä kun on ilmeisesti aika herkkä ja kuiva iho.
      Mun iho ei oo erityisen kuiva tai herkkä, mutta typykän viestin perusteella taidan laittaa ylimääräisen kerroksen vielä kosteusvoidetta.

      • ptepp

        Et ole tainnut lukea ohjeita kovinkaan tarkasti...

        Levitä kuten tavallinen kasvonaamio ja KUORI akne pois!


    • Typykkä1991

      Heippa! Täällä taas typykkä... Jouduin eilen hakeutumaan lääkärille koska oireet palasivat taas. Kasvot aivan hirveässä kunnossa eikä missään kehtaa liikkua. Otin naamiopaketin mukaan näyttääkseni lääkärille sitä. Totesi että olen saanut naamiosta pahan allergisen reaktion. Määräsivät antibioottia, alleria lääkkeitä ja hydrokortisonia.... Toivottavasti niillä pääsisin tästä jatkuvasta oireilusta eroon :( Enkä varmasti koskaan enää koske koko mönjään! Laitoin tänään taas luxstylelle palautetta ja vaadin rahojani takaisin ja korvausta tästä kaikesta. Saa nähdä mitä vastausta tulee...
      Toivottavasti kaverisi iholle ei käy kuin minulle! Toivon totisesti. :(

      • dancer

        Hei! Acne killer on tarkoitettu, aknen hoitoon ei siloposkille, jos vaikka syy olisi ymmärtämisessä eikä tuotteessa. Tottakai tuotteista aina halutaan antaa ihmisille hyvä kuva ja en väitä, et sopii kaikille ihotyypeille toi, mutta mulla on pahassa kondikses naama niin on kyl auttanu muutamassa päivässä huomattavasti. Minun mielestä parempi, kuin Proactive tai muut mitä olen kokeillut ja kyseisen tuotteeen on tarkoitus kuivattaa/polttaaa akne ja muut pois joten ei varmasti ole tarkoitettu sellaisille ihmisille joilla ei ole aknea taikka finnejä.. Ja eikö nimikin kerro jotain :D ?..


      • kosmetologi3

        Kuulen typykkä, ihan oma vikasi!
        Eiköhä äiti oo opettanu, että hiusvärit, kosmetiikkatuotteet ym (useimmissa kasvanaamioissa muuten myös LUKEE että testaa aluksi pienelle ihoalueelle, ja jos iho ärtyy, lopeta tuotteen käyttö heti), ei sovi kaikille, ja tottakai allerginen voi olla IHAN mille vaan.. Jos olet allerginen lateksille, mutta satut käyttämään lateksikortsua, niin haastatko kortsufirman oikeuteen hä????
        Järki käteen.


    • rahat pois

      Kaikkeen roskaan te uskotte. Eikö pelkkä tuotteen kuvaus ehdottomuudessaan ole selvää roskatuotteen tasoa? Aina, kun teille sanotaan jokin olevan mullistava uutuus tms., kiertäkää kaukaa.

      Miten kasvonaamio voi mielestänne imeä aknen naamasta pois, tai aknen aiheuttamat arvet?

    • kofgjkp

      Hei rahat pois!
      Kyllä tuo naamio mustapäät vei tosiaan pois heti ekan kerran käytön jälkeen!
      Mutta sitten tuhos ihon... :P eli kyllä se tavallaan toimi :D Ei tarvi niin kärkkäästi komme´ntoida. :P

      • jaha...

        Tuossa ylistetään tuttuun ostoskanavan paasaustyyliin tuotetta. Mutta mitään todellista tietoa ei anneta. Vain se, että tuote on ehdottoman turvallinen. Ja tehoaa heti, ensimmäisellä kerralla.

        Jos tuo naamio tosiaan kuivuu kiinni niin tiukkaan, että se mekaanisesti kiskoo talitulppia pois, se ei kaiken järken mukaan voi viedä mukanaan ihon punoitusta, vaan aiheuttaa sitä.

        Onhan näitä strippeinä ollut myytävänä ennenkin.

        Tässä neito tekee kotitekoista:
        http://www.youtube.com/watch?v=cQHWpiRBf34


      • skepsistä
        jaha... kirjoitti:

        Tuossa ylistetään tuttuun ostoskanavan paasaustyyliin tuotetta. Mutta mitään todellista tietoa ei anneta. Vain se, että tuote on ehdottoman turvallinen. Ja tehoaa heti, ensimmäisellä kerralla.

        Jos tuo naamio tosiaan kuivuu kiinni niin tiukkaan, että se mekaanisesti kiskoo talitulppia pois, se ei kaiken järken mukaan voi viedä mukanaan ihon punoitusta, vaan aiheuttaa sitä.

        Onhan näitä strippeinä ollut myytävänä ennenkin.

        Tässä neito tekee kotitekoista:
        http://www.youtube.com/watch?v=cQHWpiRBf34

        Tuo naamio on musta. Mustassa nimittäin näkyy kuollut ihosolukko. Voi helpommin uskotella itselleen, että nyt lähti ihomadot naamasta.


      • tack.
        jaha... kirjoitti:

        Tuossa ylistetään tuttuun ostoskanavan paasaustyyliin tuotetta. Mutta mitään todellista tietoa ei anneta. Vain se, että tuote on ehdottoman turvallinen. Ja tehoaa heti, ensimmäisellä kerralla.

        Jos tuo naamio tosiaan kuivuu kiinni niin tiukkaan, että se mekaanisesti kiskoo talitulppia pois, se ei kaiken järken mukaan voi viedä mukanaan ihon punoitusta, vaan aiheuttaa sitä.

        Onhan näitä strippeinä ollut myytävänä ennenkin.

        Tässä neito tekee kotitekoista:
        http://www.youtube.com/watch?v=cQHWpiRBf34

        Kiitos tuosta vinkin levityksestä, vaikuttava ja varmaan toimii aika hyvinkin, varsinkin säännöllisessä käytössä.
        Tyhjenneet ihohuokoset, saa pienennettyä sitruunalla, ja kanamunan valkuaisella.Niistä voi tehdä yhdessä vetelän naamion, mutta se toimii.


    • lyhytvastaus!

      Älä käytä

      • mielipide vaan

        No pakko nyt laittaa sitten positiivinen kokemus. Minulla on aika paksu iho, jossa ei kauheasti isoja ihomatoja mutta tykkäsin kovasti tuosta naamiosta. Tuntui, että lika lähti huokosista ja supisti vielä ne kivasti. Tosin en ole kovin herkkaihoinen eli varmaan sopii rasvaiselle iholle paremmin. Itse ostin toisen satsin.


    • jeesjees

      Heipparallaa vaan!
      Tilasin, kokeilin, en ainakaan vielä huomaa muutosta?
      vähän kutisee ja punottaa iho kyllä.
      Mutta se mikä pelottaa, on se että naamiossa näkyi pienien näkymättömien
      naamakarvojen irronneen maskin mukana ja nyt pelottaa helvetisti että ne kasvaa tummina takasin.
      Kertokaa ettei niin käy?? :(

    • jopgtdjpohd

      Vielä jatkoa minä joka jouduin antibiooteille tuon naamion takia. Laitoin todella kärkkään viestin luxstylelle ja sanoin että vaadin rahani takaisin vaikka oikeusteitse jos tarve vaatii. Pyysivät nöyrästi tilinumeron ja palauttivat rahani. SENTÄÄN.... korvauskin olisi tietty ollut ihan kiva mutta olen tyytyväinen että sain edes rahani takaisin tuosta paskasta

    • taasjatkuu

      Ja taas vielä jatkoa; En ole vieläkään saanut rahojani takaisin ja viikko sitten laitoin muistutuksen johon sain vastauksen että rahat tulevat tililleni parissa päivässä... eipä näy! Taas viestiä sinne siis!

    • samataas1

      Ei vieläkään hyvitykset tulleet, aina selityksiä että laskutuspuolelle ovat ilmottaneet mutta sieltä ei ole vastattu ym ym ym! prkle.

    • Harmillinen

      Olen käyttänyt kuukauden eikä mitään apua ole ollut : edes mustapäät eivät ole hävinneet ,..

    • -86

      Itselläni on hyvin atooppinen ja kuiva iho, tuote ei aiheuttanut mitään oireita. Taitaa olla todella yksilöllistä, tosin minun paketin ohjeissa luki että piti poistaa vedellä.. Aika kauan sai pyyhkiä, mutta iho tuntui pehmoiselta, suurta eroa en huomannut, mutta vasta kaksi kertaa kokeiltu. Luulen että se hyvä laatuisen kasvorasvan levittäminen jälkeen on isossa osassa tuossa kuivumisessa.

    • kuplao

      Jos ei auta niin laita kulhoon kuumaa vettä mene kulhon ylle ja pyyhe päälle hengittele siel jonki aikaa.
      Levitä sit toi naamio heti naamaan.

    • kokeilia 1

      kommenttien perusteella ihan paska tuote? ite innostuin tosi paljon ku luin mainoksen mut nää kommentit vähä pistää innostusta väärään suuntaan... kannattaako kokeilla vai ei?

    • moooi3

      Kannattaa laittaa naamio saunan jälkeen, nimittäin saunassa finnit aukeavat, naamio imee paremmin kaikki pöpöt kasvolta.

    • valistunut69

      Älkää ostako tällasta paskaa. ja tehkää valitus kuluttaja-asiamiehelle jos ette saa rahoja takas...huijausta koko paska

    • hemmi90

      kerran kommentoin kyseisen sivujen tuotteita negatiivisesti, aina poistettiin. lisäsin uudestaan ja pari tuntia niin kommentti poistettiin! että sellasta juur.

    • jebou2

      Täälä yksi, jolla positiivisia kokemuksia. Itse sain tietää tuotteesta kaveriltani, joka suositteli tätä facebookissa. Tilasin sitten pienen erän kokeilumielessä. Naamion poistaminen kyllä vähän sattuu, mutta itsellä ainakin mustapäät vähentyneet, ja samoin iho naamion jälkeen on ihanan pehmeä, punoitusta itselle ei ole kyllä tullut.

      Paras asia kuitenkin naamiossa mielestäni on, kun seuraavat päivät naama ei kiiltele samalla tavalla kuin yleensä. Itsellä aika rasvainen iho ainakin T-alueella, meikin kun laittaa aamulla, ei mene kuin pari tuntia kun sais taas olla laittamassa puuteria, kun naama kiiltelee. Mutta tän naamion käytön myötä olen huomannut, ettei enää tätä ongelmaa ole, siis totta kai illalla taas naama kiiltää, mutta ei niin paha kuin ennen.

      Itsellä siis tämä naamion "kuivattamis" ominaisuus on positiivinen, mutta ei varmasti herkkäihoisille tai jo valmiiksi kuivaihoisille sovi. Itsekin olen samaa mieltä kuin pari muutakin täällä, että järki käteen niille, jotka itse tietävät olevansa herkkäihoisia, "acne killer" -nimi tosiaan kertoo jo aika paljon...

    • KIVULIASS

      HA HAH se kipu ku on herkkäihonen ja joutuu itse repiämään naamio.. teki kivuliasta, mutta muuten kaikki mustapäät on kyllä lähtenyt ja finnit vähentyneet. Huom! kannattaa rasvata iho kunnolla tai jää todella kuiva iho!!!!

    • mustanaamio1

      Kokeilin ekan kerran nenään pelkästään tätä naamioo , ei ollut kivulias irroittaa eikä iho punottanut sen jälkeen! Mutta en kyllä ole tyytyväinen lopputulokseen,. Ei yhtään niin hyvä kun tuotekuvauksessa luxstylen sivuilla sanotaan. "poistaa mustapäät kerralla" ... Toisen kerran kokeilin koko naamaan.. JA VOIN SANOA, vedet silmissä irrottelin naamiota. Posket olivat aivan punaiset irrotuksen jälkeen ja kuumotti..
      Mut sekin johtui vain siitä kun pienet ihokarvat poskissa "venyi" naamion mukana..
      Mutta ei yhtään kiva tunne kun tuota irroittelee koko naamasta. :/

    • h.e.l.p

      mä tilasin kyseisen naamion ja nyt alko pelottaa. kasvaaks siinä sitte ihokarvat takas pidempinä tai tummempina???? miten sitten punoituksen saa pois? mun o pakko saada pikaisii vastauksii et en ehi koittaa sitä enne! ja jos naamion veden tai rasvan kanssa irrottais niin auttaako naamio sitten finneihin ja mustapäihin??

    • moimoi6

      Itse ajattelin tilata ihan kokeilumielessä kun vaikuttavat aika yksilöllisiltä nuo kokemuksenne. Aion kuitenkin laittaa sitä vain niille kohdille, joissa on näppyjä ja pitää kaukana melko herkkäihoisista poskistani, koska ne on mulla ihan sileät ja finnittömät.
      jebou2 sanoi, että auttoi ihon rasvaisuuteen, ja toivon että auttaa siihen minullakin - kärsin vähän tuosta samasta ongelmasta että meikki muuttuu suttaiseksi nopeasti ja sitä saisi kokoajan olla korjailemassa ja puuteroimassa.

    • annamaija2

      Itse kokeilin naamiota ensimmäistä kertaa äsken. Ihoni on tietyiltä alueilta kuiva, mutta naamio ei vaurioittanut kuivia kohtia enempää. Naamiota ottaessani pois, vesialkoi valua silmistä, otti niin kipeää. En huomannut naamion jälkeen minkäänlaista muutosta. Tuntuu kuin finnit olisivat pahentuneet ja alkaneet punottaa enemmän! Myöskään mustspäät eivät vähentyneet. Pitää katsoa ensiviikolla uudestaan tapahtuuko minkäänlaista muutosta toisen käyttökerran jälkeen.

    • pikku

      LuxStyle Acne killer ei toimi pistin arvostelun asiallisen mutta kerroin että ei toimi niin se poistettiin 5 kertaa laitoin ja joka kerta poistettiin

    • Mustapaa

      On tämä koko firma outo.Olin tilaamassa kyseistä tuotetta mutta henkilötietojani kirjoittaessa tulin toisiin ajatuksiin.Keskeytin toiminnon.Ihmettelin viestiä jossa kiitettiin tuotteen tilauksesta.Ihmettelin asiaa koska en kaikkia kohtia ehtinyt edes täyttää tilauslomakkeesta.No,tuote tuli tänään postissa jo aion sen lähettää takaisin.

    • hehehihihaha

      aliexpressissä 20 senttiä/kpl
      Eiköhän nuokin ole sieltä ostaneet ja nyt huijaa ihmisiltä rahat pois. =D

      • Enpäostanu

        Et sit linkkiä jaksanu laittaa? Tuolla 20snt hinnalla vois olla ihan kokeilun arvoinen juttu mut joku 50e/laaki ei ikinä. Jopa 2e on mun mielestä tälläsestä liikaa näitten kommenttien perusteella.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe