Kemikaalit veke???

Iskikemikammo

Onko olemassa shamppoota tms. ainetta jolla saisi pestyä hiuksista pois kaiken möhnän, jota kaiketi kertyy hoitoaineista, muotoiluvaahdoista, hiuskiinteestä jne...

En tietenkään voi tietää tai olla varma onko hiuksiini ja sen pikkuruisiin suomuihin takertunut kemikaaleja, mutta kuiteskin:-/

Ajattelin kokeilla tai vast´edes pysyttäytyä luonnonväreissä tai jopa luonnollisen värisenä. Haluttais saada kaikki turha ensin pois hiuksista jollain aineella, kun hiusten kasvukaan ei ole mulla mikään maailman nopein juttu.

6

303

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iskikemikammo

Jatkoa!
      Niin, en tarkoita nyt värinpoistoaineita! Näistä haituvista poistuu keinosävy seuraavassa leikkauksessa todennäköisesti jo kaikki. Mut noi muut jäämät!

Hommaan sit itselleni luonnonmukaisia aineksia hiuksiini. Itsellänikin on jo nokkosta ja salviaa kuivattuna pitkäksi ajaksi etiäpäin.

• Kampaajaparturi

syväpuhdistavalla sampoolla saat pois muotoilutuotejäämät jne, mutta koska tosiaan kaikki hoitavat kemikaalit poistuvat samalla, niin hiukset takkuuntuvat helpommin ja ovat vaikeammin kammattavat. Aika samat tensidit löytyy myös tavallisista tiskiaineista (esim. fairy) että jos et halua panostaa niin pese fairylla.

• Iskikemikammo

Mistä saa syväpuhdistavaa shamppoota? Vinkkaa vähän mitä se on!
        Asun kymmenien kilometrien päässä siitä niin sanotusta sivystyksestä.
        Ajattelin tarkkaan ja panostan itseeni kaikesta huolimatta, mut vähän eri "ruudeilla". En välttämättä ole hoitamaton kivikauden metsänpeikko tai Hompsu Huolimaton kun vaihdan suuntaa... jos vaihdan. Kokeilen kuitenkin, kun yrittänyttä ei laiteta.... MIHIN????

Tuo Fairy-juttu oli aikas hyvä. Antoi ajattelemisen aihetta. No, ei mun haituvat semmoista kestä, TUSKIN KENENKÄÄN.

• kampaaja991

Ei nyt sentään Fairya! Mikä ammattilainen edes päästää suustaan tuommoista neuvoa. Että ihan julkisesti neuvoo jotain noin luonnotonta ja vielä keskustelussa jossa haetaan luonnonmukaisuutta. Ei, hyvää päivää sentään. !!!
        Fairy vie hiuksesta myös luontaiset suojat!!!!! Älkää uskoko näitä MUKA ammattilaisamiksia!

• Jonna29

mitä tarkottaa lasittunut hius? Jotain kemikaalejako?

• Kaljukaaleppi

"ei mun haituvat semmoista kestä"

HAITUVAT! :-D

Vierivät kivet eivät sammaloidu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe