Onko olemassa shamppoota tms. ainetta jolla saisi pestyä hiuksista pois kaiken möhnän, jota kaiketi kertyy hoitoaineista, muotoiluvaahdoista, hiuskiinteestä jne...
En tietenkään voi tietää tai olla varma onko hiuksiini ja sen pikkuruisiin suomuihin takertunut kemikaaleja, mutta kuiteskin:-/
Ajattelin kokeilla tai vast´edes pysyttäytyä luonnonväreissä tai jopa luonnollisen värisenä. Haluttais saada kaikki turha ensin pois hiuksista jollain aineella, kun hiusten kasvukaan ei ole mulla mikään maailman nopein juttu.
Kemikaalit veke???
6
239
Vastaukset
- Iskikemikammo
Jatkoa!
Niin, en tarkoita nyt värinpoistoaineita! Näistä haituvista poistuu keinosävy seuraavassa leikkauksessa todennäköisesti jo kaikki. Mut noi muut jäämät!
Hommaan sit itselleni luonnonmukaisia aineksia hiuksiini. Itsellänikin on jo nokkosta ja salviaa kuivattuna pitkäksi ajaksi etiäpäin. - Kampaajaparturi
syväpuhdistavalla sampoolla saat pois muotoilutuotejäämät jne, mutta koska tosiaan kaikki hoitavat kemikaalit poistuvat samalla, niin hiukset takkuuntuvat helpommin ja ovat vaikeammin kammattavat. Aika samat tensidit löytyy myös tavallisista tiskiaineista (esim. fairy) että jos et halua panostaa niin pese fairylla.
- Iskikemikammo
Mistä saa syväpuhdistavaa shamppoota? Vinkkaa vähän mitä se on!
Asun kymmenien kilometrien päässä siitä niin sanotusta sivystyksestä.
Ajattelin tarkkaan ja panostan itseeni kaikesta huolimatta, mut vähän eri "ruudeilla". En välttämättä ole hoitamaton kivikauden metsänpeikko tai Hompsu Huolimaton kun vaihdan suuntaa... jos vaihdan. Kokeilen kuitenkin, kun yrittänyttä ei laiteta.... MIHIN????
Tuo Fairy-juttu oli aikas hyvä. Antoi ajattelemisen aihetta. No, ei mun haituvat semmoista kestä, TUSKIN KENENKÄÄN. - kampaaja991
Ei nyt sentään Fairya! Mikä ammattilainen edes päästää suustaan tuommoista neuvoa. Että ihan julkisesti neuvoo jotain noin luonnotonta ja vielä keskustelussa jossa haetaan luonnonmukaisuutta. Ei, hyvää päivää sentään. !!!
Fairy vie hiuksesta myös luontaiset suojat!!!!! Älkää uskoko näitä MUKA ammattilaisamiksia! - Jonna29
mitä tarkottaa lasittunut hius? Jotain kemikaalejako?
- Kaljukaaleppi
"ei mun haituvat semmoista kestä"
HAITUVAT! :-D
Vierivät kivet eivät sammaloidu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as843413Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253043- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492588On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112