Monet ulkomaiset tuttuni ovat todenneet suomalaisten naisten olevan joko harmaita maatiaisia ja/tai helppoja jakorasioita joille kaikki kyläläiset nauravat, jopa päin naamaakin. Mutta eihän nämä säälittävät ja tyhmät suomalaiset naiset sitä edes hiirenaivoissaan käsitä. Ja kun nauretaan päin naamaa, niin suomiakat kuvittelevat että flirttailevat. Hehee, nuijat. Ryhtykää feministeiksi. Antakaa joka toiselle vastaantulijalle ja katkeroitukaa feministeiksi kun opitte että ette saakaan miehiltä kunnioitusta avaamalla joka välissä kinttujanne.
Näin asia vain valitettavasti on.
4
<50
Vastaukset
- fjkdjlgljglgjl
Poistatin pari väkivaltafantasiaasi jotka olit yöllä, yksin ja katkerana vuodattanut tälle palstalle sillä aikaa kun kaikki muut pitivät hauskaa tai käpertyivät kultansa kainaloon.
Voi sinua rasukkaa. Niin onneton ihmiskohtalo sinulla.- Ftghygftghy
Excuse me? Olin kyllä yöllä nukkumassa. :D Btw, kerropa kuinka voit poistaa täältä toisten kirjoittamia tekstejä?
- Ja ko rasia
Ei jakoraisoissa mitään vikaa ole. Ilman jakorasioita hyvin moni asia olisi huonommin. Ei pidä halveksia jakorasiota missään nimessä.
- Mikko72.:
Onko meidän vai heidän kultturi parempaa, meidän naiset saa nauttia vapaasti,eikä heille tehdä mitään pieniä tai suuria ympärysleikkauksi ja samalla tällainen tavallisen näköinen kundikin pääsee ilman papin aamenta hieman 'hieromaan' naisten kanssa. Naisille samat oikeudet seksuaalisesti kuin miehille. Älä koskaan hauku ketään huoraksi,miksiköhän miehiä pitäisi sanoa sitten? Jotku italialaise on ihan pellejä neitsyt naistensa kanssa,eihän sellainen osaa edes panna! Ja sit nää sadistit klitoriksen hupun poisto on osa islamia,osa sunnaa, sitä neuvoa miten ottaa oppia Muhammedin elämästä.Suurempi leikkaus on kulttuurillinen juttu.Kuka teistä haluaa frigidin naisen?Meidän kulttuuri on parempaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783