Et VOI paeta MIKROSIRUA!

Gonna get You

Sinä olet SURVIVALISTI. Sinä kuvittelet voivasi valmistautua tulevaan, TOTALITAARISEEN mikrosiruyhteiskuntaan tai jopa MAAILMANLOPPUUN hankkimalla ruokavarastoja, kaivamalla tontillesi salaisen KELLARIN - tai voivasi paeta tulevaista VIHAA metsään täyspakkaus selässäsi ja asumalla metsässä teltassa.

Don´t You DARE! Älä KUVITTELEKAAN, että selviät, kun HE tulevat hakemaan sinua MIKROSIRUTETTAVAKSI! Mark my fu*king words! He kaivavat sinut esiin ROTANKOLOSTASI, tai jos pakenet asunnostasi, HE ovat jäljilläsi VÄLITTÖMÄSTI. IMMEDIATELY, do You read me?!? Koira ottaa VAINUN, ja haistaa jälkesi - et voi paeta edes YHTÄ kilometriä, kun jo jäät kiinni.

Meanwhile, taivaanrannasta nousee ilmaan KOLME MUSTAA hahmoa. Roottorien JYLINÄ täyttää ilman; "WUPPA WUPPA WUPPA WUPPA!!!", pauhaavat roottorit! The black CHOPPERS! Mustat HELIKOPTERIT nousevat, ja niiden valokeilat PIISKAAVAT pimeää metsää kuin KESKITYSLEIRIN VALOSPOTIT.

Kasvottomat pilotit metsästävät sinua HERKEÄMÄTTÄ, ja heillä on siihen tarvittavat LAITTEET. Sinä HUOHOTAT ja juokset EPÄTOIVOISTA juoksuasi paita märkänä KYLMÄSTÄ HIESTÄ ja PAKOKAUHU täyttää hauraan munankuorimielesi. Sinä tiedät tämän: You can RUN, but You can´t HIDE! Ei turvapaikkaa, vain oma itsesi. He metsästävät sinut alas, poikaseni. Ooooh yeah, they REALLY hunt You DOWN!

Samalla, kun kopterien valospotit NAULIUTUVAT sinuun, hehkuvasilmäinen verikoira kiihdyttää juoksuaan ja syöksyy kiinni KÄSIVARTEESI! Neulanterävät hampaat uppoavat lihaasi, se RAATELEE SINUA hurmeenhuuruisella vimmalla ja sinä... SINÄ olet KIIKISSÄ! Nyt sinä vasta virtsassa oletkin, poju. Mikrosiru kutsuu. Tästä alkaa TUSKA!

Now, THIS is the fu*kin beginning of the PAIN!

25

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopash

you can get my body but you cant get my soul, HAHA

• Olet poikkeuksellisen surkea fiktiokirjoittaja.

• Tosiaan,

olisi pitänyt ottaa mallia SINULTA, Lukkijurpo! SINÄHÄN ne parhaat sci-fit tänne kirjoittelet! Faktaa et koskaan. : D :D :D

• Tosiaan, kirjoitti:

olisi pitänyt ottaa mallia SINULTA, Lukkijurpo! SINÄHÄN ne parhaat sci-fit tänne kirjoittelet! Faktaa et koskaan. : D :D :D

Ensimmäinen neuvo: opettele kirjoitetun tekstin ulkoasustandardit.

Toinen neuvo: keksi aihe ja pysy siinä.

Kolmas neuvo: syö paskaa.

• sur rur
        Lukkijurpo kirjoitti:

Ensimmäinen neuvo: opettele kirjoitetun tekstin ulkoasustandardit.

Toinen neuvo: keksi aihe ja pysy siinä.

Kolmas neuvo: syö paskaa.

Onhan siinä aihe ja siinä pysytään. Taidat olla joku tosikko putkikatse joka ei vain tajua. Ulkoasusta nyt niin väliä, ihan hyvää internet-tasoa.

• Maksukorttisiru

Millähän laitteella nämä mikrosiruretardit luulevat sitä sirua etäluettavan, kun nykyaikainen kännykkäkään ei vielä tahdo toimia kaikissa paikoissa, vaikka siinä on tehokas vastaanotin/lähetin ja iso akku.

Mikrosirussa ei ole mitään akkua, joten sen lähetysteho on olematon. Kotieläimiin näitä on asennettu ja niiden havaitsemiseksi on lukulaite pidettävä lähes kiinne eläimessä.

Mikrosiru onkin kätevä tunnistamisessa läheltä, mutta kohteen paikallistamiseen siitä ei ole, jo muutaman metrin päässä oleva kohde voisi saman tien olla vaikka sadan kilometrin päässä, sitä ei havaita.

• 4evolution

luuletko tosissasi saavasi tekniikan viimeisimmän saavutuksen rahalla kun menet kauppaan?
        viive on vuosikymmeniä

• paremmin:

http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2012/09/sirutus-tulee-suomeen.html

Tuossa linkissä on asiasta paremmin. Siinä sirutetut merkittävät yksityisyydensuojansa. Raamatun mukaan sirutus on vapaaehtoinen: ne pääsevät taivaaseen, jotka eivät valitse sirua eli pedon merkkiä. Ne menevät kadotukseen, jotka ottavat sirun eli pedon merkin.

• Heh!

Sepä kätevää. Ennenvanhaan opetettiin, että taivaaseen EI OLE muuta tietä kuin usko Jeesukseen, mutta lopun aikana näköjään pääsee kuka vain taivaaseen, riittää, kun ei ota mikrosirua. Kiva tietää, että taivaaseen päästäkseen ei tarvitse enää välittää uskosta.

• llllllllllllllllnnnn
        Heh! kirjoitti:

Sepä kätevää. Ennenvanhaan opetettiin, että taivaaseen EI OLE muuta tietä kuin usko Jeesukseen, mutta lopun aikana näköjään pääsee kuka vain taivaaseen, riittää, kun ei ota mikrosirua. Kiva tietää, että taivaaseen päästäkseen ei tarvitse enää välittää uskosta.

siis kyllähän tosta sebn kuvan sai, mutta ei kirjoittaja kuitenkaan sitä tarkoittanut. siis taivaaseen pääsee kun uskoo Jeesukseen ja pyytää synnit anteeksi. Ja jos ottaa sirun ei voi saada mitään anteeksi. Sirun ottaminen on siis yhtä paha kuin Pyhän hengen pilkka. Kumpaakaan ei saa anteeksi.

• 4evolution
        llllllllllllllllnnnn kirjoitti:

siis kyllähän tosta sebn kuvan sai, mutta ei kirjoittaja kuitenkaan sitä tarkoittanut. siis taivaaseen pääsee kun uskoo Jeesukseen ja pyytää synnit anteeksi. Ja jos ottaa sirun ei voi saada mitään anteeksi. Sirun ottaminen on siis yhtä paha kuin Pyhän hengen pilkka. Kumpaakaan ei saa anteeksi.

kristinuskossa ei anteeksiantoa

ei ole tuo pyhä henki viellä minua pilkannut, joten en tiedä kuinka paha se on

• gps jamming

Sitä siruakin pystyy häiritsemään gps-signaalin häiritsimillä,eli sua ei pysty paikantamaan,jos et itse sitä halua.
      Eli ei muuta mun elämää mitenkään,tuli sirut tai ei.

• winstonsmith

käsittääkseni pedon merkki on sekä hengellinen että fyysinen asia, fyysistä puolta on maksujärjestelmä jossa on pakko ottaa siru ja hengellistä se että palvoo perkelettä tietoisesti tai tietämättään

• Valaistunut Valittu

Olen itse selvännäkijä ja omaan monia yliluonnollisia kykyjä. Näen profetioita ja väkeviä näkyjä tulevasta. Olen mm. nähnyt ennalta tuomionpäivän ja yhteiskunnan romahtamisen sekä globaalin katastrofin.

Vuonna 87 ollessani intiassa muuan guru opetti minulle tarkalleen miten nähdään henkimaailmaan. Hän opetti myös erottamaan hyvät henkiolennot pahoista.

Paastosin 6 vuorokautta ja puhdistin elimistöäni juomalla lehmän virtsaa jotta voisin ottaa vastaan paremmin sen voimakkaan energian mitä rituaaliin kuului.

Olin tehnyt joogaharjoituksia koko aamun ja prepannut hieman chakrojani tulevaan puhdistukseen joka sinetöi minut lopullisesti valaistuneeksi.

Tämä guru tarjosi minulle yrttejä joiden avulla meditoinkin sitten kaksi vuorokautta putkeen pitäen muutaman parin minuutin juoma/privaatti-tauon.

Tuolloin näin väkevän näyn riisinjyvän kokoisista "laitteista" jotka asennetaan joko ihmisen otsaan tai oikeaan käteen kaupankäyntiä varten. Näin myös että kyseisellä laitteella kykeni moneen muuhunkin, kuten ihmisten vakoilemiseen ja mielenhallintaan.

Palattuani kotiin intiasta kerroin tästä kaikesta läheisilleni, ja he halusivat viedä minut ammattiauttajan pakeille. Puhuin tästä monille ihmisille 80- ja 90luvulla.
      Siinä kävi sitten niin, että helmikuussa vuonna 91 minut otettiin pakkohoitoon. Minulla ei ole ikinä ollut mielenterveysongelmia, eikä ollut silloinkaan.

Useamman kuukauden minua pidettiin laitoksessa ja pakkolääkittiin.
      Pääsin pois vasta kun aloin esittämään että en enää uskonut olevani selvännäkijä, ja kuittasin näkyni hallusinaatioina. Vasta kun olin myöntänyt tämän pääsin pois.

Täytyy ymmärtää että 80 ja 90 luvuilla mikrosirusta puhuminen oli täyttä scifiä, hulluutta ihmisten mielestä.

Mutta intiassa 87 minä kuitenkin näin sen profetian jossa oli enkeli, ei mikä tahansa enkeli vaan langennut enkeli jolla oli veren tahrimat siivet.
      Enkelillä oli sysimustat silmät, terävät kulmahampaat ja kaksihaarainen kieli.
      Tämä enkeli muuttui edessäni jättimäiseksi reptiliaaniksi, mutta ei sellaiseksi kuin eliittimme on, vaan isoksi punaiseksi lohikäärmeeksi. Tämä lohikäärme ulosti seitsemän kristallipalloa, joista jokainen hajosi miljardiin osaan eli yht. 7 miljardia. Samaan aikaan hänen kylkeensä piirtyi luvut 23, 2, 20, ja 13
      eli 23.2.2013.

Lienee selvää mikä tai kuka tämä lohikäärme oli.

• eihemmetin16

Voi hemmetti. Alkaa jo naurattaa...

• tietomies

Olen minäkin nähnyt asioita mutta ymmärtänyt pitää ne omana tietonani.

• nncnjhbnbvcjkk

Suosittelen, että kirjoitat kirjan. Tuo on paljon elävämpää tekstiä, kuin 99,5% kirjaston kirjoissa:)

• jimi17

Yeah, tosta visiosta Stephen King olis hippasen kade :)

• kerrosjotaimeillekki

Oletko valmis sanomaan tuon tuomiopäivänäkin Herran edessä?! Mikä olet luonteeltasi? Kerro syntymävuotesi.

• ???

Kuka?

• ,j,
        ??? kirjoitti:

Kuka?

Kirjoita nimesi ja osoiteesi tähän:______

• kuka täällä määrää

siinähä yrittää, ne ei tiedäkkää että meikä komentaa niitä oikeasti :D

• 1/3 pakenee sirua

Älkää peljätkö! - Do not be afraid!
      The Antichrist and the NWO crowd Court of Appeal may not be the global 666 chip in society for everyone.
      The microchip will globally distribute until after the rapture. After all mankind, 1/3 does not remain to 666. This indicates Zak.13 :7-9 and 1/3 of mankind salvation of the Lord's Day after the Book of Revelation says.

They are having 666 chip does not escape!

(google translate)

Älkää peljätkö!
      Antikristus ja sen NWO hoviväki ei saa maailmanlaajuista 666 yhteiskunnan sirua kaikille.
      MikroSirua aletaan globaalisesti jakamaan vasta morsiusseurakunnan ylöstempauksen jälkeen. Sen jälkeen koko ihmiskunnasta 1/3 ei ota 666 Sirua. Tämän kertoo Sak.13:7-9 ja 1/3 ihmiskunnan pelastumisesta Herranpäivän jälkeen kertoo myös Ilmestyskirja.

He jotka ottaa 666 mikro sirun ei pelastu!

Sak.13:7
      Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.
      8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
      9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".

Zac.13:7
      Awake, O sword, against my shepherd, and against the man that is my fellow, saith the LORD of hosts: smite the shepherd, and the sheep shall be scattered: and I will turn mine hand upon the little ones.
      8 And it shall come to pass, that in all the land, saith the LORD, two parts therein shall be cut off and die; but the third shall be left therein.
      9 And I will bring the third part through the fire, and will refine them as silver is refined, and will try them as gold is tried: they shall call on my name, and I will hear them: I will say, It is my people: and they shall say, The LORD is my God.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      11
      4850
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      44
      4744
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      197
      3921
    4. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      50
      3658
    5. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      123
      3614
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      67
      3103
    7. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      117
      2050
    8. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1100
    9. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      907
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      822
    Aihe