Onneksi hän oli sisällä eikä paikalla ollut muita ihmisiä minun lisäkseni! Kissat olivat ja pentu syöksähti heti vetämään jynkyistä terävillä nasahampaillaan! :D
Mieheni jynkyistä katkesi kuminauha!
7
137
Vastaukset
- kyyn.elein.
Ratkesiko raappahousuista gumminauha?
Oletko muistanut tuulettaa niitä kanervikossa, jotta ovat hulppeat hajuistaan koko talven.
Annatko mulle kisunpennun, kun entinen lemmikki on jo mennyt taivaallisille leikkikentilleen?
Kaipaan sylitettävää. Piisaa ikävää, itkettää.- emäntäparka
Kyllähän niitä kissoja piisaa löytöeläinkodeissa, senkun hakee.
- henrjii
hoosianna, kuminauhan voi korvata pinnaneulalla
- emäntäparka
Tuosta itiksestä tarjoan personkupin ja känttyä!
- :/
No ei varppina voi korvata.
Neula ei jousta, eikä pysy liki.
Pöhkötä pöh!
Enkä anna, periksi. - Mennään Itikseen
emäntäparka kirjoitti:
Tuosta itiksestä tarjoan personkupin ja känttyä!
Itis on Itäkeskus, joka sijaitsee Itäisessä Helsingissä, et voi tarjota Itäkeskusta. Mikä jynkky, kirjoita että suurin osa ymmärtää, kai sinä suomen kieltä osaat, vai osaatko??? Tavataan siis Itiksessä.
- ?????
MIKÄ ON " JYNKY " "JYNKYISTÄ "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419