Wilma merkinnöistä hauskimmat

WIlmaOnPerseest

Siis nyt kertokaa kaikki tyhmimmät tai hauskimmat wilmamerikinnät mitä sä tai kaverisi on saanut

433

15772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tard teacher

      opettaja laitto joskus 2min myöhästymisen -___-
      tunti ei ollut edes alkanu ja se opeki viel näpräs siin koneella. hauskaa

      • jokufdgdgfdgdfdsgfd

        mulle laitettii kerran 30 sekunnin myöhästyminen :D


      • Myöhästelijä(kö?)
        jokufdgdgfdgdfdsgfd kirjoitti:

        mulle laitettii kerran 30 sekunnin myöhästyminen :D

        Koulu alkoi 8:10 ja kellot soi aina jossai 5 yli. Lähin sillon tulee loksulta ja luokan ovi laitettu jo kiinni vaikka kello oli 8. Sain siitä myöhästymismerkinnän (y)


      • Myöhästelijä(kö?)
        Myöhästelijä(kö?) kirjoitti:

        Koulu alkoi 8:10 ja kellot soi aina jossai 5 yli. Lähin sillon tulee loksulta ja luokan ovi laitettu jo kiinni vaikka kello oli 8. Sain siitä myöhästymismerkinnän (y)

        Kun kello oli siis 8:08 kun tulin luokkaan :D


      • hauskin merkintä oli "student were masturbating at the middle of the lesson" ku niinku sormitin. :3


      • Anonyymi

        Olin 14 ja join energia juomaa vessaa kun olin juonut suunilleen puolet siitä salaa niin siivooja tuli


    • sormi tyttö

      sarutti sormensa lentopallossa xD

    • ahahahhahahah

      Mun kaveri huus joskus aamunavauksessa(kerran kuus uskonnollinen) jumala on perseestä ku siel oli pappi puhumassa siit merkintä ja kerran ala-asteel mun kaveri sai voiteli leivän leipäpisteellä :D

      • mitä helvettiä....

        sai siitä merkinnän kun voiteli leivän? anteeksi mitä aktuaalista vittua.


      • kouluikäinen
        mitä helvettiä.... kirjoitti:

        sai siitä merkinnän kun voiteli leivän? anteeksi mitä aktuaalista vittua.

        Juu siihen leivän päälle otetaan voinokare ja saa voidella vasta paikallaan.


    • dfgdfg

      lisää näit

    • "ei suostunut tekemään tehtäviä ja halaili viulukoteloa"

      korjaus:tein tehtäviä samalla, kun suojelin viuluani siltä,että opettaja potkisi sitä

      • Olen poika

        "Tanssi alasti poikien pukuhuoneessa peilin edessä" Heh-heh,! Joku ilmeisesti
        häiriintyi. LOL


      • Kassu

        xDDD kumpikohan oli oikees :'D


    • gfhfghghfghhgf

      mulle tuli joskus "Tuli kouluun liian aikaisin ja notkui käytävillä koulun alkuun asti"

      Mun kaverit oli säätäny mun kellon 45 minuuttia edelle enkä halunnu seisoo siellä ulkona eikä ollu muuta paikkaa minne mennä ku koulu -.-

      • vajaa ope??

        hahahahahaha oikeesti? repesin tolle xD

        tuli sit se opettajaki aika aikasin töihi ja notku siel työhuoneessaan...


      • voi voi

      • näin on..

      • ihavttumaist

        Meidän koulus ei saa olla sisällä välituntien aikana niin sitkun olin menossa ulos niin opettaja laitto merkinnän et olin ollu sisällä kun menin välitunnille


      • -..-

        Mulla tuli joskus siitä et "Laittoi liikaa deodoranttia". Siellä muka saattoi olla allergisia ihmisiä.. ja sitten et "Käyttäytyy tunnilla huonosti" koska söin purkkaa ja se on tietenkin kiellettyä.. ja sit et "Läksyt tekemättä" koska tuli kirjoitusvirhe yhteen lauseeseen


      • kp889

      • tuhma tyttö
        ihavttumaist kirjoitti:

        Meidän koulus ei saa olla sisällä välituntien aikana niin sitkun olin menossa ulos niin opettaja laitto merkinnän et olin ollu sisällä kun menin välitunnille

        Meillä sama, ja kolmesta merkinnästä istumista...
        Noo meikä oli tyttöjen vessassa näpeltämässä kännykkää kaverin kanssa, kun yht'äkkiä eräs miesopettaja tuli huutamaan ulos. Noo sanoin sille, että jonotan vessaan (joka oli kylläkin tyhjä, eikä ollut aikomustakaan mennä sinne) no opettajapa kurkkas sinne ja sano, että ei saa valehdella... Väitin sitten vastaan ja kyseenalaistin, että jos joku olis oikeesti ollu siellä ym.
        Ei onnistunu, merkintä tuli ja ulos jouduin
        paras kohta:

        Wilmassa luki: Nyhjäsi vessassa ja niskuroi.
        :DD


      • ....wilma
        ihavttumaist kirjoitti:

        Meidän koulus ei saa olla sisällä välituntien aikana niin sitkun olin menossa ulos niin opettaja laitto merkinnän et olin ollu sisällä kun menin välitunnille

        mulle tuli: " Toi energiajuomaa kouluun,kun kerkesin paikalle tölkki oli tyhjä ja oppilas ei säästänyt mitään minulle//"


      • vitun pälli
        voi voi kirjoitti:

        http://www.akaa.fi/lapset_ja_nuoret/koulut/arvo_ylpon_koulu/koulun_saannot/ ei se opettajalta väärin ole sillä rikoit koulun järjestys sääntöjä.

        Haista paska. Ei joka koulussa oo tollein. Ala-asteella tulin aikaisemmin kouluun joten joko tein luokassa tehtäviä tai jos juhla oli tulossa, kannoin tuoleja juhlasaliin. Yläasteella sain tehdä tehtäviä, piirtää tai jopa olla koneella


      • bnjkjnb
        ....wilma kirjoitti:

        mulle tuli: " Toi energiajuomaa kouluun,kun kerkesin paikalle tölkki oli tyhjä ja oppilas ei säästänyt mitään minulle//"

        ööööööö?


      • voiherrajesta
        -..- kirjoitti:

        Mulla tuli joskus siitä et "Laittoi liikaa deodoranttia". Siellä muka saattoi olla allergisia ihmisiä.. ja sitten et "Käyttäytyy tunnilla huonosti" koska söin purkkaa ja se on tietenkin kiellettyä.. ja sit et "Läksyt tekemättä" koska tuli kirjoitusvirhe yhteen lauseeseen

        mäkun luulin et täällä on idiootteja opettajia :DDDD


      • Anonyymi

    • Wewwery

      Opettajan kurmootusviesti luokkalaiseni vanhemmille, oli menny sen vanhemmille ja kaikkien oppilaiden wilmaan. Oli oikein muodossa: Olen tyttärenne opettaja.... Toivon, että keskustelette rakentavassa hengessä

    • Fale :D

      Yks merkintä ku olin 6luokal ni menin 5.00 aamul koulun pihalla vaik koulu alko 8.00. Sit wilmas oli merkintä:" keinui pihalla 3tuntia" ku keinuis saa keinuu maks 2minuutii jos joku venaa, mut tuli nerkintä vaik kukaa ei venannu.
      Toine merkintä tuli kesken kokeen yskäsy. Paperi otetii pois ja sain 4:sen vaik oikeest olis tullu 10-. Opettajan mukaan morsetin vastauksia >:(

    • kkll

      kutsui toista oppilasta jumppapalloksi

      • Ei viddu mage

        Potki lunta
        Tuli sitte 30 min XD


      • Reinbōdassu
        Ei viddu mage kirjoitti:

        Potki lunta
        Tuli sitte 30 min XD

        "Liimasi juuston koulun seinään" ja "Meni paskalle ilman lupaa"


      • Reinbōdassu
        Reinbōdassu kirjoitti:

        "Liimasi juuston koulun seinään" ja "Meni paskalle ilman lupaa"

        Selasi alkon hinnastoa ATK-tunnilla. Vittu mitkä huudot kotona


      • Renbōdassu
        Reinbōdassu kirjoitti:

        Selasi alkon hinnastoa ATK-tunnilla. Vittu mitkä huudot kotona

        Toimi shamaanina toistuvasti saman tunnin aikana. ts. Örvelsin krapulassa kaverille.


      • pööpööpöö
        Reinbōdassu kirjoitti:

        "Liimasi juuston koulun seinään" ja "Meni paskalle ilman lupaa"

        Vittu mä repeen! xDDDDDDDDD


    • jaajaX

      "Kävi oppitunnin aikana vessassa"
      "Lähti 14.25 hammaslääkäriin" (tunti loppuu siis 14.30)
      "Pudotti kynän lattialle aiheuttaen melua"
      "Katsoi kelloa puhelimestaan"
      "Laittoi ruokaan liikaa sokeria"
      "Käytti alkoholijuomapulloa vesipullona" (XD seiskalla viruvalge vesipullona xdd)
      "Ärsyttää tahallaan opettajaa"
      "Ei käynyt syömässä kouluruokaa"
      "Epäasianmukaiset vaatteet" (talvella minihame sukkikset)
      "Huono kielenkäyttö/käytös/ yms.)"
      "Sanoi historian olevan turhaa paskaa ja sanoi muuttavansa Neuvosto-Liittoon" (XDD tääki seiskalla)
      "Ei tehnyt mitään tunnilla"
      "Ajoi koulun pihalla mopolla ilman kypärää"
      Ja ehkä paras: "Katseli seksuaalissävytteisiä videoita tunnilla toveriensa kanssa" (XDDXD kiitos RedTube

      • trolrloe

        lol kaikki totta?
        eihän koulussa, ainakin yläasteella ole pakko mennä syömää..


      • defrgtyhjuiopå¨'
        trolrloe kirjoitti:

        lol kaikki totta?
        eihän koulussa, ainakin yläasteella ole pakko mennä syömää..

        On joissaki kouluissa, meidän koulussa oli tämä syömispakko, vaikka tosin se höllentyi sen verran yläasteella, että sait huudon sijaan vain syyttäviä katseita jos kannoit ruokaa roskiin "Ajattele niitä afrikan lapsia". Ruokalaan oli kuitenkin pakko mennä istumaan, nokan alla kasa paskaa, vaikkei sitä syönytkään. Mutta kyllä siitä vanhemmille valitettiin jos ei syönyt.


      • nii
        defrgtyhjuiopå¨' kirjoitti:

        On joissaki kouluissa, meidän koulussa oli tämä syömispakko, vaikka tosin se höllentyi sen verran yläasteella, että sait huudon sijaan vain syyttäviä katseita jos kannoit ruokaa roskiin "Ajattele niitä afrikan lapsia". Ruokalaan oli kuitenkin pakko mennä istumaan, nokan alla kasa paskaa, vaikkei sitä syönytkään. Mutta kyllä siitä vanhemmille valitettiin jos ei syönyt.

        Niin ja ruokailun jälkeen loput ruuat heitetään roskiin...


      • dfgd
        nii kirjoitti:

        Niin ja ruokailun jälkeen loput ruuat heitetään roskiin...

        jep, missä logiiikka


      • kiukkuinen äiti
        dfgd kirjoitti:

        jep, missä logiiikka

        Ei ainakaan oppilainen päässä. Vanhempanne verolateilla ruokanne maksetaan. Uskokaa tai älkää, saarnaatte itse samasta 25 vuoden päästä :)


      • öklköl

        Toivottavasti "sanoi muuttavansa Neuvosto-Liittoon" ei ollut suora lainaus opelta, koska olisi kovin surullista jos opettaja ei tiedä kuinka Neuvostoliitto kirjoitetaan.


      • kulmanmarjaana
        kiukkuinen äiti kirjoitti:

        Ei ainakaan oppilainen päässä. Vanhempanne verolateilla ruokanne maksetaan. Uskokaa tai älkää, saarnaatte itse samasta 25 vuoden päästä :)

        Eli siis on järkevää ottaa ruokaa turhaan ja heittää se pois, koska se maksetaan veroista? Sitä kuitenkin valmistetaan kulutuksen mukaan, ei oppilasmäärän. Ostaakohan kyseinen äiti ruokaa kaupastakin poisheittämistä varten :)


      • niinpähän
        kiukkuinen äiti kirjoitti:

        Ei ainakaan oppilainen päässä. Vanhempanne verolateilla ruokanne maksetaan. Uskokaa tai älkää, saarnaatte itse samasta 25 vuoden päästä :)

        Nimimerkki "kiukkuinen äiti" voisi mennä pariksi kuukaudeksi koululle syömään ja kertoa sitten, kuinka loogisia oppilaat/opiskelijat ovat, kun eivät suostu sen tasoista ruokaa syömään.
        Monien kanssa olen keskustellut siitä kuinka melkein pitäisi siirtyä takaisin siihen aikaan, kun kouluun piti tuoda omat eväät, söisivät kaikki ainakin. (Ja tietenkin tarkoitan ihan normiruokaa, en mitään mäkki*** :DD )

        T. Kevään 2013 ylioppilas / 20v kakara :)


      • kiukkuinen äiti
        niinpähän kirjoitti:

        Nimimerkki "kiukkuinen äiti" voisi mennä pariksi kuukaudeksi koululle syömään ja kertoa sitten, kuinka loogisia oppilaat/opiskelijat ovat, kun eivät suostu sen tasoista ruokaa syömään.
        Monien kanssa olen keskustellut siitä kuinka melkein pitäisi siirtyä takaisin siihen aikaan, kun kouluun piti tuoda omat eväät, söisivät kaikki ainakin. (Ja tietenkin tarkoitan ihan normiruokaa, en mitään mäkki*** :DD )

        T. Kevään 2013 ylioppilas / 20v kakara :)

        Syön siellä joka päivä hyvää, kotimaista ruokaa. Kaupsta ostamme isoon perheeseemme tavalliset kotiruoan valmistusineet.


      • ---------------????
        kiukkuinen äiti kirjoitti:

        Syön siellä joka päivä hyvää, kotimaista ruokaa. Kaupsta ostamme isoon perheeseemme tavalliset kotiruoan valmistusineet.

        sä meet varmaan jonnekin gurmee paiikkaan


      • ft.minävaan
        niinpähän kirjoitti:

        Nimimerkki "kiukkuinen äiti" voisi mennä pariksi kuukaudeksi koululle syömään ja kertoa sitten, kuinka loogisia oppilaat/opiskelijat ovat, kun eivät suostu sen tasoista ruokaa syömään.
        Monien kanssa olen keskustellut siitä kuinka melkein pitäisi siirtyä takaisin siihen aikaan, kun kouluun piti tuoda omat eväät, söisivät kaikki ainakin. (Ja tietenkin tarkoitan ihan normiruokaa, en mitään mäkki*** :DD )

        T. Kevään 2013 ylioppilas / 20v kakara :)

        jep.. Iha oikein ois sille käydä
        maistaan sitä paskaa. :D


      • Hujujujjari
        trolrloe kirjoitti:

        lol kaikki totta?
        eihän koulussa, ainakin yläasteella ole pakko mennä syömää..

        Ei kaikki totta


      • minä vaan
        kiukkuinen äiti kirjoitti:

        Syön siellä joka päivä hyvää, kotimaista ruokaa. Kaupsta ostamme isoon perheeseemme tavalliset kotiruoan valmistusineet.

        missä :0 tuun syömään sinne


      • Mutta...
        kiukkuinen äiti kirjoitti:

        Ei ainakaan oppilainen päässä. Vanhempanne verolateilla ruokanne maksetaan. Uskokaa tai älkää, saarnaatte itse samasta 25 vuoden päästä :)

        Juu, mutta se ruoka on hankala syödä oksentamatta...


      • jolo4
        defrgtyhjuiopå¨' kirjoitti:

        On joissaki kouluissa, meidän koulussa oli tämä syömispakko, vaikka tosin se höllentyi sen verran yläasteella, että sait huudon sijaan vain syyttäviä katseita jos kannoit ruokaa roskiin "Ajattele niitä afrikan lapsia". Ruokalaan oli kuitenkin pakko mennä istumaan, nokan alla kasa paskaa, vaikkei sitä syönytkään. Mutta kyllä siitä vanhemmille valitettiin jos ei syönyt.

        Vaikka heittäisitkin sen ruoan syömättä, niin miksi pitäisi ajatella Afrikan lapsia, koska ei sitä kukaan sinne kuitenkaan vie. Seuraana kerran sanotte opettajalle että vie se ruoka sinne Afrikkaan jos ne lapset sua niin paljon liikuttaa. Ku tän sanoin nii ei Afrikan lapsiin vedottu enää.


      • nakkiveneeee
        kiukkuinen äiti kirjoitti:

        Syön siellä joka päivä hyvää, kotimaista ruokaa. Kaupsta ostamme isoon perheeseemme tavalliset kotiruoan valmistusineet.

        puhuako sina somen kieli?


      • nakkivene1
        kiukkuinen äiti kirjoitti:

        Syön siellä joka päivä hyvää, kotimaista ruokaa. Kaupsta ostamme isoon perheeseemme tavalliset kotiruoan valmistusineet.

        puhuako sina somen kieli?


      • lålål
        kulmanmarjaana kirjoitti:

        Eli siis on järkevää ottaa ruokaa turhaan ja heittää se pois, koska se maksetaan veroista? Sitä kuitenkin valmistetaan kulutuksen mukaan, ei oppilasmäärän. Ostaakohan kyseinen äiti ruokaa kaupastakin poisheittämistä varten :)

        Vaan eihän ne afrikan lapset siitä hyödy jos me niitä ruokia syödään. :DD


      • Väsyttää
        lålål kirjoitti:

        Vaan eihän ne afrikan lapset siitä hyödy jos me niitä ruokia syödään. :DD

        Mut ei sitä kyl tarvis roskiinkaan heittää... Tollanen lautasen sotkeminen on vaan niin naurettavaa ja idioottimaista. "Opet pakottaa", just, sanokaa niille et se ruoka lentäis kuitenki roskiin. Siks pitää aatella afrikkalaisia koska ne sentään ymmärtää ruuan arvon eikä heitä sitä huvikseen menemään


      • olevinaanHauska

        "Kävi oppitunnin aikana vessassa"
        "Lähti 14.25 hammaslääkäriin" (tunti loppuu siis 14.30)
        "Pudotti kynän lattialle aiheuttaen melua"
        "Katsoi kelloa puhelimestaan"
        "Laittoi ruokaan liikaa sokeria"
        "Käytti alkoholijuomapulloa vesipullona" (XD seiskalla viruvalge vesipullona xdd)
        "Ärsyttää tahallaan opettajaa"
        "Ei käynyt syömässä kouluruokaa"
        "Epäasianmukaiset vaatteet" (talvella minihame sukkikset)
        "Huono kielenkäyttö/käytös/ yms.)"
        "Sanoi historian olevan turhaa paskaa ja sanoi muuttavansa Neuvosto-Liittoon" (XDD tääki seiskalla)
        "Ei tehnyt mitään tunnilla"
        "Ajoi koulun pihalla mopolla ilman kypärää"
        Ja ehkä paras: "Katseli seksuaalissävytteisiä videoita tunnilla toveriensa kanssa" (XDDXD kiitos RedTube
        -------------------------
        Tämä 5 vuotta sitten... Nykyään klo 14:25 sossun luukulla?


      • Anonyymi
        olevinaanHauska kirjoitti:

        "Kävi oppitunnin aikana vessassa"
        "Lähti 14.25 hammaslääkäriin" (tunti loppuu siis 14.30)
        "Pudotti kynän lattialle aiheuttaen melua"
        "Katsoi kelloa puhelimestaan"
        "Laittoi ruokaan liikaa sokeria"
        "Käytti alkoholijuomapulloa vesipullona" (XD seiskalla viruvalge vesipullona xdd)
        "Ärsyttää tahallaan opettajaa"
        "Ei käynyt syömässä kouluruokaa"
        "Epäasianmukaiset vaatteet" (talvella minihame sukkikset)
        "Huono kielenkäyttö/käytös/ yms.)"
        "Sanoi historian olevan turhaa paskaa ja sanoi muuttavansa Neuvosto-Liittoon" (XDD tääki seiskalla)
        "Ei tehnyt mitään tunnilla"
        "Ajoi koulun pihalla mopolla ilman kypärää"
        Ja ehkä paras: "Katseli seksuaalissävytteisiä videoita tunnilla toveriensa kanssa" (XDDXD kiitos RedTube
        -------------------------
        Tämä 5 vuotta sitten... Nykyään klo 14:25 sossun luukulla?

        olin kysyä aivan samaa.. tosin 7v nyt.


      • kiukkuinen äiti kirjoitti:

        Syön siellä joka päivä hyvää, kotimaista ruokaa. Kaupsta ostamme isoon perheeseemme tavalliset kotiruoan valmistusineet.

        Syöt koulussa hyvää ruokaa???!! Eihän tämmönen ole edes mahdollista


    • mikäopettaja

      "kysyi opettajalta, pitääkö tämä anaaliseksistä"
      tommonen oli yhdellä meidän koululaisella.

      • Entinen 6c

        Oli meijän luokkalainen


    • kasiluokkalainen

      "Ei tehnyt tunnilla mitään ja nukkui pulpetin alla"

    • Viduläbbä

      "Joi Es energy drinkkiä tunnin aikana ja riehui" Meiän koulus ei saa olla enrgia juomia nii sain 1 tunni jälkä Vittu :D

    • jee jee

      Meijän koulussa wilmaa ei vielä ole

      • Pask wilma kusee

        Juu ei onneks meijjä koulus ol viel wilmaa


    • sgjhhdgjjs

      Huomautus siitä, että koenumero 9 :D

    • asdfgh9

      Itselläni (ja parilla kaverillani) meni kasilla sukset pahemman kerran ristiin yhden maikan kanssa (meidän syy, oli joulujuhlaharkat, meiän piti mennä sinne vaikka oli koe, ei kerrottu maikalle). Tämän tapauksen jälkeen tuli useita valitusviestejä maikalta, vaikka ja mistä syistä. Yksi naurettavin taisi kuitenkin olla kaverilleni laitettu: Pulisee takapenkin tyttöjen kanssa (minä ja toinen kamuni). Kuitenkaan meille "takapenkin tytöille" ei oltu laitettu mitään. Kaveri pulisi itsekseen?

      • Näin meillä.

        Hyvä esimerkki tästä sukupuoli politiikasta nykyään kouluissa. Kaikki opettajat eivät uskalla moittia tyttöjä, koska heitä pidetään aina kiltteinä. Ovathan tytöt tyypillisesti rauhallisempia ja tunnollisempia mutta eivät aina.

        Meillä lukiossa yhellä jätkällä palo oikeasti pinna opettajaan ja ihan syystä. Opettaja määräsi hänet vaihtamaan paikkaan kun hölisi tunnilla. Pari tyttöä kikatti koko tunnin ja ope välillä käski niitä olemaan hiljaa. Poika sitte kysyki miksei tyttöjen paikkoja vaihdeta. Selvää vastausta ei kuitenkaan tullut. Oli naisopettaja muuten.


      • Kieltenopettajatar
        Näin meillä. kirjoitti:

        Hyvä esimerkki tästä sukupuoli politiikasta nykyään kouluissa. Kaikki opettajat eivät uskalla moittia tyttöjä, koska heitä pidetään aina kiltteinä. Ovathan tytöt tyypillisesti rauhallisempia ja tunnollisempia mutta eivät aina.

        Meillä lukiossa yhellä jätkällä palo oikeasti pinna opettajaan ja ihan syystä. Opettaja määräsi hänet vaihtamaan paikkaan kun hölisi tunnilla. Pari tyttöä kikatti koko tunnin ja ope välillä käski niitä olemaan hiljaa. Poika sitte kysyki miksei tyttöjen paikkoja vaihdeta. Selvää vastausta ei kuitenkaan tullut. Oli naisopettaja muuten.

        Usein on niin, että tyttöjen kikatus tai supatus häiritsee vähemmän. Yläasteikäiset pojat eivä välttis hallitse ääntään kovinkaan hyvin, kun ollaan juuri totuttelemassa matalampaan ääneen.

        Lisäksi tytöt eivät ole putkiaivoja. Jos poika keskittyy hölisemään, hän ei pysty seuraamaan. Tyttöjä on vähän vaikeampi saada kiinni siitä, ettei tiedä lainkaan, mistä ope juuri on puhunut.


      • Näin meillä.
        Kieltenopettajatar kirjoitti:

        Usein on niin, että tyttöjen kikatus tai supatus häiritsee vähemmän. Yläasteikäiset pojat eivä välttis hallitse ääntään kovinkaan hyvin, kun ollaan juuri totuttelemassa matalampaan ääneen.

        Lisäksi tytöt eivät ole putkiaivoja. Jos poika keskittyy hölisemään, hän ei pysty seuraamaan. Tyttöjä on vähän vaikeampi saada kiinni siitä, ettei tiedä lainkaan, mistä ope juuri on puhunut.

        Nämä tytöt istuivat keskellä luokkaa kolmen pulpetin rivissä. Ja kyllä koko luokka huone raikas. Itseäni ei kovin haittaa kenekään mölinä, pystyn työskentelemään melussa, olen poika muuten. Ei nyt ihan kannata sanoa poikia putkiaivoiksi, vaikka väitetään että miehet eivät osaa keskittyä moneen asiaan samaan aikaa. Itse ainakin osaan. Ja nämä "putkiaivot" ovat kuitenkin lopulta niitä matemaatikkoja yms muita fiksuja tieteilijöitä. Onhan niitä naistieteilijöitäkin ollut mutta ei voi väittää ettei tämä älliä vaativat fysiika yms tieteet ole miesten alaa.

        Yläaste ikäset pojat eivät hallitse ääntänsä hyvin? Siis viittaat noihin äänenmurrokseen littyviin "kiljauksiin", joita ei kyllä tulee tollasessa perus höpöttelyssä tunnilla. Sitä paitsi oltiin lukiossa nyt, kurssi koostui abeista ja senioreista, jos lukisit tarkemmin. Ei mitään pikkupoikia olla.

        Koeta kielten opettajatterana laittaa vastaan ja puolustaa "mainettanne". Et kyllä hyvin aloittanut.


      • vihainen poju
        Kieltenopettajatar kirjoitti:

        Usein on niin, että tyttöjen kikatus tai supatus häiritsee vähemmän. Yläasteikäiset pojat eivä välttis hallitse ääntään kovinkaan hyvin, kun ollaan juuri totuttelemassa matalampaan ääneen.

        Lisäksi tytöt eivät ole putkiaivoja. Jos poika keskittyy hölisemään, hän ei pysty seuraamaan. Tyttöjä on vähän vaikeampi saada kiinni siitä, ettei tiedä lainkaan, mistä ope juuri on puhunut.

        viestisi sisältää sukupuolisyrjintää ja todella halventavia herjauksia. toivon että eroat ammatistasi ja menet töihin rakennustyömaalle jossa on miesvalta mutta silti naisia ei halveksuta.


      • Enkerrokukaolen
        Näin meillä. kirjoitti:

        Nämä tytöt istuivat keskellä luokkaa kolmen pulpetin rivissä. Ja kyllä koko luokka huone raikas. Itseäni ei kovin haittaa kenekään mölinä, pystyn työskentelemään melussa, olen poika muuten. Ei nyt ihan kannata sanoa poikia putkiaivoiksi, vaikka väitetään että miehet eivät osaa keskittyä moneen asiaan samaan aikaa. Itse ainakin osaan. Ja nämä "putkiaivot" ovat kuitenkin lopulta niitä matemaatikkoja yms muita fiksuja tieteilijöitä. Onhan niitä naistieteilijöitäkin ollut mutta ei voi väittää ettei tämä älliä vaativat fysiika yms tieteet ole miesten alaa.

        Yläaste ikäset pojat eivät hallitse ääntänsä hyvin? Siis viittaat noihin äänenmurrokseen littyviin "kiljauksiin", joita ei kyllä tulee tollasessa perus höpöttelyssä tunnilla. Sitä paitsi oltiin lukiossa nyt, kurssi koostui abeista ja senioreista, jos lukisit tarkemmin. Ei mitään pikkupoikia olla.

        Koeta kielten opettajatterana laittaa vastaan ja puolustaa "mainettanne". Et kyllä hyvin aloittanut.

        Jaa eli fysiikka ja matematiikka on nyt sitten miesten alaa? Itellä edellämainitut aina ollut vahvimmat aineet ja teknilliseen yliopistoon pyrkimässä ensi vuoden puolella. Tyttö siis olen.

        Ja luokkahuone, yläasteikäinen, perushöpöttely, kieltenopettajatar. Jos oot ite lukiossa miten oot päässy ees äikän ekasta kurssista läpi kun yhdyssanat näyttää tuottavan vaikeuksia..


      • tiurtles
        Näin meillä. kirjoitti:

        Hyvä esimerkki tästä sukupuoli politiikasta nykyään kouluissa. Kaikki opettajat eivät uskalla moittia tyttöjä, koska heitä pidetään aina kiltteinä. Ovathan tytöt tyypillisesti rauhallisempia ja tunnollisempia mutta eivät aina.

        Meillä lukiossa yhellä jätkällä palo oikeasti pinna opettajaan ja ihan syystä. Opettaja määräsi hänet vaihtamaan paikkaan kun hölisi tunnilla. Pari tyttöä kikatti koko tunnin ja ope välillä käski niitä olemaan hiljaa. Poika sitte kysyki miksei tyttöjen paikkoja vaihdeta. Selvää vastausta ei kuitenkaan tullut. Oli naisopettaja muuten.

        Muistan kun oli koe, ja opettaja vei kaverini toiseen luokkaan tekemään koetta. Sitte ku se tuli takasi nii kysy TYTÖILTÄ että pitääkö vielä muita siirtää, kun kysyin mitä ykssi sana tarkoittaa (tais olla joku matikan koe) kun ruotsinkielisellä luokalla olen. En sitten koskaan saanut tietää mitä se sana tarkoitti, ja jouduin toiseen luokkaan huom. Naisopettaja


      • XCVBNKLÖKJHGFDS
        Enkerrokukaolen kirjoitti:

        Jaa eli fysiikka ja matematiikka on nyt sitten miesten alaa? Itellä edellämainitut aina ollut vahvimmat aineet ja teknilliseen yliopistoon pyrkimässä ensi vuoden puolella. Tyttö siis olen.

        Ja luokkahuone, yläasteikäinen, perushöpöttely, kieltenopettajatar. Jos oot ite lukiossa miten oot päässy ees äikän ekasta kurssista läpi kun yhdyssanat näyttää tuottavan vaikeuksia..

        Kuka vittu ajattelee oikeasti mitä nettiin kirjoittaa? Sinäkin olet siellä "Nyt tämä ihminen teki yhdyssana virheen!!!!!!!!"


      • Säälittävää
        Näin meillä. kirjoitti:

        Nämä tytöt istuivat keskellä luokkaa kolmen pulpetin rivissä. Ja kyllä koko luokka huone raikas. Itseäni ei kovin haittaa kenekään mölinä, pystyn työskentelemään melussa, olen poika muuten. Ei nyt ihan kannata sanoa poikia putkiaivoiksi, vaikka väitetään että miehet eivät osaa keskittyä moneen asiaan samaan aikaa. Itse ainakin osaan. Ja nämä "putkiaivot" ovat kuitenkin lopulta niitä matemaatikkoja yms muita fiksuja tieteilijöitä. Onhan niitä naistieteilijöitäkin ollut mutta ei voi väittää ettei tämä älliä vaativat fysiika yms tieteet ole miesten alaa.

        Yläaste ikäset pojat eivät hallitse ääntänsä hyvin? Siis viittaat noihin äänenmurrokseen littyviin "kiljauksiin", joita ei kyllä tulee tollasessa perus höpöttelyssä tunnilla. Sitä paitsi oltiin lukiossa nyt, kurssi koostui abeista ja senioreista, jos lukisit tarkemmin. Ei mitään pikkupoikia olla.

        Koeta kielten opettajatterana laittaa vastaan ja puolustaa "mainettanne". Et kyllä hyvin aloittanut.

        No siis. Meillä oli viidennellä naispuolinen englanninope poika unohti usein läksyt tyttö vielä useemmin. Ja yllätys yllätys poika jälki-istunnossa tytöl sanottii vaa et: No eihä sitä aina ehdi


    • Pkoulun suorittanut

      Pyyhekumi ei mukana äikän tunnilla tai yksi kohta 4 sivun läksyistä tekemättä. Tämmöstä tapahtuu pohjois-pohjanmaalla ja open nimikirjaimet on AR.

      • Anonyymi

        Jos luet tämän lisää kavereihin Fortum mun nimi on nisu_90 muista sla viiva


    • Tyyp

      Mun kaverini sai merkinnän siitä kun käytti partavettä ja opettaja antoi siitä 1h jälkkärii.

    • jdjd1

      "Joi juomapullosta kesken opetuksen" Ja tämä siis liikkatunnil.
      (Ope oli hirvee natsi)

      • like in auswitch

        varmaa halus teidän kuolevan janoon...


      • luki haerio
        like in auswitch kirjoitti:

        varmaa halus teidän kuolevan janoon...

        luin että varmaan halus teidän kuolevan jonoon... Totally like in Auschwitch.


      • aaaasssssddddvittu

        täällä liikka ope suosittelee ottaa juomaa mukaa :D


    • Fale

      Yks lisää(tuli tänään): "sanoi tunninalussa että läksyt tekemättä, se kuuluu kertoa vasta kun kysytään" lol :D jälkkää 2h -_-

      • MunanRäpläys

        Yks kaveri pelas Tamagoa tunnilla, häikkämerkintä ja syy: räpläsi munaa tunnilla XD mitäköhän vanhemmat ajatteli?!


    • oppilas 15,v

      Tuojotti opettajan rintoja, eikä tehnyt annettuja tehtäviä. :D minkäs sille mahtaa ku opella muhkeet tissit :D

      • Kerjilujgkl

        Itellä luki wilmas että jälki-istuntoa tunnilla runkkaamisesta ja spegujen pläjäyttämisestä open rinnoille


      • iuwrehgiwrelkg
        Kerjilujgkl kirjoitti:

        Itellä luki wilmas että jälki-istuntoa tunnilla runkkaamisesta ja spegujen pläjäyttämisestä open rinnoille

        Ja tämähän oli aivan varmasti totta! Ja vitut -.-


    • ApSaPs

      Veti opettajaa kumakorusta :D

      • ApSaPs korjaa

        *kulmakorusta


    • Kakkakakkonen

      Pieraisi tunnilla
      Röyhtäisi tunnilla
      Työnsi piirtoheitintä
      Oksensi kaverin reppuun
      Joi ES
      Korjaili rintaliivejään eikä työskennellyt
      Putsasi korviaan
      Heitti opettajaa hiivapalalla

    • Vitunh7uora

      no tää ei oo itseasiassa merkintä vaan esimerkki miten natsi voi opettaja olla.
      Köksässä.

      Poika ruskistaa jauhenlihan 1tl verran liian paljossa öljyssä opettaja sanoo "Vitun tunari vittu etkö sä osaa mitää kakara" tai jtn vastaavaa mut samanlaist kielenkäyttöö ( Pitää kaikki ruuat viedä opettajalle ja ei saanu syödä mitään
      Tyttö keittää spagetit semmoseks tahanaks (10min ylikypsii) ja kaataa vahingossa suunilleen 5rkl suolaa ruokaan opettaja sanoo " Voi kulta pieni ei hätä ole niin paha tehän voitte aina tehdä kaiken alusta" Siis cmoon kunnon natsi.

      Ja jos muutenkin poika olis 10 arvonen käytännös ja 9 arvone kokeis numero 8. Tyttö esim käytännös 6 ja kokeis 7 numero ainaki 8

      • pööpää'

        onko muill tommost horoo ollu missään ainees


      • Tyttöö

        Muaki oikeesti vituttas jos olisin poika mut ku oon tyttö ni ei haittaa:D mun luokal yks jätkä tekstas kännykällää, ja ope alko huutaa sille ja se huijas jtn "lähetän mutsille viestii!" Ja se ope vaa" toi on nii kuultu juttu!!!" -> Merkintä wilmaa ja tunti jälkkää. Ja sit mä samalla tunnilla vastasin yhteen mulle tulleesee viestii, se opettaja vaa hiljaa sanoo "ainoo..." Sillee anelevasti et laittaisin sen pois:D sit sanoin kans" joo lähetän iskälle viestii" ja se vaa "no sitte asia on eri, toivottavasti kaikki on hyvi!" Kaikki sillee wtf mut en valita;)


      • mästershef69

        Onkohan meillä sama köksän ope!?
        (köksän numero 9) SItten eräs mystinen tunti. Mulla oli kauhee pms ja päänsärky.

        Keitin puuroa, niin ope tulee selittää, et sitä ei saa sekottaa ja että siihen pitää laittaa suolaa sopivasti. Ainiin, sitten sitä pitää pitää jälkilämmöllä. Huomautin tässä vaiheessa, että ehkä mä osaan tehä yhen puuron ihan itekki, ku ei oo eka kerta.
        Tuloksena vihainen mulkaisu opettajalta ja käski nyt laittaa sitä suolaa.
        Sitten laitoin sitä suolaa ohjeen mukaa ja sekotin sitä, ettei se jää siihe yhtee kohtaa.
        No opettaja tulee huutaa vaa et EI SITÄ SAA SEKOTTAA ja
        sitte selitin sille ni vastaus: Älä kuule vittu ala vittuilemaan mulle, minä oon ollu täällä töissä jo ties kui kaua ja sinä et saa edes yhtä kämästä puuroa aikaseks.. Sanoin sit sille, et tehköö puurot sitte ite jos kerta osaa paremmin.
        Lähin vetää ja sen jälkee opettaja kirjotti et lähdin tupakalle. (en edes polta)
        ja otti mut silmätikuks (vaikka aina ollu eturivin kilttityttö) Ja numero pomppas 7 välittömästi.


      • jumalauta, opet

        On meilläki melekee tommosta.... Siis jotku opettajat (miehet ja naiset) on joskus aivan sairaan törkeitä meijän luokan pojille. Laukoo jotai henkilökohtasia loukkauksia ja keksii jottai haukkumisnimiä. Jos joku vähä pulisee tai muuten häiriköi, meillä on pari opea, jotka alkaa nimittelee ja keksii loukkauksia, esim: "mitä luusereita sun porukat on ku oot itekki tommone idiootti" yms. Pahempaaki on ollu ku toi, paljon pahempaa! Sitte ku meillä on yks vähä herkempi poika, ja koko luokka tietää että se on tosi köyhä ja sen äiti on juoppo, nii yks miesope alko karjumaa sille aivan täysiä siitä, että kuinka se haisee pahalle... Oli aika kauhee tilanne, se poika istu ihan itku kurkussa siinä ja koko luokka istu aivan hiljaa naamat punasina... Mut meille tytöille ei huudeta paljon yhtään mistään, jos melutaan tai rikotaan sääntöjä, nii meille vaan tokastaan jotain äkkiä tai sanotaan lempeesti että "tyyyyytööt... Lopettakaas nyt" pännii tavallaan ihan vitusti, en tietenkää haluais että meille huuettas mutta meitä vaa säälittää jotku pojat, jotka lintsaa joiltaki tunneilta jopa opettajien takii... johtuu ehkä myös siitä että meidän opet on tosi vanhoja eli siis vanhanaikaisia. Oon siis ysillä, jos kiinnosti.


      • Poika -
        jumalauta, opet kirjoitti:

        On meilläki melekee tommosta.... Siis jotku opettajat (miehet ja naiset) on joskus aivan sairaan törkeitä meijän luokan pojille. Laukoo jotai henkilökohtasia loukkauksia ja keksii jottai haukkumisnimiä. Jos joku vähä pulisee tai muuten häiriköi, meillä on pari opea, jotka alkaa nimittelee ja keksii loukkauksia, esim: "mitä luusereita sun porukat on ku oot itekki tommone idiootti" yms. Pahempaaki on ollu ku toi, paljon pahempaa! Sitte ku meillä on yks vähä herkempi poika, ja koko luokka tietää että se on tosi köyhä ja sen äiti on juoppo, nii yks miesope alko karjumaa sille aivan täysiä siitä, että kuinka se haisee pahalle... Oli aika kauhee tilanne, se poika istu ihan itku kurkussa siinä ja koko luokka istu aivan hiljaa naamat punasina... Mut meille tytöille ei huudeta paljon yhtään mistään, jos melutaan tai rikotaan sääntöjä, nii meille vaan tokastaan jotain äkkiä tai sanotaan lempeesti että "tyyyyytööt... Lopettakaas nyt" pännii tavallaan ihan vitusti, en tietenkää haluais että meille huuettas mutta meitä vaa säälittää jotku pojat, jotka lintsaa joiltaki tunneilta jopa opettajien takii... johtuu ehkä myös siitä että meidän opet on tosi vanhoja eli siis vanhanaikaisia. Oon siis ysillä, jos kiinnosti.

        Onnistuin kyllä saamaan opettajan epäsuosion hyvin nopeasti. Kyllä oli mielenkiintoista kun kaikista muista aineista 8-9 ja tämän "pahis" open aineista sitten 5-6 todistuksessa. Käyttäytyminen 7,tuli vielä sanomaan että olisi ollu hunompi jos hän olisi saanut päättää. Tää juttu johtuu siitä etä mua ihhottaa kun se lässyttäää meille Jotain tommosta mä sille lopulta sanoin
        --->"menee opettaja lässyttämään niille 2 ja 3 vuotiaille vähän tyhmän sorttisille lapsilleen" .... :D
        Tää opetti vaa keväällä ja sitte sain jo 3 jälkkäää ja kivasti huomautuksii mm.

        "Pallon potkaisemisesta" ja "häiritsevästä käytöksestä.


      • Anonyymi
        mästershef69 kirjoitti:

        Onkohan meillä sama köksän ope!?
        (köksän numero 9) SItten eräs mystinen tunti. Mulla oli kauhee pms ja päänsärky.

        Keitin puuroa, niin ope tulee selittää, et sitä ei saa sekottaa ja että siihen pitää laittaa suolaa sopivasti. Ainiin, sitten sitä pitää pitää jälkilämmöllä. Huomautin tässä vaiheessa, että ehkä mä osaan tehä yhen puuron ihan itekki, ku ei oo eka kerta.
        Tuloksena vihainen mulkaisu opettajalta ja käski nyt laittaa sitä suolaa.
        Sitten laitoin sitä suolaa ohjeen mukaa ja sekotin sitä, ettei se jää siihe yhtee kohtaa.
        No opettaja tulee huutaa vaa et EI SITÄ SAA SEKOTTAA ja
        sitte selitin sille ni vastaus: Älä kuule vittu ala vittuilemaan mulle, minä oon ollu täällä töissä jo ties kui kaua ja sinä et saa edes yhtä kämästä puuroa aikaseks.. Sanoin sit sille, et tehköö puurot sitte ite jos kerta osaa paremmin.
        Lähin vetää ja sen jälkee opettaja kirjotti et lähdin tupakalle. (en edes polta)
        ja otti mut silmätikuks (vaikka aina ollu eturivin kilttityttö) Ja numero pomppas 7 välittömästi.

        ONKOHAN KAIKKI KÖKSÄN OPET TÄLLÄSII?

        Ope juoksi oikein toiselta puolelta luokkaa huutaen.
        Kerran ope tuli valittamaan että tiskaan väärin. Että "hei hei hei ei helvetti vittu etkö tiedä miten tidkstaan!" -Ööö siis.. "ei noin paljoa tiskiainetta tiskivesi ensin yms" -ok,ok ja toinen kerta et laitan tidki koneeseen astiat väärin. Ja kerran yks opettaja vittuili että läksyt oli tekemättä kun olin kipeä ni en tienny läksyi


    • cnmsrvtvvtt

      Kumpa edes joku näistä opettajista kävisi lukemassa tätä palstaa...

      • gg.

        Jep, tai toivottavastii edes eläkepäivillä tajuaa miten pellejä ovat itsestään välillä tehneet. tai työtähän ne vain tekevät mutta välillä lyö oikeasti yli...


      • ausku

        opiskelen MA-FY opeksi ja luen tätä palstaa tajutakseni paremmin koululaisten maailmaa. Hyvä että kirjoittelette tänne kokomuksianne. Toivon että osaisin ottaa opiksenin näistä asioista niin että minusta voisi tulla oikealla tavalla ymmärtävä ja kannustava.


      • tulienkeli2
        ausku kirjoitti:

        opiskelen MA-FY opeksi ja luen tätä palstaa tajutakseni paremmin koululaisten maailmaa. Hyvä että kirjoittelette tänne kokomuksianne. Toivon että osaisin ottaa opiksenin näistä asioista niin että minusta voisi tulla oikealla tavalla ymmärtävä ja kannustava.

        Olen varma että susta tulee tolla asenteella tosi hyvä ja pidetty ope! Kumpa muutkin opet ymmärtäis kuinka fiksusti toimit.


    • padam4

      tuli sellain et : ' ei osallistu tuntityöskentelyyn, koska ei halunnut työskennellä parinsa kanssa..'

    • fff4

      Sanoin moro opelle nii se laitto wilmaa huusi tunnilla

      • thuvu

        Kaveri joutu ulos luokasta nii toinen kaveri taputti sille ja taputtaja sai merkinnän ja torut päälle


    • ...

      "Huusi kesken tunnin "Surprise buttsex" ja nylkytti luokka toveriaan."

    • aamunkoitwilight

      olen peruskiltti ja hyvä oppilas, mutta saan jatkuvasti myöhästymismerkintöjä (tyyliin myöhästyi 2min tunnilta) tietyltä opettajalta. Saman opettajan tunnilla yksi oppilas pelaa koko tunnin kännykällä eturivissä, muttta opettaja ei uskalla huomauttaa koska, PELKÄÄ OPPILASTA. voi jumalauta mikä nössö, tommosia ei sais edes opeks päästää.

      • 123640

        hyvä koulus ei myöhästele!sitku selviit lisäks kokeista yms velvotteista hyvin voit sanoo olevas hyvä. kato hyvä on HYVÄ.tajuutsä eron.


      • joku

        Jos koko ajan tulee samanlaisia huomautuksia samalta opelta niin ei se oo enää kyll kovin todesta otettavaa.


      • ausku

        Minkä verran mielestäsi saa myöhästyä?
        Minusta oli tosi selkeätä kun MA-FY opettajamme salli tulla luokkaan kellon soidessa, mutta heti kun soitto loppui, niin oli myöhässä. Opetus alkoi heti.


    • Mäwaa

      : "näpräsi vierustoverin hiuksia häiritsevästi" XD yritin vaa tehä letin XD

      • taahauafya

        Tuli pääovesta sisään olisi pitänyt käyttää toista reittiä


      • badass2
        taahauafya kirjoitti:

        Tuli pääovesta sisään olisi pitänyt käyttää toista reittiä

        i like to live dangerously too


    • c'moon

      Tyttöjen suosiminen alkaa jo ottaa itseä päähän. Kaveri sai merkinnän kun kysyi multa vastausta, ja samalla 5 tyttöä on laittanut 5 pulpettia yhteen ja koonnut kunnon marttakerhon---> ei mitään.

      Itselle sitten tuli aika legendaarinen merkintä: "Laittoi sämpylän kaverin juomalasiin.

    • senkin dinosaurus!

      "Tuli tunnille 20 min myöhässä, ei ollut kirjoja mukana eikä läksyt tehtynä. Kesken tunnin katosi 20 minuutiksi vessaan. Haukkui opettajaa dinosaurukseksi"

      • OlevinaanHauska

        Nykyään haukkuu sossua dinosaurukseks?


    • Moikkeliss

      Mun luokkalaisilla:

      "Nakkeli kuminpaloja ja konttasi lattialla"
      "istui pulpetin alla eikä suostunut istumaan tuolille"

      :D

      • Pahiis

        Piilotteli sämpylää haarovälissään
        Joi mehua tunnilla(se oli kyl ihan ES)
        Nuoleskeli tuntematonta oppilasta(se oli mun gf ja ei meijn päät edes ollu lähekkäi eikä nuoleskeltu tai mitään ;D)
        Pelasi välitunnilla rahasta(öö, me ei pelattu mitään, kaveri makso velkansa)
        Muuttui punaiseksi ja pyysi juotavaa ja huusi(maistoin kaverin tulisia sipsejä)
        Teki rivin 10energiajuomasta kesken matikan tunnin(ES)
        Katsoi seksuaalista sisältöä puhelimellaan
        Säilytti teasetta taskussaan(huomatkaa kirj. Virhe ;DD)
        Sanoi lähtevänsä hammaslääkäriin, mutta palasi 8päivän kuluttua (olin kipeä ja me kyllä ilmoyettii :o)


      • lol mikä maikka

        Meiä eräs sijainen istu lattialla vaikka oli tuolikin. Ei selitelly mitään, kunnes myöhemmi joku sano et sillä oli jotai selkäongelmii tms.. :DDD


      • ausku

        vanhempana olisin tosi kiitollinen jos saisin HETI tietoa tällaisista älyttömyyksistä. Esikoisemme ei ekalla luokalla osannut istua paikallaan ja olimme vähän pettyneitä kun emme heti saaneet tietoa näistä asioista.
        Kirjoitin tämän siksi että tajuaisitte että 20 v päästä katselette näitä asioita eri tavoin ja joistain (nyt vihaamistanne) asioista olettekin kiitollisia.


    • Miekkonen10

      mulla oli repi toisen oppilaan englanninkirjasta sivun 18 kulman irti.
      oppilaan sukupuolielin aiheutti häiriötä (se nousi vaan seisomaan :D)

      • miekkonen10

        ja mulla liikunnassa oli (Oppilas) joutuu jälki-istuntoon kun ei syöttänyt palloa kaverille,ja ei heittänyt rajaheittoja.


    • ijnokmplö

      mulla oli "Jutteli koko tunnin kavereiden kanssa pizzasta ja kynsistä.
      muuten hyvä mutten ollut koko tunnilla:)
      yhellä kaverilla "Oli tehnyt läksytehtävän lisäksi toisen tehtävän mikä piti tehdä vasta tunnilla "
      ei vittu osaa ne olla niin pellejäXD

    • grouhhhh

      Luokkalaiseni sai "Hävisi painitunnilla" negatiiviseks koska hän on itse harrastanu painii joku 7vuotta ja on suomen ikäistensä parhaimistoa.

    • jeash

      "teki liian pitkän vastauksen kokeeseen"
      "kiroili koulussa" ku lauloin meiän musanopen lempibiisiä XD

    • uokgxgshjbtb

      "makasi kahden toverin kanssa käsityöluikan varaston pumpulipussin päällä" ja oli aika iso ja myöhemmi ope ite lukittautu varastoon ja meni makaan sen päälle..

    • ylä-aste <3

      " ei osallistu opetukseen vaan puhuu luokkatoverinsa kanssa , joten laitoin oppilaat ulos keskustelemaan "

      " oppilas ei suostu tekemään annettuja tehtäviä "

      " käytti vähintään 5 tulitikkua kaasupolttimen sytyttämiseen "

      " ei tottele opettajan annettuja ohjeita , jouduttiin poistamaan luokasta "

      " sanoi opettajaa MURSUKSI , jälki-istuntoa opettajan solvaamisesta "

    • Maikat on URPOJA O,o

      Yks meiän luokan poika sai merkinnän "Pelästytti Sannan (keksitty nimi) täytetyllä ketulla, ja se "sanna" olin minä ;DD

      Sit ku mun Bff oli yhes yhen pojan kaa, ja sit se haukku sitä läpäl alikehittyneeks eunukiks, ja me vaa naurettii kaikki, nii sit yks opettaja kuuli sen ja luuli et me kiusataan sitä ja kutsu meiän kaikkien kolmen vanhemmat kouluun. Ja niitten vanhemmat ties oikeen hyvin et ne oli yhes joten meil oli aika hauskaa.

      Sit ku mul oli teknistä nii yks poika tulee siihen sohimaan kolvilla (sellanen tulikuuma vaarallinen juttu) nii sit niiku säikähin sitä ja mult lens ruuvimeisseli opettajan jalkaan, nii sain merkinnän " Heitteli opettajaa satunnaisilla esineillä"

      Ja sit oon saanu sellasen merkinnän liikkatunnilta, et " pelasi uhrautuvasti joukkueensa puolesta", vaikka oikeesti söin kaverin kaa sipsejä siel liikkkasalin nurkassa ;DDD

    • Pinna, XP

      Yks ope huus koululaiskurille kerran äikäntunnil, et 'multa menee kohta pinna sun kanssas!'. Sit yks toinen poika kaivo laukustaan irronneen pyöränpinnan ja sano 'mulla olis täs varalle uus'. Lopullinen merkintä meni näin: "Tarjosi opettajalle röyhkeästi käytettyä pinnaa edellisen loputtua."

      • IHANA :::: D


      • hahahahaa

        ei hemmetti siis repesin totaalisesti...XD


      • Karolin ++

        Höh, uuden pinnan tarjoaminenhan oli ihan sympaattista.


    • ''Laittoi purkkaa kaverin hiuksiin''
      Yritin ottaa sitä pois kun joku kullinaama oli tunkenut sen kaverin hiuksiin O.0

    • p33n1s3

      "Heitti opettajaa kananmunalla"
      "Ajoi mopoauton rehtorin parkkiin"

    • wilmaonperseestä

      "tyttärenne on jättnyt kynän kotiin, tämä on jo kolmas kerta, viimeisen kolmen oppitunnin aikana"

      "ei poistunut ulos oikeasta ovesta palohälytyksen aikana"

      "aiheutti tahallisen tungoksen ovelle, josta tuli "joukkorynnäkkö" "

      "tyttärenne ohjattiin tänään pois kansliasta, siellä aiheettoman oleskelun vuoksi, hän vastusti rehtorin käskyjä." XD

      "tuli 20sekunttia myöhässä kouluun" Just ehti paukauttaa sen oven mun naaman eestä kiinniXD

      "harhaili oppitunnin aikana ympäri luokkaa, eikä tehnyt annettuja tehtäviä"

      "meni istumaan väärälle paikalle"

      "aiheutti väärän palohälytyksen"

      "tyttärällenne on 37 tuntia luvatonta poissaoloa"

      "hävisi kesken oppitunnin" 2h myöhemmin, wilmassa oli uus merkintä;
      "oppilas ilmaantui paikalle mystisen katoamisen jälkeen"

      nää on ehk tän puolenvuode parhaimmat..:D

      Mut tälle sain vuoden naurut, hissanopeltaXDXD; "tyttärenne nauroi mystisesti koko oppitunnin ajan. onko hän koskaan ollut epäiltynä huumeitten käytöstä, tai edes niitten hallussa pidosta?"

      • ausku

        Minusta on hienoa, että meillä on olemassa Wilma johon näitä asioita kirjataan. On selvä että opettajat ovat erehtyväisiä ja siten kaikki merkinnät eivät ole 100% oikeudenmukaisia, mutta jos minun lapsellani olisi näin vaikeata kuin mitä nämä merkinnät heijastelevat, niin pitäisin näitä tietoja hyvin tärkeänä.
        Jos olisin itse tämä henkilö. Pysähtyisin vähän miettimään kuka oikein elämääni elää ja mihin se oikein on menossa. Mitä aikaisemmin tajuat ottaa vastuun elämästäsi ja onnellisuudestasi sitä tyydyttävämpää elämää tulet elämään.


      • hmm..
        ausku kirjoitti:

        Minusta on hienoa, että meillä on olemassa Wilma johon näitä asioita kirjataan. On selvä että opettajat ovat erehtyväisiä ja siten kaikki merkinnät eivät ole 100% oikeudenmukaisia, mutta jos minun lapsellani olisi näin vaikeata kuin mitä nämä merkinnät heijastelevat, niin pitäisin näitä tietoja hyvin tärkeänä.
        Jos olisin itse tämä henkilö. Pysähtyisin vähän miettimään kuka oikein elämääni elää ja mihin se oikein on menossa. Mitä aikaisemmin tajuat ottaa vastuun elämästäsi ja onnellisuudestasi sitä tyydyttävämpää elämää tulet elämään.

        mutta eihän tietenkään SINUN lapsellasi voi olla tällaisia merkintöjä...tokihan olisit täysin eri mieltä jos lapsesi wilmasta löytyisi vain huonoja merkintöjä...silloinhan tossa yläpuolella lukisi : minusta on outoa että meillä on olemassa tämä wilma...on selvää että opettajat ovat täysin negatiivisia ja pessimistisiä olioita...wilmaankin kirjoitetaan vain huonot merkinnät...ei koskaan mitään hyvää... Huhhuh..ja nimimerkkisi olisi jotain koulussa huonostikohdellun lapsen äiti\isä


      • doopadoo

        Kandes opetella käyttäytymään. Susta on varmaan jo tehty lastensuojeluilmoitus.


      • MUSTAKUINYÖ
        ausku kirjoitti:

        Minusta on hienoa, että meillä on olemassa Wilma johon näitä asioita kirjataan. On selvä että opettajat ovat erehtyväisiä ja siten kaikki merkinnät eivät ole 100% oikeudenmukaisia, mutta jos minun lapsellani olisi näin vaikeata kuin mitä nämä merkinnät heijastelevat, niin pitäisin näitä tietoja hyvin tärkeänä.
        Jos olisin itse tämä henkilö. Pysähtyisin vähän miettimään kuka oikein elämääni elää ja mihin se oikein on menossa. Mitä aikaisemmin tajuat ottaa vastuun elämästäsi ja onnellisuudestasi sitä tyydyttävämpää elämää tulet elämään.

        joojoo ei mitää vanhempii tänne...


    • rdasasd

      "Siirsi tuolia koulun aulassa" ja "Esti 7-luokkalaista pääsemästä luokaan" Tosiasiassa juttelin sen seiskaluokkalaisen kanssa, kun vanhasta koulusta on...

    • KOULUKUSEE

      ''Kysyi opettajalta kuseeko hän yöllä housuun''
      ''Kirjoitti luokassa kiertävään lappuun ''OPETTAJAMME ON KUSIPÄÄ'' //oikeesti mie en sitä sinne kirjottanu.... -.-
      ''Nauroi hysteerisesti koko tunnin ajan ja makasi lattialla''
      ''Huusi käytävällä: MUN MENKAT ON MYÖHÄSSÄ'' //Se oli totta ja pelkäsin että oon tullu raskaaks tai jtn, mitä vittua oikeesti XD
      ''Oli ATK tunnilla sieni.us nettisivulla.''
      ''Lähti kesken oppitunnin vessaan, mutta oikeasti jutteli rinnakkaisluokkalaiselle käytävässä'' 1H myöhemmi ''Tuli takaisin ja väitti olleensa hammaslääkärissä'' Olin siellä ihan oikeesti
      ''Join coca-colaa käytävällä''

    • pikkuserkku1

      Luokkatoverille tulleita:

      "Söi bioroskiksesta" /TuN köksän tunnilla :D

      "Piiloutui kaappiin kaverinsa kanssa eikä suostunut tulemaan sieltä ulos. Kun luokkatoverit vetivät hänet ulos, hän kipusi aina takaisin sisään" /FrN Äikällä

      "Tutki kaverinsa kanssa toistensa korvia tunnin aikana" /PoK Matikantunnilla...

      "Leikki keijukaista ja hyppeli ympäri liikuntasalia, vaikka hänen olisi kuulunut tanssia parinsa kanssa valssia" /TuJ Liikkatunti

      Näin meillä, miten tiellä? :D

    • hyvinyhelläsilmällä

      Suunnistuksesta 6/7 rastia (yleensä korkeintaan 1 eikä sekään välttämättä oikein), tuli "hyvä yritys". :D

    • nojustjoo

      Tässä vuosi sitten...? tai ehkä enemmänkin...
      No joka tapauksessa, kouluvuoden ensimmäisenä koulupäivänä minulla ei ollut reppua tms mukana eikä vaatteissa taskuja. Laitoin siis kotiavaimet, linja-autokortin ja puhelimen pöydälle. Puhelimen näyttö oli pöytää vasten ja se oli äänettömällä ja aivan pöydän reunalla. Sitten Wilmassa merkintä: "Jatkuvaa puhelimen näpräilyä tunnilla."

    • Stybe

      "Leikki koko matematiikan tunnin hippiä" älkää kysykö -.-
      "Leikki kesken kokeen Hitleriä" öh, viittasin...
      "Ahdisteli luokkalaistaan poikaa" tämä jäi ikuiseksi mysteeriksi
      "Huusi kesken tunnin 'LEHMÄ!'" Toi oli kova päivä
      "Oli tunnilla näsäviisas" niin, vastasin oikein
      "Ja tällä kertaa poikien liikunnassa..." öh, oon tyttö O.O
      "Ei puhunut koko päivänä tytöille" so...

      • NEEKERI1234

        ei vidu mage hehe mä repee :::DDD


    • Stybe

      "Leikki koko matematiikan tunnin hippiä" älkää kysykö -.-
      "Leikki kesken kokeen Hitleriä" öh, viittasin...
      "Ahdisteli luokkalaistaan poikaa" tämä jäi ikuiseksi mysteeriksi
      "Huusi kesken tunnin 'LEHMÄ!'" Toi oli kova päivä
      "Oli tunnilla näsäviisas" niin, vastasin oikein
      "Ja tällä kertaa poikien liikunnassa..." öh, oon tyttö O.O
      "Ei puhunut koko päivänä tytöille" so...

    • dasasasasdadssda

      No mun kaveri sai eilen merkinnän jtn tännepäi. "esitti jatkuvasti mielipiteitä miten opetan luokalle yhtälöitä ja käski tehdä koko ajan toisin. kun käännyi hän näytti minulle keskisormea ja kun sanoin että hän saa jälkk'ää
      (30min) hän mielenosoitukseksi pelasi lopputunnin kännykkää" Hän jakoi sen illalla screenshotin facebookkiin siitä ja tänään aamulla opettajalta kysyttiin(eri luokka) et mikä on saanu sut kaikkista vihaisimmaksi mitä oppilas on tehnyt. no hän kertoi ton jutun ja yks sano et sen nimen joka oli saanu merkinnän ja sit niinku opettaja kysy et mist te tiiätte sit sanottiin facebook ja sit se meni hakemaan sen oppilaan rehtorin puhutteluun ja sai 1tunnin jälkkää.

      Miks kaikki valittaa sit siitä että nettiin ei saa julkaista sellaista mitä ei halua muiden jakavan?? ja opettaja joka valittaa tosta eniten vetää hirveen kilarin jos jakaa jonku sen jutun

      • soon näinki

        Sillä sun opella on tekijänoikeudet tuntiinsa..


    • nauraa opeille joka

      mulle laitettiin joskus viime vuon että "käytöksessä on huolen aihetta " vaikka rupesin ihmettelemään vaan sen takia että tulin luokkaa ja opettaja rupesi huutamaan ihan täysii vaikka en ollut tehny yhtää mitää

    • Mun lapset on varmaan liian kilttejä kun mitään tuollaista ei ole lukenut. Vähän joskus ovat tapelleet ja unohdelleet tavaroita.

      Aijuu, oli poika sanonut riidan jälkeen saman luokan tyttöä katuhuoraksi ja siitä tuli viestiä mutta ei sen enempää. Molemminpuolista kiusaahan tuo oli.

      Itse sain joskus aikana ennen wilmaa (=80-luvulla) kaksi tuntia jälki-istuntoa "toisten ruokien sotkemisesta" köksäntunnilla. Tein hyvän käytännön pilan ja silppusin valkosipulia tyttöjen hedelmäsalaattiin niin etteivät nuo huomanneet. Enkä edes olisi jäänyt kiinni ellen olisi kysellyt tuntien lopulla että "oliko hyvää"?

      • hahaaaa111

        hahah repesin tolle sipuli jutulle xD


    • Tronio

      ''Löi vieruskaveria'' VOI jumalauta siis ihan läpällä hakkasin bf:ääni tisseille :Dd
      ''Toi luokan omaan juhlaan energiajuomia'' Maken velat saatana :Dd

      • Oli tosi hätä

        "Pissasi lumihankeen."


      • bf:n tisut

        löit boifrendiäs sen TISSELILLE?


      • wegrewhg
        bf:n tisut kirjoitti:

        löit boifrendiäs sen TISSELILLE?

        Voi tarkottaa myös best friend BF = Best Friend tai BF = Boy Friend


    • Nojaa on tämäki pakko laittaa tänne.
      (Olen siis normaali kutosluokkalainen tyttö enkä todellakaan mistään kauneimmasta/laihimmasta päästä. En kerro tarkemmin mutta n.50kg ja 170cm pitkä.)
      Olin parhaan kaverini kanssa menossa välkälle.
      B-luokan ehkä pienin ja siis laihin poika tulee kysymään ''saanko pillua''
      Syrjäytyneenä ja hölmistyneenä vastaan vain että ''Et?'' Ja lähen välitunnille.
      Kaikki muut luokkani tytöt tuli kauheesti kyseleen ja näi...
      Wilmassa merkintö ''Harrasti välitunnilla seksiä'' WTF?
      Ja helvetti nyt vanhempani ovat kauhean vainoharhaisia että olenko raskaana ja näin :Dd Oikeesti voi jumalauta ihmiset! VASTASIN ET!

      • Dontgeddit

        Öööh... syrjäytyneenä ja hömistyneenä?


      • tota...

        50kg/170cm ei ole laihimmasta päästä? Nyt vähän huolettaa...


      • Dontgeddit kirjoitti:

        Öööh... syrjäytyneenä ja hömistyneenä?

        Nosiiis en niin suosittuna ja näi :Dd


    • 16V

      WTF!!!!!!!!!!!!!!!1

    • afkthloö

      Mikä teitä nyky nuoria oikein vaivaa? Hirveästi viestejä tunnilla huutamisesta/lörpöttelystä/juomisesta/häiritsemisestä/KONTTAAMISESTA? Kouluun mennään opiskelemaan. Antakaa niille oppimisrauha jotka haluaa oikeasti opiskella. Muistan kun itse olin yläasteella/lukiossa niin kaikkein ärsyttävimpiä pentuja oli just nää jotka häiritsi muita tunneilla. Opetelkaa oikeasti käytöstavat!

      • kiukkuinen äiti

        Et sattunu koskaan ite oleen teini vaan kalkkeuduit jo kohdussa?


      • Huolestunut

        Mikä meitä nykyvanhempia vaivaa, kun me emme kasvata lapsiamme, emmekä opeta edes käytötapoja! Eikä anneta edes opettajien heitä sivistää! Jotain on tehtävä ja nopeasti, sillä nämä lapset ja nuoret ovat tulevaisuuden isiä ja äitejä, kasvattjia. Kiitos, että on myös fiksuja ihmisiä ja nuoriakin, jotka huomaavat tuon kavereiden hölmöyden!


      • näin se on.

        ehkä johtuu siitä että koulussa opetellaan niin paljon turhaa asiaa, joka ei valtaosaa kiinnosta? en itse peruskoulussa riehunut, opiskelin kiltisti vaikka kaikki oli lähes turhaa, joten hieman ymmärtää miksi jotkut sitte alkavat "riehumaan". etenki kun enään ei ole ruumiillisia rangaistuskeinoja. osa taa muovautuu yläasteella gangstaksi ja ei saa maineensa takia opiskella vaan pitää valmistua sossupummiksi.


      • afkthloö
        kiukkuinen äiti kirjoitti:

        Et sattunu koskaan ite oleen teini vaan kalkkeuduit jo kohdussa?

        Voi kyllä olen ollut teini, mutta osasin silti käyttäytyä. Osasin ajatella muitakin enkä ollut mikään kiroileva ja riehuva idiootti.


      • kiukkuinen äiti
        afkthloö kirjoitti:

        Voi kyllä olen ollut teini, mutta osasin silti käyttäytyä. Osasin ajatella muitakin enkä ollut mikään kiroileva ja riehuva idiootti.

        Ohhoh. Täydellisiä ihmisiä ei ole ollutkaan ennen teikäläistä.


        Matt. 23:12


      • uaerhgi
        Huolestunut kirjoitti:

        Mikä meitä nykyvanhempia vaivaa, kun me emme kasvata lapsiamme, emmekä opeta edes käytötapoja! Eikä anneta edes opettajien heitä sivistää! Jotain on tehtävä ja nopeasti, sillä nämä lapset ja nuoret ovat tulevaisuuden isiä ja äitejä, kasvattjia. Kiitos, että on myös fiksuja ihmisiä ja nuoriakin, jotka huomaavat tuon kavereiden hölmöyden!

        Voi jumalauta! Nuoruuteen /teinyyteen/murrosikään kuuluu mm. "riehuminen" välinpitämättömyys jne.. Kyllä se loppuu siin ennen ku on 20 ja on omia lapsia! Eitarvi vittu suotta huolehtia ihan noin paljoo!


      • Huomionkipeä

        Sori. Itse ainakin "kiinnitän huomiota itseeni" sen takia koska tunnilla ei ole muutakaan tekemistä. Opetajamme ei ole tunnilla, kuin ehkä neljäsosan, ja silti tulee wilmaan merkintöjä! Et mitä me sille voitas??


      • poljnhbjopjnb

        mitä se sun persettä kutittaa että mitä me tehhää tunneilla


    • lollero

      Meidän koulussa ei oppilaat saa nähdä omaa wilmaansa... Ei mun äitikään sitä oo kertaakaan kattonu. Ne tunnukset on "salaisia", ja ne annetaan vanhemmille, ja niitä lapset ei saa tietää.

      • noertti

        Meillä minä oon ainut joka todella käy mun wilmasa, vaikka tunnukset ja kaikki on mutsin. Is this illegal? Ja varmaan 10 merkintää eikä valituksia siltä suunnalta.


    • Hyj fan..

      Ei voi muuta sanoa kuin että onneksi minulla ei ole teidänkaltaisia pentuja. Mitä teistäkin ikinä kasvaa? Nistejä ja yh-äitejä.

      • yks tyttö

        Hei mitäpä pahaa on yh- äideissä? Taisit sekoittaa nyt teiniäidit ja yh-äidit keskenään.


      • brainbow
        yks tyttö kirjoitti:

        Hei mitäpä pahaa on yh- äideissä? Taisit sekoittaa nyt teiniäidit ja yh-äidit keskenään.

        Mitä pahaa on teiniäideissä?


    • hatti88

      Liikuntatunnille sai ottaa mukaan juotavaa mutta poikanne otti juomapulloon euroshopper energy drinkkiä .
      Otti 10 näkkileipää joihin laittoi paljon voita ja kiinitti englannin luokan oveen .
      Musiikin tunnilla puhui puhelimessa ,
      Heitti vihkonsa roskiin äidinkielentunnilla. Ja raivostui joka asiasta. Tästä kannattaisi puhua kotona, kyseessä voi olla mielenterveysongelmia .


      tällästä meillä :D

      • dfdsfs

        seems legit


      • ausku

        Todella hyvä että kotiin päin tiedotetaan ongelmista.
        Miten aiot itse parantaa näitä asioita?
        Kyseessähän on sinun elämä, josta sinun kannattaa ottaa vastuu, sillä kukaan muu ei sitä tee. Ainoastaan hivenen auttaa sinua siinä.


    • näin täällä

      "Pyysi härskisti paperia" pyysin opettajalta paperia, mysteeriksi tosin jäi mikä siinä niin härksiä oli.
      "Häiritsi tuntia" kerroin vieressä istuvalle kaverille millä sivulla ollaan menossa.
      "Lähenteli toista oppilasta välitunnilla" Halasin kaveria
      "Kiljui kesken tunnin" Voice crack.
      "Yllytti huonoon käytökseen" Sanoin kaverille tämän saatua jälki-istuntoa NICE!
      "Heitti opettajaa pallolla" Pelattiin koripalloa ja opettaja oli mukana pelissä, heitin slle pallon eikä se saanut sitä kiinni, ei oo mun vika jos se osuu sitä päähän.
      "Kuunteli saatanallista musiikkia" En voi sille mitään että pidän metallista...tämän takia opettaja otti myös yhteyttä kotiin, pidettiin sitten koululla mukava keskustelu tuokio.
      "Esitti kiinnostunutta tunnilla" Olin vakavissani kiinnostunut aiheesta.
      "Tarjosi alkoholi juomia koulussa" En tiedä itsekkään miten niin tein, ehkä se joskus selviää.
      "Sekaantui opettajan yksityiselämään" Sanoin BMW:n olevan paska automerkki, opettajalla taisi olla BWM.
      "Ei totellut opettajaa, eikä seurannut opetusta" Olen pahoillani, en nauti kovin paljoa erilaisten sisäelinten leikkelystä.
      Siinä jotain omia kokemuksia ylä-asteelta, huhhuh, onneksi enää ei tarvitse olla siellä.

    • justjoo5

      "Löi opettajan persettä ja huusi sen jälkeen "That felt good baby!" "
      Tällasen sain viime viikol, ei voi mitään ku hyvännäköine naisopettaja :D

    • Allyzuii

      Torvinen käyny kirjottelee :D

    • suglainen

      Olin lähettämässä opettajalleni selvityksen erään päivän poissaoloista.

      Otsikoksi piti laittaa: "Poissaolo 18.7".
      Noh... viikko lähetyksen jälkeen selailin wilmaa ja näin että olin kirjoittanut "Pissaolo"

      En kyllä sen koommin selitellyt koska uskon että opettaja ymmärsi sen olleen kirjoitusvirhe.... :'D Itse en ole kylläkään saanut mitään erikoisia viestejä wilmaan. Tuon kyseisen kämmin olen tehnyt ja sekin on ollut ainoa moka :D

    • he heh

      Onneksi ei meikäläisen aikaan ollut mitään wilmoja, ties mitä siellä olis lukenut. :D Tuli vaan käytösnumeron alennusta kun kuunteli heviä minikaiuttimilla ja kasettiwalkmanilla koulun käytävillä. Ja parille tarkkislaiselle tuli joskus annettua turpaan kun huutelivat saatananpalvojaa. Sittemmin oli hiljaista. Vaikka itsekin jouduin tarkkikselle mutta lopulta siellä oli ihan fiksua porukkaa... Juuri niitä jotka ei purematta niele kaikkea mitä syötetään niinkuin nykyteinit. Se on vaarallista se jos jotain kyseenalaistaa.

      • korkkiruuvi1200

        Haista ***** Luuletko että me nykyteinit niellään ihan kaikki! Tai.. Pakko se kouluruoka on niellä, tai saa v***n moiset valit! Arvaappa pari kertaa, mistä nämä "ongelmat" johtuu!! Saakeli


    • lsä

      Ei ollut minunkaan aikana wilmaa. Oltiin todella kilttejä, kun ope vei pienimmästäkin rikkeestä siivouskomeroon ja antoi turpaan oikein kunnolla.
      Meistä turpaan saaneistakin tuli menestyneitä veronmaksajia, enkä muuten tiedä ketään joka olisi muistellut pahalla lyömistä.
      Itsestäni tuli niin menestyvä, että ehdin lapsentekoon vasta varsin kypsällä iällä ja wilma on tullut tutuksi. Tosin kaikki opettajat eivät osaa sitä käyttää, koska lähettävät suusanallisia viestejä, että pitäisi selvittää poissaoloja joita eivät ole osanneet tai viitsineet merkitä wilmaan. Mahtaako tuo lukea edes viestejään, kun laitoin, että lapsi oli sairas?

    • opettajatar1

      En kyllä tiedä ketään opettajaa, joka huvikseen noita merkintöjä laittais wilmaan, että kyllä niitä ihan pakon edessä sinne laitetaan... menee tuhottomasti aikaa joka päivä, ja sitten vielä pitää tunnit suunnitella, ottaa kopiot, olla kokouksissa ja palavereissa, olla yhteyksissä vanhempien kanssa, laittaa luokkahuonetta järjestykseen, jopa siivota sieltä oppilaiden jättämiä roskia kun nykyään ei tuo siivoushuolto kauhean hyvin toimi kouluissa... Eipä moni oppilas tai vanhempi tiedä että me opettajat aloitetaan kotona sitten illalla se toinen työpäivä, jok avoi venyä ihan pikkutunneilla saakka, kun mietitään miten tehdä opetuksesta sen verran kiinnostavaa että jaksaisivat seurata tunneilla, miten aloittaa jonkin aiheen käsittely. Jostain pitäis aikaa repiä omallekin perheelle...

      Ja toi kouluruoka on oikeasti nykyään tosi monissa kouluissa ihan ala-arvoista, kiitos kilpailutuksen. Meille opeille se maksaa 4,20, vaikka hinta tuntuu edulliselta, niin eipä sitä nykyaikana viitsi kovin moni ope syödä, kuten ei valitettavasti opiskelijatkaan. Ei maistu oikein millekään, ja etenkään ei sillä terveellisen ruoan kanssa ole kauheasti tekemistä. "Salaatti" on päivästä toiseen jotain kaalisilppua, ja sitten mahakipujen kanssa kärvistellään loppupäivä. Kuulemma laskuttavat syöjien mukaan, mutta eipä taida pitää paikkaansa. Kyllä se ainakin meidän koulussa oli laitettu oppilasmäärän mukaan se lasku... Hirveetä voittoa varmasti vetävät! Ja mikseivät, mahd suureen voittoon pyrkivä yritys. Toista oli silloin kun ei ollut tätä kilpailuttamishullutusta, kun ruoka tuotiin kaupungin keskuskeittiöltä. Ei siitä silloinkaan moni pitänyt sen ruoan laadusta, mutta nykyään se on mennyt niin alas että huh. Eipä tuolla paljon oppilaita nykyään näy syömässä, ehkä jotain näkkäriä vähän purevat ja sitten lähikauppaan kun silmä välttää. Tosi edulliseksihan tää siis tulee, joopa joo...

      • HITsaaja92...

        Nyt jäi opettajatar kii;) Täälä sitä vaa suomi24 palstalla kirjotellaan Tiistai aamuna09.34. Ei kyllä kovin kiireiseltä näytä. Opettajista sen verran että koko 9vuoden peruskoulu aikanani oon tuntenu ainoastaa yhen opettajan joka on ollu hyvä tyyppi. ja seki oli teknisentyön opettaja, entinen rauhan turvaaja. Se sai pidettyä kurin mutta oli samalla, myös oppilaitten kaveri, Jopa koulun pahimmat pahiksetki tuli sen kaa toimeen, Mutta sehän ei kieroutuneille naisopettajille sopinu vaan hiillosti tämän koulusta pihalle. Eipä mulla muuta


      • ope6
        HITsaaja92... kirjoitti:

        Nyt jäi opettajatar kii;) Täälä sitä vaa suomi24 palstalla kirjotellaan Tiistai aamuna09.34. Ei kyllä kovin kiireiseltä näytä. Opettajista sen verran että koko 9vuoden peruskoulu aikanani oon tuntenu ainoastaa yhen opettajan joka on ollu hyvä tyyppi. ja seki oli teknisentyön opettaja, entinen rauhan turvaaja. Se sai pidettyä kurin mutta oli samalla, myös oppilaitten kaveri, Jopa koulun pahimmat pahiksetki tuli sen kaa toimeen, Mutta sehän ei kieroutuneille naisopettajille sopinu vaan hiillosti tämän koulusta pihalle. Eipä mulla muuta

        Tiedoksesi, ettei opettajilla ole työaikaa. Opettajat voivat valintansa mukaan tehdä opetustuntien ulkopuolisia töitä aamuisin, iltaisin, öisin, viikonloppuisin, syyslomalla jne. Ei ole mitään sääntöä, ettei opettaja saisi puuhailla omiaan virka-aikana, jos hänellä ei ole silloin tunnin pitoa.


    • Kyllästynyt sala-ast

      No ei ala-asteel oo mtn wilmaa tai muuta vastaavaa, mut kakkosella ope kirjotti mulle reissuvihkoon et
      "Ninni (nimi muutettu) juoksi seinää päin mukamas vahingossa, kun ei kuulemma voinut jarruttaa. Valitti koko loppupäivän huonoa oloa." JUMANKEKKA SIIHE PÄÄHÄN SATTU NIIN LUJAA ET VOIN TUNTEE SEN KIVUN VIELÄKI.
      Ja samasta päivästä vielä
      "Ninni unohti matematiikan kirjansa kotiin. Näin ei voisi jatkua" Kyllä, juu, lukuvuotta on menny 3/4 ja se oli mun toinen unohdus -.-
      Sit vielä samana päivänä:

      "Kun ninni oli syömässä, hän ei ottanut muuta ruokaa kun pienen perunan ja yhden lihapullan. Hän tiputti 2 kertaa ruokailuvälineet maahan, ja kaatoi maitonsa vierustoverin ruuan päälle. Lähdössä ruokailusta pois hän kaatui naulakoilla, ja valitti päänsärkyä." Voi niitä opettajia : Muistan tän yhen päivän niiin hyvin, et voin kertoo, että otin 3 perunaa, ja 5 lihapullaa, koska satun tykkäämään niistä. Mä vaan söin ne 4, ennen ko ope oli ottanut ruuan, ja tullut pöytään. Sit, Se kuhmu päässä, jonka olin saanut liikuntatunnista, johti tohon ruokailuvälineisiin ja kaatumiseen. Se pää OIKEESTI sattu. Se maito oli vaan sen takia, koska se mun kaveri ei voinut sinä päivänä syödä sitä ruokaa, niin sil oli puuroo. Mä olin ottanu viimisen lasillisen sitä maitoo, mitä se juo, ja se pyys et jos voin kaataa ne maidot siihen. Thats why. -.-


      Sori mun kirjotusvirheet ):

    • vehnis723454

      1. söi liikaa porkkanaraastetta 2. satutti kiusaajaansa pahasti 3. repi matikan kokeensa ja tunki kokeen silput opettajan terottimeen

    • pahiz xP

      Meijä ope ei koskaan anna jälkkää tai laita mitään wilmaan. Jos tekee jotain kiellettyy nii siit saa vaan vihasen katseen. Oon koulus:
      - videoinu musan tunnin
      - juonu ED ennen tuntii ja heittäny sen pullon ikkunast
      - saanu viestin kesken äikän tunnin (ei ollu äänettömäl)
      - kirjottanu viestii kesken tunnin
      - kampannu open
      -Alkanu nauraa yhtäkkii jollekkin
      - menny illalla viiden aikaan kouluun (siel oli joku juttu joten ovet oli auki)
      - huutanu opel " kuole vitun paska!"
      Ja mun kaveri on laulanu yhe open edes vähä jännää biisii. Noist mistään ei oo tullu mitää huomautust. :D

      • kkjhgthg

        voi lol mikä huomiohuora


    • Koulurebel

      - Ajanu ompelukoneella ilman korttia -

      - Etuili jonossa -

      - Huutanu opelle ''Kuuuuuuuuooooooooleeeeeeeeeeeee'' -

      - Otti ruokalassa viisi pihveä VAIKKA olisi saanut ottaa vain neljä'' -

      ----------------------------------------------------------------------------------------------------

    • tällästä...

      No mun bf (likka) huus tunnilla yhelle pojalle että haista vit.tu, nii maikka alkaa vaa ragee siin et tietääks se mikä vit.tu on ja eikö se oo pessy omaansa ku se niin haisee.. Sit se sai wilmaa viestin "Kehotti luokallaan olevaa poikaa haistamaan omaa emätintään." :D

      • suomi..

        Tuolla opettajalla on ongelmia suomen kielen kanssa. Tuon perusteella tyttö ei käskenyt poikaa haistamaan juuri omaa vit*uaan.


    • moooooo00

      2: Ei kynää kokeessa!!!! /MLU
      3: Ei tehnyt oppitunnilla mitään. /SB < näitä ainakin 7
      2: Kun piti tehdä ruotsin tehtäviä, ***** olikin Facebookissa, kun ei kuulemma ollut mitään tekemistä; takavarikoin puhelimen/ HV /HV
      2: n.3 min.ei osallistunut tuntiin mitenkään istui vain pulpetissa ja pelasi kännykällä /SB
      3: Luvaton poistuminen koulun alueelta, mutta tuli asiallisesti tunnustamaan tekonsa. HS. /HS

    • ;,,,,,0

      Eipä liity nyt wilma viesteihin mut yks esimerkki miten mulkkuja jotkut opettajat voi olla nykyään ja vuosia sitte. isä kerto että ku se oli ollu ala-asteikänen ja sen puutyöopettaja käski sen tulla juttelemaan sille, ja isä ei tullu heti, ja narisutti ovee opettajan kuullen, ni isä sai kuulemma pari tuntii jälki-istuntoo.

      tappais ittensä jos tekee noin pahaa kuulla oven narinaa

    • Rosteri Osmo;)

      Amiksessa kerran kaverilla

      -Karkasi svoksesta (siivouksesta). soitin äidille, ei ollut kotona

      -Virnuilua, näsä viisastelua, tupakalla koko oppitunnin.

      Sitte kerran ope kysy että missä olin ku ei näkyny, Vastasin vaan että mestoilla, ope oli hiljaa lähti pois, seuraavana päivänä ihan raivona mulle, Katoin lehdestä että eilen ei ollu mitään messuja, sää valehtelit mulle päin naamaa, tästä tulee luvaton poissaolo.

      • Anonyymi

        amiksessa?

        olisin luullut et alakoulussa. hyvin meni sullakin...


    • gaiggonenonnatsi

      "oli välitunnin sisällä"
      en edes ollut koulussa sinä päivänä...

    • aksureipas8lk

      "Yritti varastaa kemian luokasta tulitikkuja, pyytäessäni niitä takaisin Aleksi työnsi ne housujensa sisään. Tulitikut ovat vieläkin Aleksilla."

      "Heitti luokkatoveriaan rumpukapulalla päähän"

      "Väitti koiransa syöneen läksynsä, tarkemmin katseltuna huomattiin ettei läksyjä ole tehty ollenkaan"

      "Ahdisteli luokkatoveriaan seksuaalisessa mielessä" (jooo lauloin duo - panisin meitsin parhaalle kaverille ja maikka sattu kuulemaa XDXD)

    • vittujeeeeeeeeeeeeee

      fyken tunnilla; "osoitti melkein kaveriaan laaserilla silmään, onneksi ehdin katkaista virrat ennenkuin kaverilta olisi mennyt näkö"
      hissantunnilla; "oli takki ja reppu pulpetilla, nojasi niihin, ja luki kirjaa" MITÄ VITTUA? eikö oo pääasia että ees luen sitä kirjaa?!
      opon tunnilla.." pisti rastit kaikkiin valinnais-aine valintoihin, tämä sekoitti koko valinnais-aine järjestelmän"
      terveystiedontunnilla; "katsoi kirjasta sopimattomija asioita" mitä vittua ! avasin kirjan ihan randomisti ja siinä oli naisen sukupuolielimet, miks helvetissä sinne kirjaan pistetään semmosia juttuja jos ne on "sopimattomia asioita"
      muuta jottain randomia; "haukkui koulun opettajaa lehmäksi"
      "koulun yhteisellä retkellä, tiettyyn rajattuun alueeseen, poistui alueelta"
      sit kans muistan tän, kutosluokan luokkaretkellä=D; "pysähdyimme matkanvarrella abc:lle, oppilas rikkoi bussin oven, ja paikalle piti soittaa huoltomies, pyydämme korvaamaan laskun, 367 euroa, viimeistään ylihuomiseen mennessä, rahat, voitte maksaa jnejnejnejen muuta paskaa"
      "käytti seksuaalisia eleitä koulussa" halasin ja pussasin mun tyttöystävää? se istu mun sylissä? ooooooooooooko.
      "otti luokassa olevan roskiksen ja heitti sen suoraan lamppuun, pyydämme korvausmaksun hajonneesta lampusta. potki, ja heitteli pulpettaja ja tuoleja, otti oman puhelimensa, ja heitti sen erään oppilaan päähän, kirosi, ja huusi. onko pojallanne mielenterveysongelmia?" vit.tu pisti vihaks lukkee tuommosta p.askaa, ihanjees kun just sain viestin että oma isä kuollu. tämmöstä meiän koulussa, yläaste

      • jaahas.....

        Otan osaa sun isäst:c vit.tu tollaset opet pitäs tappaa


      • ausku

        Vaikuttaa siltä että sinulle sattuu kaikenlaista. Onkohan se ihan sattumaa?
        Minusta sinun tapauksesi kuullostaa aika surulliselta ja toivon että alkaisit ottamaan elämän omiin käsiisi kukaan ei voi tehdä sitä puolestasi.


    • Aikoinani kun yläasteella olin, tuli aika mielenkiintoinen merkintä liikuntatunnila.
      " Käveli" siis yksinkertaisesti näin, ei mitään muuta. Ihmettelen tuota edelleen.

    • jalla2

      Kiljuminen
      Nauraminen
      Viheltäminen
      Piereskely
      Kommentoiminen

    • ukkeli241

      Moikka haistakaas pa**a!

      • natsi jopettaja

        Meiän koulus ei saa olla välitunnilla sisällä, yks kaveri oli sisällä ja ope näki ku se kyykisty solmimaan kengännauhoja, sai jälkkää sisällä olemisesta, ni jälkkälapussa luki
        "Leikki opettajan kanssa kuurupiiloa"
        WTF??


      • :PPP
        natsi jopettaja kirjoitti:

        Meiän koulus ei saa olla välitunnilla sisällä, yks kaveri oli sisällä ja ope näki ku se kyykisty solmimaan kengännauhoja, sai jälkkää sisällä olemisesta, ni jälkkälapussa luki
        "Leikki opettajan kanssa kuurupiiloa"
        WTF??

        wanna be hauska ope?
        naah enemmänki vajaa..


      • nauraaliikkaaaaaa
        natsi jopettaja kirjoitti:

        Meiän koulus ei saa olla välitunnilla sisällä, yks kaveri oli sisällä ja ope näki ku se kyykisty solmimaan kengännauhoja, sai jälkkää sisällä olemisesta, ni jälkkälapussa luki
        "Leikki opettajan kanssa kuurupiiloa"
        WTF??

        ei vittu repesin tolle xDxD nauran vieläkiii


      • OpetetaaEkalla
        :PPP kirjoitti:

        wanna be hauska ope?
        naah enemmänki vajaa..

        -.- Sanakirja kätee " Wanna be a fun teacher?


    • Juurikin näin

      Kapinoi ulko lämpötilasta...

      Meidän koulussa on pakkasraja -20 astetta et saa olla sisällä, auringossa oli -19.09 astetta...

    • enkeli\,,/

      ihan pro keskustelu:D repesin näitä lukiessani. itellä ei mitään hauskoja merkintöjä ole ollu.

      • Piipaa-auto

        "söi purkkaa tunnilla, väitti sen olevan kielikoru"
        Vittu mulla mitää kielikoruu oo, köksäs poltin kielen ku join liian kuumaa teetä.. Luuli et sanoin kielikoru.

        "häiritsi tunnilla puhumalla sopimattomista asioista (seksuaalivalistusta koskevalla terveystiedon tunnilla)"
        mun kaveril oli hius puoliks sen suus ja huusin: SUL ON KARVOJA SUUSSA!!!

        Yks kaverin koulusta: "söi kumia tunnilla ja kysyessäni syytä siihen ja muuhun häirintään, että kuka nyt niin ihana tyttö on että noin teet, huusi: MIKKO!"
        Eli oli vaan kiljaissut kaverilleen(nimeltä Mikko) kun tää mikko oli piirtäny sen kirjaan tai jotain :D:D

        Ja onha sitä näinki: "aiheutti yleistä hälinää uittamalla palaa kurkkua maidossa"
        xD mitä sen open mieles oli...? Joku mulle huus KURKUNNUSSIJA! ku sitä uitin... Ope vähä sekasi :D xD


      • Poikkaaka
        Piipaa-auto kirjoitti:

        "söi purkkaa tunnilla, väitti sen olevan kielikoru"
        Vittu mulla mitää kielikoruu oo, köksäs poltin kielen ku join liian kuumaa teetä.. Luuli et sanoin kielikoru.

        "häiritsi tunnilla puhumalla sopimattomista asioista (seksuaalivalistusta koskevalla terveystiedon tunnilla)"
        mun kaveril oli hius puoliks sen suus ja huusin: SUL ON KARVOJA SUUSSA!!!

        Yks kaverin koulusta: "söi kumia tunnilla ja kysyessäni syytä siihen ja muuhun häirintään, että kuka nyt niin ihana tyttö on että noin teet, huusi: MIKKO!"
        Eli oli vaan kiljaissut kaverilleen(nimeltä Mikko) kun tää mikko oli piirtäny sen kirjaan tai jotain :D:D

        Ja onha sitä näinki: "aiheutti yleistä hälinää uittamalla palaa kurkkua maidossa"
        xD mitä sen open mieles oli...? Joku mulle huus KURKUNNUSSIJA! ku sitä uitin... Ope vähä sekasi :D xD

        Meni pöydän alle
        Söi banania kielloista huolimatta
        Heitti kynän läpi luokan ja sanoi että kynä "putosi"
        Meni eturiviin istumaan (meillä oli määrätyt paikat silloin)
        Vastasi puhelimeen tunnilla
        Leikki norsua

        Ja poikahan mä olen.


    • Separihomo

      Harrasti oraaliseksi kynän kanssa tunnilla

    • rinsessa97-

      "nauroi vierustoverilleen jolla pääsi vahingossa pieru" joo kaikki muutki nauro ja se itekki nauro ja sei ollu ees oikee pieru..........
      "Lakkasi kaverinsa kanssa varpaankynsiä tunnilla, pyysin menemään ulos luokasta, ei totellut vaan jatkoi kynsien lakkaamista"
      "Harjasi hampaat aamulla kouluun tultuaan, ei ollut kuulemma tätä ehtinyt kotona tehdä" MITÄ??? oikeesti mitä pahaa että harjaan hampaat koulussa ennen tunnin alkua jos oon nukkunu pommiin enkä kerenny aamulla harjaa, mutta tulin silti ajoissa kouluun...
      " Laittoi purkan ylähuuleen ja esitti että siellä olisi ollut nuuska, pyysin poistumaan luokasta ellei ottaisi sitä pois"
      "Söi mandariiniä tunnilla ja jätti kuoret lojumaan pöydälleen"
      nää on ihan naurettavia mitä oon saanu..... mein opettaja on iha jees (Y)

      • ausku

        viestit ei ole naurettavia, vaan sinä
        tai oikeastaan olet säälittävä ja sitten vielä kirjoittelet ne tänne.
        Ota elämä omiin käsiisi. PLS


    • huohopet:)

      No paras oli et koulussa saa maksimissaan tulla 15min myöhässä jos ei haluu poissaoloo. No menin sit yks aamu kun koulu alko 8.15, niin menin kouluun 8.30.25(sekunttia Ja mites kävikään, ope ei ottanut enään sisään minua luokkaan koska kello oli 25sekunttia yli 15minuutin. Saan poissaolo merkinnän wilmaan, et sellai :((

      • ausku

        Ihan oikein.
        jos olisit päässyt kuin koira veräjästä, niin seuraavaksi vaatisit että kyllä nyt minuutin lisää saa olla myöhässä ........
        Olit siis 15 min myöhässä ja ajattelet että se ei ole vakava asia. Toivottavasti opit tämän ennen työelämään menoa. Paljonko bussikuski saa olla myöhässä?


    • isopat

      "Kakkasi atk-luokan ikkunaan", piti olla "hakkasi..."
      "nuoli varpaitaan tunnnilla"
      "pesi hampaansa tunnilla"

      nämä siis luokkakaverillani

      • rf6tguhojikplokjihuy

        "Kakkasi atk-luokan ikkunaan", piti olla "hakkasi..."

        jo ois ollu oikein niin: "hakkasi atk-luokan ikkunaaN" served


    • Kajaanilainen 3

      Kävin tunnin alussa vessassa ja huomautin opettajalle sen sit kun tuun niin opettaja sanooo ''missäs se sinä olit'' minä sanoin'' vessassa'' opettaja sanoo etten olisi saanut käyddä ilman lupaa'' pienen väittelyn jälkeen sanoin ''pitäskö sit housuu kusee?''.

      Ja kerran kuviksen tunnilla opettaja antoi kaverilleni läksyä kun oli jääny jälkee eikä kaverilla ollu tarvittavia kamoja kotona niimpä sanoin että ''no miten se ne työt tekee?'' sitten intin ft opettaja sitten wilmassa luki ''näsäviisasteli tunnilla ja puuttui toisten asioihin!''. kotona olin et ei vittu :DD

    • bike to horse

      Kaverille tuli tällainen: "kävi niistämässä nenänsä kesken oppitunnin"

      ei edes poistunut luokasta kävi vaan sen etuosassa niistämässä nenänsä.

    • ope on transu

      "leikki harrastavansa homo seksiä välitunnilla"
      "sanoi opettajaa ärsyttäekseen välitunnilla penis on maukasta"

      meiän koulussa ei sais koskee lumeen ja siitä ope tuli valittamaan ku potkittin lunta maassa sano et ei saa potkii ketää päin. Menin vitun ison lumikasan päälle ja yritin lentää ettei tarvis koskea lumeen
      wilmaan tuli " yritti lentää, 1h jälki-istuntoa"
      vittu mikä horo

      • ahahhahhaahaaahaahaaa

        Repesin tolle lentämisjutulle


    • Hän Solo

      "Virtsasi kesken välitunnin koulun pihalle"

    • omfomf

      "Kumin ojentaminen kaverille turhan väkivältäisesti". Semmoisen merkin sai eräs kaverini.

      • omfomf

        Niin ja sitten vielä kaverini sai merkin kokeen rypistämisestä.


      • apina
        omfomf kirjoitti:

        Niin ja sitten vielä kaverini sai merkin kokeen rypistämisestä.

        Myöhästyin 2min liikkatunnist ja jouduin tekee kaikki tuplasti esim kaveri juoksi 100m mä joudun juoksee 200m


      • apina
        omfomf kirjoitti:

        Niin ja sitten vielä kaverini sai merkin kokeen rypistämisestä.

        myöhästyin 2min ja jouduin tehä kaikki tuplasti


    • weyu

      "Näin ******** istuvan aulassa välitunnilla. Kun tunti alkoi, hän istui vieläkin samalla paikalla." / PLA
      "Oli käytävällä ennen tunnin alkamista, mutta sitten oudosti katosi?" / PLA
      "Ja taas poissa." / PLA

      "Missä?" / EKA
      .. n. tunnin päästä;
      "Löysin käytävältä ja hän tuli käymään luokassa. Sitten taas hävisi?" / EKA

      "Tuli takaisin tunnille myöhässä, haisi selvästi menthol-tupakalle" / LJA
      "Ilmestyi 15 min myöhässä kertaustunnille humalassa, kiinni jäätyään heitti pulpetin seinään." / LJA

      "Ei suostunut vaihtamaan paikkaa eturiviin" / EJA

      "Puhui vaarallisista kemiallisista yhdistelmistä" / HNI
      ^ Muuten hyvä, paitsi puhuin täsmälleen tunnilla käytävistä asioista.. :D

      "Naksutteli sormiaan inhottavasti lähes koko tunnin..." KVA
      "Jäi tupakoinnista kiinni ja suuttui siitä. 1h jälki-istuntoa opettajaan kohdistuneesta väkivallasta." / KVA
      "Ei lopettanut nauramista" / KVA

      "Karkasi koulusta koska ei halunnut tiskata" / VPA


      Jos joku tunnistaa lyhenteitä niin päivää vaan! :)

      • vittumikäjonne

        vähäx oot pahis..


    • xinniz

      Suvalapsiitsematon lapsi.

    • eivittu7

      "Ilmestyi 15 min myöhässä kertaustunnille humalassa, kiinni jäätyään heitti pulpetin seinään." / LJA
      ei oo ainakaan totta. tuostahan ois jo lukenu uutisissa, yms. paskaa. iltalehtihän oikee innoissaan kirjottas tuosta juttua jo, ja taas käytäs keskusteluu jokapuolel, "miten tähän on päädytty" yms.muuta pas.kaa

      • weyu

        Aijaa? Mistähän noin päättelet? :D Silloinhan Iltalehti ja muut olisivat täynnä yläkouluikästen riehumisesta, eikä muille uutisille tilaa jäisikään! Kannattaa pikkasen hei miettiä, mitä mediaan edes vuotaa. Kyse ei kuitenkaan ole mistään henkirikoksesta tai kouluampumisjutusta.

        Tuskinpa kyseinen koulu edes ilmottaisi asiasta muualle kuin lastensuojeluun tai poliisille (omassa tapauksessa lastensuojeluun), koska kenenkään henki ei ollut uhattuna. Toisekseen meidän koulu on henkilökunnan osalta sellainen paskalaitos, että niiin moni oppilas on tehnyt samanlaisia asioita kuin minä.


    • *Eepee

      Olen siis 7. Luokalla.
      Viimevuonna:
      "Ei ottanut luokkatoveria mukaan leikkiin, perusteluna "Ei tiedä mitään peleistä joista puhumme"
      Oltiin kaverin kanssa koulun nurkalla juttelemassa jne, niin retu 4-luokkalainen halusi välttämättä tunkea "joukkoon" puhumaan hänen mahtavista Wii ja PS2 konsoleistaan.

      "Heitti opettajaa pallolla liikunnantunnilla"
      Ope oli mukana polttopallossa, ja luuli että erikseen tähtäsin häneen. :D

      "Leikki vaarallisella huumeruiskulla koulun pihalla"
      Löysin sellaisen ruiskun, missä ei ole neulaa edes (käytetään esim. pienien lasten lääkkeiden antamiseen).

      "Otti liikaa maitoa ruokailussa"
      Oli jano niin join 3lasillista maitoa.. o_O

      "Kävi kaupassa koulupäivän AIKANA"
      Pääsin koulusta klo 14, ja ei ollut reppua mukana koska perjantaisin ei tullut ikinä läksyjä. Välituntivalvoja luuli, että karkasin R-Kioskille.

      "Toi kouluun ilotulitteita"
      Räjäytin kiinarin koulun pihalla. :D

      "Ei totellut opettajan kehoitusta siirtyä välitunnille"
      Olin pukemassa kenkiä ja takkia.

      "Pahoinpiteli oravan"
      Heitin lumipallolla vahingossa oravaa, ei kuitenkaan käynyt kurrelle mitään. :D

      "Kokeen aikana nauraminen"
      Nauroin kysymykselle, joka oli jotain tyyliin: "Millä aseella Napoleon voitti sodan tjsp." Singolla, Tankilla, Kiväärillä?

      Ja tänävuonna vain yksi merkintä: Opinto-ohjaajan törkeä loukkaus
      Opo selitti, kuinka tehokkaita nämä nykyiset koulun tietokoneet ovat. Ilmoitin oman mielipiteeni, ja Opo vetosi siihen, että hän on aikuinen ja hän tietää kyllä.
      Sanoin, ettei Opo tiedä paskaakaan. 2h jälkkää :L

      Noita olikin aika paljon :D

    • perus ehnroosilainen

      ''Kuunteli salaa laulunkokeen laulajia oven takana, vaikka piti istua omalla paikalla''

    • dtkxryjrykj

      "piaraisi tahallaan tunnilla"

    • efcmgvre

      Lukios ope poisti tunnilta siitä ku puhuin vieruskaverin kaa et onks saksa vai ruotsi vaikeempaa :D

    • xxxxxxxxxxxxxdd

      yks entine 9 luokkalaine oli kysyny reksilt:
      saako koulun wc-ssä seksata kimpassa

      • tääeiootrolli

        Meillä oli kiva koulussa kattoo ruokalassa kun yks ysi heitti opee lautasella päähän. Oppilas sai melkein erotuksen koulusta... Mä vähän ihmettelin, että miten se kykeni.


    • matikkaonkivaa

      ''Hyöri ja pyöri luokasta ulos päivänavauksen aikana. /JJÄ''

      korjaus: me kylläki kontattii ulos xD

    • rollopollo

      Epäilyttävän näköistä toimintaa tyttöjen pukuhuoneessa (Yks tyttö otti suihin vessassa) :DD Tapahtuma oli ollessani 8 luokala

    • Hyi teitä

      Olin terveystarkastuksessa ja sain 'luvattoman poissa olon' ooookoooo :DDD

    • There Go Bitch

      -Teki kokeen kuulakärkikynällä
      -Repi kaverinsa kokeen ;D
      -Oli myöhässä 10 sekunttia tunnilta
      -Ei lainannut kynää
      -Haukkui koulu ruokaa
      -Kirjoitti opettajasta pilkkaa
      Nyt ehkä paras :D
      -Karkasi jälki-istunnosta ja lähti kotiinsa

      • asdfghjklöä

        asdfghjklöä


      • Näin.

        Koita arvata mikä meteli tuli armeijassa ja taistelijapari oli myöhässä vaan 9 sekuntia, eikä kyseessä ollut edes vakava harjoitus, eikä kiireellinen.

        Osa näistä asioista wilmassa on erittäin huvittavia, mutta on sielä asiallistakin matskua varmana.


      • Repesin00

        Kouluunko ois pitänyt jäädä vai seurasiko ne sua mistä ne tietää ettet käyny vaik kaupas? - -
        ----


    • ooooooh its what you

      Mulle joskus laitettiin " sylkäisi vetensä opettajaa päin "

      istuin ruokailussa opettajaa vastapäätä kavereiden kanssa, ne kerto yhen hyvän jutun ja mua alko crazynaurattaan ja purskautin sit vedet opeee päin.. ei näin.

    • Crazy girl-97

      -Sanoi opettajalle i love you

      Lauloin laulua jossa sanottiin niin

      -Lunttasi kokeen aikana vierus toveriltaan

      Otin penaalista terottimen :D

      -Liikkui alushoususillaan koulussa

      Kaveri heitti pukuhuoneesta mun jousut

      Tää kävi mun kaverille:

      -Laittoi päänsä mies opettajan haaroihin

      Mun kaveri kaatu sitä päin ja sen pää osu sen jalkaan eikä haaroihin ;D

    • sdfsdfsdfsdfsdfsdfsd

      Tästähän on tullu vähänniinku ilmiö!

    • gfhgfhf

      Mun kaverilla oli merkintä wilmassa joskus siitä, että oli vilkaissut kerran kelloa jossain koulun juhlissa ja siitä tuli vissiin tunti jälkkäriäkin.

    • >Voihan n....

      Wilma on

      tiedonkeruuta/ tiettojenlevitystä koko koululle ja yht.kunnalle. Kaikki tietää juttus hetken päästä ja kauhistelevat mikä idiootti säkin oot.

      ihan ku rikosrekkari. Ja vanhemas kirjaavat omat juttunsa sinne. heh, heh!

    • hmmmmmmmm3

      "petteri kaivoi epäilyttävästi housujaan omassa pulpetissaan".


      :D

    • Myötähäpeä!

      Tunnen myötähäpeää näille ketkä keksii tälläsiä :D Osa saattaa olla totta, mutta jotkut aivan päättömät, luuleeko oikeesti joku, että noita ei tajuu kusetetuiks ? huomaa, että täällä liikkuu jotain 12v apinoita ja luulee olevansa kovia jos heittelee pulpetteja ? :D! Ja joku sano, että sai viestin, että oma iskä on kuollu. SItä vaan, että kouluun ilmotetaan ensin siitä kuolemasta, pyydetään kansliaan jossa asia sitte kerrotaan erilaisten perheenjäsenten ja kuraattorin paikalla ollessa. Että ei todellakaan tekstarilla :D

    • joku

      Vältyttiin kaverin kaa tält kerra ku mentiin hakee mulle takki ylhäältä. Olin just saamas takin päälle ku ope tulee paikalle ja kysy miks ei olla ulkona. Raivari meinas tulla, mut sit toinen kaveri tulee itkien vessasta ja selittää ku ei saanu lainata muiden meikkejä. Nähtiin tilausuus ja lähettiin vetää. Oli nelosel.

    • zturku

      Oon kyl ylpee meiän koulust. Ei tuu tommosii turhii merkintöi koskaa ja saadaa tehdä lähestulkoo mitävaa :D luostarivuoren yläaste on paras

      • jokuhurri

        Terveisii s.t olofsskolanist :DD


    • EpicFail123

      Mulle ja kavereille pisti maikka tällasen merkinnän ennen joulu lomaa

      "Oppilas nauroi kavereidensa kanssa ilkeästi opettajalle, kun tämä kaatui liukkaan kelin seurauksena koulun pihalla"

      JA PARAS OLI KUN ME EI NAURETTU SILLE VAAN NAURETTIIN IHAN OMALLE JUTULLE MUT SATUTTIIN VAAN SAMALLA KATTOON KU SE MAIKKA VETI LIPAT SIIN RUOKALAN EDESSÄ :DDDD

    • xyxxyhdist787

      "Testitulos 4/ 18. Pitää lopettaa huoneistojen piirtely ja keskittyä matematiikkaan!"

    • vittujeee2

      "myötähäpeä" - "Tunnen myötähäpeää näille ketkä keksii tälläsiä :D Osa saattaa olla totta, mutta jotkut aivan päättömät, luuleeko oikeesti joku, että noita ei tajuu kusetetuiks ? huomaa, että täällä liikkuu jotain 12v apinoita ja luulee olevansa kovia jos heittelee pulpetteja ? :D! Ja joku sano, että sai viestin, että oma iskä on kuollu. SItä vaan, että kouluun ilmotetaan ensin siitä kuolemasta, pyydetään kansliaan jossa asia sitte kerrotaan erilaisten perheenjäsenten ja kuraattorin paikalla ollessa. Että ei todellakaan tekstarilla :D "

      asiahan meni sillä tavalla että olin äidinkielentunnilla, ja tunti oli melkein loppumaisillaan. sain sitten viestin ja katoin sen siinä luki jotain että "osanottoni" mietin et mitä mun ukki tuommosta. sitten se vastaa jottai "isäsi kohtalosta tietenkin. tiedäthän sinä?" sit tajusi et isä oli kuollu, ja heitin mun puhelimen, ja heittelin muitaki tavaroita siin. sit loppu tunti, ja otin mun tavarat ja häivyin. mut kuulutettiin kansliaaan, ja sillon mulle kerrottiin äiti ja kuraattorien ja muitte siin ollessa et isä on kuollu.

      niin että, minullehhan on sentää opetettu että jos ei tiiä jostai asiasta mittään, nii sillo ollaa turpakiinni. ilmeisesti sinua ei oo kasvatettu hyvin.

      • vitunpelle1

        "niin että, minullehhan on sentää opetettu että jos ei tiiä jostai asiasta mittään, nii sillo ollaa turpakiinni." On mulla lupa ilmasta mun asiat ihan suoraan mitä en usko :D Ja jos sut on kasvatettu noin, nii mitä sä sitte puutut mun kasvattamiseen ? Kato jos ei tiiä toisen asioista mitään, niin sitte turpa kiinni ;D


    • kkk

      tännää tuli "räpläsi munaa kesken tunnin, eikä lopettanut, käskyistä huolimatta" kysseessähä on tää munapeli mitä kaikki räplää nykyään :D porukat luki vähä sillee ´wtf´

      • tamago

        Samanlainen oli kaverilla :D


    • tyttö14vv

      Liikan ope oli laittanu ''häipyi'' vaikka meninki ehtii koulun suksivarastosta suksia.. ookei ja sit ne oli häipyny mehtää ite hiihtämää ku menin takas

      • seksi

        seksi


    • tylsääää

      No oon vasta 11 mutta kaikkea jännää jopa 5 luokkalaiselle o tapahtunu. sain merkinnän ku olin mun luokkalaisten kaa meit oli 4 nii 2 metrii pois koulun alueelta wilmas luki koulu alueelta poistuminen luvatta XDXD Sit kaverin jäi kiinni puhelimen käytöstä tunnilla nii en muistanu enää välkäl et puhelin oli takavarikossa rehtorilla nii laitoin viestii ni ei onneks nähny!!:D

    • ex-peruspikkuteini

      Mun ja muutaman kaverin:

      - Kaatoi maitoa luokkatoverinsa keittoon
      - Heitti sokeria ympäri luokkaa

    • jokujotainmissä

      "Tunti meni hyvin" What?

    • Nelllllli97

      Tässä jotain :

      -Nellillä on kauhea tarve piirrellä kuvia omaan kehoonsa. Istuu joskus jopa luokan lattialla ja piirtää kuvia nilkkoihinsa?
      -Löytyi seikkailemasta ulkoa kahden kaverin kanssa, kesken oppitunnin.

    • Sieni 9lk

      no kaveri sai kerran merkinnän seiskaluokalla kun ei osannu biologian koetta ... itekkään en osannu joten piirsin esseeseen suuren tatin ja kirjoitin permanentti tussilla "SIENI", sain siitä yhden pisteen :)

    • bartsimpson241

      "Keuli mopolla koulun leikkipihalla energiajuoma kädessä".

      "Näin kun hän ylitti koulurajan ja kun huusin hänelle, että tule takaisin, hän pakeni lähimmäiseen k-kauppaan".

      "Söi piparkakku taikinaa tunnilla, eikä tarjonnut muille".

      "Yritti aloittaa ruokasodan."

      Teki asetta metallityön tunnilla.

      • oudot opet

        "pesi hampaat tunnilla" so? "teki typerän pilan" siis iik!! Pistin teipinpalan hiiren alle ni se ei toiminu ja nää on arvotuksii: "oli tunnilla" wtf ja sitten ikuinen arvoitus "!" siis pelkkä huutomerkki???


    • ausku

      Luin läpi kaikki nämä viestit ja pari yleistä kommenttia/ huomiota ja aisoita joihin pyrin kiinnittämään huomiota sitten kun olen opettaja.
      1. Wilma ei ole sama kuin rikosrekisteri. Lauseet eivät siis ole tuomioita vaan tiedotuksia siitä mitä opettaja on nähnyt/kokenut. Lähinnä keskustelun pohjaksi kotona. Vanhempana minä olen hyvin kiinnostunut tietämään mitä siellä koulussa on tapahtunut. En tietenkään usko opettajan kirjoittamaa 100% (niinkuin en usko lapseni selittämääkään)
      2.Monia tuntui ärsyttävän virheellinen viesti. Ajattelin että kun oppilas on hölmöillyt tunnilla, niin tunnin jälkeen sanon hänelle mitä aion kirjoittaa wilmaan ja oppilas voi esittää oman versionsa ennen kuin kirjoitan.
      3 Ne oppilaat jotka ylpeilevät hölmöilyillään täällä todella säälittävät. Ei pelkästään heidän itsensä takia vaan koko yhteiskunnan ja ennen kaikkea koulun. Miksi meillä en niin monia jotka yrittävät vierittää oman tyhmyytensä jonkun muun niskoille. Esimerkiksi tyylin: ope on tyhmä kun antoi myöhästymismerkinnän vain 2 min takia, eikö kannattaisi miettiä että olinpa tyhmä kun myöhästyin 2min. Minun kouluaikanani oli kaikkein selvin käytäntö MA-FY opettajalla: kellon soinnin aikana sisään tulo oli tyhmää mutta sallittua, kun kello lakkasi soimasta sen jälkeen tulleet olivat myöhässä. Tämän käytännön ansiosta meidän tunnit saattoivat usein alkaa välittömästi kellonsoinninloputtua.
      4Ennen vanhaan opettajat laittoivat huomautukset/ huomionsa omiin vihkoihinsa jne. Nyt tieto tulee kootusti vanhemmille ja esim käytösarvosanan putoaminen ei voi tulla täytenä yllätyksenä.

      Minusta siis Wilma on huima edistysaskel ja oli mielenkiintoista lukea tämä keskustelu läpi ja ymmärtää kuinka suurta ymmärtämättömyyttä tämän asian ympärillä onkaan.

      • aUsku

        Ausku turpakiinni


    • illlllppppooooooo

      hahahahhahaahh

      • oskari2838019

        Tämmösiä, oon vitosluokalla

        Väänsi liikaa koulun tietokoneen näyttöä, seurauksena näyttö hajosi, pyydämme teitä korvaamaan näytön korjauksen. /H.R ihan kiva, meillä on läppärit.

        Näpräsi puhelintaan tunnilla. /SLE Öö, puhelin oli taskussa.

        Meni välitunnin ajaksi 7.kerrokseen ja tuli tunnille 30min myöhässä. /PLE 


        Jos joku tunnistaa lyhenteet, terve vaan!


    • suuteluko väärin??

      tulipa tällässiii viestei kottin:
      - Ei syönyt ruokaansa loppuun (Mut niinku se oli maksalaatikkoo yööhh en syö)
      -Haukkui opettajaa mulkuksi
      -tanssi pulpeteilla kikattaen
      - Pälpätti liikan tunnin eikä tehnyt mitään( siis mä juoksi lenkillä pälpättäen kaverin kaa)
      - Suuteli poikaa välkällä (Siis eikö omaa poikaystävää saa suudella??)
      -Heitti muita pullolla
      - kiipesi koulun katolle
      - lähti kotiin (mä lähin kisoihin luvan kanssa))
      - otti kuvia tunnilla ja muutenkin siis mtä vikaa
      - pelasi kännykällä, ja ei suostunut laittaa pois
      - laittoi purkan seinään (en laittanu seinään mitään!!)
      - järjesti tanssi esityksen koulussa (flash mob) mitä vikaa
      - Kaatoi opettajan ite se kompastu, ja mä vaan käppäilin siin vieres
      Kiitos seiska ja kasiluokka näistä huvittavist viesteist

    • wilmakusee

      "Välitunnilla luokassa, arvoitukseksi jää miten oppilaat pääsivät luokkaan, jonka ovi oli lukittu" se ovi oli kyllä ihan auki...
      "Potki päärynää käytävässä" (tää tuli monelle :D)

    • lulzz

      Kaveri sano sijaiselle että:Ootko ikinä saanu munaa?tykkääks munasta?mä voin antaa :D ja tuo oli joskus vitosella

    • WilmaKusee<3

      -Huomautin, ettei katos ole koripallokenttä ja käskin häntä ottamaan pallon käteen tai menemään kentälle pelaamaan. Kun tulin luokkaan, näin kuinka hän jatkoi pelaamista ja siirtyi koulualueen ulkopuolelle, opettajien parkkipaikalle, pelaamaan. Kun käskin tulemaan pois, niin hän huusi "Vedä käteen, voipallo!"
      -Löi musiikinopettajaa perseelle.

    • Koulu on hauska paikka

      "Juoksi pelkillä boxsereilla kentällä"
      "Ahdisteli tyttöjä välitunnilla"
      "Söi välipalaa matikan tunnilla"
      "Heitteli ruualla toisia ruokalassa"
      "Katsoi kuvaamotaidon tunnilla pornoa"
      (Oikeesti odotin inspiraatiota katsomalla pornoa)
      "Karkasi koulusta kesken tuntia"
      Paras:D
      "Sanoi välitunnilla opettajalle mee vittuu tai me raiskataan sut!"
      "Kantoi kouluun tien varteen kaatuneen lamppu tylpään"

      • Heh e

        Taiat olla meiä kaupungi ala - asteelta O.o ku yläkoulus nauretaa kuinka laset kasvaa


    • ....................

      Mainitsemistasi teoista useampikin on RIKOS. Koulu on hauska paikka, mutta maailma opettaa sinuakin ja joudut pian kohtamaan tekojesi seuraukset aivan toisella tavalla. Et tule elämässä paljon saavuttamaan tuolla tyylillä. Olet säälittävä. Missä mahtavat vanhempasi olla.

    • ©14wee

      "fysiikan kirjat kotona,näytti nukkuvan ja häpli hiuksiaan.Ja sekä mulkoili opettajaa."
      Toi tuli pari viikkoo sit xd

      • hopolopopoju

        Mulla on kaksi:
        #1: "Sanoi Wilmaa Wiattomien IhmisLapsien Murheiden Aiheuttajaksi"
        #2: "Servasi opettajan"


    • fhjbjkllnnjoo

      Vibraattori esillä tunnilla

      • mrtk

        Sain jälkiistuntaa lumipallon nostosta ja laskusta takaisin maahan ja otin erään henkilön pipon joka oli ottanut minun pipon


      • Maijamini
        mrtk kirjoitti:

        Sain jälkiistuntaa lumipallon nostosta ja laskusta takaisin maahan ja otin erään henkilön pipon joka oli ottanut minun pipon

        "Vaihtoi housut kesken liikkatunnin" korjaus: " Vaihtoi housut kesken liikkatunnin koska lensi pojan kamppaamana lätäkköön ja piti lähteä hammaslääkäriin"


    • .....

      "Makasi käytävällä häiritsien liikennöintiä" "Linkosivat puolukoita ruokalassa" "kaasuttivat kemianlaboratorion" "Rikkoi oven saranat"

      Aika lieviä

      • ??????

        sanon opelle moi ope vastas moi sanoin turpakiinni jne. Wilma merkintä haukkuin opea huoraksi. Wtf? Mies ope ?o


    • thuglife609

      menin eri ovesta kuin opettaja käski wilmassa lukee että en noudattanut opettajan käskyä
      ½ tuntii istuin

      • Wataaa

        Pussailee poikia käytävillä..(so what. Se oli poikaystävä)


    • MoroMolot!♥

      Wilma=Opettajien Facebook.

      Itellä ei mitään ihmeellisiä. =)

    • Wilma on perseestä!

      Pistettiin kaverin pulpettiin karkkipaperi

    • maailam noloin ope AUVO

      Kerran munn ope pisti wilmaan "lähenteli toista oppilasta" siitä ku mä hengitin joonaksen kaulaan XD

      • RASISMIA

        Meil oli silleen et koko luokalle tuli jälki istunto mutta vaan me pojat saatiin merkintä!!


    • haluunollayksinrauhassa

      "kiroili toistamiseen välituntivalvojalle ilman syytä" miks ihmisen ei anneta olla omissa oloissaan jos pää ei kestä toisten jatkuvaa mekastusta ja kiroilin koska luulin että se tulee valittamaan jostain turhanpäiväisestä asiasta

    • Lukion kakkonen :)

      Oi niitä yläaste aikoja :D itse sain yläasteella wilmaan merkintöjä tähän tapaan:

      "Auttoi poikia teljetsimään opon oven ulkopuolelle, kun opo oli hakemassa tuntimateriaalia" itseasiassa en tahtonut puuttua asiaan mitenkään .. Satuin vain istumaan oven vieressä..."
      "Koko luokka siirsi luokan kelloa eteenpäin jotta pääsisi ajoissa pois koulusta"
      " TAAS OPPILASKUNTA TEHTÄVISSÄ?!!!??!" Satun olemaan oppilaskunnan sihteeri ja aika monessa jutussa mukana.. Ironisinta oli se että olin Hesan nuorten äänessä esittelemässä koulumme ehdotusta mihin ne rahat pistetään... -.-

    • Olen Kiltti Poika

      En oo koskaan ikinä elämässäni saanut mitään negatiivisti palautetta.
      Paitsi 1min myöhästyminen tunnilta luokan ovi oli auki ja ope rämppäs vielä konetta eikä kellään ollu ees kirjat pöydällä valmiina tai mitään. Sitä Paitsi se saatanan opettaja oli itse myöhässä !

      • wilmamerkintöi!!

        paras merkintäni oli -oppilas nukkui koko tunnin ja houri itsekseen!! ku olin nukahtanu ja puhunu unissaan


    • Wilma on perseestä!

      Laitettiin meidän luokkalaisen pulpettiin karkkipaperi

      • Raaaaaarrgh

        "Heitteli tavaroita katolle kaverinsa kanssa" "Pelasi jalkapalloa koripallolla" "Sanoi luokassa hitto kun sai kokeensa" "Meni välkälle peruna taskussa" "Söi ruokansa huonosti näytin miten se pitää syödä" NO KYLLÄ NÄYTIT ... vittu se mummeli toi sen lautasen luokkaan ja puolisen tuntia selitteli piirtoheittimen kanssa koko luokalle oikeesti MI-TÄ


    • ewfdg

      "pussaili tyttöä välitunnilla"
      eikö niiku omaa tyttöystävää saa pussata?

    • asdads3

      Ei wilma merkintä, mutta arviontikeskustelussa

      Olen kuulemma yrittänyt kohottaa itteäni toisten yläpyolelle kun olen sanonut vaan läpällä olen paras tai ¤¤¤¤u mää oon hyvä

      • wilma rules4ever

        "Suuteli tuntematonta poikaa välitunnilla"
        Se oli mun poikaystävä
        "Myöhästyi 5 sekuntia tunnilta"
        Ope ei itekkää ollu luokassa
        "Ei tehnyt läksyjä"
        Mä olin tehny ne, ope katto väärää sivuu"
        "Näpräsi kännykkää
        Mulle tuli viesti et pitää mennä hammaslääkäriin"


    • 5tghbknol

      satunnaisen käden heilauttamisesta asiattomia käsimerkkejä tuli mu kamulle

    • rp_originalo

      Hei!
      Sinä ______________ vanhempi.
      sinun poikasi on vetänyt etanoita vessan pyntystä.
      välitunnilla ja kaiken lisäksi vielä tyttöjen vessasta.
      BFF JA PARI MUUTA sai tollasen.

      • vitunteinit

        Toivottavasti ei ollu suoralainaus, koska se on vessanpytty. Mutta ihan sama, onhan täällä nää "hauskat" wilma merkinnät pelkkää kusetusta suurin osa. Ja leveileekö jotkut oikeesti sillä mitä kaikkea noloo on tehny koulussa ? Esim. makasin käytävällä hahaha. Ei kaikki oo noloja esim. kellon kääntäminen ynm. Mut lopettakaa jo noi nolot keksityt jutut, kyllä ne huomaa


    • sry bro

      "Oppilas katkaisi tulitikkuja ja heitti niitä lattialle"

      No vittu anteeks jos koitin sytyttää kaasupolttimen mutta YKSI tulitikku katkeaa...

    • sasku.t

      1.istui tytön vieressä hei oikeesti ollaa jo4 ja mennää 5 ja koko koulul on joku saatanan tyttö poika järjestys
      2.oli farkkuissa liikka tunnilla ne oli kyl farkku legginssit
      3.kirja kateissa löyty opettajan työ pöydältä-.-
      4.ei osalistunut liikunta tunille ööö...mult oli murtunu polvi ja piti niinku olla 25minuutin juoksu kävelykeppien kaa...
      5.hylätty koe huomattiiki et se oli tarkastettu väärin ja sen jälkee kokeen numero oliki 8plus
      6.söi liian vähän ei ollu nälkä ja säin vaa puolikkaan näkkärin ja vettä et juu
      7.epäsopivat kegät niis oli 5cm korko-.-
      8.kiusaa ja tönii juu sain jäkkää siit et muo tönästii-.-
      9.heitti kaveria kepillä päähän XDD oli ihan pakko
      10.ei tullut väli tunnille kai jos ope oli eka käskeny siivoo luokan...
      juuu noit on kyl viel lisää mutta parin viikon pääst taas kouluu.....O.O

    • koulu <333

      pyöritti pullat hienosti :D
      köksänopelt...

      • osia pöllimäsXD

        Oltii ruokavälkällä luokassa ja (kiellosta huolimatta) ja heittelin tennispalloa seinään.osui vahingossa kelloon ja muut pakeni luokasta.Kello nimittäin putosi ja sekuntti viisari katosi :D opettaja yllätti mut just ku sain sen kellon takas seinäl,ilman sekutti viisarii .Wilmassa kuitenkin luki :'Oli luvatta luokassa ja varasti kellon osia ' XDXD


    • Huhhuhhuijaa

      Köksässä kerran valmistimme karjalanpiirakoita, ja minä olin saanut tehtäväksi tehdä puuron. Kun puuro oli valmis, niin kysyin opettajalta mitä teen puurolle, sillä pohjat eivät olleet vielä valmiita, ja hän sanoi että jättäisin sen hautumaan kakkoselle hellalle, ja sekoittelisin välillä. No, minä tein työtä käskettyä ja laitoin puuron hautumaan ja sekoittelin. Mutta puuro paloikin pohjaan, vaikka olin sekoitellutkin sitä. Opettaja alkoi valittamaan että miksi puuro oli päällä olevalla levyllä, vaikka hän oli itse käskenyt laittaa sen siihen, ja muutama kaverinikin oli kuullut hänen sanovan niin.. Ja opettaja antoi siitä WILMAMERKINNÄN ja se laski numeroani....

      Joskus ehkä kolmosluokalla opettaja luki meille jotakin ja minä en kuunnellut vaan juttelin kaverini kanssa. Esitin kaverilleni jotain pantomiinina ja opettaja katsoi sen jotenkin että matkisin häntä ivallisesti.. Koulun jälkeen sain äitiltä kamalat huudot kun opettaja oli soittanut hänelle ja väittänyt että olisin pilkannut häntä.. Vaikka olinkin puhunut vain kaverilleni

    • SaisikoOllaHunajaa ?

      Mulla siitä ei tullut virallista merkintää mutta köksänope valitti kovin kuinka oltiin meidän ryhmän kanssa valitettu kanasta, eikä saatu mitään aikaseks.

      Tässäkin oli kyse siitä että käskettiin jokaisen ryhmän kirjottaa TARKKA kauppalista, meillä oli "maustamaton broilerin filesuikale" ja saatiin siis hunajamarinoitua. Currykana kastike hunajamarinoidusta broilerista ._.

    • gkghkgk7

      Opettaja kerran anto jälki-istunnon kun pidin huppua päässä sisällä ... tiedän että voi olla ilman huppua mutta se on tullut osa mun personaalisuutta vuosien aikana ja muutenkin koulu ei maistu... antaa opettajien antaa niin paljon jälki-istuntoja kun haluaa maailmassa on muutakin tärkeimpiä asioita huolehtia kun jostain helvetin hupusta :)

    • juuu3423

      Kerran kaverin kanssa kun opettaja oli poissa kokeiltiin toimiiko hätäkuulutus luokan puhelimen kautta en älynny että se oli jo päällä ja sanoin kaverille "Mene kattoon tuleeko sieltä ketään!" ja se kuulu jokaiseen luokkaan koko koulussa, no sitten rehtori tuli vihaisen näkösenä ja saatiin jälki-istunto xD kaikki kuulemma oli vähän revenny

    • epakko

      Mä sain siit ku otin yhen lihapullan liikaa :D

      • 1234567890

        Hiihdettiin koulussa jonossa ja kaaduin niin opettaja sanoi mun kavereille jotka jäi vartoon,että nousen ''tää pieni sairas vammanen tulee perässä''.
        Sen jälkeen sano mulle ''nössö sulla on ongelmia''.
        Xd


    • a.kelkka

      "Laittoi käsirasvaa koulutoverin kenkään"

    • Olikylmä

      Sain tunnin jälkkää kun pidin takkia puukässän tunnilla :)

      • Boy01

        "Terrorisoi lukkalaisen tytön korvaa langanpätkällä" Mä ja mun kaveri tehtiin tää nelosella. Ai että, tää juttu on niin legendaarinen juttu meidän luokalla, että kun joku puhuu siitä niin pojat alkaa nauraa ja tytöt suuttuu.


    • derfücken

      Mun kaverin kaveri sai merkinnän, ku se varasti sen opettajan auton ja ajo sillä pois koulusta. :D

      • bfgvcfgbvc

        luulekko että joku uskooo ton=???


    • Hmmm...

      Mitä järkee wilmassa on, jos opet saa laittaa paskaa sinne?

      • gfvdfgb vdc

        sinne laitetaa kokeekkija läksyt yms


      • syytön

        1." Laski ripsiään matikan tunnilla eikä keskittynyt tehtäviin"
        2. "Piilotteli kahvikuppia verhon takana"
        3. "Masturboi vessassa" (mä olin laittamas tamppoonii kunnes ope tulee sinne vessaa se lukko tippuu sillee aukibasentoo ja ope huutaa et ulos sieltä!) :D
        4."oli seksuaalisissa kontakteissa luokkatoverinsa kanssa ja kun pyysin lopettamaan huusi painu sinä huora pera vittuu" :D ei se noi menny!xd
        5."esitteli takapuoltaan pojille koulun käytävällä vaikka välitunti oli alkanut"
        Sellasta paskaa mulle!:D


    • blizzardz

      Koksässä saatiin viedä pahveja keräyslaatikkoon, ja tietenki LVee tulee ja pistää merkinnän: Tunnilta poistuminen luvatta ja koulu alueen roskaus.

      • opiskelijaaaah

        Mä sain 8.lk merkinnän wilmaan: "Huudatti sumutorvea kesken oppitunnin." // mun kännykän viestiäänenä oli laivan sellanen torviääni xDD


    • 18+14

      Legendaarisin mun saama merkintä on 6. luokalta:

      ''Pelotteli pienempiä oppilaita sählökatkoksen aikana.''

      • Saatana69

        Hei sama täällä, meille tuli sähkökatkos ja yksi pieni oppilas oli vessassa siin aikana. Se huusi ja vittu kun repesin ja sain seuraavasti: Naurasi armottomasti..... Kyllä olin ihan punaisena.


    • VitunKoulu

      ´´Haukkui koulunperunoita pomppupalloiksi´´
      ´´Jäi pussailemaan käytävään poikakaveriaan vaikka tunti oli jo alkanut´´

    • Ysäri999

      Muutamia rikkeitä jotka lopulta päättyivät Wilmaan.
      -Raju masturbointi matematiikan tunnilla
      -Marihuanan poltto ennen opettajan luokkaan saapumista(puoli tuntia jälki-istuntoa)
      -Keuli Derbillä lipputankoa ympäri välitunnilla
      -Tarkailuluokan opettaja Heikki löysi pojat ruokatunnilla mäkkäristä
      -Repusta löytyi 2 Pirkka-olutta jotka olivat tod.näk jääneet viikonlopulta
      -Haki energiajuomaa aamulla ennen koulun alkua 6:luokkalaisille
      -Koulun käytävän läpi alasti juokseminen(oli ilmeisesti pojilla vedonlyönti koulussa)
      -Ryösteli taskuja poissa ollessaan biologian tunnilla 4 kaverinsa kanssa

      Siinä oli muutamia esimerkkejä,kuinka helposti voi tulla merkintä Wilmaan.

      • Kdlele

        En itekkää oo mikää hikke mutta marista vaan puol tuntii vert. aikasemmat jutut


      • sdsdsdsdsds

        jos nuo ovat samalle henkilölle niin siinäpä hyvä esimerkki tulevasta luuserista ja vangista.


    • MC paskajätkä

      Tuli minuutin myöhässä jouduin olemaan jouduin istumaan tunniks koulun jälkee

    • helmionparas

      Ei ole Wilmaa :]
      Helmi on parempi, ei tule opettajien valituksia :]

    • nfldöskdlakz

      "Heitti perunan lattialle ruokalassa"
      -Se tippu vahingossa kun yritin kuoria sitä:D

      "Kiemurteli ja piti epämääräisiä ääniä tunnilla, väitti mahan olevan kipeä ja valehteli lähtevänsä vessaan.
      Oikeasti tyttö karkasi koulusta ja tuli vasta viikon päästä takaisin"
      -En olis pystynyt oleen siä koulus kun maha oli oikeesti ihan helvetin kipee, olin oksennustaudissa..

      "Heitti samalla luokalla olevaa poikaa paperilennokilla päähän"

      "Repi koulun vihkosta sivun irti"
      -Se oli kyllä ihan mun oma vihko minkä olin ottanut mukaan kouluun!"

      "Nauroi toiselle oppilaalle kun tämä vastasi väärin"
      -Samaan aikaan joku pieras ka nauroin silleXD

    • mukahauska

      Opettaja käaki luokan olla hiljaa joten kukaan ei suostunu puhumaan mitään -->kaikille wilmaan merkintä "ei suostunut puhumaan" ja 15 min jälkkä

    • I Still<3Wilma

      Terveystiedon tunnilta: "Tietää liikaa seksuaaliasioista ja korjailee opettajan puheita näsäviisaasti."

      Matikan tunti: "Tyttärenne teki pistarista vain toisen puolen ja väitti ettei huomannut toista" No en huomannu :D

      Ruotsi: "Tanssi muiden oppilaiden kanssa ruotsinlippu kädessä Den glider in:iä laulaen" (täst on jo aikaa)

      Ruokailu: "Kaatoi tarjotinpinon ja juoksi ulos ruokalasta" (nolotti x,x)

      Maantieto: "Kehottaisin ostamaan tyttärellenne maailmankartan, sillä hän luuli, että Japani on Norjan rajanaapuri" (Meni sanat sekasin, iskä kiusaa tost vieläki -,-
      "Tunki lyijykynäänsä täytetyn ahman peräaukkoon" (niin tein... :D)

      Englanti; "Haukkui opettajan kulmakarvoja" (sanoin et ne on erikokoset;D)

      Sit kauhein:
      Musiikintunti: "Laulaa asiattomasti rääkyen" ( ei muuten mitää mut en tehny sitä tahallani vaan ääni hajos :D)

      Wiattomien
      Ihmislasten
      Lohduttomimpien
      Murheiden
      Aiheuttaja

    • !Lol!

      Sain kerran merkinnän ''tappeli koulussa'' nii ensinäki mä en tapellu en tehny mitään muutaku alistuin sen hakattavaks ja toiseks se joka hakkas mut nii haasto riita ku olin just menemässä välkälle nii sit ku olin sellasessa eteisessä missä on useampia ovia nii se sano ''mee tuosta ovesta '' ja en menny ku se ois menny jo oudoks nii sit se vaan kaato mut ja alko hakkaamaan mua...ja tietenki yritin nousta siitä muuttaku en vaa päässy ylösDD:

    • huehuehue

      "Heitti purkkiteroittimen luokan seinään"
      Rupes vituttaa oppitunti

    • WilmOnPerseestä

      Uusi lukukausi uudet wilma vitutukset? Eikö se menekkin silleen?

    • jonnej1

      "Oppilas kääriytyi vessapaperiin liikuntatunilla"

    • Heiskanen:D83847

      Saatii tänää "Sanoi "Ohoo!" kokoajan kun yritin opettaa porakoneen käyttöä -Teknisen opettaja" ja oon siis kasilla :D ja sit viime vuona "Sanoi kesken kokeen "Huomee sitte ES kouluu ja tänää lanit?"

    • häirikkö_iidamäoon

      uskonnontunnilta "puhui seksiorjista eikä keskittynyt aiheeseen"
      Kyllä keskityin. Puhuttiin orjista ja raamatussa oli paljon orjuutta. Ei ollu mun vika ):

    • Siis omg ihq

      " opetti opettajaa " - öhöm mä kysyin voisko se soittaa kyseisen kappaleen että kuulisin miltä se kuulostaa -.-
      " Haukkui opettajaa " - just nii, mä hymyilin vaa sille!
      " Juoksi pois kesken musiikin tunnin, löytyi kehä kolmosen läheltä " - siis wtf lähin koska maikka oli ärsyttävä ja kouluu enää 2 min, ja matkalla kotiin.
      " ATK -tunnilla kysyi päästä vessaan, tuli sieltä puolentunnin päästä jolloin tunti oli loppumassa " - nii eix se oo enne kuullu puolen tunnin paskasta?

    • penispelin voittaja

      "Huusi matematiikan tunnilla kovaan ääneen penis."
      Ei voi mitään että voitin 8)

    • kanisteritytsy

      "Konttasi koulun käytävällä kantaen kaveriaan selässään ja sanoivat metsästävänsä kuvaamataidon opettajan kadonnutta pierua."

      Kuvis ope muuten tonnikeiju, ja tykkää ite ku siitä heitetään läppää :D, mut vararehtori ei tykänny.

      • kansteritytsy

        Ja sit joku vähän vanhempi merkintä, oisko ysiluokan alusta:
        "Nukkui tunnilla ja väitti valkoista laukkua jääkarhuksi."

        Uneksin... :D


    • Eleleleleleleleeee

      Joo tää ei liity mihinkää mutta oon just alottanu seiskan ja nyt äskönvasta kävin kattoo wilmaa ja siellä oli vaa 3 merkintää.... Luulin että ainaki 10. Lälly opeja meillä. Siis ihan ihq :D

    • Eleleleleleleleeeee

      Ja sitte jouduin haukottelusta ulos! V!tun köksä!!!!!!

    • .--

      Ja tyttöjäkö ei uskalleta moittia vittu mä oon tyttö ja opet vihaa mua kerran sain jopa tunnin jälki istunnon ku en ollu ottanu perunoihin kastiketta(ei ollu) ja kerran ku join vettä ruokalassa VITTU KYLLÄ TYTTÖJÄKI VIHATAA.

    • 9.luokkalainen

      "sotki opettajan pöydän ja piirsi ison pippelin taululle"
      kaverien kaa tylsää jälkäs

    • Velkoja100

      no mulle tuli yks kerta ku olijotain toiveruokaa ni sai otta vaan pari nugettia per oppilas nii otin 10 ni sitte ne opettajat tuli huutamaan ni sitte vittuunnuin että ei saa syyä hyvänen aika ni sitte heitin kaiken niitten opettajien eessä roskiin ni tuli wilmaan että " 10 nugettia kouluun ensi ruokailuksi heitti nimittäin 10 roskiin tahallisesti. " VELKOJA

    • saatanan risto >:(

      Amis on paras :-D sain 2h poissaoloo koska myöhästyin alle minuutin

    • 4005

      ''Heitti opettajaa patongilla''

    • 0943

      ''Kiinnitti Euroshopper energiajuoma lapun rehtorinkanslian oveen''

    • Truu Bädääs

      "Kutsui toista oppilasta rinkelipehvaksi"

      Sanoin sitä rinkelipervoks ja se meni valittaan opelle kun en pyytänyt anteeks :(

    • sdrtfuyg

      vihko riekaleina. ____ sai kuitenkin kasattua sen vielä kokoon.

    • siwan nurkka

      Meidän luokkalainen poika toi kouluun varaopettajalle sen vikana päivänä ES palkinnoks siitä, et oli antanu kaikkien vaan riehuu luokassa vapaasti. Sijainen ei edes sanonu mitään, kiitteli vaan kovasti :D

    • kivoja köksäntunteja

      piti kerran tehdä pipareita köksän tunnilla ja tuli hömöiltyy sokerikuorrutteella no sen seurauksena piirtelin sillä rehtorin auton tuulilasiin " asiatonta käyttäytymistä piirsi miehen sukupuolielimiä rehtorin autoon sokerikuorrutteella laitoin pesemään sen koulun jälkeen"

    • Eisataana

      Eilen unohtu kirjat kotiin ja sain 3 eri merkintäää...
      Kirjat kotona
      Läksyt tekemättä
      Kirjat kotona jonka johdosta ei osallistunut tunnilla kirjan lukemiseen...

    • Tyhmin merkintä!!!

      Sain kerran merkinnän siitä että, otin kurkkupastillin suuhun tunnilla.
      Ei siinä vielä mitään mutta, kun menin wilmaani niin huono merkinnässä luki että (OPPILAS SÖI TUNNILLA)
      Kyllä vanhemma ihmettelivät ;).

    • Hrharr

      Miten tästä onn tullu hiljane?

    • asd_asd_asd

      Ei oo mitää ihmeellisii mut kerran meiän koulus (ala-aste) juoksi joitain kakkosii alusvaatteisillaan. Muutama merkintä varmaan tuli ;D

    • tästäkin.......

      Salakuljetti omenan ulos ruokalasta.......
      Yksi tunti jälki-istuntoa :/

      • .q.w..

        Itellä
        1 rikkoi kolme lamppua.
        2 kirjoitti koulun seinään "koulu on perseestä"
        Josta sain huudot mut se on vielkii siin :)
        3 antoi luokkatoverilleen maksullisen omenan.


      • .q.w..
        .q.w.. kirjoitti:

        Itellä
        1 rikkoi kolme lamppua.
        2 kirjoitti koulun seinään "koulu on perseestä"
        Josta sain huudot mut se on vielkii siin :)
        3 antoi luokkatoverilleen maksullisen omenan.

        Ainii viel yks
        "Oli metsässä kaverinsa kanssa ja kaatui nokkospuskaan. Sanoi olevansa eräjorma"


    • Pampulainen

      ainoo merkintä poissaolojen lisäks on "hyvä"... ei muuta. Joko opettajat on tylsiä tai sitte mä oon tylsä .(

    • 54743

      Olin laittanu opettajan kahviin suolaa

    • lolol

      1 Avasi kirjan ennen kuin annoin luvan avata sen.
      2 myöhästyi tunnilta 30 sekuntia
      3 Sanoi menevänsä röökille (se oli mun kaveri enkä mö)

    • bananamouth

      Mulle tuli kerran "söi banaania suu auki" :D ette arvaakkaa kui paljo nauroin koton tälle :D

    • apinapapinapuu

      Rinnakkaisluokkalaiselle tytölle opelta Wilmassa:
      "Pyöri tuolillaan kesken tunnin ja piti eläimellisiä äännähdyksiä."

      Ja samaiselta opelta meidän luokkalaiselle pojalle:
      "Häiritsi tuntia, eikä käskyistäni huolimatta lopettanut, joten siirsin käytävälle."

      /tiedän, ei tossa jälkimmäises oo mtn. hauskaa. :DD

    • ohdog1

      muotoili sinitarrasta peniksen

    • tapaturmaltis

      Yläasteella tämmöstä.

      "Piti pantomiini esitystä tunnilla." oli geometriaa ja selitin kaverille kulmista.

      "Kutsui kanssaopiskelijaa venäläiseksi katuhuoraksi." se kanssaopiskelija oli rooliasussa draama-esitystä varte ja se esitti huoraa.

      "Hukkui luistelu tunnilla puoliksi lumihankeen ja opetus jouduttiin keskeyttämään, jotta hänet saatiin pois sieltä."

      "Pesäpallo tunnilla oppilas meni kentän laidalle, asettui makuulle ja nosti jalat ylös." joku heitti pallon päähän ja aloin nähä mustavalkosena ku oli taju lähdössä.

      Ja lukiossa oon saanu vain yhden.

      "Myöhästyi tunnilta, koska avusti vahtimestaria sahaamaan pyöränlukon auki." joku nero oli laittanu sinne lukkoon purkkaa ja se oli jäätyny sinne.

      • asddds

        Hahhahahahaha, noi oli kyl iha loistavia :DD

        Mul on vaarmaa joku '' Ei malttanut olla juttelematta. Hän teki vihkoon huolellisesti pyytämäni tekstin ja palasi sitten luokkaan'' taustalla ois se että takana oleva kaveri jutteli jonka takia se mut pellolle potki xD. Hauskuushan tuli siinä ku tää opettaja ei antanu syytä vaan sano että mene ulos ja kirjota teksti ja syy miks jouduin ulos nii mul oli samal hetkel kännykkä kädes eikä se ollu sitä ees huomannu.


    • apuahei

      Tämä ei oikein liity aiheeseen mutten jaksa etsiä toista viesti ketjua joten...: Meidän kouluun tuli noin vuosi sitten wilma käyttöön ja vanhempani eivät rekistöröityneet sinne jostain syystä xD onnistuuko se rekistöröityminen vielä vuoden jälkeen niillä koodeilla jotka tulivat postissa vai pitääkö pyytää koululta uudet?

    • KorvaKäsi

      "Piti käsiään korvakuulokkeina eikä keskittynyt opetukseen!"
      Että joo..
      Sellasta

    • joo14

      Mun kaveri sai kerran tämmöisen:

      "Laittoi salaattijuustoa esikoulun luokan oven lukon sisälle ja valehteli päin naamaa tapahtuneesta."

      Itellä on "Kaatui tuolilla takaperin ja löi pään luokkatoverin pulpettiin."

    • Tyttöhä mie

      Mun hauskin ikinä on varmaan pelkkä:
      "Hieno hahmonen :)" Jaa-a, kumma hattu päässä ja vihreisiin puketuneena (sekä veljen muovinen leikkipyssy) sain positiivisen palautteen xDD

    • seems legit

      Teen kaverin läksyt, ennen kun ope tulee tarkistamaan meiän kohalta••>positiivinen palaute minulle ja kommentti:"auttaa muita oppilaita tehtävissä." :D

      • vittusaatana3

        ''Pekalla (nimi keksitty) on ajoittain kännykkäpelleilyä ja hän toimii hyvin hitaasti, jos opettajalta tulee jotain ohjeita. Muuten ok, viittaakin toisinaan.''

        -Kiitos vitusti xD

        ''eri hyvät työskentelyt! Syntymässä mainos omalle yritykselle :)''

        Jaa-a?

        ''Moniste oli mennyt sytykkeisiin eli se oli hävinnyt.''

        -Iha vahingossahan se.

        ''myöhässä, syynä Kallen mopon korjaus; ei opettajan lupaa
        2: 15 min. myöhässä samasta syystä ja ilman lupaa!''

        -No perkele ku se ei antanu lupaa ja piti sitä jotenki kotiaki kaverin kyyvillä päästä


    • hullu pasi

      Saatii kamunkaa älyttömät raget ja lappu kotiin, ku kirjotettii roisto ja vankikarkuri ammatiks(siin ohjees luki et sai olla luova)

    • eipahalla

      Jos opettajat antavat teille rangaistuksia jostain todella typerästä tai tilanne ei ole oikein kohdallaan niin eikä teidän vanhempanne puutu asiaan.

      Itse olen sen verran heikkohermoinen oikeudenmukaisesti ajatteleva vanhempi että voisi olla että opettaja saattaa kuulla kunniansa ... ja ehkä pelätä minua sen jälkeen.

      • Anonyymi

        eipä taida näille sankareille merkinnät turhasta tulla ja kotonakin se tiedetään.


    • TyttöYläasteella

      No on näitä jonkin verran :D

      1. Kutsui Opoa Opottajaksi. (Keksittiin kaverin kaa opolle uus nimi. Opettaja = Ope nii Opottaja = Opo)

      2. Antoi luokkatoverilleen uhkauskirjeen. Musta kirjekuori pääkallo kuviolla. (No se kyllä oli kutsu mun Halloween juhliin.)

      3. Luki pornolehteä. (Iha terveystiedon kirja oli ja avasin just silloin ku ope kulki ohi :D)

      4. Suuteli poikaa. (Poikkis vaan oli.)

      5. Söi salmiakki karkkia historian tunnilla. (Iha salmikki purkkaa söin viime välitunnilla ja henki haisi.)

      6. Levitti rikollista toimintaa. (Katoin kyllä GTA videota ja näytin kaverille yhe hauskan kohan.)

      7. Kannatti rikollista. (Mulla oli Justin Bieberin paita. Oli niitä sen mellastus aikoja.)

      8. Kuunteli seksuaalista musiikki musiikin tunnilla. (En mä voi Justimuksen sanoituksille mitään :D)

      9. Järkytti toisia oppilaita. (Joo näytin yhen CreepyPasta kuvan kaverille ja se sano "Hyi." :D)

      10. Esitti murhaajaa. (Oli vapaus olla kuka vaan Halloween bileissä :D)

      Siinä oli muutamia :D

    • juuuuelikkäs

      Biologian ja Maantiedon opettaja laitto unohduksen siitä, että mulla oli oppimisvälineet mukana koulussa :D

    • mersuvaa

      " Oli väärässä luokassa koko tunnin" ts. opettaja pyysi minut menemään juuri sille tunnille -_-

    • sorminaksauttaja

      naksautti sormesa musiikin tunilla. Ei vittu mitä merkintöjä xD

    • Lolza

      Ite sain myöhästymismerkinnän 5 muun oppilaan kaa ku tultiin minuutti myöhäs....

    • turkoositNauhat

      Yks sai jälkkää siitä kun se hakattiin välkällä.

    • tavallaan ymmärrän

      sain jälkkää ku raivostuin opettajalle ja tyhjensin sen auton renkaan :D

      wilmassa luki etta olen käyttäytynyt tunnilla agressiivisesti vaikka olin tunnilla ihan kunnolla :D ja että olin yrittäny tappaa opettajan rikkomalla hänen autoaan :D

    • Voi... XDD

      häiritsi puheenvuoroa yskäisemällä toisen naamaan...
      Ihana musaope mullaki...

    • se vaa oli niin...

      "Daniel (nimi muutettu)kutsui minua buddyksi"WTF!...mitä haittaa siit on jos sanoo opee kaveriks, ja tämä olikin englannin ope..että kiva..XD

    • ebin sprölölöö

      Eräs oppilas sai kuutosel wilma merkinnän ihan vaan koska opettajal oli tunne että se vielä tekisi jotain sopimatonta.

    • opeopeopeope

      Mulle tuli kerran että "oli ottavansa huumeita tunnin alkaessa, ja maksoi 30 euroa niistä" maksoin velkaa ja sain synttärilahjaks pussin karkkeja.

    • Eikinoo

      -Ilmeili kaverilleen kesken tunnin

      -Tuli vessasta 5 tytön kanssa

      Olen itse tyttö.

      -Piiloutu vessaan ulkovälitunniksi

      -Meni syömään klo.11 ruokailuun vaikka hänellä pitäisi olla klo.12 ruokailu

      -Ei tehnyt tehtäviä ja pulisi vierus toverilleen

      -Meni vessaan ilman lupaa

      Kaikkee turhaa

      Paras

      "Yllytti kaveriaan ruokalassa nousemaan pöydälle ja tanssimaa"

      ja kaverin merkintä

      "Nousi kesken ruokailun pöydälle ja alkoi tanssimaan. Nousi kengät jalassa joten joutui siivoamaan pöydän"

      • Anonyymi

        4v myöhemmin, mites menee?


    • Sijaisetjoskus...-.-

      Meiän koulun opettajat ei laita kaikkii pikku juttui Wilmaa, mut meil oli kerran 1kk sijainen.

      "Söi paahtoleipää tunnilla" (Yhellä kaverilla oli aamulla kiire xD)

      "Sulki oven opettajan edestä" (En nähny et se tuli)

      "Sotki koulun omaisuutta" (Piirsinpienen viivan pulpettii, jonka oisin kyl muutenki kumittanu)

      "Häiriköi tuntia" ( Kävin terottamassa kynän)

      "Häiriköi toistuvasti koetta" ( Pudotin kumin, ja sen jälkeen kynän)

      Jotku oli saanu viel enemmä merkintöjä. Onneks ku meijän oikee ope tuli takas se laitto vanhemmille viestii, et suurinosa niistä merkinnöistä on tyhmiä ja se sano et ne ei vaikuta arvosanoihi.

    • EbinViglante

      Sain negatiivisen siit et olin tehny läksyt. Ei ilmeisest ope osaa käyttää wilmaa

    • ESJumala69

      Olin kerran teknisen tunnilla ja siirsin yhen laudan mun yhen luokkalaisen vieressä olevalle pöydälle ja sit hän alko itkemään siitä ja meni kertoo jotain opelle ja nyt kun tulin kotiin, niin wilmawilmas luki että "kiusaamista toisen oppilaan kustannuksella" :D

    • jennifer222

      Olen vakavasti voi piiloutua iloa ja onnea tunnen sisälläni juuri nyt käyneet ongelmia minun suhde jo jonkin aikaa ja sen jälkeen tulin kosketuksiin tämän suuren miehen kaikki minun ongelmia minun suhde olivat menneet jälkeen tein mitä hän käski minun tehdä incase olet siellä ottaa mitään ongelmia teidän suhdetta tai mitään ongelmia ollenkaan voit ottaa yhteyttä tämän suuren miehen apua kautta hänen sähköpostiosoitteensa @ drzizitemple @ gmail.com
      jälleen Jumala siunatkoon teitä minulle drzizi

    • Kauklahti4ever

      Ala-asteella suuttuivat hieman kun liimasin ärsyttävän kaverin hiuksiin purkan :DD jouduttiin leikata saksilla osa hiuksista pois, uhkasivat myös 30min jälkällä kun oikaisin kukkien päältä, minusta näyttivät vain typeriltä risuilta mutta opettaja tais ajatella toisin /: uhkailin että tuhoon loputkin jäljelle jääneet risut, jälkkään jouduin silti mutta kostoksi eräänä päivänä kun opettaja joutui lähtemään luokasta laitettiin koneen asetukset aivan päin vittua ja vaihdettiin taustakuva sellaseks rikki menneen näköseks

    • yllytyshullu69pervo

      No onhan näit tässä nyt parhaimpii wilmassa on tuntimerkintöi yhteensä joku 45-50 ja selvittämättömii poissa oloi yhteensä 9luokal joku 40 tuntii ja 20 "selvitettyy"

      "huuteli tytöille rivouksia" jotai perus iha meedium perse yms kivat tissit
      "kuvasi tyttöjen takapuolia, naamoja, alusvaatteita ja liikuntatuntia ilman lupaa"
      kaikki tytöt joita kuvasin on hyvii kavereita eikä haitannu niitä muutaku joitain alusvaatteiden kuvaus :D ne oli siis liikkatunnil niin menin pukkariin ja otin muutamat kuvat ja nuuhkasin yksii mummo alkkareit :D
      "kosketti tytön takapuolta" se oli mun tyttöystävä :D
      "suuteli tyttöä tämän tahtomatta" :D se oli sama tyttöystävä ja se oli ihan perus asia että pussialtiin koulun käytävil :D
      "kehui opettajan muotoja huonolla tavalla" 20euroo ja 2 pipoo vetoo ettenkö uskaltais kehuu ihan pokeril enkun open tissei
      "löi poikia sukupuolialueelle" löin kavereita säbä mailal palleil :D oli pakko
      "heitti lihapullan 7 luokkalaisen naamaan" vedot oli osallisena asiaan :D 35euroo tienattu yhden tunnin hinnalla :D sen arvost
      ja kaikki nää on laitettu samalta opettajalt ja muut opet ei oo ikin laittanu mitää vaikka on nähny samankaltaist asiaa tai viel pahempaakin esim kun kusin keskelle pihaa housut nilkois :D 30euroo tienattu :D

    • törkeetäliooittelua

      Opettajat kyl törkeesti lioittelee näitä wilma juttuja. Esim. laittavat näpistyksen varkaudeksi tai tapon laittasivat murhaksi

    • Erik01q

      "Väänsi koulun sählymailan lavan liian käyrään asentoon"

      "Joi juomapullostaan häiritsevän äänekkäästi"

      "Avasi uuden maitopurkin eikä ottanut aiemmin avatuista"

    • Janitaa

      "Höpinää,supinaa ja hihittelyä vieruskaverin kanssa kun vieraamme kymi sinfonietasta puhui"

      "Ruokalassa pöydän sotkemisessa mukana"

      "Ei koetta heti ensimmäiseksi runtata roskikseen, se käydään läpi tunnilla ja se myös näytetään kotona"

      " Heitti laskimen luokan takaa luokan etuosaan"

    • EIVIDDUMAGE

      Moikkasin kaveria, joka siirrettiin pois luokasta. Sen jälkeen mut siirrettiin pois luokasta lopputunniksi ja sain työrauhan häiritsemis merkinnän, ja yks kaveri, joka oli mun takana hymähti kyseiselle tapahtumalle, sit seki siirrettiin pois luokasta, ja sen jälkeen kaks tyttöö kommentoi siihen jotain ja nekin siirrettiin pois luokasta.

    • Ma masturboin tunti! opetaja sanoo ei suomen saa masturbointi tunnin... MIKSI IRAK SITEN SAA? siteen krisse laitoi merkinta -_-

    • pppppppkj

      mä sain kuukauden takaisen selvittämättömän poissaolon

    • Eelipeeli

      "Teki läksyt tunnin alussa ja väitti että se on läksyjen tekemistä. Minun mielestäni se ei ole"
      "Ei laittanut takkia naulakkoon"
      "Tuijotti tyhjyyteen 20 minuuttia"
      "Ei halunnut ottaa parin kädestä kiinni tansseissa"

    • Töihin

      "Kehotti opettajaa tappamaan itsensä"

    • Vittuuntunut01

      'suuteli tuntematonta miestä koulun pihalla' se oli kyllä mun poikaystävä joka on lukiossa!!

    • Tortillalätty

      -"heitti kasvisruokailijoille tarkoitetulla tortillaletulla koulun pihalla sijaitsevia ilmastointikanavia. Lettu lensi ritilän välistä sisään."

      • ettäsellasta

        repesin :D


      • Nimimerkk

        Sama :D


      • buhahahaaa

        Toivottavasti tilattiin ilmastointihuolto ja tuli lasku kotiin....


    • Ihmetteliä

      Aivastin tunnilla.

    • Ihan-oikein

      Isä vastasi yhteen viestiin "Haista sinä vanha kääkkä pitkä paska!"

      • idyllinenPerhe

        Ei vissiin omena kauaksi puusta pudonnut...


    • TyhmätOpet

      meil oli ympän koe ja siin oli joku tehtävä jos oli kysymysmerkki vaik siin ei pitäis nii kirjotin siihe vaa et en voinu tehä ku kysymysmerkki lopus sit ope suuttu ja laitto merkinnän

    • Anonyymi

      onneks ei oo itsellä näitä ”tyhmempiä” tai ”hauskempia” wilmamerkintöjä, kun en pelleile...

      ”ei tehnyt tunnilla mitään” ... mikä tossakin on nyt muka hauskaa? noita on munkin luokalla ja onneks yleensä ymmärtävät mennä takariviin. tosin vois vaan olla hiljaa sielläna, kun niitten juttuja jaksa kuunnella ja se häiritsee... vois olla omat koulut niille joita ei vaan kiinnosta, kun kuitenkin suurin osa haluaa munkin luokasta opiskella. ja opella menee aikaa välillä noihin tosi paljon ja me muut joudutaan odottaa ihan turhaan. jos ei kiinnosta niin muualle sitten. miks meiän muitten pitää kärsiä noista?

    • Anonyymi

      Meillä oppilaskunta jakeli välitunnin jälkeen mokkapaljoa ja kun olimme tunnille menossa mokkapalat kädessä opettaja käski jäädä luokan ulkopuolelle syömään loppuun ja kun vihdoin menimme luokkaan ilmoitti opettaja laittaneen meille myöhästymis merkinnät

    • Anonyymi

      Nussin opettajaa ja sain posiyiivisen

    • Anonyymi

      Sain siitä kun pidin viivainta pöytää vasten ja se kuulemma oli naarmuttamista.

    • Anonyymi

      Olin kipee ja siitä oli ilmoitettu ja sain poissa olon merkinnän

    • Anonyymi

      Sain häiritsee työrauhaa merkinnän siitä kun koskin ikkunan sälekaihtimiin tunnilla... Kivaa.....

      Toinen: sain häiritsee työrauhaa merkinnän kun kaveri kysy: "mitä sä teet?" ja vastasi sille: "en mitään". Että juu.......

    • Anonyymi

      olin karanteenissa kun mun parhaalla kaverilla oli korona ja siit oltii ilmotettu meidän koulun varareksille. kuitenki enkunopelta oli tullu luvaton poissaolo merkintä O.o

    • Anonyymi

      nnn

    • Anonyymi

      Minulle ei antavat ”hyvä” merkkinät, aina antavat vain Wilman ”myöhästynyt, poissa tai sinulla oli tehtävä tekemattä” minulla on tästä vuodesta vain 25 hyvä merkintä, ei kiva

    • Anonyymi

      Kaikki haistakaa paska sanoi opettaja ennen kesä lomaa.

    • Anonyymi

      Mul on tullu siitä merkintä et oon käyttäytynyt hyvin ja ollut ahkera:>)

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe