tarjolla vuokraponi!

ZHUUPS PONY!

Eli mul ois 14-vuotias risteytysponi,säkä 143,3cm joka on kaipais vuokraajaa 1-2kert viikossa.Poni on peruskiltti,maastovarma ja aika pirteä,poni menee koulua ihan perusjutut pohkeenväistöt jne ja hyppää sarjana 80cm irtona n.100cm.Vuokraajan ei tarvitse osata suurempia mutta ois plussaa jos osaa vaikka mitä mahd (kisata??) maksaa voi, tallitöillä tarhan ja karsinan siivous,muuten 10e kerta=))

139

12227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • degsdfre

      missä?

      • Vastaaja:)

        Poni asustaa Uudellamaalla;) onko liian kaukana??


      • Vuokraponinhaku
        Vastaaja:) kirjoitti:

        Poni asustaa Uudellamaalla;) onko liian kaukana??

        mulle ei mutta jos asuu lohjalla niin kiinnostaisi kyllä :)


      • nopsu4

        Moi oon tällänen tyttö uudeltamaalta. oon ratsastanu 4vuotta hypänny 60cm ja haluisin vuokra ponin en oo kamalasti kiinnostunu kouluratsastusesta.


      • EhdokasVuokraamaan
        Vastaaja:) kirjoitti:

        Poni asustaa Uudellamaalla;) onko liian kaukana??

        Onko puistolasta pitkä matka uusimaalle?
        Olisin kiinnostunu jos ei oo kovin pitkä matka!


      • pimu06x

        voisiko ponia vuokrata yhdeksi tai kahdeksi viikoksi tänne meille ?


      • Pöööööööööööööööö

        Asuuko poni Vantaalla?


      • AnnaBasova

        Hei olen 12vuotias tyttö Espoosta😊 Ois kiva tietää että missä poni asustelee . En
        varsinaisesti harrasta ratsastusta mutta olen vuokrannu ja käynyt opetus tunneilla . Osaan kaikki perus asiat. T. Anna


      • Emtt11
        AnnaBasova kirjoitti:

        Hei olen 12vuotias tyttö Espoosta😊 Ois kiva tietää että missä poni asustelee . En
        varsinaisesti harrasta ratsastusta mutta olen vuokrannu ja käynyt opetus tunneilla . Osaan kaikki perus asiat. T. Anna

        Suosittelen kattomaan millon ilmotus on laitettu ennen ku alkaa kyselee


    • kiinnosti2

      On. Jos ei ois ollu uudellamaal ni oisin heti kiinostunu:)

    • ikkku

      missä päin uudeellamaalla? pääseekö julkisilla?

    • kiiinnostunut

      Onko poni missä päin uudellamaalla? olisin kiinnostunut ;)

    • tyttö99

      Missäpäin uudellamaalla!! Todellapaljon kiinnostusta!

    • Minä!

      Olisin myös kiinnostunut, missä päin uudellamaalla?

      • Vastaaja!!

        Järvenpäässä:) bussi menee n.1km päähän:) eli jos on kävely intoa niin 1km menee helposti.Onko vielä kiinnostuneita??


      • ikk94
        Vastaaja!! kirjoitti:

        Järvenpäässä:) bussi menee n.1km päähän:) eli jos on kävely intoa niin 1km menee helposti.Onko vielä kiinnostuneita??

        Tosi paljon kiinostusta! Olen 18- vuotias tyttö Helsingistä, ratsastanut 6 vuotta, HeB-tasoinen ja esteet ylittyy 70-80 cm. Oon myös käynyt parissa koulukisoissa HeC- HeB tasolla. Laita vaikka sähköpostia mulle ([email protected]) jos kuulostan sopivalta :)


      • Jasmin5
        Vastaaja!! kirjoitti:

        Järvenpäässä:) bussi menee n.1km päähän:) eli jos on kävely intoa niin 1km menee helposti.Onko vielä kiinnostuneita??

        Minä olen kiinnostunut jos paikka on vielä vapaa ota yhteyttä: puh: 358458677373


      • innokasvuokraaja

        moikka! etsin vuokraponia edellisen jäätyä liian pieneksi ja tämä kuulosti aika kivalta ja asun siis järvenpäässä ja olen 11v ja voisin käydä 1-2 krt viikossa


      • 123456789101112
        Vastaaja!! kirjoitti:

        Järvenpäässä:) bussi menee n.1km päähän:) eli jos on kävely intoa niin 1km menee helposti.Onko vielä kiinnostuneita??

        Asun Keravalla aivan juna-aseman vieressä, joten matka sinne olisi helppoa! Olen 16v ja noin 162cm pitkä, ratsastanut olen jo yli 8vuotta. Olisin kiinnostunut ja voisin käydä hoitamassa ja ratsastamassa noin 2krt viikossa tai enemmänkin.
        Puh: 04495775732


      • Minä12345678
        Vastaaja!! kirjoitti:

        Järvenpäässä:) bussi menee n.1km päähän:) eli jos on kävely intoa niin 1km menee helposti.Onko vielä kiinnostuneita??

        On tosi paljon kiinnostusta! Olen 12-vuotias tyttö järvenpäästä ja olen ratsastanut 3 vuotta. Olen etsinyt kauan vuokraponia mutta ei oo löytyny tästä läheltä:)


      • Nipsuk
        Minä12345678 kirjoitti:

        On tosi paljon kiinnostusta! Olen 12-vuotias tyttö järvenpäästä ja olen ratsastanut 3 vuotta. Olen etsinyt kauan vuokraponia mutta ei oo löytyny tästä läheltä:)

        Ota huomioon että keskustelu aloitettu v.2012 ei varmaankaan ole enää tarjolla :)


    • janikapanika

      Minä olisin myös kiinnostunut vuokraaman ponia. Asun Helsingissä olen n. HeC tasoinen, mutta osaan myös HeB asioita. 15- vuotias siis olen. Ratsastanut n. 4 vuotta. Hypännyt aika pieniä esteitä, mutta isommat esteet ei ongelma. Menen mielelläni koulua, että esteitä. Toivottavasti kiinnostuit :)

    • Minä haluun <3 <3

      Haluisin vuokraa tota! Oon kokenu ratsastaja helsingistä:) Oon ettiny täält vuokrist/hoitoponii mut ei oo löytyny.. :( Olisin niin kiitollinen jos saisin vuokraa tuota. Oon 14v tyttö :)

    • SISSI

      Minulla olisi kysymys missä tämä risteytysponi sijaitsee?

    • Kaksi vuokraajaa

      Hei!

      Olisimme kiinnostuneita.

      Olemme kaksi 11v tyttöä, olemme ratsastaneet molemmat noin 3,5v

      ja olemme noin n, helppo B tasoisia, mutta emme saa kaikkia hevosia kuitenkaan muotoon.

      Meillä on kokemusta vuokraamisesta ja hoitamisesta.

      Olemme noin 160cm pitkiä.

      Jos kiinnosti, laita sähköpostia osoitteeseen: [email protected] tai [email protected]












      ps. Toivoisimme että laittaisit viestiä vaikka se ei sinulle kävisikään.sta.

      • Se vaan!

        Joo ponille löydettiin vuokraaja:) Kiitos kaikille viestiä laittaneille!


    • heppa hullu

      Joo tota missä päin mahtais olla ?

    • Nakkinaama=)

      Vieläkö tarvitseeeeeeeeee ? :)

    • banaanikookos

      Olisin kiinnostunut 12v ja asun järvenpäässä

    • heppahöperö24

      Jos sulla olisi muita vuokraponeja tarpeeseen niin tulisin mielelläni vuokraamaan (: Olen 13- vuotias tyttö ja olen harrastanut ratsastusta 5 vuotta. Olen silti ratsastusajastani huolimatta HeC tasoinen, mutta silti mm. Hoidosta kokemusta löytyy PALJON. Toimin hevosten kanssa rauhallisesti ja kärsivällisesti. Osaan olla oikealla tavalla hevosten kanssa rauhallisesti ja jne. Pystyn harjaamaan ja hieromaan hevosta kunnolla ja pitkään tuntia ennen ja tunnin jälkeen. Olen hypännyt 70cm, mutta nyt olen hypännyt vain 30-40cm, koska tunnillmme ei ole hyviä ratsastajia ja joudumme menemään heidän nenän suuntaan. Yleensä kiinnyn helposti hevoseen ja huomaan siinä nopeasti olevat ns. " virheet". Joo no mutta olisi kiva jos ilmoittelisit? (= Tässä sähköpostini: [email protected]

    • Kellokoskelainen

      Moi.vieläkö tarvitsee vuokraajaa? olen 13-vuotias.Kiinnostunut vuokraamaan ponia.Olen ratsastanut n.2 1/2 vuotta.Asun Kellokoskella.

    • Vuokraponihaulla :)
    • Vuokristaetitään!!

      Moi, täällä on kaksi 11 ja 12v tyttöä vantaalta jotka olisi kiinnostuneita ponistasi. Olemme ratsastaneet n. 4 vuotta ja HeB tasoisia, mutta olemme kuitenkin aika kokeneita tasoiseksemme. Olemme luotettavia ja haluaisimme kehittyä harrastuksessamme. Voisimme tehdä myös maastakäsin juttuja. Meillä on koulu, esteet ja maastot hallinnassa. Olemme molemmat hypänneet n.80cm. Voisimme ponia vuokrata n. 1-2 kertaa viikossa. Pärjäisimme tallilla kahdestaankin. Olemme ratsastaneet haastavammillakin hevosilla joten ne eivät ole ongelma. Vuokraisimme hevosta samana päivänä mutta ei kuitenkaa ratsastettaisi montaa tuntia. Olisi kiva jos voisimme joskus hevosella hyppiä jos vain mahdollista. Olemme motivoituneita harrastukseemme. Vaikka olemme nuoria ja 4 vuotta ratsastaneita pärjäämme isojenkin hevosten kanssa hyvin.

      Kelpaisko?

    • Kaveriaainaautetaan!

      Hei!
      Kannattaa ottaa tuo ylempi (Vuokristaetitään!!) ja niin niiden s-posti on [email protected] Kannattaa ottaa ne
      T: Heidän kaverinsa! xdd

    • vuokraponia haluava

      Hei,olisin kiinnostunut. Missä päin poni asustaa?

    • Kiinostutko??????!!!

      Joo olisin kiinnostunut kyllä.Ei ennen ole ollut vuokrista,mutta olen ratsastanut 2 vuotta ja olen myös hypännyt hepalla esteitä.Kouluratsastusta menen enimmäkseen ja pidän maastoilusta hevosen kanssa tai ponin.Hyppääminen vuokriksellasi olisi mahtavaa sillä en saa ratsastuskoulullani hypätä melkein ollenkaa,en tiedä syytä.Itse olen 11v.Jos haluat,että vuokraan poniasi niin laita sähkärii os:[email protected]

    • todellakiinnostunut

      Mua kiinnostaa! Olen 12-vuotias tyttö , joka on harrastanut ratsastusta n. 8vuotta. Hypännyt olen yksittäisenä 100cm ja ratana 70cm. Entisiä vuokraponej aon ollut muutama. Olen 165cm pitkä ja tykkään mennä koulua sekä esteitä. Maastoilu on myös mieleen. Kilpaillut olen useasti ja tykkään kilpailla paljon! Asun Nummelassa. Laita viestiä [email protected] jos kiinnostuit ;)

    • Vuokristavailla

      Olen tooodella kiinnostunut! Asun uudella maalla ja olen ratsastanut 6,5 vuotta. Olen kilpaillut esteillä ja koulua (60, 80 ja He B). Pääsisin tallille 2-4 kertaa viikossa niin paljon kun tarvetta on. Olen melkein 13 n. 160cm ja normaalipainoinen. Olen ratsastanut ratsastuskoululla sekä yksityistallilla jossa myös tallihommat hoidin joten nekin sujuvat! Jos poni vielä vailla vuokraajaa laita tähän s-postia ja kerron lisää [email protected] . Pääseekö julkisilla? Olen kiinnostunut kisaamisesta!

    • Kaksi tyttöä

      Mikä olisi tarkka osoite? Voiko ponia\tallia tulla etukäteen katsomaan?

    • Kaksi tyttöä

      Mikä olisi tarkka osoite? Voiko ponia\tallia tulla etukäteen katsomaan?

    • Vuokraaja ehdokas

      Moikka!
      Eli misä päin toi poni ois?

    • vuokraponin etsiä =)

      Missä päin poni mahtaisi olla? Olisin kiinnostunut

    • jummi2

      missä? poni on?

    • VOISKO??

      Oisin kiinnostutu! Voisko mitenkään tulla meille omaan kotiin? :))

    • Tyttö Helsingistä

      Moikka!:)
      Olisin kiinnostunut ja toivon että luet tämän.
      Olen 13v tyttö Helsingistä joka on sään kestävä ja tasoltaan heB ja olen hypännyt 90cm.olen 169cm pitkä ja olen etsinyt kauan vuokraponia.
      Voisin kisata. Minulla on ollut useita hoito hevosia ja pari vuokra hevosta.jos kiinnostut ota yhteyttä s-postilla
      [email protected]
      Jos luet tämän nii voisitko edes vastata tähän :)?

    • ClairAtt

      Etsitkö vielä olisin kiinostunut

    • Heppahullu4ever

      Paljo maksais missä asut olisin tosi kiinnostunu ku etitää mun besun kaa yhteist vuokrist?

    • Ponirakas

      Olisiko kellään jotain ponia jonka saisin vuokraponiksi?olen 12v olen ratsastanut 4vuotta ja jos kävisin kaksi kertaa viikossa ja joka toisen maksaisin tallitöillä.Minulle sopii poni joka on hyvä tunnilla osaa perus jutut, eli ei mitään kauhean nuorta.Sellainenkin käy joka on karsinassa vähän villimpi osaan kyllä käsitellä sitä;)asun kangasalla joten haluaisin ponin jostain läheltä.Ilmoitelkaa jos olisi tarjolla minulle ponia.Olen vuokrannut ennenkin,en mitenkää varsinaisesti mutta olen käynyt yhdellä shettiksellä kaverini kanssa ilman maksua.tässä on puhelinnumero:0409683702laittakaa viestiä:)

    • Ponirakas

      Voi laittaa myös tänne minulle viestiä käyn täälllä paljon;)

      • Ponirakas

        Nii ja mulla on sisko nii voitais vuokrata sitä ponia yhessä:)Paitsi ei haluttais shettistä;)


    • Kinooo:(:):)

      Moi olen kiinnostunuut mutta mietin olenko liian pitkä 170cm:) ja mulle voi ilmotella lisää numeroon 0442965650 ja muutenkin lisätietoja latelen kyllä ratsastus taidoistani:)olen 4vratsastanut itse ja olen 12 v

    • Ota vaan:)

      Ponirakas tyyppi minulla olisi lahdessa suomenhevonen jos kiinnostaa?:)

      • khjyfk

    • Ponirakas

      Paljon sen ponin vuokra ois?

    • Hups25

      Poni meni jo mun kaverille sori;(

    • -_-

      huoh ylempänä lukee että poni löysi jo vuokraajan..

    • kiinnostunut1

      onko ponillla vielä vuokraja täällä olisi yksi 12vuootias tyttö kiinnostunut ? Vuokralle etsitään Vantaalla!

      12v tyttö etsii vuokralle ponia/ hevosta treenikaveriksi. Kisaaminen ei ole "päätavoite" ja tarkoitus, . Hakusessa on hevonen/poni, joka osaa, ja jonka kanssa mahdollista kehittyä eteenpäin.

      Olen ratsastanut noin 6vuotta eli osaan perus taidot ja hypännyt olen pituudeltani olen 152cm. hyppääminen tuo kivaa vaihtelua ratsastukseen, samoin ilman satulaa ratsastaminen, ja maastoilu luonnistuu varsin hyvin.

      Välimatkasta riippuen olen valmis käymään 1-2 kertaa viikossa, ja enimmillään kerta saisi maksaa15e.(ellei sovita) Mielelläni esimerkiksi putsaan karsinoita kuin varusteitakin ratsastusta vastaan ja useamman kerrallaan, esim. kuukausihinta voisi olla myös mahdollinen. Jos hevosesi on vailla vuokraajaa Vantaalla, ja haet sille luotettavaa ja asianmukaista ratsastajaa, ota yhteyttä . ph. 0409383440 ja sähköposti [email protected] . Etsitään nopeasti!!!

    • Hevoshullu❤️

      Oi!! Sanoitko järvenpäässä?? Oon etsinyt jäkestä hoitoponii tosi kuumeisesti! Oon 12 ja rakastan hevosii! Voisin käydä hoitaan sitä vaikka joka päivä jos siltä tuntuu! Oisij niin kiitollinen jos laittaisit sähkärii mulle! Sähköpostini: [email protected] olis niin huippuu saada oma hoitsu! T. Sade

    • henna3

      Täällä olisi 13v tyttö joka etsii vuokraponia. Olen harrastanut ratsastusta n.7 vuotta ja olisin kiinnostunut ponistasi (:

      Jos poni on vielä vapaana, laita minulle viestiä
      [email protected]

    • :) olem kiinnostunut

      Missä päin tuo poni asustelee ? :)

    • Laura Hinkkanen

      Oon 8v tyttö vuokraponia vailla. Oon ratsastanut 3,5 v voisinkohan vuokrata ponia?
      7:kisoissa oon käyny:)

    • Nikitys

      Minkäs rotuinen poni kyseessä? Entäs missä päin :)) Täällä innokas tyttö Salosta etsii vuokrista :D

    • ponityttö

      Mikä rotu se on?
      Olen hesingistä ja olen yli 150 cm ja ratsastanut jo aiankin yli 5 vuotta ja olen hoitanut yhtä ponia ja yhtä hevosta. Ja olen kiinnostunut ponistasi :D Lähetä viestiä sähköpostiosoitteeseeni
      [email protected]

    • julia12

      Moi ois hyvä minä asun riihimäellä missä poni asustaa

    • my little pony

      etsisin vuokraponia tampereelta tai jostain pirkkalan lähistöltä esm: just se tampere tai ylöjärvi tai se pirkkala missä asun. Et kertonu viestissäs että missä se poni asutelee olisin halukas ottamaan sen vuokralle ja olisin myös innokas tekemään tallitöitä paljon! olen 12-vuotias tyttö ja olen enemmän este puoleinen mutta on koulukin kivaa ja maasto. olisin myös halukas menemään yksin elikkä ratsastamaan yksin jos mahdollista. Ja sitten jos se on ekan kerran jälkeen kiva mulle sopiva poni niin olisin myös halukas käydä kisoissa ja niin enemmänkin estekisoissa. kysymys: MISSÄ PONI ASUSTAA??? ELI MISSSÄ PAIKKAKUNNALLA????

    • Matamimmi

      HALOO! Alkuperäinen viesti on vuodelta 2012! Älkää stä enää kyselkö!

    • kahta ponia etsivät

      Moi täällä olis kaks 12.v tyttöö, jotka ettii vuokralle ponia/poneja.
      Ponin/ponien pitäisi olla Vantaalla.
      Me ollaan kummatkin ratsastettu ainakin 3 vuotta ja aika kokeneita.

    • Heppatyttö

      Mä etin vuokraponii/hevosta Uudeltamaalta jos sulla viel ois joku joka kaipais vuokraajaa niin olisin kiinnostunut. Täytän pian 11 ja olen ratsastanut noin 5 vuotta

    • vuokrapoinia vailla

      olisin kiinnostunut, olen 12.v Vantaalta

    • Oona.

      HEI!
      Olen kiinnostunut, olen 13.vuotias tyttö Espoosta. Olen omistanut oman hevosen n. 13v, kesän lopulla ei ole enää ollut. Olen ratsastanut ratsastuskoulussa myös lähemmäs 9. vuotta. Olen kisannut HeB asti, mutta osaan teknisesti HeA asiat. Olen keskittynyt enemmän kouluratsastukseen, estekisoja ei ole kierretty, mutta intoa kisaamisen on ! Olen hypäännyt ratana 70cm asti. Osaan myös kaikki tallityöt lääkintään ja ruokkimiseen aikaan ja olen ollut paljon mm. avustanut leireillä. Olen myös paljon maastoillut hevosella kuin hevosella. Olen 165cm pitkä ja laiha. Olen myös ratsastanut paljon nuorilla hevosilla (alle 5v). Osaan huomioida hevosen ratsastaessa.
      [email protected]

    • Järki käteen

      Lukekaa herran jumala kommentit ennen kuin kirjoitatte!! Tuolla oli ponin omistaja laittanut että vuokraaja on jo löytynyt!!

    • Voin harkita!

      Onko missä päin esim lahte yms? Voisin vuokrata ku tetäis mies päin☺️

    • kaksi tyttöä

      moikka! Täällä olisi kaksi tyttöä jotka olisivat kiinostuneita, missä päin poni asustelee ja onko ponilla ollut mitään kuumeita? olemme 10-11 vuotiaita tyttöjä toinen meistä on ratsastanut pian 8 vuotta (eli pienin) ja toinen on ratsastanut 2 ja risat. Mutta kummatkin osaavia kuitenkin:) molemmat ovat menneet ravureilla ja kyydissä on pysytty jopa ilmansatulaa emme ole ponien kesken säikkyjä yms.... emme kuitenkaan ole varmoja vuokra asiasta koska haluamme tietää ponin asuin paikan tarkemmin ja onko talli yksäri/yksityinen??? ja voimme toki auttaa talli töissä yms mutta tuleeko maksu kuitenkin? T. Siiri ja Pinja ( Siirille voi laittaa sähköpostia [email protected] ja puhelinnumero on 0405177417 mieluiten viestiä ensin) =))))=)))

    • repe12

      Hei missä päin olette

    • Jemina02

      Voisinko saada puhelin nron olis kivampi puhua sen kautta vai onko poni edes enää vapaana???

      • siamilainen

        ottaen huomioon että ilmoitus on jo vuosia vanha, joten eiköhän sillä ole jo vuokraaja...


    • Tekla007

      Jos ponia on vielä mahdollisuus vuokrat oisin kovin kiinnostunut ! Olen 11 vuotias tyttö Helsingistä ja olen ratsastanut noin 4 vuotta olen itse ehkä enemmän esteistäkiinnostunut mutta kolusta tykkään myös .

    • ishlaben

      Miks tätä ilmotusta ei voi poistaa? A tämä on vuodelta 2012 B poni on jo vuokrattu....

    • Jultsu

      Onko kellään vuokrattavaa ponia Tampereella?

    • 01021972

      Voisitko kirjoittaa minulle viestiä nii voitaisiin keskustella asiasta tässä minun puhelin numero 358401285902

    • Vaillavuokraponia

      Onko jollain vuokrattavaa ponia espoossa?

    • sarpsu2005

      Hei! Siis onko poni vielä vuokrattavissa? Nimittäin itse asustan Järvenpäässä ja oon vuokrannu ponia aikaisemmin. Olen ratsastanut 2 vuotta ja olen hyppinyt kyllä 40-45cm pystyä ja maastoillut. Olen mennyt ilman satulaakin yms. Olisin itse kiinnostunut vuokraamaan jotain ponia!❤ Olisin valmis hoitamaan tälläistä ponia 2-1krt vko. 2krt jos maksaa tuon 10€ En muuten pääsi hetkeen ratsastamaan paitsi jos löydän jonkun -.- Toivottavasti vastaat mahdollisimman pian niin antaisin sähkärin niin voitaisiin jutella asiasta ellei se ole jo varattu niinkuin epäilenkin. :( Mutta tuli nyt kysyttyä :) Jos joku kerta tarvitsee vuokraajaa hevosellesi niin ilmoita: [email protected]! Vanhemmilta on lupa riippuen hinnasta =)

    • Matildak

      Hei! Jos kellään on poni/hevonen vailla vuokraajaa Vaasassa laita säpöö [email protected]. Olen 14 vuotias, he b tasoinen, hypännyt ratana 80cm, ratsastanut n. 8v ja kilpaillut n. 25 kertaa pikkukisoissa sekä esteitä että koulua. Voisin käydä ratsastamassa 2-4 kertaa viikossa vaikka tallitöitä vastaan jos onnistuu:)

    • Poirl

      Moi !


      Olisin kiinnostunut ponista ja onko vielä vapaana. Pääseekö ponin luokse julkisilla ja millä paikka kunnalla se on ?

    • Heikkuwww

      Moi asun espoossa niin missäpäin uuttamaata tämä on? Meillä on 3 autoa niin pääsee hyvin sinne. Olen vähän päälle 4 vuotta ratssstanut ja tarvitsisin hyvää vuokraponia joka olisi hyvä hyppää jolla voisi alkaa kisaamaan:)
      Olen noin 148-150cm pitkä ja 40kg painava.
      olisiko tämä poni vielä vapaana?
      T:Heinar Bibani

    • heikkuwww
    • Poniratsastaja

      Riippuuu missä päin uuttamaata. Oon tällai 150cm 13 vuotias tyttö joka on hypännyt 85cm ratana. Ja koulua kilpaillut beetä ja ceetä.

      • Poniratsastaja

        Moi! Onko mennyt vielä? Missäpäin poni asustaa? Oon kisannut HeC & HeB ja koulu enemmän kiinnostaa? :) Olen noin 30kg painava ja 140cm. Olen harrastanut ratsastusta vähän yli 3 vuotta :)


    • ihaoikeestxdd

      Rly ihmiset ilmo on vuodelta 2012 ja parikin kertaa sanottu että vuokraaja on löytyny..xd kannattais ehkä lukee aikasemmat viestit

      • ihaoikeestxdd

        Lisäks vielä että sijainti jne on kerrottu aikoja sitten


    • Vuokraponihaussa

      Heippa :) MIssäpäin asutte?

    • Anonyymi

      Missä poni asustaa?

    • Anonyymi

      Moikka missä päin tämä poni sijaitsee?

    • Anonyymi

      Moi ma etin vuokraponii mun tyttö rakastaa hevosia etsitää vuokra ponia

    • Anonyymi

      Onko se lähellä Helsinkiä tai Vantaata

    • Anonyymi

      Kiinnostuin! Voitko ottaa yhteyttä?

    • Anonyymi

      Hei olisin kiinnostunu missä päin asustaa käyn kerran viikossa ratsastamassa etelä-Vantaan ratsastuskoululla olen tasoltani Helppo C-B ja olen 13v mutta täytän kesällä 14 ottaisitko mahdollisimman pian yhteyttä T: Jasmin Äyhynmäki

      • Anonyymi

        Tää ilmotus on laitettu 8 vuotta sitten joten joko poni on jo montussa tai sitten sillä on jo joku onnellinen vuokraaja


    • Anonyymi

      Oisin kiinnostunut missä päin poni asustaa ja itse olen 14v ja käyn kerran viikossa ratsastamassa etelä-Vantaan ratsastuskoululla olen tasoltani Helppo C-B ja osaan perusjutut esteenkkani on 55cm itse asun Vantaalla tarkemmin myyrmäessä eli onko poni Uudellamaalla vai jossain kauempana ja onko hyvät kulku yhteydet ja vuokraan sin vaan jos on mahdollista tehdä talli hommilla niin maksu otathan pian yhteyttä T:Jasmin Äyhynmäki

    • Anonyymi

      Missä tää kyseinen poni asuu... Oisin kovin kiinnostunut

      • Anonyymi

        Hei toi aloittaja on kirjoittanut vuonna 2012 ja se jo laitto että vuokraaja on löytynyt


    • Anonyymi

      Missä päin?

    • Anonyymi

      Moikka oon 12 vuotisas tyttö kirkkonummelta oon ratsastanu 7 vuotta ja oon hypänny 80 cm ja oon köyny monesti kuolu kisoissa, mulla on ennen olle vuokraponi eli on tietoa asiasta. Miten sinuun sais enemmän yhteyttä

      • Anonyymi

        Haloo alottaja kirjoitti vuonna:2012 ja kirjoitti ajat sitten että vuokraaja löyty


    • Anonyymi

      Onko enään tarvetta vuokraajalle? Olen etsinyt monta kuukautta vuokrapnia mutta ei löydy. Jos tarvitsisi niin missä päin tämä olisi?

      • Anonyymi

        Kannattaa ottaa huomioon, että tämä ilmoitus on laitettu vuonna 2012!


    • Anonyymi

      Oliko vielä vapaana tuo vuokraponi?

      Terv.Olga

      • Anonyymi

        Ota huomioon että ilmoitus on laitettu vuonna 2012


    • Anonyymi

      Moi olen jo vähän aikaa ettinyt vuokraponia ja hän kuulostaa ihanalta. Missä päin talli on? Olen 10 vuotias ratsastaja tyttö joka on ratsastanut noin vuoden mutta ratsastuskoululla vasta vähän yli puoli vuotta. Olen aika ratsastanut paljon pikkuponeilla mutta haluaisin alkaa ratsastaa vähän isompia poneja. Joku muu on jo varmaan tullut vuokraajaksi hänelle mutta jos on vielä mahdollista haluaisin mielellään tulla vuokraajaksi😁

      T: Olivia Tierala

      • Anonyymi

        Ota huomioon että ilmoitus on laitettu vuonna 2012


    • Anonyymi

      Missä tää talli sijaitsee?

      • Anonyymi

        Ota huomioon että ilmoitus on laitettu vuonna 2012


    • Anonyymi

      Hei, oon aika myöhässä mutta jos ei ole vielä vuokraaja mä voisin olla? Oon 12-vuotias tyttö ja oon jatko-2/helppo c. Oon käyny pari vuotta ratsastus koulussa ja nyt olisi intoa vuokrata poinia! Kerro ihmeessä jos ei ole vielä vuokraajaa niin voin kertoa lisää!

    • Anonyymi

      Minä olen vapaa kisattu on 50 oma rata enkka 80 olen ratsastanut reilu3v
      Olen 11 ja 155cm pitkä painan n40kg

    • Anonyymi

      olisin kiinnostunut

    • Anonyymi

      Onko hepal jo vuokraajaa

    • Anonyymi

      onko vielä mahdollista vuokrata? Ja millä paikkakunnalla?

    • Anonyymi

      riippuu missä kaupungissa muuten kyllä

    • Anonyymi

      Onko vuokra poni Kirkkonummella?

    • Mikä paikkakunta on ja tarvisiko se vielä vuokraajaa?:)

    • Jos poni on vielä vuokrattavista oisin innokas vuokraamaan. Olen harrastanut ratsastusta 2vuotta säännöllisesti ja ee on noin 50-60cm. Hajottelen vielä esteiden menoa. Asun Espoossa ja olen 11vuotias. Tykkään reippaista poneista.

    • Anonyymi

      Eli ponia ei mahdollista saada muualle? Ylläpitoon.

    • Anonyymi

      Moi oon 11 vuotias tyttö Lahdesta ja etsin vuokra ponia/hevosta jonka luona voisi käydä pari kertaa viikossa eikä se maksaisi paljoo. Pituuteni on joku 150 ja paino 42.8

    • Anonyymi

      Onks tää poni vielä vapaana? Ja missäpäin vuokrataan(kaupunki)?

    • Anonyymi

      Sori et kyselin huomasin vasta äsken että tossa luki laitettu 2012 eikä 2021😂

    • Anonyymi

      missähän tää poni tarkalleen on?

    • Anonyymi

      Missä tää olisi?

    • Anonyymi

      Etsiikö vielä vuokraamaan?

      • Anonyymi

        Vuokraajaa*


    • Anonyymi

      missä?

    • Anonyymi

      Saattaisin olla kiinnostunut

    • Anonyymi

      Missä poni sijaitsee? Voisin alkaa vuokrata

    • Anonyymi

      Missä päin suomeessa?

    • Anonyymi

      Moi! Mulla on etsinnässä vuokraponi/hevonen Keravalta, Tuusulasta, Järvenpäästä tai Sipoosta. Täytän pian 11v ja olen ratsastanut vajaa viisi vuotta. Kokemusta on poneista ja hevosista. Olen HeC-HeB tasoinen. Tykkään enemmän koulusta kuin esteistä,mutta nekin menee. Re 60cm. Rakastan kaikkea hevosiin liittyvää. Olen 152cm pitkä ja 38kg painava. Sk max 160cm ja min 130cm. Ulkonäöllä ei väliä. Hepan pitää olla perusterve ja kiltti kaikissa hoitotoimenpiteissä. Ei oteta vastaan kokemattomia tai luonnevikaisia. Ex ravuri ok kunhan on sisäänratsastettu ja hyväluonteinen.

    • Anonyymi

      Missä paikkakunnalla asut?:)

    • Anonyymi

      Voisin tulla huomenna ratsastamaan ponilla.

    • Anonyymi

      Missä sijaitsee

    • Anonyymi

      Missä päin?

    • Anonyymi

      Missä tämä poni siaitsee

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe