Kirpputoreja Tampereella?

Taru Anneli

Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Tampereelle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Tampereella yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?

12

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu!

      Ainakin itsenäisyydenkadulla sijaitsee Bonus- kirppari, josta löytyy erityisesti vaatteita, kirjoja ja pikkutavaraa. Laukontorin vieressä taas on radiokirppis. :)

      • wertyhfd

        Pelastusarmeijan kirpputori aika lähellä bonus kirppistä. Keskustasta löytyy myös muita pienempiä kirpputoreja kunhan kartasta katsoo.

        Henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä, että jos kirpputorilta haluaa jotain halvalla löytää niin isot kaupungit ei ole se paras paikka. Ainakin viimeksi radiokirppiksellä käyneenä huomasin hintojen olevan aika korkeat melkein kaikissa kojuissa. Tietenkin jotkut aina tuovat tavaraa ajatuksella päästä niistä vain eroon, mutta Tampereella on tällaiseen toimintaan paljon muitakin palveluita kun voittoa ei tavoitella. Toisin on pienillä paikkakunnilla, jossa tavaran saattaminen hyötykäyttöön voi olla hankalampaa ilman kirpputoria.


      • Tiedän nämä asiat

        Paras kirppis on Tampereen Jättikirppis Asema-aukiolla.
        Tavara vaihtuu, edulliset pöydän hinnat.


      • vcxvxvcxvcx
        Tiedän nämä asiat kirjoitti:

        Paras kirppis on Tampereen Jättikirppis Asema-aukiolla.
        Tavara vaihtuu, edulliset pöydän hinnat.

        En ole koskaan kuullutkaan. Minkä kokoinen kirppis tuo on?


    • kirppiksiä

      Itse käyn toisinaan Kyttälän kirppiksellä. Fidakirppikset myös ihan ookoita jos ei eksy sellaiseen missä soitetaan hengellistä musiikkia.

    • Sammonkirppis paras

      Itse tykkään eniten Sammon kirppiksestä. Ykkönen oli tuo Lentolan kirppis, mutta se paloi.

    • Kirppuja

      Tuliko Lielahteen juuri hiljattain joku uusi kirppis?

    • tuli sinne
      • ei hyvä

        En tiedä muista, mutta itse en tykkää tuon mallisista myyntipöydistä? Tykkään sellaisista mihin voi mennä tavallaan sisään siihen loossiin? Johtuu varmaan lyhyydestäni, mutta pidän hankalana tuollaista vaatetankoa?


    • kuukkelilla haet.
    • kirppis.info

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe