Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Tampereelle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Tampereella yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Tampereella?
12
493
Vastaukset
- Juu!
Ainakin itsenäisyydenkadulla sijaitsee Bonus- kirppari, josta löytyy erityisesti vaatteita, kirjoja ja pikkutavaraa. Laukontorin vieressä taas on radiokirppis. :)
- wertyhfd
Pelastusarmeijan kirpputori aika lähellä bonus kirppistä. Keskustasta löytyy myös muita pienempiä kirpputoreja kunhan kartasta katsoo.
Henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä, että jos kirpputorilta haluaa jotain halvalla löytää niin isot kaupungit ei ole se paras paikka. Ainakin viimeksi radiokirppiksellä käyneenä huomasin hintojen olevan aika korkeat melkein kaikissa kojuissa. Tietenkin jotkut aina tuovat tavaraa ajatuksella päästä niistä vain eroon, mutta Tampereella on tällaiseen toimintaan paljon muitakin palveluita kun voittoa ei tavoitella. Toisin on pienillä paikkakunnilla, jossa tavaran saattaminen hyötykäyttöön voi olla hankalampaa ilman kirpputoria. - Tiedän nämä asiat
Paras kirppis on Tampereen Jättikirppis Asema-aukiolla.
Tavara vaihtuu, edulliset pöydän hinnat. - vcxvxvcxvcx
Tiedän nämä asiat kirjoitti:
Paras kirppis on Tampereen Jättikirppis Asema-aukiolla.
Tavara vaihtuu, edulliset pöydän hinnat.En ole koskaan kuullutkaan. Minkä kokoinen kirppis tuo on?
- kirppiksiä
Itse käyn toisinaan Kyttälän kirppiksellä. Fidakirppikset myös ihan ookoita jos ei eksy sellaiseen missä soitetaan hengellistä musiikkia.
- Sammonkirppis paras
Itse tykkään eniten Sammon kirppiksestä. Ykkönen oli tuo Lentolan kirppis, mutta se paloi.
- Kirppuja
Tuliko Lielahteen juuri hiljattain joku uusi kirppis?
- tuli sinne
- ei hyvä
En tiedä muista, mutta itse en tykkää tuon mallisista myyntipöydistä? Tykkään sellaisista mihin voi mennä tavallaan sisään siihen loossiin? Johtuu varmaan lyhyydestäni, mutta pidän hankalana tuollaista vaatetankoa?
- kuukkelilla haet.
-Minä loppu vuonna tulette? :-D
http://www.kirpputorihaku.com/kirpputori/tampere - kirppis.info
http://kirppikset.info paras listaussivu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881794244Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1213650Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2593107Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä81774Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1791467- 761315
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.321210Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.671055- 991040
- 90894