sarja syrjäytyjän muistelmat

typ monisyrjäytyjä

Minua terapoitiin typissä.
Ammatillinen osaaminen, merkonoomi-sosionoomi psykiatria puree.

Maamme vakavaa työttömyys ongelmaa, syytä palkka-työpaikkojen puutteeseen etsittiin minusta. Selvästi syy työpaikkojen laajaan puutteeseen Suomessa on minussa itsessäni. Nyt sen ymmärrän.
Syytä ei siis ole hallituksessa, eduskunnassa, ek-mtk-sak-akava suunnalla, ei sitten ollenkaan.
Puhumattakaan harjoitetusta talouspolitikasta ja tulonjaosta...

Syy massa-työttömyteen on minussa, siellä sisällä.
Asenteeni ratkaisee maamme massa-työttömyys ongelman. Kannan itse vastuun.
Muiden ei tarvitse.

Ja typ henkilöt näin saivat päivän palkkansa. aaamen, hallelujujaa. Ylistetty olkoon tem typ Herra sebaot, tämä on typ jumalan sanaa. usko tai tuhoudu. aamen hallelujaa.
Pyhitetty olkoon kokoomus, kepu, sdp, vihreät, rkp ja muut ahneet synnintekijät, aamen hallelujaa...

31

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todella hirveää

      Mä en kestäisi tollasta syyllistämistä ja kyykyttämistä.

    • typ kuukausipalkka !

      Typ Pappi sai kahvia juodakseen.......

    • Kamalan kauheaa

      "Mä en kestäisi tollasta syyllistämistä ja kyykyttämistä. "
      Mitä tekisit?
      a) Kertoisit noille TYPin saarnaajille "viittomakielellä" (= lättyyn vetäsemällä) kuinka asiat oikeesti on.
      b) Et kuuntelisi koko juttuja. Ja kun saarna loppuu niin sanoisit että AAMEN ja nauraist heille päin näköä.
      c) Mensit saunan taakse ja... PAM
      d) Menisit kiltisti TYPerysten määräämiin orjatöihin sovittamaan "syntisi".
      e-ö) Jotain muuta.... (tähän saa jokainen keksiä omiaan)

      Minä valitsisin kohdan b). Siitä tosin voisi joutua Kaalepin kaveriksi Niuvanniemeen. Mutta aprempi sekin kun nöyrtyminen, alistuminen ja orjatyö.

    • Paras vaihtoehto

      e) räjäytän omat tärykalvoni, eikä tarvitse kuunnella enää. Lisäksi saa korotettua toimeentuloa, koska luokitellaan invalidiksi

      • voima puhuu !

        typ ei ota vastuuta itsensä silpomisesta.
        itsesilpominen on rikos !

        Ja on täysin mieletöntä silpoa itseään.
        Parempiakin kohteita kun on -- huom huom !! - herää siis jo !!


    • Alan Mies

      "Parempiakin kohteita kun on -- huom huom !! - herää siis jo !! "
      Nin on, kohta a) xD

    • joululahjaa yms.

      Kai te tiedätte missä nämä virkailijat asuvat jos vittumaiseksi joku rupee niin nille voi keksiä aina jotain kivaa yllätystä....

    • Alan Mies

      Liukkaat kelit ja pimeät illat ja aamut lisäävät tapaturmariskiä huomattavasti.
      On se ihme etteivät nuo virkalijat ole ollenkaan kiinnostuneet omasta turvallisuudestaan.

    • syrjäytetty mies

      Toi kertomasi on arkipäivää.
      Mutkin on virallisesti syrjäytetty. Ensin syrjäytti työmarkkina, kun on ikää yli 50v. En pääse, kelpaa töihin, vaikka olen täysijärkinen ja terve ihminen. Yrityksillä esim on palkkauskielto, ei saa palkata vanhoja, koska ne tulee kalliiksi ja on vakuutus yms. riskejä.... !!
      Sitten mut syrjäytti työvoimatoimisto joka siirti ja syrjäytti mut sitten typ järjestelmään. Pompin typ järjestelmässä joka sitten syrjäytti minut takaisin työvoimatoimistoon. Olin siinä mm. typ pellenä erilasissa kuntouttavissa palkattomissa töissä, ajankuluksi.....ja jotta kuntoutuisin, siis minä terve ihminen, mun piti kuntoutua... jostain, siis mistä ??? Kuntouduinko iästäni ?? nuorruinko ??

      Olen siis minäkin nyt monisyrjäytyjä, pitkä-aikaissyrjäytyjä ja pitkäaikaistyötön.
      Mutta kun kuitenkin olen aivan henkisesti ja fyysisesti terve ihminen. Hyvinvoiva, mutta köyhä kun palkka-työtä ei löydy. Mutta hallinnolle ja työmarkkinalle, silti olen syrjäytynyt. pitkäaikaistyötön. jne. Alistettu, paneteltu, hyväksikäytetty, syrjäytetty...

      Miksiköhän on näin, että Suomessa pitää terveitä ihmisiä ja tervettä työvoimaa syrjäyttää moniammatillisesti monilla eri hallinnon aloilla ?
      Eikös samalla turhan hallinnon kuluttamalla rahalla ja vaivalla voitaisi vaikka keksiä palkkatöitä tälle syrjäyneeille suurelle massalle ?????

      • tem syrjäytys bisnes

        - syrjäyttäminen on bisnes, suuret työllistämisrahat tuhlataan syrjäyttämisbisnekseen. valtavan paljon virkamiehiä työskentelee syrjäyttääkseen omaa kansaa !!!!


      • konkurssi tulee !!!!
        tem syrjäytys bisnes kirjoitti:

        - syrjäyttäminen on bisnes, suuret työllistämisrahat tuhlataan syrjäyttämisbisnekseen. valtavan paljon virkamiehiä työskentelee syrjäyttääkseen omaa kansaa !!!!

        Leipäjonoon kompostoidaan 1/2 miljoonna ihmistä. Se on Todellisita elävän työvoiman hyväksikäyttöä ja elintason kehitystä !


    • super syrjäytyjä

      Moro.
      Kyllä meitä työttömiä nimitellään kuin saastaisia koiria !
      On syrjäytymistä, pitkäaikaistyötöntä ja muuta saastaa, mitä niskaan kaadetaan, ja saa nimittellä vapaasti syrjien ja pskaa päälle heittää....ja aivan vapasti saa näin nimitellä ja syrjiä.
      Siinä kyllä heikoimmat syrjäytyy ja tuhoutuu kun oikein virallisesti syrjitään ja nimitellään.

      Mutta varsinaista asiaa ei vaan hoideta, Se asia on palkka-työpaikkojen puute.

      • koiralle isäntä

        Koirat huutelee ja haukkuu kun ne ei pelkää.
        Vain pelko hiljentää koiran ! - HUOM !!!


    • raakaa kyykytystä !!

      Säkin olet käyny typ palvelussa !!!
      Siellä on osaamisen kärki !!!!

    • tuhoavaa hallintoa

      Monenlaista virkailijaa ja johtajaa elätetään typ.ely,.tem, tvt hallinnossa.
      Turhaa, toimimatonta, tarpeetonta byrokaratiaa ja hallintoa on tuo kaikki.
      Työttömyyden hoitoon tarkoitetut määrärahat kuluu tuon hallinnon ylläpitoon !!!
      Ja nyt kun nyt alkavat vielä kovemmin kyykyttää, niin pitää toi hallinnonala lopettaa kokonaan !!!
      mm. Eihän gestapokaan enää toimi !

      • tehokas nyrkki iskee

        typ on se tem ministeriön nyrkki !
        ss shutz staffel !!


    • Yksilön syyllistys !

      Mulle kanssa kerrottiin, että se on itsestä kinni et työtä löytyy.
      Mutt mites voi työtä palkalla löytää, jos ei hakemuksiin vastata, ei kutsuta haastatteluun. Ja käydessäni firmoissa sanotaan, ettei ole töitä eikä aikaa edes keskustella.....
      Niin miten se voi olla itsestä kiinni ...?
      Kolme tutkintoa on ja koulutusta ja työkokemusta ja terveyttä, mutta töitä palkalla ei vaan ole.

      Kyl tää on hallituksesta ja työmarkkinoiden toimimattomuudeta kiinni.
      Ahneuden politiikka on vienyt työn ja tulon vain osalle kansaa !
      Ja muut ei Elintasoa enää saa kuin ryöstämällä....
      Ihan ahneen oikeiston pelleily touhua tämä meeo on !

    • ilman palkkaa....

      Näitä juttuja olen minäkin kuullut. ja töitä, siis palkalla töitä ei ole vaan löytynyt.
      Ilman palkkaa ei töitä kannata tehdä, vaikka kokoomus-kepu niin toivoisi....

      Tässä maassa on asiat täysin prseellään. Meidän politkot kai siksi enemmänkin huolehtii etelä-euroopan asioista ? se on kivempaa ?

      • orjatyöt 2012

        Tässä on koko ajan menossa sellainen kastilaitoksen ylösajo.
        Suomalaisen huutolaisjärjestelmän ylösajo !
        Nykyään vain huutolaisia kutsutaan syrjäyneiksi ja pitkäaikaistyöttömiksi.

        Mahdollisiimman paljon halpaa työvoimaa, orjia, ja muita kiusattuja sieluja tarvitaan rikkaiden elntason nostamiseen.
        Tämä on valittu linja. Oikeiston etua tässä ajetaan. Ja Omaa kansaa maahan poljetaan.


      • Oikeiston valinta !
        orjatyöt 2012 kirjoitti:

        Tässä on koko ajan menossa sellainen kastilaitoksen ylösajo.
        Suomalaisen huutolaisjärjestelmän ylösajo !
        Nykyään vain huutolaisia kutsutaan syrjäyneiksi ja pitkäaikaistyöttömiksi.

        Mahdollisiimman paljon halpaa työvoimaa, orjia, ja muita kiusattuja sieluja tarvitaan rikkaiden elntason nostamiseen.
        Tämä on valittu linja. Oikeiston etua tässä ajetaan. Ja Omaa kansaa maahan poljetaan.

        Alista, kyykytä, pakota ja hyödy !
        Se on 2012 Kokoomus-kepu-sdp- Lahtarien malli .


      • näin on.
        Oikeiston valinta ! kirjoitti:

        Alista, kyykytä, pakota ja hyödy !
        Se on 2012 Kokoomus-kepu-sdp- Lahtarien malli .

        Aikoinaan kansanrintamahallituksissa pistettiin usein kansandemokraatti työministeriksi. Ihan täysin samanlaista oli työkkärin palvelut silloinkin. Eipä siis mitään väliä ole sillä kuka on työministeri. Joten turhaan haikaillaan kommareita apuun.


    • orja-4

      Kun joudut typpiin, viedään sulta viimeisetkin itsetunnon rippeet ja toivo työllistymisestä. Pyöritetään virkailijalta toiselle, syyllistetään, kiristetään ja uhkaillaan. Koko paikka on vain sitä varten, että saadaan työtön pois työmarkkinatuelta ja yhteiskunta säästää. Tämän takia niitä leipäjonoja on!

      Vaikka kuinka yrittäisit ja panostaisit, että työllistyisit, eikä siltikään onnista, niin typin mukaan se on 100 prosenttisesti työttömän oma vika.

    • gjkgtj

      Jotkut vouhottavat sitä että menkää töihin. Sitähän työtön on yrittänytkin. Työkkärin ala-arvoisen kohtelun takia moni on menettänyt täysin työhalunsa, koska ei ole saanut kuulla kuin haukkuja ja uhkailua. Ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin syrjäytyä. Minkäänlaista kannustamista ei tipu.

      • muulla ei ole väliä

        tem syrjäyttämispalvelut hoitaa tilastot kuntoon !!!!


      • ongelma on suuri
        muulla ei ole väliä kirjoitti:

        tem syrjäyttämispalvelut hoitaa tilastot kuntoon !!!!

        Politikot pelaa tilastoilla.
        Hyvillä palkoilla ja eduilla olevat ihmiset ei tiedä köyhyydetä mitään.
        Eikä edes halua tietää.


    • naru kaulaan?

      Miten tuollaiseen typpiin joutuu? Pelottavaa,varsinkin kun ei ole fyysinen eikä psyykkinen terveys muutenkaan hyvä.

    • Ajan ja rahan tuhlau

      Aika samoja kokemuksia mulla kanssa.
      On ollut täysin asiatonta touhua toi tvt, typ "apu".
      Siinä vaan työllistetään niitä turhia virkailijoita !

    • typ on aivopieru

      "tem syrjäyttämispalvelut hoitaa tilastot kuntoon !!!! "

      Hyvin sanottu. Menin typpiin hyvässä uskossa ja toiveikkaana saadakseni töitä. Vuosi on vierähtänyt ja minua on pyöritelty kuuden virkailijan taholta, läpivalaistu gestabo-lampun alla ja etsitty vikaa suurennuslasin ja testien avulla. Olo on kuin alieneittein sieppaama, tutkimuspöydällä makaava koekaniini, jota pistellään. Otetaan verikokeita, syötetään paskaa ja katsotaan mitä tapahtuu. Ei puutu kuin sähköpanta kaulasta. Heti kun älähdät niin annetaan vähän tälliä.

      Kolme tutkintoa ja opintovelkaa riittämiin. Yritystä helvetisti, mutta töitä ei vaan ole. "Opiskelu kannattaa aina" on ihan paskapuhetta. Jos ihmisen elinkikä olisi puolet pidempi, voisi tässä touhussa ollakin jotain järkeä.

      • dsfsdfasd

        Muuta pois Suomesta, niin koulutuksestasi voi olla paljonkin hyötyä. Suomi on ajautumassa karille.


    • ahneustalkoot !

      Ja kysymyksessä ei ole pula palkka-töistä tai rahasta.
      Töitä ja rahaa Suomessa kyllä on !
      - Vaan se pula on työn ja tulon jakamisesta !
      Siis kun työtä ja tuloa ei haluta jakaa tasaisesti, niin osa saa tuloa liikaa ja osa on Leipäjonoissa.

      Jakamalla tasaisemmin saisi kaikki elintasoa.....

      • Milloin ne herää ?

        Suomi on kokoomus-valtio. Ahneus kukoistaa !
        Mutta Suurin puolue on nukkuvat !!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe