Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

talleja tampereella???

kay

sanokaapas hyviä ratsastustalleja tampereelta ja lähistöltä, ei tartte olla srl:n? ja vähä hintatasooki? myös jos jollakulla sattuis oleen heppa, jota vois vuokrata ja hoitaa 1-2 kertaa viikossa. oon 21 vuotias ja taukoo on ollu nyt useampi vuosi ratsastuksest, mutta aikoinaan harrastin reilut viis vuotta ratsastusta ja ravureitaki oon hoitanu.
kiitoksia etukäteen:)

19

2938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mandariini

      No, kangasalla mis mä asun on tavela, pollenpotku, herttuala, ja tampereella ainaki tampereenratsastuskeskus
      Hinnoista en oikeen tiiä

      • minä vaan.

        eli käyn itse tuolla tampereen ratsastuskeskusksessa ratsastamassa. (tutummin sen nimi on niihama) ponit ja hevoset on erittäin kivoja!! xD mutta yksi irtotunti maksaa 27 E. mutta jos ostat "lippu" pinkan. viet siis joka kerta lipun tallille. sellaine maksaa n. 90E ja siinä on aika monta lippua. ( en muista montako mutta n. 2 kuukaudeksi.) niihamassa on erittäin pätevät opettajat. joten kannattaa käydä tutustumassa.


      • niihama

      • Anni

        Osaisitko kertoa (tai osaisiko joku muu) lisää Tavelasta tai Herttualasta? Onko Tavela sama kun Kaupin ratsastuskoulu? Millaista toimintaa noissa talleissa on tällä hetkellä? Yritän kovasti keksiä minne tallille mennä tunneille... Kiitos avusta!


      • kay
        niihama kirjoitti:

        niihama on hyvä.
        se on srl:än hyväksymä. erinomainen opetus ja hyvät heposet. 1 tunti on 27 e. voit hakea siitä tietoa enemmänkin: http://www.tampereenratsastusseura.fi/ratsastuskeskus/ mutta tule ihmeessä kokeilemaan.

        niihamassa oon aikoinaan käynytkin muutaman kerran ja hyvä talli kyl oli;) oon ollut tuukan ja jonkun munkin open tunnilla. mutta mikäs tuo lippuvihko systeemi on.. et paljon sen tunnin hinnaks oikein sit tuliskaan???


      • Käkääks?!
        Anni kirjoitti:

        Osaisitko kertoa (tai osaisiko joku muu) lisää Tavelasta tai Herttualasta? Onko Tavela sama kun Kaupin ratsastuskoulu? Millaista toimintaa noissa talleissa on tällä hetkellä? Yritän kovasti keksiä minne tallille mennä tunneille... Kiitos avusta!

        Ratsastan tavelassa.. Voin kertoa jotakin.. =)

        Tavela on sama kuin kaupin ratsastuskoulu (koska se oli ennen kaupin ratsastuskoulu, mutta he muuttivat nimeä koska eivät asueet enää kaupissa, joten nimi vaihdettiin..), ihan hyvää toimintaa on myös.

        Ratsastustunteja ainakin järjestetään sännöllisesti ja minusta tuolla hoitajat osaavat auttaa ja vaikka hoitaja ei pitäisi siitä tietystä hevosesta (eikä halua hoitaa sitä), niin kyllä hän tulee auttamaan :). Kannattaa tulla Tavelaan.

        Kilttejä poneja/hevosia, mutta kyllä niitä vaikeita hevosiakin/ponejakin löytyy jos niitä tarvitsee kokemukseen ;). Pienin poni on Shettis, merri. Mailaa jos haluat lisätietoa. =)


      • Ieav
        Käkääks?! kirjoitti:

        Ratsastan tavelassa.. Voin kertoa jotakin.. =)

        Tavela on sama kuin kaupin ratsastuskoulu (koska se oli ennen kaupin ratsastuskoulu, mutta he muuttivat nimeä koska eivät asueet enää kaupissa, joten nimi vaihdettiin..), ihan hyvää toimintaa on myös.

        Ratsastustunteja ainakin järjestetään sännöllisesti ja minusta tuolla hoitajat osaavat auttaa ja vaikka hoitaja ei pitäisi siitä tietystä hevosesta (eikä halua hoitaa sitä), niin kyllä hän tulee auttamaan :). Kannattaa tulla Tavelaan.

        Kilttejä poneja/hevosia, mutta kyllä niitä vaikeita hevosiakin/ponejakin löytyy jos niitä tarvitsee kokemukseen ;). Pienin poni on Shettis, merri. Mailaa jos haluat lisätietoa. =)

        Aloittaisin Tavelassa, mutta jos sinne ei mene busseja korkeintaan kahden kilometrin päähän, en voi aloittaa :( Eli siis tiedätkö meneekö sinne busseja? Toisaalta voisin mennä Kangasalan keskustaan ja sieltä kävellä, mutta siinä on tosiaan yli kaksi kilometriä.. Mutta jos ei muuta löydy niin kai mä senkin jaksan.


      • sampp^^
        Anni kirjoitti:

        Osaisitko kertoa (tai osaisiko joku muu) lisää Tavelasta tai Herttualasta? Onko Tavela sama kun Kaupin ratsastuskoulu? Millaista toimintaa noissa talleissa on tällä hetkellä? Yritän kovasti keksiä minne tallille mennä tunneille... Kiitos avusta!

        Ratsastan Herttualassa joten voin jotain tietoo siitä kertoa :)

        Hettualassa on sopivan hintaiset tunnit ja hyvä opetus.Herttualassa on kilttejä hevosia ja poneja, myös shettiksiä.Herttualassa on mukava ilmapiiri ja ollaan kaikkien kavereita.Sielä hypätään tason mukaan (joskus liiankin pieniä) ja kouluun keskitytään kivasti :) Kannattaa vaihtaa Herttualaan jos se vain on lähellä.

        ps.Farina on poneista se parhain


      • veräö
        minä vaan. kirjoitti:

        eli käyn itse tuolla tampereen ratsastuskeskusksessa ratsastamassa. (tutummin sen nimi on niihama) ponit ja hevoset on erittäin kivoja!! xD mutta yksi irtotunti maksaa 27 E. mutta jos ostat "lippu" pinkan. viet siis joka kerta lipun tallille. sellaine maksaa n. 90E ja siinä on aika monta lippua. ( en muista montako mutta n. 2 kuukaudeksi.) niihamassa on erittäin pätevät opettajat. joten kannattaa käydä tutustumassa.

        onko tolla tallilla omia netti sivuja ?


      • Anonyymi
        minä vaan. kirjoitti:

        eli käyn itse tuolla tampereen ratsastuskeskusksessa ratsastamassa. (tutummin sen nimi on niihama) ponit ja hevoset on erittäin kivoja!! xD mutta yksi irtotunti maksaa 27 E. mutta jos ostat "lippu" pinkan. viet siis joka kerta lipun tallille. sellaine maksaa n. 90E ja siinä on aika monta lippua. ( en muista montako mutta n. 2 kuukaudeksi.) niihamassa on erittäin pätevät opettajat. joten kannattaa käydä tutustumassa.

        Tällein 19 vuoden päästä irtotunti 50€


    • sampp^^ ja skdii<3

      Onko Tampereella hyviä talleja, jotka olisi halpoja ?
      Ollaan kaverini (12 v. molemmat) etsitty halpaa tallia tampereelta, mutta ei oikein löydy.Ollaan harrastettu ratsastusta vähän yli 5 vuotta ja haluttais tähän lähelle (asutaan tampereella) ratsastaan.Myös yksityistallit kävis, jossa voitais tehä työtä ratsastusta vastaan tai vuokrata jotain kilttiä ponia/hevosta..
      Molemmilla on hoitoponi ja tallilla voisimme käydä aina kun ei ole muita harrastuksia.
      Pyydämme ilmoittamaan pian, koska lopetimme juuri toisella tallilla ja hevoset kuuluvat elämäämme :)

      • Helka<3

        Tavelaan menee 70 bussi ihan viereen ja kangasalan keskustaan jotain busseja /70 tulee nokialta mutta PYSÄHTYY tampereella ja menee tavelaan(jotkut menee muualle ..Bussin edessä pitäis lukea pikonlinnaan ja maksaa enemmän 1,8o alle 12 vuotiaat ja 3,60e yli 12 vuotiaat)... Tavela on tosi hyvä paikka .. hyvät opet ja kivat hevoset ja ponit ..valikoimaa löytyy paljon .. jotkut iksityisetkin käy välillä tunneilla :) löytyy hoitaja toimintaa ..jos käy aktiivisesti tunneilla.. :D


    • emppu:D

      Tavela on paras

    • Hettah-

      Tampereella on myös tosi kiva talli Viitaniemen ratsutila. Nettisivut löytyvät googlettemalla.

    • kysymysmerkk14

      Tietääks joku yksityistalleja Tampereella minne pääsis bussilla helposti?

    • mörkö

      Tampereen ja pirkkalan rajalla on Kravin talli :)

      • mörkö

        Ja Kravintallilla tunnit maksavat vain 15 eur


      • suzu
        mörkö kirjoitti:

        Ja Kravintallilla tunnit maksavat vain 15 eur

        maksaa vain 15€ jos käy 30min tunneilla.. :-/ mut koko tunti on 25€ mikä on sinänsä ihan halpa :)


    • Myöhässä

      Majantalli lempäälän ja pirkkalan rajamailla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe