Onko vai eikö, kas siinä pulma, mietti H. -let jo aikoinaan.
Paljon on tarinaa palstallemme tullut.
Enimmäkseen tarinoita jotka ovat ilmi-selviä provoja, naapuriaan pelkäävää mummoa myöten.
Palstamme on jo kuuluisa, koska se usein on suosituin ja kommentoiduin ikä-ryhmäpalsta S24.
Paha vaan on, että se saattaa vetää puoleensa vakaviakin ihmisiä, heitä joilla on todellinen hätä jostakin.
Omituista on myös se, että provoihin vastailevat ihmiset, jotka tuntuvat olevan tosissaan.
Toivottavasti he ovat vain omaa aloitustaan korostavia tyyppejä.
Toivotaan myös, että kukaan tosi- tai viimeisessä hädässä oleva ei eksy tänne koskaan.
H.
Pässinlihaa
88
342
Vastaukset
Siinä sitä oli selevää pässinlihaa!
Miusta taas tuoksahti siltä että pässi olisi sekoittanut päätään muutenkin kuin puskemalla kiviseinää. Promillemittari ratkaisee...
- kirjautumaton kapu
yohuuhkaja kirjoitti:
Miusta taas tuoksahti siltä että pässi olisi sekoittanut päätään muutenkin kuin puskemalla kiviseinää. Promillemittari ratkaisee...
Ironia ei ilmeisesti välity yhdellä lauseella, en nimittäin ymmärtänyt aloituksesta mitään.
- Eipä nappaa
kirjautumaton kapu kirjoitti:
Ironia ei ilmeisesti välity yhdellä lauseella, en nimittäin ymmärtänyt aloituksesta mitään.
Samma häär en minäkään, mikä ihmeen hunksi tämä jäppinen kuvittelee olevansa, aivan typeriä kirjoituksia ja aloituksia.
- mimmimummi
Omahyväisiä ja omia aloituksiaan pitkittäviä täällä on.. mutta kukin taaplaa tyylillään ja aina mahtuu kaikenmoista mukaan .. sopu tilaa antaa...
Rikkautta (RAKKAUTTA )se vaan on...vaikka hermo olisikin joskus vähäsen kireämmällä.Miusta ei ole huono tapa että aloittaja keskustelee aloituksessaan siihen vastanneiden kanssa. Kunhan pysyy asiassa...
- istuu ja nauraa.
No mutta sehän onkin meidän pärekoripoika.
- relaa vähän
huolensa kullakin kuten sullakin ;DDD
Saahan sitä välillä kieli poskella kirjoitella. Huomaan itsessäni pientä taantumaa kirjoittelussa verrattuna siihen mitä se oli kun joskus aloitin. Olin paljon selvempi silloin, nykyisin en jaksa enää niin hirveästi perustella asioita, ikään kuin oletan että ihmiset tietää mistä puhun.
Noista provoista. Miksei niihin saisi vastata vakavana? Mietippä miksi ne tehdään ylipäänsä. Siksi että just siitä aiheesta haluaa puhua. Provokaatio on vain toisenlainen kuosi aloitukselle. Kuin ottaisi pellepuvun päälle pikku-takin sijasta.
Ainoat turhat palstajutut ovat ne missä ruoditaan mitä saisi vastata tai minkälainen aloitus saisi tehdä. Ainoa turha piirre ihmisessä on se, kun hän haluaa alistaa ja ohjailla ihmisiä tiettyyn aitaukseen kuin mikäkin paimenkoira joka puree kantapäitä. Silti, sillä ihmisellä voi olla muita hienoa piirteitä, ja ansaitsee elämänsä palstoilla. Ole hyvä ;DIhmettelen mikäli joku todellisessa hädässä tai puutteessa oleva ihminen ottaa tämänkään palstan tosissaan, vaikka tänne eksyisikin.
Ja jos ottaa, hänen kannattaa miettiä hetki, muuttaa asenteitaan tai poistua kiireen vilkkaa.
Provot ovat joskus ihan hauskoja, kaikki eivät toki niistäkään pidä, kuten eivät hauskanpidon hajusta yleensäkään.
Kuten kukaan ei pidä kaikesta, onko se niin kauhean vaikeaa hyväksyä, että meitä on monenlaisia ja kaikensorttisia.
Minun on helppo ohittaa ne aloitukset jotka eivät herätä kiinnostusta, miksi mennä sekaan vänkäämään omiaan.
Mahtuuhan maailmaan noita...ja toinenkin noita..- ????
Kuka nyt yleensäkään tämän ottaa tosissaan??
Tuskin kukaan on niin lapsekas.
Minun ja minun??? - lukija nelonen
???? kirjoitti:
Minun ja minun???Kyllähän täällä muutama ottaa palstan tosissaan, kommenteista päätellen.
???? kirjoitti:
Minun ja minun???????
Kirjoitin vain yhden kerran minun.
Olen joskus hamassa nettipalstailuni alkuvaiheessa ottanut itsekin jotain tosissani ja otan vieläkin erilailla niiden kirjoitukset, joiden tiedän olevan oikeita ihmisiä. Eikä mitään netissä roolia vetäviä pellejä.
Joskus kirjoittavat huumorilla höystäen, mutta eivät koskaan muita pilkaten ja tiedän tasan tarkkaan minkälainen ihminen siellä kirjoituksen takana on.
Eikä heillä koskaan ole mitään tarkoitusta huijata ketään.
Kyllä täälläkin voi ihmiseen luottaa.- me helv,,,,
???? kirjoitti:
Minun ja minun???Et ainakaan sinä, olet sen jokaisessa viestissäsi muistanut tuoda esiin. Et vaan ymmärrä ettemme me kaikki ole massaa ajatteluillammekaan. En itke jos unohdat poikkeilemisesi palstalla, haiset jo todella.
- herätys omatunto
Sinäkö todellakin olet sitä mieltä, että vastuu on lukijalla ?
Kirjoittajalla ei ole mitään vastuuta ?
Ei tarvitse ottaa huomioon ketään, voi suoltaa mitä sylki suuhun tuo ?
Lyödä kirjoittajaa oikealta ja vasemmalta ja tyhmähän se on kun kaiken lukee.
Onko kohtelaisuus ja toisen huomioonottaminen yliarvostettua, palstalla ! herätys omatunto kirjoitti:
Sinäkö todellakin olet sitä mieltä, että vastuu on lukijalla ?
Kirjoittajalla ei ole mitään vastuuta ?
Ei tarvitse ottaa huomioon ketään, voi suoltaa mitä sylki suuhun tuo ?
Lyödä kirjoittajaa oikealta ja vasemmalta ja tyhmähän se on kun kaiken lukee.
Onko kohtelaisuus ja toisen huomioonottaminen yliarvostettua, palstalla !Noinko minä kirjoitin?
- ei jaksa matkimista
avaus on provo ja vanhan toistoa, aihetta on käsitelty jo satoja kertoja viimeisen 10 vuoden aikana. Keksisit edes JOSKUS jotain omaa
- 3+666
Toivotaan myös, että kukaan tosi- tai viimeisessä hädässä oleva ei eksy tänne koskaan
"3 666"
Ei hassumpi kommentti.
Koska minuun viitattin, niin pakkohan se on kommentoida.
Ihminen, jolla on todellinen hätä, kirjoittaa tavalla josta sen voi ymmärtää.
Minä ymmärrrän myös muitakin kommentteja ja aloituksia... öh...toisella tavalla.
Toisella tavalla myöskin kommentin, johon vastaan.
Huvittuneena, koska kommentti on niin lapsellinen.
H.- terrorisoit palstaa
hunksz kirjoitti:
"3 666"
Ei hassumpi kommentti.
Koska minuun viitattin, niin pakkohan se on kommentoida.
Ihminen, jolla on todellinen hätä, kirjoittaa tavalla josta sen voi ymmärtää.
Minä ymmärrrän myös muitakin kommentteja ja aloituksia... öh...toisella tavalla.
Toisella tavalla myöskin kommentin, johon vastaan.
Huvittuneena, koska kommentti on niin lapsellinen.
H.sinä vain itse luulet/kuvittelet ymmärtäväsi milloin kyseessä on todellinen avun tarve, olen saanut sen myös karvaasti kokea kysyessäni neuvoa ikätovereiltani itselleni hyvin kipeään ja arkaan asiaan. Osaat olla todella ilkeä ja loukkaava toisille kirjoittajille.
terrorisoit palstaa kirjoitti:
sinä vain itse luulet/kuvittelet ymmärtäväsi milloin kyseessä on todellinen avun tarve, olen saanut sen myös karvaasti kokea kysyessäni neuvoa ikätovereiltani itselleni hyvin kipeään ja arkaan asiaan. Osaat olla todella ilkeä ja loukkaava toisille kirjoittajille.
"terrorisoit palstaa"
Niin monien huulet ovat kylmät kuin jää.
Niin monien syli on kuumempi.
60 -palstalla 60 ,sen kaikki jo ovat oppineet.
Vaikka kaukana ne ajat ovatkin jo.
Ilkeys on minusta vielä kaukana, toivottavasti ei se saavuta minua vielä pitkään aikaan.
Yritän pitää henkeni nuorekkaana.
Katson että palstalla pitää totuuden kokemuksen puhua, satujen aika on meillä jo ohi.
H.- yli muiden
hunksz kirjoitti:
"terrorisoit palstaa"
Niin monien huulet ovat kylmät kuin jää.
Niin monien syli on kuumempi.
60 -palstalla 60 ,sen kaikki jo ovat oppineet.
Vaikka kaukana ne ajat ovatkin jo.
Ilkeys on minusta vielä kaukana, toivottavasti ei se saavuta minua vielä pitkään aikaan.
Yritän pitää henkeni nuorekkaana.
Katson että palstalla pitää totuuden kokemuksen puhua, satujen aika on meillä jo ohi.
H.Mikä palstajeesus sä luulet olevas.
- yli yli
yli muiden kirjoitti:
Mikä palstajeesus sä luulet olevas.
Mikä palstajeesus sinä luulet olevasi.
Kun kerrot muille mitä saa kirjoittaa mutta omasi on sontaa ?
- demeter
Ohhoh ? Onkos hunksille nyt valjennut, että jollakulla voi olla hätä ja hädissään ei keksi muuta kanavaa kuin tämän ? En lukenut tuota ripitysketjuasi, mutta ehkä siellä oli sellaista asiaa, joka meni sinullekin jakeluun.))
Asia, josta minäkin olisin sinua valmis moittimaan, on juuri tuo, mihin kajosit.
Toisten lyttääminen, heidän murheittensa/asiottensa vähättely. Kai siinäkin voi olla osa erityislaatuista huumoria, jopa rohkaisua, mutta et ole voinut olla huomaamatta, että se ei tule ymmärretyksi sellaiseksi.
Olen samaa mieltä mimmimummin kanssa siitä, että"kukin taaplaa tyylillään ja kaikenlaista mahtuu mukaan" ja maksathan noista "erivapauksistasi" kovan hinnan - sinua ei täällä tosiaan säästellä.
Mitä tuohon vakavasti ottamiseen tulee, itse otan suurinpiirtein kaiken vakavavasti - kunnes ilmenee, ettei siihen ole syytä, että joku hakee sairasta ylemmyyttä siitä, että on pystynyt leikittelemään toisten kustannuksella.
Hassutteluvaihde on sitten oma lukunsa - sillä saralla hunksi loistaa. Olen kai niitä harvinaisia (?), joille hänen huumorinsa menee läpi ja loistavat sutkaukset jäävät mieleen."demeter"
Tota noin... hätä ja hätä... ;)
Sie set mieti sit miun aloitustain...
Jos sie, aatoksel luet, niin sie sit saatat snaijatakin ko jonku naama menee lyttyy :)
Sie annat myös mimmimummille vapahuksen, hää koo on ain nii luonnolline.
Mite nuo kaik minnuu ain nii muistaaki? Iha nuorest alkaenkii.
Kyl miunkii naama luthuun menee, jos mie sil anna luvan.
seth vaan kerkii nauramaan ennen ko mie kerkhiin lyyvä kunnolla.
H.- onko syytä?
hunksz kirjoitti:
"demeter"
Tota noin... hätä ja hätä... ;)
Sie set mieti sit miun aloitustain...
Jos sie, aatoksel luet, niin sie sit saatat snaijatakin ko jonku naama menee lyttyy :)
Sie annat myös mimmimummille vapahuksen, hää koo on ain nii luonnolline.
Mite nuo kaik minnuu ain nii muistaaki? Iha nuorest alkaenkii.
Kyl miunkii naama luthuun menee, jos mie sil anna luvan.
seth vaan kerkii nauramaan ennen ko mie kerkhiin lyyvä kunnolla.
H.Miksi yrität kirjoittaa karjalanmurteella kun et sitä osaa? Olet lipevä kuin kapakala.
onko syytä? kirjoitti:
Miksi yrität kirjoittaa karjalanmurteella kun et sitä osaa? Olet lipevä kuin kapakala.
Karjalan murretta nähnykkään,krouvia hoon päältä puhumista eli lappalaistakin joukossa.
- --------
koti-kiusattu kirjoitti:
Karjalan murretta nähnykkään,krouvia hoon päältä puhumista eli lappalaistakin joukossa.
Hoon vain väärissä paikoissa.
Ei sitä joka väliin työnnetä. koti-kiusattu kirjoitti:
Samaa tuumin, omituista sekasotkua koko kirjoitus. Kun ei osaa, niin ei osaa.
koti-kiusattu kirjoitti:
"koti-kiusattu"
"Tota noin... hätä ja hätä... ;)"
Oiskohan kyseessä Suomen-kielestä kertova Telkkari-dokumentti?
Joka ei kylläkään ollut minun ajatukseni, saati aloitukseni.
Ja enhän minä ilkeä ole koskaan? :)
H.Anceli kirjoitti:
Samaa tuumin, omituista sekasotkua koko kirjoitus. Kun ei osaa, niin ei osaa.
Paikkakuntalaisena oot asiantuntija,mä vaan laulelen.
Tuku tuku lampaitani,päkä päkä pässiäni.
Kauhee hätä mullakin toisinaan mut tuskin kirjoittaisin tänne kaikkea .
Se ei minua kiusaa et vastailen vaik provoihin vakavissani ja koitan neuvoa,se naureskelee joka moisista saa hupinsa.koti-kiusattu kirjoitti:
Paikkakuntalaisena oot asiantuntija,mä vaan laulelen.
Tuku tuku lampaitani,päkä päkä pässiäni.
Kauhee hätä mullakin toisinaan mut tuskin kirjoittaisin tänne kaikkea .
Se ei minua kiusaa et vastailen vaik provoihin vakavissani ja koitan neuvoa,se naureskelee joka moisista saa hupinsa.Lauletaan joskus yhdessä, Jos vielä Karjalassa olla vois... :)
Onhan se hätä välillä itse kullakin, jos ei nyt ihan kädessä, niin siinä hollilla kuitenkin. Kuuluu työnkuvaankin, sulla sekä mulla, vai pitäisikö sanoa jot siulla ja miulla.
Hupiahan tämä on, vastaillaan vaikka provoihin, kiva joskus naureskellakin. Mie ko sitä nii harvoin muuten teen.. ;)hunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
"Tota noin... hätä ja hätä... ;)"
Oiskohan kyseessä Suomen-kielestä kertova Telkkari-dokumentti?
Joka ei kylläkään ollut minun ajatukseni, saati aloitukseni.
Ja enhän minä ilkeä ole koskaan? :)
H.No niinpä hunksi,kaikkihan me tierämme et sää oot se isä aurinkoinen ja pohjatonta hyvyyttä.
Ihan kiltisti oot kun sua silittää niin et luu paistaa.Anceli kirjoitti:
Lauletaan joskus yhdessä, Jos vielä Karjalassa olla vois... :)
Onhan se hätä välillä itse kullakin, jos ei nyt ihan kädessä, niin siinä hollilla kuitenkin. Kuuluu työnkuvaankin, sulla sekä mulla, vai pitäisikö sanoa jot siulla ja miulla.
Hupiahan tämä on, vastaillaan vaikka provoihin, kiva joskus naureskellakin. Mie ko sitä nii harvoin muuten teen.. ;)Jo tokkiisa, vakavaahan tää puurtaminen on ,mahtaako se elämä ollakkaan parasta huumetta.
Itte uskoisin et vilkas mielikuvitus auttaa parhaiten ahtaan paikan ohitte.
Just perjantaina oli hätä käressä kun taas lapiolla korjasin tuhman pois nurkasta.koti-kiusattu kirjoitti:
Jo tokkiisa, vakavaahan tää puurtaminen on ,mahtaako se elämä ollakkaan parasta huumetta.
Itte uskoisin et vilkas mielikuvitus auttaa parhaiten ahtaan paikan ohitte.
Just perjantaina oli hätä käressä kun taas lapiolla korjasin tuhman pois nurkasta.Tuota mietin itekin, jotta mikähän mahtaa parasta elämässä, kaiken vakavuuden keskellä voi pienikin ilon pilkahdus antaa puhtia päivään.
Jaksaa niitä tuhmiakin korjailla pois, milloin mistäkin. Siitä mulla oliskin yks tarina, mutta jääköön kertomatta. Ei sovi hienostuneiden herkkähipiäisten luettavaksi.Anceli kirjoitti:
Tuota mietin itekin, jotta mikähän mahtaa parasta elämässä, kaiken vakavuuden keskellä voi pienikin ilon pilkahdus antaa puhtia päivään.
Jaksaa niitä tuhmiakin korjailla pois, milloin mistäkin. Siitä mulla oliskin yks tarina, mutta jääköön kertomatta. Ei sovi hienostuneiden herkkähipiäisten luettavaksi.Älä kerroka toisil ne o semmosi fiinei ,mä ole semmone karkea tyämiäs ja ymmärrä paremmi niit krouvei jutui.
Puhu sit toisest suupielest vaa.koti-kiusattu kirjoitti:
Älä kerroka toisil ne o semmosi fiinei ,mä ole semmone karkea tyämiäs ja ymmärrä paremmi niit krouvei jutui.
Puhu sit toisest suupielest vaa.Kerron kuiskaten joskus, kun ollaan kahden kesken.. :)
- neljäkymmentä kertaa
Hassutteluvaihde on sitten oma lukunsa - sillä saralla hunksi loistaa. Olen kai niitä harvinaisia (?), joille hänen huumorinsa menee läpi ja loistavat sutkaukset jäävät mieleen.
- tädin lemmikki
neljäkymmentä kertaa kirjoitti:
Hassutteluvaihde on sitten oma lukunsa - sillä saralla hunksi loistaa. Olen kai niitä harvinaisia (?), joille hänen huumorinsa menee läpi ja loistavat sutkaukset jäävät mieleen.
Aliarvioimista ja vinoilua, vie tehon hassuttelulta, mutta vanhat naiset säålivät setää ja silittelevät vastalässyn toivossa ;DD
Neljäkymmentä kertaa.
Olisitko ystävällinen ja selittäisit ton hassutteluvaihteen mulle, koska ja millä tavalla hunksi on hassutellut ,yleensähän se on manaamassa kun joku päättömiä kirjoittelee.
Jotenkin haluisin ymmärtää omaa totisuutta ja missä kohtaa mä olen ymmärtämätön.- demeter
tädin lemmikki kirjoitti:
Aliarvioimista ja vinoilua, vie tehon hassuttelulta, mutta vanhat naiset säålivät setää ja silittelevät vastalässyn toivossa ;DD
Jaa. "neljäkymmentä kertaa", minä taidan suhtautua ihmisiin sillä tavoin, että jätän huomiotta ne puolet, joita en ymmärrä/hyväksy - täällähän se on täysin mahdollista kun ei ole pakko kaikkea lukea, eikä kaikkeen vastailla..
"Tädin lemmikki" se taas niputti vanhat naiset yhteen ja "tiesi", mistä syistä he aloittajalle vastailevat, "vastalässyn" toiveissa...Eikös me kaikki täällä sitä "vastalässyä" odoteta, keskustelupalstalla kun ollaan ? - aliarviointia?
demeter kirjoitti:
Jaa. "neljäkymmentä kertaa", minä taidan suhtautua ihmisiin sillä tavoin, että jätän huomiotta ne puolet, joita en ymmärrä/hyväksy - täällähän se on täysin mahdollista kun ei ole pakko kaikkea lukea, eikä kaikkeen vastailla..
"Tädin lemmikki" se taas niputti vanhat naiset yhteen ja "tiesi", mistä syistä he aloittajalle vastailevat, "vastalässyn" toiveissa...Eikös me kaikki täällä sitä "vastalässyä" odoteta, keskustelupalstalla kun ollaan ?Vastaukset voivat olla asiallisia tai sitten lässyä, eri ihmiset haluavat eri tyylistä.
- neljäkymmentä kertaa
koti-kiusattu kirjoitti:
Neljäkymmentä kertaa.
Olisitko ystävällinen ja selittäisit ton hassutteluvaihteen mulle, koska ja millä tavalla hunksi on hassutellut ,yleensähän se on manaamassa kun joku päättömiä kirjoittelee.
Jotenkin haluisin ymmärtää omaa totisuutta ja missä kohtaa mä olen ymmärtämätön.Lainasin "hassutteluvaihteen" dementerin tekstistä. Minullekin jäi epäselväksi milloin hunks hassuttelee :)))
Tykkään suorista ja selkeistä ihmisistä, olen etelä-pohjalainen.
Kai sen eräät katsoo hidas-älyisyydeksi tai tyhmyydeksi. En todellakaan ole mikään verbaali-akrobaatti :) neljäkymmentä kertaa kirjoitti:
Lainasin "hassutteluvaihteen" dementerin tekstistä. Minullekin jäi epäselväksi milloin hunks hassuttelee :)))
Kai sen eräät katsoo hidas-älyisyydeksi tai tyhmyydeksi. En todellakaan ole mikään verbaali-akrobaatti :)Puutun nyt asiaan sen verran, että sanon tuon hunkszin hassuttelun olevan tietynlaisten sekavien tarinoiden kertomista.
Ainakin omien huomioideni mukaan, toki ne joskus naurattavatkin.
Usein niissä on piikki ja se tekee niistä pilkallisia.
Kuten tekee näistä aloituksistaankin, jotka on tarkoitettu kirjoittajien tason arvioimiseen.
Ennenkin olen sanonut ja sanon taas, jotta ketä mikäkin naurattaa, niin siitä vaan ja hyvä niin.- älykääpiö****
Anceli kirjoitti:
Puutun nyt asiaan sen verran, että sanon tuon hunkszin hassuttelun olevan tietynlaisten sekavien tarinoiden kertomista.
Kuten tekee näistä aloituksistaankin, jotka on tarkoitettu kirjoittajien tason arvioimiseen.
Ennenkin olen sanonut ja sanon taas, jotta ketä mikäkin naurattaa, niin siitä vaan ja hyvä niin.Enpä olisi uskonut että hyväksyt tai kirjoitat noin.
Siis hunkasin aloitukset on tehty arvioimaan kirjoittajien tasoa!! :)
Kuten tästä on jo kirjoitettu, linkityksiä vanhoihin ketjuihin, toisten haukkumista tyhmiksi........
Tai sitten sekavaa pompahtelevaa siansaksaa, jos joku viitsii sillä vaivata päätään että saa tunnustusta "älykkyydestään" niin siitä vain. Kyllä asiat mineisi paremmin kaikkien päähän selkokielellä, mikä siinä on vikana? - demeter
aliarviointia? kirjoitti:
Vastaukset voivat olla asiallisia tai sitten lässyä, eri ihmiset haluavat eri tyylistä.
Toki, (aliarviointeja), vastaukset voivat olla asiallisia tai "lässyjä". Lainasin sanan "tädin lemmikiltä", joka sitä vastauksessaan käytti. Itse en sitä kenenkään kirjoituksista käytä.
- 'jaksaa, jaksaa'
tädin lemmikki kirjoitti:
Miksei saisi silitellä ja sietää, vanhoja me ollaan nuorilla naisilla ei pitäisi olla 60v palstalle asiaa!
- demeter
Lainasin "hassutteluvaihteen" dementerin tekstistä. Minullekin jäi epäselväksi milloin hunks hassuttelee :)))
Kai sen eräät katsoo hidas-älyisyydeksi tai tyhmyydeksi. En todellakaan ole mikään verbaali-akrobaatti :)No ei se aina ole selvää minullekaan (neljäkymmentä kertaa) milloin kukin täällä hassulee, milloin taas ei. Suoruus ja selkeys ovat luonteenpiirteitä, joita itsekin arvostan, Ne kysyvät rohkeaa mieltä ja riittävää itsearvostusta. Konstikkaammat ihmiset ovat kai jonkinlainen haaste: miten sietää heitä, mitä heiltä voi oppia.
- demeter
'jaksaa, jaksaa' kirjoitti:
Miksei saisi silitellä ja sietää, vanhoja me ollaan nuorilla naisilla ei pitäisi olla 60v palstalle asiaa!
Sanos muuta "jaksaa, jaksaa". Hellämielisyys luetaan viaksi. En ole varma, onko se sitä..))
älykääpiö**** kirjoitti:
Enpä olisi uskonut että hyväksyt tai kirjoitat noin.
Siis hunkasin aloitukset on tehty arvioimaan kirjoittajien tasoa!! :)
Kuten tästä on jo kirjoitettu, linkityksiä vanhoihin ketjuihin, toisten haukkumista tyhmiksi........
Tai sitten sekavaa pompahtelevaa siansaksaa, jos joku viitsii sillä vaivata päätään että saa tunnustusta "älykkyydestään" niin siitä vain. Kyllä asiat mineisi paremmin kaikkien päähän selkokielellä, mikä siinä on vikana?Eikö hän itsekin ole joissain aloitukseensa kirjoittamissaan vastauksissa todennut; "yritähän uudestaan, mieti vähän, en hakenut tuota". Eli hän tekee aloituksen ja katsoo, kuka on tarpeeksi fiksu sen ymmärtääkseen.
Tyhmille voi antaa vähän kitkerämpää palautetta, johtuneeko siitä, etteivät kaikki enää aloituksiinsa vastaile.
Meitä pään seinään hakkaajia kuitenkin vielä löytyy, täältä hölmöimmästäkin päästä.
Selkokieli olisi ilman muuta parempi, mutta kun joku on tyylilleen uskollinen ja haluaa siten omaa fiksuuttaan? näyttää, tekstit ovat mitä ovat.
Mutta täällä voi toteuttaa itseään omilla tavoillaan, ei se minua mitenkään häiritse. Vapaa valinta lukeako ja osallistuako, vai pysyäkö poissa.
Aloituksen tyyliin, onko vai eikö?- demeter
Anceli kirjoitti:
Puutun nyt asiaan sen verran, että sanon tuon hunkszin hassuttelun olevan tietynlaisten sekavien tarinoiden kertomista.
Ennenkin olen sanonut ja sanon taas, jotta ketä mikäkin naurattaa, niin siitä vaan ja hyvä niin.Hyvin analysoitu Anceli. Suurinpiirtein noin minäkin tuon hassuttelun koen. Joskus se kolahtaa, joskus taas ei. Tuo, minkä useimmat näkevät ilkeilynä, näkyy minulle jonkilaisena provona, mutta saatan olla eri mieltä, jos ilkeys kohdistuu minuun..))
- Raija V
Anceli kirjoitti:
Kerron kuiskaten joskus, kun ollaan kahden kesken.. :)
Huuda vaan niin en kaikki kuulee
- kyllästyttää,,,,,+++
Anceli kirjoitti:
Eikö hän itsekin ole joissain aloitukseensa kirjoittamissaan vastauksissa todennut; "yritähän uudestaan, mieti vähän, en hakenut tuota". Eli hän tekee aloituksen ja katsoo, kuka on tarpeeksi fiksu sen ymmärtääkseen.
Tyhmille voi antaa vähän kitkerämpää palautetta, johtuneeko siitä, etteivät kaikki enää aloituksiinsa vastaile.
Meitä pään seinään hakkaajia kuitenkin vielä löytyy, täältä hölmöimmästäkin päästä.
Selkokieli olisi ilman muuta parempi, mutta kun joku on tyylilleen uskollinen ja haluaa siten omaa fiksuuttaan? näyttää, tekstit ovat mitä ovat.
Mutta täällä voi toteuttaa itseään omilla tavoillaan, ei se minua mitenkään häiritse. Vapaa valinta lukeako ja osallistuako, vai pysyäkö poissa.
Aloituksen tyyliin, onko vai eikö?Anceli ja k/k täällä arvostelemassa poissaolevaa ja lässyttämässä toisilleen.
- miksiköhän
kyllästyttää,,,,,+++ kirjoitti:
Anceli ja k/k täällä arvostelemassa poissaolevaa ja lässyttämässä toisilleen.
Ja sä heitä poissaolevia.
- tyhmäkö olet
säälittävää "kyllästyttää", jokainen tänne kirjoittava on vapaata riistaa arvosteluille. Väitätkö ettei aloittaja tee niin ja ei hän poissa ole, tarkkailee koneensa äärellä kuin hämähäkki saalistaan. Nauttii saadessaan riitelyn myötä pituutta ketjuun ;DDD
- k/k
Raija V kirjoitti:
Huuda vaan niin en kaikki kuulee
Sinulla on kaunis nikki, vai oliko tämä vihjaus? ellei peräti uhkaus valvooko isoveli?
Jos sinua noin kovin kyllästyttää, miksi luet viestejämme, nehän on todella helppo ohittaa. Toisin kuin sun puskailusi, ne on ihan pakko tsekata, kun nimimerkkinikin oikein heti alkuun mainitsit.
Vai pitikö vaan päästä sanomaan... ;))k/k kirjoitti:
Sinulla on kaunis nikki, vai oliko tämä vihjaus? ellei peräti uhkaus valvooko isoveli?
Minusta ei ole kaunis, en ole yhtään mukavaa Raijaa elämäni aikana tuntenut.
Ehkä me sitten tästä lähtien jutellaan vaan syrjemmällä, ettei häiritä muita.- demeter
Anceli kirjoitti:
Jos sinua noin kovin kyllästyttää, miksi luet viestejämme, nehän on todella helppo ohittaa. Toisin kuin sun puskailusi, ne on ihan pakko tsekata, kun nimimerkkinikin oikein heti alkuun mainitsit.
Vai pitikö vaan päästä sanomaan... ;))Ihan tuosta kahdenkeskisestä keskustelusta (kun itsekin siihen syyllistyn aika usein). Minusta keskustelu on melkein aina kahdenkeskistä ja jos se on spontaania ja luovaa, siitä pakkaa tulla "pitkää". Mutta onko väliä ? Ei täältä paperi lopu ja kuten Anceli sanoi, aina voi harpata pitkän keskustelun yli.
Näiden kahden parjatun keskustelu on minusta aina hauskaa: taitavia sanankäyttäjiä kumpainenkin, eikä heidän ystävyytensä sulje ketään ulkopuolelle - silloinkaan kun itse jää vain lukijan rooliin. - meeriamanda
Tuollaista " kyllästymistä " kutsutaan myös kateudeksi. Enkä ihmettele, viesrisi kerto että lähelläsi happanesi :))
demeter kirjoitti:
Ihan tuosta kahdenkeskisestä keskustelusta (kun itsekin siihen syyllistyn aika usein). Minusta keskustelu on melkein aina kahdenkeskistä ja jos se on spontaania ja luovaa, siitä pakkaa tulla "pitkää". Mutta onko väliä ? Ei täältä paperi lopu ja kuten Anceli sanoi, aina voi harpata pitkän keskustelun yli.
Näiden kahden parjatun keskustelu on minusta aina hauskaa: taitavia sanankäyttäjiä kumpainenkin, eikä heidän ystävyytensä sulje ketään ulkopuolelle - silloinkaan kun itse jää vain lukijan rooliin.Kiitos sinulle jälleen kerran :)
Tuossa ystävyydessämme olet ihan oikeassa, ei se sulje ketään pois, ja kaiken se kestää. Kuten oikean ystävyyden kuuluukin.
- onko hätä
Mitä sulla on muita kirjoittajia vastaan? Esim. Korppista, pakitko?
- utelias kysyy?
Kuinka kauan ajattelit marinoida tuota pässinlihaa?
- vain kuuteen asti
Mun mielestä on totisen epäreilua puhua poissaolevista niitten selän takana, Huksin kiusaaminen iltakuuden jälkeen pitäisi olla kiellettyä, kun itse ei enää pääse puolustautumaan
- antaa palaa
Kyl se huomen palaa ja nauraa idiooteiL ;DD
- tiedetään^^^^
Ilkeys on heikkouden merkki.
- Kivaa uutta vuotta
Isoin osa alotuksista ei varmaan näillä ikäpalstoilla ole provoja. On vakavaa ja huumoria ihan reilulla mielellä.
Toivotaan että ei pahenneta kenenkään tilannetta. Ei tosissaan olevia eikä onnettomiakaan voi kieltää tänne tulemasta. Ymmärrän kyllä että olet heistä huolissaan kuten monet muutkin.
Netti on netti, ja ehkä täälläkin voisi joten kuten käyttäytyä. Ihmisiä me ollaan näppikselläkin. Kaikkein pahimmat sanat voisi ensin kirjoittaa talteen johonkin muualle, laskea sataan ja nukkua yön yli.- Kivaa uutta vuotta!
Luin tarkemmin vastauksia alotukseen ja huomasin, että täss on nyt jotain muuta takana kuin mistä aloittaja kirjoitti tai oli kirjottavinaan. Hyvää ja vitsikästä vuoen jatkoa silti kaikille!!
- paavoliisa
Hyvää jatkoa tälle vuodelle!
Lisää hauskoja aloituksia ja positiivisuutta, sillä kukaan ei jaksa ainaista vihaa ja
kostoa lukea.
En edes avaa tiettyjen kirjoittajien ketjuja, koska vihaa niissä kylvetään muodossa
tai toisessa.
Arvaatte varmaan ketkä ovat kyseessä.- Utelias Iituli
En arvaa. Kerro tai anna edes vihje.
- mikä on pässinliha??
Onko pässi saanut pässinlihaa??
- veressä
Anteeksi en lue muita, vain alun.
- asiaa 2013t
Huumori voi kai olla vanhalla suomalaisella tasolla, luulen aloittajalla on huono muisti.
- aika sanooo...
Aloittaja on varmaan Thaimaassa ja lihassa.....
- nun.
aika sanooo... kirjoitti:
Pässi nukkuu?????
Hunisex. - häpy i time
nun. kirjoitti:
Pässi nukkuu?????
Hunisex. - Mitkä mausteet???
aika sanooo... kirjoitti:
Ei kun marinoimassa lihojaan. Kunhan ei menisi piloille.
- Nyt on
todellinen hätä, eiku viis milj. x se euro sinne tilille, ja het.
Mukavastihan tämä meni.
"Uutta, Lainattua, Vanhaa ja Sinistä" :)
Pilaantumatonta Pässinlihaakin....ehkäpä myös muutaman päivän vanhaa Uudenvuoden-Uuhtakin.
Jaa taas, varmaan, joku sanoo että käänsin aloitukseni itseeni, vaikka niin monet kääntyivät puoleeni.
Ihan herran-nuhteessa ei sentään tarvitse elää, mutta aina on hyvä muistaa, kun muistutetaan, että provoilla on hyvä olla joku raja ja jos provoilee, kannattaa osata myöskin hyvä huumorintaju-kirjoitustaito.
"Kerrostalossamme asuu Spitaalinen, ja minä pelkään hänen puolestaan.
Hänen yläpuolellaan asuu Kampurajalka ja se tömistelee niin, että uskon Spitaaliselta puotoavan Hampaat paikkoineen".
Tuosta tuskin pahoittaa mielensä pyörätuolissa kulkevakaan, vaikka häneltä olisi puhjennut kumi.
Ihan kohtu-kivaa keskustelua, joskus tuntuu että menetän paljon tunnelmasta, kun nousen ylös niin varhain ja siksi joudun menemään nukkumaan niin aikaisin.
H.- loppulause
Naurettavaa :DDD
- Taitaa olla
Niinpä niin Hunksi, milloin ulotat tekstisi koskemaan itseäsi? Eli että " ...provoillakin on joku raja ja kannattaa osata hyvä huumorintaju-kirjoitustaito." Et siis osaa edes kirjoittaa suomen kieltä. Yo-kirjoituksista et tuolla osaamisella selviäisi. Jospa ylenpalttisen määräämisen ja ohjaamisen sijaan opettelisit edes kirjoitustaitoa ja hyvää sellaista. Tähän saakka on nähty vallan muuta. Mannerheim sanoi,että Suomea johdetaan edestä eli esimerkin voimalla - jopa tätejäkin, mummuista puhumattakaan. Onko liian vaikeaa? Sinähän pyrit kukkulan joksikin... sijaitsi kukkulasi missä tahansa.
Taitaa olla kirjoitti:
Niinpä niin Hunksi, milloin ulotat tekstisi koskemaan itseäsi? Eli että " ...provoillakin on joku raja ja kannattaa osata hyvä huumorintaju-kirjoitustaito." Et siis osaa edes kirjoittaa suomen kieltä. Yo-kirjoituksista et tuolla osaamisella selviäisi. Jospa ylenpalttisen määräämisen ja ohjaamisen sijaan opettelisit edes kirjoitustaitoa ja hyvää sellaista. Tähän saakka on nähty vallan muuta. Mannerheim sanoi,että Suomea johdetaan edestä eli esimerkin voimalla - jopa tätejäkin, mummuista puhumattakaan. Onko liian vaikeaa? Sinähän pyrit kukkulan joksikin... sijaitsi kukkulasi missä tahansa.
"Taitaa olla"
Paha on minun enää tahmata sormiani, niin monet ovat sen tehneet jo.
Useimmat heistä jopa pahoin mielin.
Monet eivät pidä siitä että heitä osoitellaan sormella.
Eivät ymmärrä mitä tarkoittaa: Kohtu-kivaa.
Moni masentuu jo siitä, kun muisti, kuinka Gynekologi sanoi aikanaan: Täällä on joku möykky.
Totta on, haluaisin olla oo-moilanen aan päällä.
Siirakki sanoo: Älkää tehkö kuten minä, mutta jos, niin möhlikää sitten yhtä viisaasti.
Jesse sanoi kerran minulle, Typerys, tulee aika jolloin sauvasi päälle sataa enemmän kuin Moosekselle.
Ja siitä sinä et koskaan pääse irti. :)
Viime uutisten mukaan, on Suomenkielessä 4000 lainaa ulkomailta, ja laina on otettu ennen EU:takin.
Joten suokaa se minulle, se hänelle nyt kertokaa... kun itse en mä voi:)
H.- noin se menee
Taitaa olla kirjoitti:
Hän ohjaa tätejä ja mummoja lirkulla ja piiskaamalla takaapäin.
:DDD - Impi Umpilampi
H.Ylläoleva viestisi on todella mautonta pilaa. Voisi ajatella H:n uudenvuoden laulun olevan, älä lähelleni tuppaa, mull on kuuden ristin kuppaa, koita singlata sivulta päin.
Joten rauhaisaa vuoden loppua H:lle vaikka usein viestisi ovat todella myrkyllistä luettavaa.. - malkamaito
Taitaa olla kirjoitti:
Siinä sitä kurotellaan neulaa toisen heinäsuovasta vaikka malka on omassa perssilmässä.tajuatko kuinka itse teet aivan samaa mistä aloittajaa moitit.
etkö se olekin sinä joka pyrit säätelemään toisen ihmisen oikeutta osallistua ja mistä saa puhua.
Minnekähän esimerkin voimalla olet laumaasi viemässä ?
- mnjuuu
Kas kas, hunksikin on jaksanut, taistella painetta vastaan, mummoilta.
Kohtapa kunniamitallin ansaitset, jotta jaksat jorista täällä aina vaan, saamatta vastakaikua.
Mitä ny friidu sua kosiskelee, ukostaan huolimatta, häpeämättömsti.
Kaikille muille maskuliinisuus (tuon voisi lukea toisinkin) on ilmeisesti ollet liikaa.
Olisiko syynä, että mielipiteenmuokkaajat kerkesivät, ensin?- mjuuumjuuu
mnjuuu :DD anja-piina paljasti itsensä :DD
- histjoria
Hyvä hunk, mitä pässi kaipaa ja vasta puoli ol raha tai elämää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292765- 911044
- 58911
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6837Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65804Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136719