miehen euro on oikeasti 87 senttiä

aatami987987987

13

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotainjäihuomaamatta

      Juuri näin. Jos olisin feministi, tukkisin suuni ja heti!

      • Katso arenasta

        Niin näkyy käyvän myös tälläkin palstalla. Hiljaista on.


      • opitu808tr7
        Katso arenasta kirjoitti:

        Niin näkyy käyvän myös tälläkin palstalla. Hiljaista on.

        mikä on erittäin hyvä. femakko vaietkoon seurakunnassa.


    • Ei osaa, ei halua

      Mutta mistään ei löydy tietoa siitä, mikä on naisen/miehen saama sosiaalitukieuro?
      Mikseiköhän naistutkimus selvitä asiaa?

      • Tasa-arvoa....

        Naistutkimus ohittaa surutta sellaiset aihealueet jotka eivät toimi feminismin eduksi, tai jos on tutkittukin ja tulokset eivät jostain syystä miellytä ne haudataan niin syvälle että niitä ei kukaan löydä.

        Feminismillä ja tasa-arvolla ei ole mitään yhteistä, ajamalla vain yhden sukupuolen tavoitteita ei oikeaa tasa-arvoa ole mahdollista saavuttaa.


      • Naiserityistä
        Tasa-arvoa.... kirjoitti:

        Naistutkimus ohittaa surutta sellaiset aihealueet jotka eivät toimi feminismin eduksi, tai jos on tutkittukin ja tulokset eivät jostain syystä miellytä ne haudataan niin syvälle että niitä ei kukaan löydä.

        Feminismillä ja tasa-arvolla ei ole mitään yhteistä, ajamalla vain yhden sukupuolen tavoitteita ei oikeaa tasa-arvoa ole mahdollista saavuttaa.

        "Naisten masennukset aiheuttavat 6,6 miljardin euron laskun, joka on lähes 15% valtion vuosibudjetista."

        Me maksamme, nainen lepäilee ja vaatii lisää palkkaa. Sitä kutsutaan tasa-arvoksi.


      • Naiserityistä
        Naiserityistä kirjoitti:

        "Naisten masennukset aiheuttavat 6,6 miljardin euron laskun, joka on lähes 15% valtion vuosibudjetista."

        Me maksamme, nainen lepäilee ja vaatii lisää palkkaa. Sitä kutsutaan tasa-arvoksi.

        Siis niin, että jokainen kunnallisveroa maksava henkilö maksaa NAISTEN masennuksien hoidosta 1700 vuodessa ja lisäksi NAISILLE maksettavia leskeneläkkeitä 350.

        Kunnallisveroa maksavia luonnollisia henkilöitä noin 3,8 miljoonaa.
        Naisten masennuksiin uppoaa se 6,6 miljardia ja perhe-eläkkeisiin 1,6, joista naisten leskeneläkkeiden osuus on 83%.

        Jos laskin oikein, aika mukava bonushan naisena elämisestä tulee. Miesten masennuksen hoitokuluja ei valitettavasti niin helposti löytynyt.


      • Otetaas taas
        Naiserityistä kirjoitti:

        "Naisten masennukset aiheuttavat 6,6 miljardin euron laskun, joka on lähes 15% valtion vuosibudjetista."

        Me maksamme, nainen lepäilee ja vaatii lisää palkkaa. Sitä kutsutaan tasa-arvoksi.

        Kuinkahan suuri osa näistä "masennuksista" on ihan rehellistä alkoholismia? Kiltti ja ymmärtäväinen lääkäri antaa masennusdiagnoosin ja vähän lääkkeitä, ettei naisparka suotta leimaudu.


    • Mies vain

      avioerotkin on naisille turhan kannattava bisnes, ei tarvitse kuin kotona loikoilla kun mies tuomitaan maksamaan aina elareita, nainen vetää sossutukia niin eipä tarvitse töitä tehdä kun hyvin tulee toimeen muiden siivellä muutenkin...

    • niin29049

      Feminismi ei aja tasa-arvoa, vaan naisen etua.

    • gnn aaaa
    • Feminismi ja rumuus

      Heheh tyypillisiä hikoilevia susirumia siilitukkalesboja haastatellut femakot.. Röhkimisen olivat sentään leikanneet otoksista pois

    • koko2323

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      1980
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1024
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1022
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      113
      778
    7. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      763
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      122
      698
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      681
    Aihe