miehen euro on oikeasti 87 senttiä

aatami987987987

13

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotainjäihuomaamatta

Juuri näin. Jos olisin feministi, tukkisin suuni ja heti!

• Katso arenasta

Niin näkyy käyvän myös tälläkin palstalla. Hiljaista on.

• opitu808tr7
        Katso arenasta kirjoitti:

Niin näkyy käyvän myös tälläkin palstalla. Hiljaista on.

mikä on erittäin hyvä. femakko vaietkoon seurakunnassa.

• Ei osaa, ei halua

Mutta mistään ei löydy tietoa siitä, mikä on naisen/miehen saama sosiaalitukieuro?
      Mikseiköhän naistutkimus selvitä asiaa?

• Tasa-arvoa....

Naistutkimus ohittaa surutta sellaiset aihealueet jotka eivät toimi feminismin eduksi, tai jos on tutkittukin ja tulokset eivät jostain syystä miellytä ne haudataan niin syvälle että niitä ei kukaan löydä.

Feminismillä ja tasa-arvolla ei ole mitään yhteistä, ajamalla vain yhden sukupuolen tavoitteita ei oikeaa tasa-arvoa ole mahdollista saavuttaa.

• Naiserityistä
        Tasa-arvoa.... kirjoitti:

Naistutkimus ohittaa surutta sellaiset aihealueet jotka eivät toimi feminismin eduksi, tai jos on tutkittukin ja tulokset eivät jostain syystä miellytä ne haudataan niin syvälle että niitä ei kukaan löydä.

Feminismillä ja tasa-arvolla ei ole mitään yhteistä, ajamalla vain yhden sukupuolen tavoitteita ei oikeaa tasa-arvoa ole mahdollista saavuttaa.

"Naisten masennukset aiheuttavat 6,6 miljardin euron laskun, joka on lähes 15% valtion vuosibudjetista."

Me maksamme, nainen lepäilee ja vaatii lisää palkkaa. Sitä kutsutaan tasa-arvoksi.

• Naiserityistä
        Naiserityistä kirjoitti:

"Naisten masennukset aiheuttavat 6,6 miljardin euron laskun, joka on lähes 15% valtion vuosibudjetista."

Me maksamme, nainen lepäilee ja vaatii lisää palkkaa. Sitä kutsutaan tasa-arvoksi.

Siis niin, että jokainen kunnallisveroa maksava henkilö maksaa NAISTEN masennuksien hoidosta 1700 vuodessa ja lisäksi NAISILLE maksettavia leskeneläkkeitä 350.

Kunnallisveroa maksavia luonnollisia henkilöitä noin 3,8 miljoonaa.
        Naisten masennuksiin uppoaa se 6,6 miljardia ja perhe-eläkkeisiin 1,6, joista naisten leskeneläkkeiden osuus on 83%.

Jos laskin oikein, aika mukava bonushan naisena elämisestä tulee. Miesten masennuksen hoitokuluja ei valitettavasti niin helposti löytynyt.

• Otetaas taas
        Naiserityistä kirjoitti:

Kuinkahan suuri osa näistä "masennuksista" on ihan rehellistä alkoholismia? Kiltti ja ymmärtäväinen lääkäri antaa masennusdiagnoosin ja vähän lääkkeitä, ettei naisparka suotta leimaudu.

• Mies vain

avioerotkin on naisille turhan kannattava bisnes, ei tarvitse kuin kotona loikoilla kun mies tuomitaan maksamaan aina elareita, nainen vetää sossutukia niin eipä tarvitse töitä tehdä kun hyvin tulee toimeen muiden siivellä muutenkin...

• niin29049

Feminismi ei aja tasa-arvoa, vaan naisen etua.

• gnn aaaa
    • Feminismi ja rumuus

Heheh tyypillisiä hikoilevia susirumia siilitukkalesboja haastatellut femakot.. Röhkimisen olivat sentään leikanneet otoksista pois

• koko2323

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2052
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      155
      1956
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      26
      1776
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      12
      1073
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      961
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      929
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      865
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      112
      801
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      49
      783
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      755
    Aihe