Tulikivi

Susi

Ihme touhua !! Myyjä antoi väärän liitos paikan ja nyt väittää muuta ei tuu meidän taloon harmaata ensin haukku kaikki muut valmistajat tosi törkeesti ja kehu itseään mutta suteen meni näin Tampereella

23

2137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kettu8

      sama juttu täällä en voi kehua

      • Sus sinatkoon

        Ja entäs meillä,aivan susi!


      • Tehdas 1

        Tulikivi on hyvä takka ja reklamaatiot hoituvat tehtaalta hyvin, Tampereen myyjästä ei mitään hyvää sanottavaa.....


    • mattimeikämanne

      onhan niitä muunkin värisiä :)
      meillä mökillä tulikivi toiminut jo toistakymmentä vuotta, tiilitakka purettiin ja tämä tilalle (pitää lämmöt puolet pidempään). on vielä hieman muurattua tiilikasaa pienempikin, pelkkää plussaa. tätä ei tarvi vaihtaa !

      • mitä

        sitten?
        Monta tiiltä siinä kasassa oli?Ehkä joku harakkatakka?
        Ihan kuin tiilestä tehty olisi huonompi kuin joku hautakivikasa


      • mattimeikämanne
        mitä kirjoitti:

        sitten?
        Monta tiiltä siinä kasassa oli?Ehkä joku harakkatakka?
        Ihan kuin tiilestä tehty olisi huonompi kuin joku hautakivikasa

        jaa, hautakivistä en tiedä, mutta tämä on tulikiven suurimpia takkoja, entinen tiilitakka oli paikoillaan 10 vuotta, ihan asiallinen peli, mutta tarvittiin pidempään varaava malli, plussaa oli että tämä hautakivikasa vei sivuilta 20cm ja syvyydestä 15cm vähemmän tilaa ja näyttää paljon arvokkaammalta (toki onkin).


    • ööö....

      Reklamoi suoraan tehtaalle niin jää se myyjä pois siitä välistä sotkemasta.
      Eiköhän ala homma pelittämään kun menee palaute myyjälle tehtaalta.

    • yaki yaki

      Mutta rumiahan nuo ovat.

      • Yök

        Muutettiin taloon jossa harmaa uuni ja pinta on mennyt pahan näköseksi rasvaiselta näyttää millä saisi puhtaaksi


      • Köy
        Yök kirjoitti:

        Muutettiin taloon jossa harmaa uuni ja pinta on mennyt pahan näköseksi rasvaiselta näyttää millä saisi puhtaaksi

        Pese ensin fairy vedellä ja jos vielä rasva jälkeä niin sopivan karkealla santapaperilla hiot päältä varovasti.


      • mattimeikämanne
        Yök kirjoitti:

        Muutettiin taloon jossa harmaa uuni ja pinta on mennyt pahan näköseksi rasvaiselta näyttää millä saisi puhtaaksi

        ihmesieni auttaa (ilmeisesti jotain valkosta savea tms??).


      • Panostaiteilija
        mattimeikämanne kirjoitti:

        ihmesieni auttaa (ilmeisesti jotain valkosta savea tms??).

        Ehdottaisin dynamiittia. Se suorastaan räjäyttää lian pois.


      • näin meillä
        Köy kirjoitti:

        Pese ensin fairy vedellä ja jos vielä rasva jälkeä niin sopivan karkealla santapaperilla hiot päältä varovasti.

        Universal stone auttaa.


    • ei savua ilman tulta

      Voi Nääs Nääs.. Itekin pari takkaa on tullu tuolta haettua ja niistä on kyllä savu poistunu ihan taivaalle asti...

    • Ööööllle

      Niin kunhan et reklamoi Tampereen myyjän esimiehelle etkä omistaja suvulle, kun Tampereella yskästään niin H, A ja R ottavat asennon ja kumartaa Tampereelle päin, se pyörittää noita miten ja minne sattuu.

      • kessu1

        tampereella on siis kaikki uunikeisarit kasaantunut muurarit tosin on aikas väsynyttä porukkaa ikä haitari varmaa 70


      • Tyytyväinen
        kessu1 kirjoitti:

        tampereella on siis kaikki uunikeisarit kasaantunut muurarit tosin on aikas väsynyttä porukkaa ikä haitari varmaa 70

        Samaa mieltä muurareista asentajat on toista maata,otin takan ja hoitui 2päivää loisto takka


    • julli111jr

      ihan paska takka ei kestä monen vuoden käyttöä 7vuotta pesäkivet rapistuvat tein reklamaation eivät ole omasta mielestään korvaus velvollisia vaikka kiven laatu on mitä on käskivät käyttää edullista korjaus palvelua 800e taas 7vuotta sama juttu en suosittele kenellekkään kyseistä takkaa olen tekemässä tulikivestä ryhmä valituksen kun saan vielä muutaman lisää ja meitä on jo aika paljon

      • minävaantaas

        voi raukkaa, ne tulitiilet vaan sattuu kulumaan...toisilla kestää jopa 30 vuotta, mutta silloin ei poltella kovin kuumalla joten tukossa ovat ;)


    • julli111jr

      sinulle minävaantaas nykyisin pesäkivet ovat keraamiset koska tulikivi ei kestä polttamista koska on erittäin huono materiiali ei ole kyse mistään kulumisesta

    • jaa-a

      olipa vaan ihmetys kun kävin kaverin raksalla katsomassa tulikiven uunin "pystytystä".Tuli nim. uuni kokonaisena ja nostettiin paikoilleen.. kuulema muuten ihan normaali vuolukiviuuni..

      Ihmettelin että eikös tälläisissä tapauksissa pitäis teettää jotain paine kokeita että onko tiivis ettei ole kuljetuksessa auennut saumat!? Mutta ei.. KYllä kun kattoo miten tavarat tuol suomen teillä kulkee niin aikamoista ryskäämistä on..!?
      Katsotaan .. mut itsel tippui nämä listalta..

    • voi harmitus

      Nyt tais selevitä miks laittavat porukkoo kilometritehtaalle . Jos kivi ei kestä kuin hautakivenä niin harmi. R.I.P.

    • Anonyymi00023

      Paskafirma kiertäkää kaukaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe