Eikö kukaan ole kiinnostunut etsimään ja

Krist. vaihtoehtoa?

peräänkuuluttelemaan tälle pahan vallassa olevalle, vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta laittomasti, Totuuden / Oikeuden mukaisuuden VASTAISESTI toimivalle, luomakunnalle tuhoksi ja ihmiskunnalle turmeluksi ja monenlaisiksi kärsimyksiksi koituneelle, ja yhä pahemmin koituvalle, saatanaa tuomiokseen / onnettomuuksikseen, ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi yhä enemmän ja pahemmin koituvasti. Ja siihen hirmuiseksi maailmanlopuksi tuomio kohtalon täyttymykseen vievälle, maailman / ihmiskunnan kansakuntien, muista ja muusta niin väliä ”piru” vieköön ja paha periköön itsekkyyden mukaisesti touhulle ja politiikalle vaihtoehtoa.

Sitä kaikille ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi olevaa, kaikkia kohtaan Totuuteen perustuvaa / Laillisen Oikeuden mukaisesti toimivaa. Sitä turvallisen ja turvatun, kaikinpuolisen hyvinvointi elämän ja tulevaisuuden mahdollistavaa ja takaavaa vaihtoehtoa. Sitä; jota nyt Kaikkivaltiaan virkaa maanpäällä ja taivaassa, Pyhän Luoja Isänsä edustajana ja valtuuttamana hoitava Kristus Jeesus, tämän UUDEN liiton / testamentin, Jumalan ARMON aikakauden, jota nyt elämme jo vuotta 2013 ihmiskunnalle ansainnut kehotti ihan ensin etsimäänkin...

Jonka em. ohessa / myötä lupasi kaiken muunkin tarpeellisen tulevan, sen mitä kaikille hyväksi oikein elämisessä ja toimimisessa, kullekin hyväksi onnelliseksi elämäksi tarvitaan. Nythän elämme jo tämän Jumalan ARMON aikakauden viimeisen sukupolven lopun aikaa, ennen sitä hirmuiseksi maailman lopuksi lopullisen 3 ja½ vuotta kestävän hirveän tuomion ajan alkamista. Niiltä SYYSTÄ (kaikki vääryys) pahaksi / kärsimyksiksi onnettomuuksilta varjeltumiseksi, ja siltä hirmuiseksi maailman lopuksi, lopulliselta hirvittävältä tuomiolta ja ikuiselta kadotukselta pelastukseksi…

Niille; jotka tälle kaikille hyväksi, Lain / Laillisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisuuden mukaiselle tielle lähtee ja siihen niillä kaikille hyväksi ehdoilla yhdistyy. Ja myös sillä kaikille hyväksi Krist. vaihtoehto / Jumalan valtakunta yhteys / yhtenäisyys tiellä ja puolella, loppuun asti vahvana pysyy Ja siihen lopulliseksi pelastukseksi ylösotto / tempaus, Jumalan Sanalle, Kristukselle Jeesukselle, = Raamatun UT mukaisuudelle täysimääräiseen uskollisuuteen ja kuuliaisuuteen, kelvollisuuteen / puhtauteen, siihen täysimääräiseen, vasta Oikeaan, 100% Kristillisyyteen haluaa kasvaa…

Siihen; ei enää mitään pahaa eikä väärää ketään, eikä mitään Luojan hyväksemme luomaa kohtaan, kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisuuteen, = Lain / Laillisuuden täyttymykseen. Siihen kaikesta pahuudesta ja vääryyden mukaisesta, ja niiden SYYSTÄ, Laittomuuden synneistä pahaksi / kärsimyksiksi seuraamuksista vapaaseen, turvallisen ja turvatun, kaikinpuolisen hyvinvointi elämän ja tulevaisuuden mahdollistavaan ja takaavaan kaikille hyväksi olevasti elämiseen ja toimimiseen / kaikille hyväksi tavalla vaikuttamiseen.

Tästä vaihtoehto mahdollisuudesta Kaikkivaltiaan Kristuksen Jeesuksen nimessä muistuttaen, vähäinen, valkeudeksi / herätykseksi työhön kutsuttu palvelijansa

2

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krist. vaihtoehtoa?

      Ei sitten kenelläkään minkäänlaista edes kiinnostusta, Oikeaan, Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaiseen kristillisyyteenkö?!!

    • Löytyyhän niitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe