Proana kavereita? :')

tinyy

Moi! Oon 16 vuotias tyttö eteläsuomesta ja etsiskelen proana kavereita, joiden kanssa vois jutella laihdutuksesta ja muutenkin kaikesta. Mulla on kik, mese ja gmail. Antakaahan kuulua itsestänne :)

22

1645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihihhi

      hihihihih

    • Emmiiiiiii

      Ei se proanojen nettikaveeraaminen oikeasti toimi. Kokeilin silloin, kun olin vielä ihan kunnolla sairas (nyt parantumismyönteinen), ja eihän siitä mitään pidemmän päälle tule, että jauhetaan vaan viesti toisensa jälkeen jotain kaloreista ja että "yhyy oon niin läski", välillä ehkä linkitetään joku "thinspo"-kuva jostain luukasasta. Se muuttuu varsin äkkiä tylsäksi.

      Parantumismyönteisten vertaistuki on asia erikseen, se voi ehkä toimiakin, koska silloin yleensä on jotain vähän syvällisempääkin puhuttavaa kuin sen päivän kalorimäärä.

      • tinyy

        Arvostan mielipidettäsi mutta valitettavasti olen asiasta erimieltä, sillä keskusteluaiheemme Yhdysvalloissa asuvien 'anabuddy':jen kanssa ovat muutakin kuin läskeistä jauhamista :D


      • sdfgvhbjklö
        tinyy kirjoitti:

        Arvostan mielipidettäsi mutta valitettavasti olen asiasta erimieltä, sillä keskusteluaiheemme Yhdysvalloissa asuvien 'anabuddy':jen kanssa ovat muutakin kuin läskeistä jauhamista :D

        luuuuuraaaankooooo, huuhuuuuuhuhu


    • skinnyfeels

      moi!
      saman ikäisiä ja samassa tilanteessa ollaan:)
      laita ihmeessä mulle sähköpostia, [email protected] olis ihanaa tsempata puolin ja toisin!^^

      • tinyy

        Ihanaaaa, vihdoin joku


      • Recoveryisworthit

        Voi juma onko sun mielestä toisen kuolemaan kannustaminen TSEMPPAAMISTA? >.


    • möet

      [email protected], mulle voi laittaa s-postia tai lisää meseen, oon kans ana-kaveria vailla ! :)

    • Cartsakermaperse

      [email protected]

      Vuosia proana joka laihduttaa läskistä uudelleen laihaks. Pituutta 163.5cm ja painoa vitusti liikaa ehkä noin 70 kiloa. Vaa'alla en käy, mutta vaatekoosta ja muihin saman pituisiin verrattuna painon oon päätelly.

      Tsemppariks voin alkaa, jos kiinnostaa :)

      - Carita

    • hentttu.

      Täällä ois taas yks 96-syntynen tyttö Itä-Suomesta ja etsisin tsemppikaveria, oon ihan hukassa kun en oo voinu ajatuksia kellekkään kertoo :/ BMI alle 19 tällä hetkellä, tavote ois reippaasti alipainon puolelle. Pikkusiskosta oon yrittäny tsempparii saada, mut se vaa syö, joten.. :D Mesessä/s-postilla voi mulle jutella jos etsiskelee tämmöstä pro-ana kaveria:) tuohon osoitteeseen siis -> [email protected]
      Ja en siis oo mikää yliangstinen, turhautunut vaan katselemaan omia läskejä peilistä:P

      • tinyy

        Lähetin sulle spostia :)


    • randomgirl

      lähettäkää mullekin sähköpostii!

      [email protected]


      oon 14, täytän vuoden lopussa 15, n.170cm/60kg.

    • liiannuori_

      Itse aikoinani etsin tällä samalla palstalla samanhenkistä ystävää, ja löysinkin pari, joiden kanssa mesetin sitten ehkä vuoden, kahden kanssa se sitten lopahti, yhden kanssa ollaan sitten myöhemmin vaihdettu numerotkin ja tekstattu. On ollut todella ihanaa purkaa tunteita, joista ei voi puhua oikein muille. Nykyään kun tilanne on ihna ok ja hoidon piirissä olen, olemme yhteyksissä harvakseltaan. Ja siis neljä vuotta on nyt ollut tämä kaveri. En kuitenkaan suosittele kenellekään varsinaista anakaveria, mieluummin ihmisen joka ymmärtää ja kuuntelee, mutta ei yllytä ja ihannoi.

      • qqwwgggvv

        Moikka! Mäki kaipaisin juttu seuraa. Oon kylläki 15 vuotias. Ja jos sä et millää voi laittaa kik nimee tänne ni mul saattaa kestää ku sähköpostis o ihan mun kokonimi ja sukunimiki ni sitä en ainakaa voi tänne laittaa ku jotku tutut käy näil sivuil ja wn kikkiiikää ni mä voin luoda uuden s-postin jos sä haluisit jutella mun kaa :)


    • 1998

      Mä tarttisin myös jonkun joka tsemppais mua ja mä tsemppaisin sitä

    • strugglinginhell

      Saa kikkailla ja seurata ig:ssä, molemmat nimellä lightmillie. En luokittele itseäni "proana":ksi mutta olen saanut diagnoosin 1,5 vuotta sitten anoreksiasta. Sen jälkeen olen ollut vaihtelevassa kunnossa, välillä mennään painon kanssa alas ja sitten taas ylös. Mulle voi puhua ihan mistä tahansa :) kikatkaa vaan rohkeesti

    • Tyhmäläski

      Voi, eiks sul olis ig tai snäp? Olis kiva jutella

      • Tää keskustelu on tosi vamha mut mulla ois ja haluisin kans ana kaverii, nii sano snöpoi tai ig nii jutellaa :)


      • Snäppi*😂


      • jokuuuuuy

        mun oikeee ig ei oo täää mut en haluu laittaaa oikeeta ko sit kaikki sais tietää kuka oon nii ig jokuu.0 ja sit jos juteltas vaik dires nii voisin sanoo siel mun oikeen instan ja sc


      • Laitoin sulle viestiä, mut sulle ei välttämättä tuu ilmotusta ku et seuraa mua :)


    • Anonyymi

      Kukaan ei enää lue tätä mut lisätkää mut snäpis thanku.ana

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe