Tuukka Forssell. Esitetään yksimielisesti Kouvolan uudeksi talousjohtajaksi!!
Hienoa! Onneksi olkoon!!
Tuukka Kouvolaan
18
954
Vastaukset
- tumpelo uukka
Jees.
- !!!!!!
Meneeköhän kolmipyöräisellä?
- IhAiTe
Mitennii?
Autokin on keksitty ja tietääkseni Tuukalla on sellainen...ja kiskot on olemassa Kouvolan ja Mäntyharjun välillä jos niinku junalla haluais mennä. - IhAiTe
IhAiTe kirjoitti:
Mitennii?
Autokin on keksitty ja tietääkseni Tuukalla on sellainen...ja kiskot on olemassa Kouvolan ja Mäntyharjun välillä jos niinku junalla haluais mennä.Kiva ku kirjoiittaisitte nimenkin vielä oikein. Tuukan sukunimi on Forsell yhdellä ässällä....
- 45t5y6uyj7kiloöp
IhAiTe kirjoitti:
Kiva ku kirjoiittaisitte nimenkin vielä oikein. Tuukan sukunimi on Forsell yhdellä ässällä....
Eiköhän tuon tunnista vaikka olis kolmekin ässää.
- hyuihuhuihioj
Hienoa Tuukka! Onnea uusiin tehtäviin ja haasteisiin. Sinua tulee ikävä ;-)
- voi elämän kevät
Tuukka oli ainoa järkevä tyyppi Mäntyharjun johto-osastosta.
Mikkeliin liityttäessä ei olisi varmasti löytynyt tarpeeksi haastavaa työtä.
Nythän tietysti monitoimimies Penttisestä tulee myös talousjohtaja, se on kuulkaa hyvää yötä ja näkemiin Mäntyharju.
Kunnanjohtaja ei tule ponnekkaista yrityksistään huolimatta saamaan uutta työpaikkaa,
Penttisellä ei ole koulutusta yhtään mihinkään, että nää on eväät.
Onnea Tuukalle!!- valmis 4
Kansakoulunopettaja osaa kaiken.
Etenkin Poika.
Apuuva.
Alkuasukkaat vanhemmatkin älynneet vaihtaa kesämaisemaa.
Paha pahettuu. - aasi6
Just soo.
voi voi.
- Kelttula
Tuukka Forsel talousjohtajana erittäin pätevä toimen mies.Hän sentää sai jotakin rotia kunnan jeesmiesten toimintakultuuriin.Kunhan seuraaja ei vaan olisi jonkun myötäjuoksija,silloin alkaa talouden ja kunnan lopullinen saattovaihe. Hän myös itse noudatti tarkantalouden oppejaan autoaan myöten.
Onnittelut Tuukalle,- Siruli_
Ei kai hänen tilalleen ketään uutta henkilöä valita!? Kunnalle iso säästö, kun jää yksi isopalkkainen pois remmistä. Eihän muihinkaan tehtäviin oteta ketään tilalle, kun joku pois lähtee syystä tai toisesta. Sama systeemi pitää koskea myös näitä isokenkäisiä, kuin kaikkia muitakin työpaikkoja kunnassa.
- Onnea
Tuukka, Kouvola valitsi hyvän miehen!
- Yrittäjäystävä
Onnea myös Puumalasta, pidimme Tuukasta kovasti, rauhallinen ja asiallinen.
- AAmox
Olet kuten miehen pitää ollaKIN.
PiDäkin perheestäsi huolta.
TSEMPPIÄ! - valkeaa
Vaikka oletkin Forsell.
Hyvä olet mieheksi kaikin puolin.
Jatka samaa mallia!
Toivottavat tutuksi tulleet kaikki joukolla Mäntyharjulta. - 2 x nähty
Ajat oikeaan suuntaan !
Kohti Meriä. - tietäjä
Voipi tulla vaikka takas on nääs 6 kk koe aika kouvolassa.
- Anonyymi
Onks Tuukka demari?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504