Tuukka Kouvolaan

jönttinen

Tuukka Forssell. Esitetään yksimielisesti Kouvolan uudeksi talousjohtajaksi!!

Hienoa! Onneksi olkoon!!

18

954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumpelo uukka

      Jees.

    • !!!!!!

      Meneeköhän kolmipyöräisellä?

      • IhAiTe

        Mitennii?
        Autokin on keksitty ja tietääkseni Tuukalla on sellainen...ja kiskot on olemassa Kouvolan ja Mäntyharjun välillä jos niinku junalla haluais mennä.


      • IhAiTe
        IhAiTe kirjoitti:

        Mitennii?
        Autokin on keksitty ja tietääkseni Tuukalla on sellainen...ja kiskot on olemassa Kouvolan ja Mäntyharjun välillä jos niinku junalla haluais mennä.

        Kiva ku kirjoiittaisitte nimenkin vielä oikein. Tuukan sukunimi on Forsell yhdellä ässällä....


      • 45t5y6uyj7kiloöp
        IhAiTe kirjoitti:

        Kiva ku kirjoiittaisitte nimenkin vielä oikein. Tuukan sukunimi on Forsell yhdellä ässällä....

        Eiköhän tuon tunnista vaikka olis kolmekin ässää.


    • hyuihuhuihioj

      Hienoa Tuukka! Onnea uusiin tehtäviin ja haasteisiin. Sinua tulee ikävä ;-)

    • voi elämän kevät

      Tuukka oli ainoa järkevä tyyppi Mäntyharjun johto-osastosta.
      Mikkeliin liityttäessä ei olisi varmasti löytynyt tarpeeksi haastavaa työtä.
      Nythän tietysti monitoimimies Penttisestä tulee myös talousjohtaja, se on kuulkaa hyvää yötä ja näkemiin Mäntyharju.
      Kunnanjohtaja ei tule ponnekkaista yrityksistään huolimatta saamaan uutta työpaikkaa,
      Penttisellä ei ole koulutusta yhtään mihinkään, että nää on eväät.
      Onnea Tuukalle!!

      • valmis 4

        Kansakoulunopettaja osaa kaiken.
        Etenkin Poika.
        Apuuva.
        Alkuasukkaat vanhemmatkin älynneet vaihtaa kesämaisemaa.
        Paha pahettuu.


      • aasi6

        Just soo.

        voi voi.


    • Kelttula

      Tuukka Forsel talousjohtajana erittäin pätevä toimen mies.Hän sentää sai jotakin rotia kunnan jeesmiesten toimintakultuuriin.Kunhan seuraaja ei vaan olisi jonkun myötäjuoksija,silloin alkaa talouden ja kunnan lopullinen saattovaihe. Hän myös itse noudatti tarkantalouden oppejaan autoaan myöten.

      Onnittelut Tuukalle,

      • Siruli_

        Ei kai hänen tilalleen ketään uutta henkilöä valita!? Kunnalle iso säästö, kun jää yksi isopalkkainen pois remmistä. Eihän muihinkaan tehtäviin oteta ketään tilalle, kun joku pois lähtee syystä tai toisesta. Sama systeemi pitää koskea myös näitä isokenkäisiä, kuin kaikkia muitakin työpaikkoja kunnassa.


    • Onnea

      Tuukka, Kouvola valitsi hyvän miehen!

      • Yrittäjäystävä

        Onnea myös Puumalasta, pidimme Tuukasta kovasti, rauhallinen ja asiallinen.


    • AAmox

      Olet kuten miehen pitää ollaKIN.
      PiDäkin perheestäsi huolta.

      TSEMPPIÄ!

    • valkeaa

      Vaikka oletkin Forsell.
      Hyvä olet mieheksi kaikin puolin.
      Jatka samaa mallia!

      Toivottavat tutuksi tulleet kaikki joukolla Mäntyharjulta.

    • 2 x nähty

      Ajat oikeaan suuntaan !

      Kohti Meriä.

    • tietäjä

      Voipi tulla vaikka takas on nääs 6 kk koe aika kouvolassa.

    • Anonyymi

      Onks Tuukka demari?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe