Paljonko saisi tehoa 2.0TFSI?

ex. Golf R32

Eli harkinnassa olisi Audi A4 2.0TFSi manuaali ja quattro. Melko helposti saisi tuollaisella perus stage1 setupilla sen n. 250-260hp mutta mitä pitää vaihtaa että aletaan olemaan 300hp paremmalla puolella? Olen kuullut että kansainvälisesti (varsinkin USA) noista on otettu melko kohtuullisella panoksella suuriakin tehoja ulos eli 400-450hp. Kestääkö voimansiirto? Entäs vaihteisto?

47

13259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gs birotor

      Aivan väärä paikka kysyä tuollaista.

      • Iikoo..

        Miten niin väärä paikka kysyä? Ei kaikki täällä ole Renaultilla ajavia Audin kuolaajia vaan kyl täältä ihan omistajiakin löytyy.


    • Audistinen5

      270 hv saa perus ohjelmoinnilla, esim. MTM. Siitä enempää en kyllä itse varmaan virittäisi, alkaa varmasti olemaan moottorillekin jo kova paikka.

      Tuo 270 hv ja varsinkin parempi vääntökäyrä tekee ajamisesta selvästi erilaista. Vääntö kasvaa mukavasti sekä kierrosalueen ala- että yläpäässä. Ilman viritystä kone on hieman "puhditon" kovemmilla kierroksilla, kuten turbot yleensäkin ovat. Viritettynä kone vetää kunnolla loppuun asti.

      Suoritusarvot ovat viritettynä ihan mukavat kaksilitraiselle koneelle. Nollasta sataan alle 6 sekuntia, kun ilman viritystä se on noin 6,7 s. Kovemmissa nopeuksissa ero on vielä selvempi.

      • Weijo.

        2.0 TFSi A4 manuaali sedan kiihtyy sataseen 7.9s. Eikä ikä päivänä lähde lastuttamalla alle kuuden :D Olen optimoinut useita kutos Audeja, 3,0tdi (176kw vakiona) ja 3.2TFSi n 190kw vakiona. Ohjelmalla saat 2-30heppaa eikä nekään vastaa tehdas heppoja. Kuinka niin ei?

        Audi A5 3.0tdi, vakiona 176kw/ 239hp vs Audi A4, 3.0tdi, vakiona 165kw ja ABT:n ohjelma 65 heppaa. A5 vakioni voitti sekä kiihdytyksessä että huippunopeudessa tämän A4:n josta piti optimoinnin jälkeen löytyä yli 270 heppaa.


      • kjgftgfdhjfd
        Weijo. kirjoitti:

        2.0 TFSi A4 manuaali sedan kiihtyy sataseen 7.9s. Eikä ikä päivänä lähde lastuttamalla alle kuuden :D Olen optimoinut useita kutos Audeja, 3,0tdi (176kw vakiona) ja 3.2TFSi n 190kw vakiona. Ohjelmalla saat 2-30heppaa eikä nekään vastaa tehdas heppoja. Kuinka niin ei?

        Audi A5 3.0tdi, vakiona 176kw/ 239hp vs Audi A4, 3.0tdi, vakiona 165kw ja ABT:n ohjelma 65 heppaa. A5 vakioni voitti sekä kiihdytyksessä että huippunopeudessa tämän A4:n josta piti optimoinnin jälkeen löytyä yli 270 heppaa.

        Eikös 3,2 ole vain FSI eli vapaasti hengittävä moottori


    • Weijo.

      Olen ohjelmoiduttanut autoni PoverFlash / Erkki Pernulla ja kysyin häneltä miksi ohjelmien todellinen tehonlisäys on suhteellisen olematon. Hän tuumasi että sen saa kyllä laitettua mutta haitat nousevat niin isoksi että ohjelmien myyjät eivät halua ottaa sitä riskiä.. ja kysyi et haluanko että laitetaan oikeasti 70 hevosvoimaa.. sen saan kyllä ohjelmaa muuttamalla toteutettua mutta autosi turbo kestää 50-100tkm siitä hetkestä eteenpäin. Jäipä laittamatta.

    • Audistinen5

      Ehkä et sitten osaa kiihdyttää, etkä lastuttaa.

      Omani meni ilman lastuttamista aika tarkkaan tehtaan lupaamassa ajassa, eli 6,7 s nollasta sataan. Lastuttamisen jälkeen aika on alle 6 sekuntia, juuri niin kuin MTM lupaa. Mittauksen olen tehnyt tismalleen samassa kohdassa ja aika tarkkaan samoissa sääolosuhteissa. Kiihdytettäessä 0-160 km/h aika parani vähän yli 2 sekuntia lastulla. Jos et usko, niin Youtubestakin löytyy videoita, jotka ovat minun autoni ja MTM lupausten kanssa aika yhteneviä.

      • Weijo.

        Hei..lyödään Audistinen veto.. itselläni on paraikaa vakio 174kilowattinen 3.0tdi A5. Tehdas lupaa 5.9sek 0-100km/h.

        500 euroa puolin ja toisin kumpi pärjää? Anna maili, sovitaan treffit ja käydään kokeileen.


      • Weijo.
        Weijo. kirjoitti:

        Hei..lyödään Audistinen veto.. itselläni on paraikaa vakio 174kilowattinen 3.0tdi A5. Tehdas lupaa 5.9sek 0-100km/h.

        500 euroa puolin ja toisin kumpi pärjää? Anna maili, sovitaan treffit ja käydään kokeileen.

        Olen täysin varma että häviät ja sen jälkeen tulee liuta selityksiä. Aivan kuten näillä lastuttajilla yleensä...


    • Weijo.

      2.0 TFSI (132 kW) -08 / -09 kiihtyvyys (0-100km/h) 7,9 (M) 8,2 (A). On toki 155 kilowattisiakin mutta sekään ei muuta sitä tosiasiaa että lastuilla ei tehoja saa niin paljoa kun ilmoitetaan.

      Katoppas esimerkiksi ABT:n joka on ainoa Audin hyväksymä ohjelmoija. Tehokkaimmatkin, 60-70 heppaa lisäävät ohjelmat parantavat kiihtyvyyttä vain 0,4-0,5 sek.

      Käsiajalla niitä on aivan turha mittailla :D

      • Audistinen5

        Niin, itse puhuin 211 hv quattrosta. Ja kyllä se kiihtyy sen alle 6 sekuntia nollasta sataan lastulla. Mitä nyt joskus olen kokeilumielessä kiihdyttänyt ja testannut kiihtyvyyttä tuttujen autoja vastaan, niin tehot pitävät varmasti paikkansa. Esimerkiksi 3,2 l VW Passat, jossa on 250 hv jää yllättävänkin reippaasti. Samoin 210 hv Golf GTI jää selvästi jälkeen ja tämäkin on lehtienkin mittauksissa kiihtynyt noin 6,7 s sataseen.

        Tehonlisäys lienee juuri se mitä luvattiin. En sitten tiedä, onko ATB lastuissa jotain vikaa, mutta ainakin MTM:llä näyttää toimivan loistavasti. Kuten sanoin reilu 2 sekuntia lähti ajasta kun kiihdytän 0-160 km/h, eli kyllä siinä kyse on reilusta parannuksesta. Aika on nyt noin 13,5 sekuntia, joka on hieman parempi, kuin autolehden mittaama 3.0 TDI A4 Avantin aika. A4 Avant on toki painavampi kyseisellä moottorilla. Enne lastun laittamista katsoin youtubesta before/after kiihdytyksiä ja sieltä löytyy helposti videoita, joista itsekin voit todeta antamani lukemat.

        Mitään ongelmia ei turbon kestävyydessä ole, mikäli autoa ei jatkuvasti jossain radalla rääkkää. Mikäli ajat "normaalisti", niin silloinhan viritetyssä ei ole juuri mitään eroa virittämättömään. Jos siis vain silloin tällöin käyttää koko tehoreserviä, niin turbo kestää sen aivan mainiosti. Vähintään yhtä mukavaa, kuin tehon lisäys yläkierroksilla, on arkiajossa tarpeellinen selvä väännön lisäys alakierroksilla.


    • Wesley Cartera

      noniin lopettakaa arvailut. Tässä faktaa tiskiin:

      Audi S3 sportback A4 2.0tfsi (lastutetun) tilalla siksi, että tuollaista virimallia ei ole mitattu tuonne tietokantaan minkään autolehden toimesta. Tehot suunnilleen samat ja S3 painoa hieman vähemmän, mutta tämä pitää tod.näk. erittäin hyvin paikkaansa (max 0,2-0,3s kiihtyvyysero todellisuudessa 0-100km/h ja muut mittausvälit.)

      3.0tdi alkaa jäämään reilusti 100km/h jälkeen S3

      http://www.zeperfs.com/duel2493-1605.htm

      • Audistinen5

        Minä en arvaile, vaan olen ihan mitannut kyseiset ajat mittarilla. Siinä mielessä antamasi tiedot eivät ehkä todista mitään, että tämä toinen herra väittää, että virityksessä ei tule luvattuja tehoja. S3 on vakiomalli ja siinä hänen mukaansa ilmeisesti on se luvatut 270 hv. (S3 Audissa on muuten aivan eri moottori, kuin A5 2.0 TFSI versiossa.)

        Sen verran tälle toiselle kaverilla kuitenkin tiedoksi, että jonkun (en muista minkä) määräykseen mukaan S3 Audia ei saa viedä USA:han. Tämän vuoksi Audin maahantuoja alkoi viedä sinne S3 korviketta, eli ABT:n virittämää A3 mallia, jossa on 270 hv. Tähän annetaan täydellinen tehtaan takuu. Tämän viritetyn ABT mallin suoritusarvot vastaavat aika tismalleen vakio S3 mallin arvoja, eli kyllä siinä se luvatut 270 hv on...


      • Autoinssi turuust
        Audistinen5 kirjoitti:

        Minä en arvaile, vaan olen ihan mitannut kyseiset ajat mittarilla. Siinä mielessä antamasi tiedot eivät ehkä todista mitään, että tämä toinen herra väittää, että virityksessä ei tule luvattuja tehoja. S3 on vakiomalli ja siinä hänen mukaansa ilmeisesti on se luvatut 270 hv. (S3 Audissa on muuten aivan eri moottori, kuin A5 2.0 TFSI versiossa.)

        Sen verran tälle toiselle kaverilla kuitenkin tiedoksi, että jonkun (en muista minkä) määräykseen mukaan S3 Audia ei saa viedä USA:han. Tämän vuoksi Audin maahantuoja alkoi viedä sinne S3 korviketta, eli ABT:n virittämää A3 mallia, jossa on 270 hv. Tähän annetaan täydellinen tehtaan takuu. Tämän viritetyn ABT mallin suoritusarvot vastaavat aika tismalleen vakio S3 mallin arvoja, eli kyllä siinä se luvatut 270 hv on...

        Se parempi kiihtyvyys tulee suuresta väännönkasvusta jossa erilaiset rajaukset on jätetty pois. Kytkin joutuu koville, ei tehon vaan väännön vuoksi.

        Kytkin mitoitetaankin väännön, ei huipputehon mukaan.

        Huipputeholla on merkitystä vasta suurilla nopeuksilla ja huippunopeutta etsittäessä.


    • BIG BANG

      Audin virittäminen on kuin kynttilän polttaminen kahdesta päästä. Lopputulos taattu eli koneen rikkoontuminen. Joten suosittelen erittäin lämpimästi.

    • fjxdfjln

      Ei meinaa kestää edes vakiona olevaa säälittävää tehoa, niin miten luulet että ohjelmoituna kestäisi.

      • Audistinen5

        Hienosti on kestänyt viritettynä. Ja kyseisessä mallissahan ei ole ollut minkäänlaisia luotettavuus ongelmia muutoinkaan.

        Turkulaiselle autoinssille tiedoksi, että s-tronic vaihteisto A5 Audissa kestää noin 550 Nm maksimiväännön, eli 2.0 TFSIn viritys ei ole mikään ongelma. Vääntöä virityksen jälkeen on noin 390 Nm. Oleellista käytön kannalta on toki vääntökäyrän laajuus, joka myös kasvaa merkittävästi.


      • dgfmjd
        Audistinen5 kirjoitti:

        Hienosti on kestänyt viritettynä. Ja kyseisessä mallissahan ei ole ollut minkäänlaisia luotettavuus ongelmia muutoinkaan.

        Turkulaiselle autoinssille tiedoksi, että s-tronic vaihteisto A5 Audissa kestää noin 550 Nm maksimiväännön, eli 2.0 TFSIn viritys ei ole mikään ongelma. Vääntöä virityksen jälkeen on noin 390 Nm. Oleellista käytön kannalta on toki vääntökäyrän laajuus, joka myös kasvaa merkittävästi.

        Eikö kannattaisi ostaa jo tehtaalta se tehokkaampi malli, jos pitää lisää tehoa saada. Ostaa kerralla sen 3.0 TFSI -mallin tai S5:n tai RS5:n.
        Onhan ne nyt vähän toista kuin vajaasylinterinen 2.0 TFSI. Vai rahatko loppu.


      • Audistinen5
        dgfmjd kirjoitti:

        Eikö kannattaisi ostaa jo tehtaalta se tehokkaampi malli, jos pitää lisää tehoa saada. Ostaa kerralla sen 3.0 TFSI -mallin tai S5:n tai RS5:n.
        Onhan ne nyt vähän toista kuin vajaasylinterinen 2.0 TFSI. Vai rahatko loppu.

        Tyhmä maksaa turhasta. Etenkin 3.0 TFSI moottorin on täysin älyvapaa ostos. Maksaa muistaakseni lähes 15 t euroa enemmän kuin 2.0 TFSI, eikä suorituskyvyssä ole kovinkaan suurta eroa varsinkaan nykyään, kun 2.0 TFSI koneessakin on jo 225 hv. Jos tästä moottorista saa sitten tonnilla 270 hv, niin miksi ihmeessä maksaisin 15 tonnia V6 koneesta, joka kuluttaa enemmän ja heikentää ajettavuuttakin painavamman keulan vuoksi. Viritetty 2.0 TFSI muuten jättää niukasti tuon vakio 3.0 TFSI:n.

        S5 ja RS5 ovatkin sitten aivan eri hintatasoa, eli kyllä, ei ole rahaa, tai ei ainakaan niin paljon, että viitsisin autosta noin paljoa maksaa. Kuka nyt edes jotain RS5 Audia Suomessa ostaisi, vaikka olisi rahaa kuinka paljon.


      • eiköolekorvia
        Audistinen5 kirjoitti:

        Tyhmä maksaa turhasta. Etenkin 3.0 TFSI moottorin on täysin älyvapaa ostos. Maksaa muistaakseni lähes 15 t euroa enemmän kuin 2.0 TFSI, eikä suorituskyvyssä ole kovinkaan suurta eroa varsinkaan nykyään, kun 2.0 TFSI koneessakin on jo 225 hv. Jos tästä moottorista saa sitten tonnilla 270 hv, niin miksi ihmeessä maksaisin 15 tonnia V6 koneesta, joka kuluttaa enemmän ja heikentää ajettavuuttakin painavamman keulan vuoksi. Viritetty 2.0 TFSI muuten jättää niukasti tuon vakio 3.0 TFSI:n.

        S5 ja RS5 ovatkin sitten aivan eri hintatasoa, eli kyllä, ei ole rahaa, tai ei ainakaan niin paljon, että viitsisin autosta noin paljoa maksaa. Kuka nyt edes jotain RS5 Audia Suomessa ostaisi, vaikka olisi rahaa kuinka paljon.

        "Etenkin 3.0 TFSI moottorin on täysin älyvapaa ostos." - sanoo se, jolla ei ole rahaa sitä ostaa.

        No onhan kutoskoneessa paremmat soundit. Mutta audistinen ei autoista taida mitään ymmärtää, vaan valitsee mopokoneen ja kuuntelee vaisua mongerusta mieluummin kuin kutoskoneen ääniä.
        Kutoskone tarjoaa paljon enemmän musiikkia korville kuin neljäpyttynen mopon moottori.

        Todellisuudessa se 3.0 TFSI ei kuluta sen enempää kun ei tartte kuin hipasta kaasua, kun taas kakslitrasella saa pitää tallaa pohjassa koko ajan, niin että kierokset tapissa.

        Niin ja saahan siihen kutoskoneeseenkin softalla lisää tehoa, jos se teho on pääasia.


      • Audistinen5
        eiköolekorvia kirjoitti:

        "Etenkin 3.0 TFSI moottorin on täysin älyvapaa ostos." - sanoo se, jolla ei ole rahaa sitä ostaa.

        No onhan kutoskoneessa paremmat soundit. Mutta audistinen ei autoista taida mitään ymmärtää, vaan valitsee mopokoneen ja kuuntelee vaisua mongerusta mieluummin kuin kutoskoneen ääniä.
        Kutoskone tarjoaa paljon enemmän musiikkia korville kuin neljäpyttynen mopon moottori.

        Todellisuudessa se 3.0 TFSI ei kuluta sen enempää kun ei tartte kuin hipasta kaasua, kun taas kakslitrasella saa pitää tallaa pohjassa koko ajan, niin että kierokset tapissa.

        Niin ja saahan siihen kutoskoneeseenkin softalla lisää tehoa, jos se teho on pääasia.

        No en minä sentään siitä saundista maksa tuollaisia summia. Kuten sanoin, se kutoskone on typerä ostos jokaisen lukemani lehdenkin mukaan. Ero suorituskyvyssä on olematon 2.0 TFSI moottoriin verrattuna, etenkin Suomen rajoitusten puitteissa.

        Jep, saahan siihenkin lisää tehoa. Mutta sittenhän sinä kitisisit, että eikö ollut rahaa RS5:een? Ja jos ostaisi RS5:en, niin kitisisit, että eikö ollut varaa RS7:ään. Ja jos ostaisi RS7:än, niin kitisisit, että eikö ollut varaa Bentleyhin. Ja jos ostaisi Bentleyn, niin itkisit, eikö ollut varaa Bugattiin. Täällä netissä on niin kivaa kitistä, kun itse ajaa vm -88 Corollalla. :)


        Mutta aloittajalle totean, että viritys todella kannattaa. Koneen vääntökäyrä laajenee mukavasti sekä ala- että yläpäästä. Noin tonnilla saa tosiaan saman lisäyksen suorituskykyyn, kuin suuremman moottorin osatamalla yli kymppitonnilla.


      • vituttaakuostitmopon
        Audistinen5 kirjoitti:

        No en minä sentään siitä saundista maksa tuollaisia summia. Kuten sanoin, se kutoskone on typerä ostos jokaisen lukemani lehdenkin mukaan. Ero suorituskyvyssä on olematon 2.0 TFSI moottoriin verrattuna, etenkin Suomen rajoitusten puitteissa.

        Jep, saahan siihenkin lisää tehoa. Mutta sittenhän sinä kitisisit, että eikö ollut rahaa RS5:een? Ja jos ostaisi RS5:en, niin kitisisit, että eikö ollut varaa RS7:ään. Ja jos ostaisi RS7:än, niin kitisisit, että eikö ollut varaa Bentleyhin. Ja jos ostaisi Bentleyn, niin itkisit, eikö ollut varaa Bugattiin. Täällä netissä on niin kivaa kitistä, kun itse ajaa vm -88 Corollalla. :)


        Mutta aloittajalle totean, että viritys todella kannattaa. Koneen vääntökäyrä laajenee mukavasti sekä ala- että yläpäästä. Noin tonnilla saa tosiaan saman lisäyksen suorituskykyyn, kuin suuremman moottorin osatamalla yli kymppitonnilla.

        No sinä nyt et oikein ymmärrä. Jos et halua maksaa lisää oikeasta moottorista, aja sitten sillä nelipyttysellä hiustenkuivaajalla.
        Automies et kyllä selvästikään ole.


      • Audistinen5
        vituttaakuostitmopon kirjoitti:

        No sinä nyt et oikein ymmärrä. Jos et halua maksaa lisää oikeasta moottorista, aja sitten sillä nelipyttysellä hiustenkuivaajalla.
        Automies et kyllä selvästikään ole.

        Ketää täällä mahtaa vituttaa??!! :D


      • Premiumisenollapitää
        Audistinen5 kirjoitti:

        Ketää täällä mahtaa vituttaa??!! :D

        Tuskin ketään muuta vituttaa yhtä paljon kuin sitä, joka erehtyi Audin ostamaan, kun on parempiakin autoja saksanmaalla tarjota. Ja en tarkoita Opelia. :D
        Audi on kuitenkin vain skoda-volkkari.


      • Audistinen5
        Premiumisenollapitää kirjoitti:

        Tuskin ketään muuta vituttaa yhtä paljon kuin sitä, joka erehtyi Audin ostamaan, kun on parempiakin autoja saksanmaalla tarjota. Ja en tarkoita Opelia. :D
        Audi on kuitenkin vain skoda-volkkari.

        Kerrotko vielä miksi vituttaisi? Juuri julkaistun tutkimuksen mukaan Audi on Euroopan luotettavin automerkki. Tutkimus on yksi maailman suurimpia luotettavuutta mittaavista tutkimuksista. Omasta ja tuttavien puolesta voin todeta samaa. Ei ainoatakaan vikaa lähipiirin Audeissa.

        http://www.tuulilasi.fi/uutiset/usan-kuluttajaraamattu-selvitti-luotettavimmat-automerkit-ja-autot

        Aika paljon sinua näyttää Audi vituttavan, kun täytyy täällä muiden autoista lässyttää ja peukutella omia juttujaan päivästä toiseen. Kertoo aika paljon omaa tarinaansa sinusta... :D Alahan säästämään, niin ehkä sinäkin voit joskus ostaa Audin.


      • maudistinen6
        Audistinen5 kirjoitti:

        Kerrotko vielä miksi vituttaisi? Juuri julkaistun tutkimuksen mukaan Audi on Euroopan luotettavin automerkki. Tutkimus on yksi maailman suurimpia luotettavuutta mittaavista tutkimuksista. Omasta ja tuttavien puolesta voin todeta samaa. Ei ainoatakaan vikaa lähipiirin Audeissa.

        http://www.tuulilasi.fi/uutiset/usan-kuluttajaraamattu-selvitti-luotettavimmat-automerkit-ja-autot

        Aika paljon sinua näyttää Audi vituttavan, kun täytyy täällä muiden autoista lässyttää ja peukutella omia juttujaan päivästä toiseen. Kertoo aika paljon omaa tarinaansa sinusta... :D Alahan säästämään, niin ehkä sinäkin voit joskus ostaa Audin.

        No mitäs se sinä täällä teet, oletan kuitenkin että olet jo yli 18?

        Tosiasia nyt on että ajettavuus ei Audissa ole sillä tasolla kuin premiumautoissa.

        Sinähän se täällä lässytät että kuinka "paljon" saa lisää tehoa lastulla siihen volkkariisi.

        Ajettavuus on yksi tärkeä autonvalinnan kriteeri, ainakin minulle, joten en omista audia, vaan saksalaisen toisen merkin. Ja voin kyllä sanoa, että on kalliimpi kuin Audisi. Ja jos viivalle lähetään niin Audisi jää.

        Nyt et jumalauta enää sitten rupea vääntämään, audi on auton korvike ja piste.


      • Audistinen5
        maudistinen6 kirjoitti:

        No mitäs se sinä täällä teet, oletan kuitenkin että olet jo yli 18?

        Tosiasia nyt on että ajettavuus ei Audissa ole sillä tasolla kuin premiumautoissa.

        Sinähän se täällä lässytät että kuinka "paljon" saa lisää tehoa lastulla siihen volkkariisi.

        Ajettavuus on yksi tärkeä autonvalinnan kriteeri, ainakin minulle, joten en omista audia, vaan saksalaisen toisen merkin. Ja voin kyllä sanoa, että on kalliimpi kuin Audisi. Ja jos viivalle lähetään niin Audisi jää.

        Nyt et jumalauta enää sitten rupea vääntämään, audi on auton korvike ja piste.

        Ööö...mitä minä täällä teen? Siis omistan Audin ja kirjoitan Audipalstalla. Eikö se ole aika normaalia? Ei tulisi mieleenikään mennä BMW tai Mersupalstalle mussuttamaan näistä autoista. Eikä ole mitään mussutettavaakaan, erinomaisia autoja tekevät.

        Sinä taas ilmeisesti et omista Audia, vaan olet Audipalstalla lässyttämässä. Hehhehheeee....kertoo aika paljon!! :D Osta rohkeasti se Audi, jos noin paljon mieli tekee.

        Jos sinulla on niin kauhian kallis saksalainen premiumauto, niin eikö kannattaisi vain nauttia siitä ja lopettaa Audipalstalla roikkuminen? Vai onko se vm -88 316i sittenkään niin kiva peli? Laitahan se lippis oikein päin päähän ja palaa oman merkkisi palstalle. Mikään ei ole säälittävämpä, kuin jonkun toisen automerkin palstalla roikkuminen. Etkö oikeasti tajua, että juuri sinunlaiset saavat ymmärtämään, kuinka kadehdittava auto se Aud (tai jokin muu merkki)i on. Niin kadehdittava, että sinäkin olet täällä roikkunut koko päivän vikisemässä. :D Oikein nautin kun luen tuota parkumista.

        Eipä siinä mitään, jatka täällä parkumista ja peukuta omia juttujasi, jos se oloa helpottaa. Vähän kyllä epäilen, että lisää vain katkeruuttasi. :D Aahhahhahhhaaaa!!!!


      • Audistinen5
        Audistinen5 kirjoitti:

        Ööö...mitä minä täällä teen? Siis omistan Audin ja kirjoitan Audipalstalla. Eikö se ole aika normaalia? Ei tulisi mieleenikään mennä BMW tai Mersupalstalle mussuttamaan näistä autoista. Eikä ole mitään mussutettavaakaan, erinomaisia autoja tekevät.

        Sinä taas ilmeisesti et omista Audia, vaan olet Audipalstalla lässyttämässä. Hehhehheeee....kertoo aika paljon!! :D Osta rohkeasti se Audi, jos noin paljon mieli tekee.

        Jos sinulla on niin kauhian kallis saksalainen premiumauto, niin eikö kannattaisi vain nauttia siitä ja lopettaa Audipalstalla roikkuminen? Vai onko se vm -88 316i sittenkään niin kiva peli? Laitahan se lippis oikein päin päähän ja palaa oman merkkisi palstalle. Mikään ei ole säälittävämpä, kuin jonkun toisen automerkin palstalla roikkuminen. Etkö oikeasti tajua, että juuri sinunlaiset saavat ymmärtämään, kuinka kadehdittava auto se Aud (tai jokin muu merkki)i on. Niin kadehdittava, että sinäkin olet täällä roikkunut koko päivän vikisemässä. :D Oikein nautin kun luen tuota parkumista.

        Eipä siinä mitään, jatka täällä parkumista ja peukuta omia juttujasi, jos se oloa helpottaa. Vähän kyllä epäilen, että lisää vain katkeruuttasi. :D Aahhahhahhhaaaa!!!!

        PS: laitoin peukun alaspäin jo valmiiksi omalle kirjoitukselleni, ettei sinun tarvitse sitä taas tehdä. Omaa juttuasi voit sitten peukuttaa ylöspäin! ;)


    • dfs

      Takuu ei sitten kata jos et asenna tehtaan softaa. Vai jonku käytetyn vanhan korimallin romunko meinasit ostaa?

    • -BMW-

      Ostakaa urpot BEMARI niin saatte todellista VOIMAA!!! Köyhät...

      • Quattroooo

        Köyhät ajaa Biltemalla, ja mittää vajaavetosta potkukelkkaa kannata ostaa ku sillä rahalla saa jo auton joka vetää joka nurkalta....


    • bolle

      Tämä ei ole sitten v----lua tms, mutta mielenkiinnosta kysyn mitä ihmettä teet suomen teillä tollasilla tehoilla? Vai käytkö radalla ajelemassa?

      Vähemmällä tehollakin voi tehdä turvallisia ohituksia. Taitava kuski hoitaa tehonpuutteen ennakoimalla.

      • P e n t t i

        Valoista on messevää päästä aina ykkösenä ilman eforttia. Suojatien eteen ja punaisiin valoihin pysähtyminen on Audistille aina kunnia-asia, ja samalla uusi tilaisuus pikku hupiin sen jälkeen.
        Toisekseen ohittaminen maantiellä on ihanaa - varsinkin ylämäkeen!


      • Audio

        Itselläni on 354 hv ( Audi S5 ) ja vetoa neljällä pyörällä eikä harmita yhtään ajella suomessa.


    • fucking hell

      Juu niin on, ahtimella onnea varsinkin ylämäkeen.. 1,7 bar...

    • jamppa1

      Audi tt 1.8t saa 350hp irti .turbo ja suuttimet isommat.kyl lähtee...

    • auditeamturku

      Pitäisi kestää itelläni on audi a5 2.0 tfsi quattro 410hp

    • Quattro-68

      Ostin Audi TT Quattron 1.8T 225HV ja eiköhän se pitänyt 1/2 sisään viedä vähän laitettavaksi. Vapaailmasuodatin, 3" putki ja lastutus. Noin pienellä muutoksella mitattu aika 0-100km/h 5.9sec (minun, amatöörikuskin ajamana). Tehoa tuli yllättävän paljon lisää. Huono puoli näissä autoissa on, että tehoihin tottuu ja sitä pitää saada aina vaan lisää ja lisää ;-)

    • AjtK

      Kun vaihdat "vapaailmasuodattimen" takaisin vakioon saat vielä muutaman pollen lisää

    • audit jää

      itellä BMW 335i quaifen lukkoperä ja ohjelma: 365 hv.

      Mitattu 0-100km/h 4,6. 0-200km/h 15,9
      80-120km/h 3.vaihteella 2,9

      • Lahdessa nähtiin

        Bimmer kaatuu helposti!


    • TT_tyyppi

      Missä niin paljon tehoa tarvii?

      Audi TT TFSI ykkösvirityksellä antaa 270 heppaa ja ei ole kyllä ikinä enempää tarvinnut, 0-100 viis sekuntia. Suomesta ei kovin montaa autoa löydy jolle tien päällä jäisi. Itselle ei ainakaan ole vielä niin käynyt, aina ohi päässyt heittämällä.

      • bjnkjhgjop

        Höpö höpö, tehoahan ei ole koskaan tarpeeksi.


    • öljypoltinaudiVWskoda
      • Quattro_audi

        Joo ja tunge se bemarin roska tunkiolle urpo.. Vajaa vetoinen auto, korreloi kuskin älykkyyttä. Vitun luuserit


      • Urbointercooler

        Niin just, luuserit!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe