Naisten Apu Espoossa ry:ssä tietoturvavuoto

Kuumaa kamaa

7

159

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei niiku kuulu mulle

      Kyllä feministit osaavat. Järki ja tunneäly yhdistyvät voimaannuttavalla tavalla. Tosin myös ne kaupungin viranhaltijat, jotka ovat ryhtyneet yhteistyöhön näiden feminatsien kanssa, pitäisi pistää pihalle saman tien.

      "...torjumaan naisiin kohdistuvaa perheessä tai parisuhteessa esiintyvää väkivaltaa sekä tarjoamaan asiakkaiksi tuleville naisille ja heidän lapsilleen suojapaikka perheväkivaltaa vastaan."

      "...tarjotaan espoolaisille naisille lyhytkestoista kriisiapua perheväkivaltaan liittyen."

      Ja mannagryynit kertovat pokkana, että turvakoteihin ovat myös miehet tervetulleita.


      "Unionin periaateohjelmassa sanotaan, että lähisuhdeväkivalta on sama asia kuin perheissä ja parisuhteessa naisiin kohdistuva väkivalta. Pahoinpitelystä kertovan naisen tarinaa ei ole syytä epäillä."

      "Ote naisasialiitto Unionin periaateohjelmasta: ”Turvakodeissa on ensisijaisesti otettava huomioon uhrin kokemukset ja vasta toissijaisesti esimerkiksi perheen koossapysyminen.”

      Millä tavalla turvakoti tarkistaa heidän (uhrien) antamiensa tietojen todenperäisyyden?

      Sirkka-Liisa Aaltio, Espoon turvakodin johtaja: ”Jokainenhan on oikeutettu kertomaan itsestään ja elämästään ja tuomaan sen oman hätänsä ja avuntarpeensa esiin valitsemallaan tavalla. Että tuo kysymys jonka tässä nyt esititte, niin se ei ole mitenkään semmonen asia jonka kanssa täällä tarvitsis työskennellä, että se ei oo niinku meidän ongelma.”

    • Samaa porukkaa?

      Ruotsissa kuuluisan Roksin turvakodit/aivopesulaitokset ovat avoinna edelleen:

      http://www.roks.se/

      • Kävelevä Dildo

        ROKSIN johdon lausunto:

        "Evin Rubar (toimittaja): Miehet ovat elukoita ja koneita ja käveleviä tekokyrpiä...
        Ireen von Wachenfeldt: Niin...
        Evin Rubar: Onko se sinun kantasi?
        Ireen von Wachenfeldt: Kyllä, se on minun kantani.
        Evin Rubar: Miehet ovat elukoita?
        Ireen von Wachenfeldt: Miehet ovat elukoita. Etkö ole samaa mieltä?"

        Tosin hän myöhemmin katuu ja korjaa lausuntoaan:

        "Jag skulle ha sagt att män är värre än djur. En del våldsamma män kan till och med njuta av kvinnors lidande. Det gör inte djuren".


    • Valhetta riittää

      Just.

      "Pahoinpitelystä kertovan naisen tarinaa ei ole syytä epäillä."

      No ei ole tosiaan, ei. Sehän on täysi mahdottomuus että nainen voisi valehdella esimerkiksi kostaakseen tai saadakseen itselleen perusteettomia etuja. Eikö niin?

      "Unionin periaateohjelmassa sanotaan, että lähisuhdeväkivalta on sama asia kuin perheissä ja parisuhteessa naisiin kohdistuva väkivalta."

      Kyllä naiset ja feministit hoitavat näitä miestenkin ongelmia yhtä hyvin, eihän siihen mitään miehiä tairvita. Feministit ajavat sukupuolten todellista tasa-arvoa.

      T: sosiaali- ja terveysministeriön tasa-arvoyksikkö ja muut valehtelevat feministit.

    • Oikeus tuskin toteut

      Olen ymmärtänyt, että eräs entinen feministiliitto Unionin puheenjohtaja toimii jonain sosiaalitätinä tms. Malmilla. Varmaan todella tasa-arvoinen tilanne jos joudutte joskus tekemisiin. Selvittäkää noiden taustat, ihan vinkkinä...

      • Väkivaltainen.

        "perheväkivaltaa on lomakkeen mukaan sekin, jos mies ei ole ystävällinen, jos mies ei huomioi naisen tunteita, jos mies vaatii naista hoitamaan lapsia ja jos mies ei anna riittävästi talousrahaa"

        Ei huomioi naisen tunteita? Nyt kiireesti ostamaan kukkia, tai tulee syyte perheväkivallasta. Kyllä feministi on pahasti sekaisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe