Kreikan prostituutio

papadopoulos

Olympialaiset palaa Kreikkaan ja niin tekee myös femmarit. Onkohan kukaan tutkinut, kuinka paljon suomalaisia naisia vaeltaa vuosittain kuluttamaan Kreikan gigolojen seksipalveluja? Tää porukka on varmaan kasvamaan päin sitä mukaa, kun nää yhteiskunnan tuet naisille ja varsinkin äideille lisääntyy. Pääsee äiteekin välillä huilaamaan perheen ja työelämän paineista! Hulluahan se on, että nämä samat naiset on täällä rähisemässä seksipalvelujen kieltämisen puolesta, mutta täähän on vain sitä naisen logiikkaa ;)

5

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saimi

      No tuo taas oli ilmeisesti sitä tuttua miehen logiikkaa, eli rinnastetaan seksipalveluiden osto kahden ihmisen vapaaehtoiseen intiimiin kanssakäymiseen.
      Kokemukseni mukaan noista etelän maista löytyy vilisemällä miehiä, jotka ovat enemmän kun halukkaita harrastamaan seksiä, eli heille ei tarvitse siitä maksaa, saati hommaan suostutella. Näin ollen jos joku nainen etelän matkallaan halua harrastaa seksiä jonkun yhtä halukkaan paikallisen kanssa, ei se ole sama asia, kun että mies menee sinne ja ostaa rahalla palveluita joltain onnettomalta rukalta, joka ei ilman maksua varmasti koskisi pitkällä tikullakaan tuohon mieheen.

      • Oispa taas kesäloma :)

        Aivan niin, minä olen monta kertaa käynyt Kreikassa ja saanut seuraa ihan vapaaehtoisesti miehiltä. Ei ole tarvinnut rahaa käyttää. On ihan eri asia mennä lomalle ja tavata yökerhossa joku ihana Adonis ja viettää heidän kanssaan ihania nautinnon hetkiä kuin että menee räkäiseen bordelliin ja ottaa alleen orjakseen alistetun alaikäisen tytän.

        Minulla on ollut vain hyviä seksikokemuksia niiden ihanien etelän miesten kanssa, jotka osaavat käsitellä naista. Olen aina kuin uusi nainen viikon loman jälkeen. Jaksaa taas katsoa omaakin ukkoaan seuraavan vuoden ;)

        Sitä paitsi mitä väärää siinä on, että nainen harrastaa vapaata seksiä ulkomailla? Se on vain sellaissta hetken huumaa, en minä niihin oikeasti rakastu. Eihän köyhä kouluttamaton kreikkalainen baarimikko pidemmän päälle voi taata samaa henkistä tasoa kuin vaikka suomalainen insinööri. En voi ymmärtää suomalaisia naisia jotka jäävät niiden kanssa "perustamaan perhettä". Kun etelään menee, pitää olla järki päässä. Pieni lomaromanssi ja sitten takaisin. Sitäpaitsi, mitä se kateellisille äijille kuuluu, jos suomalainen nainen haluaa tuntea läheisyyttä ja onnea?! Huorissa käyminen on seksiturismia, Etelän lomaromanssit ovat ihan eri juttu.


      • Aivan!
        Oispa taas kesäloma :) kirjoitti:

        Aivan niin, minä olen monta kertaa käynyt Kreikassa ja saanut seuraa ihan vapaaehtoisesti miehiltä. Ei ole tarvinnut rahaa käyttää. On ihan eri asia mennä lomalle ja tavata yökerhossa joku ihana Adonis ja viettää heidän kanssaan ihania nautinnon hetkiä kuin että menee räkäiseen bordelliin ja ottaa alleen orjakseen alistetun alaikäisen tytän.

        Minulla on ollut vain hyviä seksikokemuksia niiden ihanien etelän miesten kanssa, jotka osaavat käsitellä naista. Olen aina kuin uusi nainen viikon loman jälkeen. Jaksaa taas katsoa omaakin ukkoaan seuraavan vuoden ;)

        Sitä paitsi mitä väärää siinä on, että nainen harrastaa vapaata seksiä ulkomailla? Se on vain sellaissta hetken huumaa, en minä niihin oikeasti rakastu. Eihän köyhä kouluttamaton kreikkalainen baarimikko pidemmän päälle voi taata samaa henkistä tasoa kuin vaikka suomalainen insinööri. En voi ymmärtää suomalaisia naisia jotka jäävät niiden kanssa "perustamaan perhettä". Kun etelään menee, pitää olla järki päässä. Pieni lomaromanssi ja sitten takaisin. Sitäpaitsi, mitä se kateellisille äijille kuuluu, jos suomalainen nainen haluaa tuntea läheisyyttä ja onnea?! Huorissa käyminen on seksiturismia, Etelän lomaromanssit ovat ihan eri juttu.

        ... menen Venäjälle tai Ukrainaan ja saan vapaaehtoisesti seuraa paikallisilta tytöiltä. On ihan eri asia mennä lomalle ja tavata joku ihana neito kuin nussia jonkun räkäisen köyhän alistetun baarimikon kanssa.

        Minulla on ollut vain hyviä seksikokemuksia näiden ihanien idän naisten kanssa, jotka osaavat käsitellä miestä. Olen aina kuin uusi mies parin viikon loman jälkeen. Jaksaa taas katsoa omaakin akkaansa seuraavan vuoden ;)

        Sitä paitsi mitä väärää siinä on, että mies harrastaa vapaata seksiä ulkomailla? Se on vain sellaista hetken huumaa, en minä niihin oikeasti rakastu. En voi ymmärtää suomalaisia miehiä, jotka jäävät niiden kanssa "perustamaan perhettä". Kun itään menee, pitää olla järki päässä. Pieni vikittely, höpöttely yhteisestä tulevaisuudesta ja sitten pano ja sitten uusi tyttö. Sitäpaitsi, mitä se kateellisille akoille kuuluu, jos suomalainen mies haluaa tuntea läheisyyttä ja onnea?!


      • Lomamatkailija
        Aivan! kirjoitti:

        ... menen Venäjälle tai Ukrainaan ja saan vapaaehtoisesti seuraa paikallisilta tytöiltä. On ihan eri asia mennä lomalle ja tavata joku ihana neito kuin nussia jonkun räkäisen köyhän alistetun baarimikon kanssa.

        Minulla on ollut vain hyviä seksikokemuksia näiden ihanien idän naisten kanssa, jotka osaavat käsitellä miestä. Olen aina kuin uusi mies parin viikon loman jälkeen. Jaksaa taas katsoa omaakin akkaansa seuraavan vuoden ;)

        Sitä paitsi mitä väärää siinä on, että mies harrastaa vapaata seksiä ulkomailla? Se on vain sellaista hetken huumaa, en minä niihin oikeasti rakastu. En voi ymmärtää suomalaisia miehiä, jotka jäävät niiden kanssa "perustamaan perhettä". Kun itään menee, pitää olla järki päässä. Pieni vikittely, höpöttely yhteisestä tulevaisuudesta ja sitten pano ja sitten uusi tyttö. Sitäpaitsi, mitä se kateellisille akoille kuuluu, jos suomalainen mies haluaa tuntea läheisyyttä ja onnea?!

        ..siellä, yrittäisit olla vähän omaperäisempi!


      • Mies
        Oispa taas kesäloma :) kirjoitti:

        Aivan niin, minä olen monta kertaa käynyt Kreikassa ja saanut seuraa ihan vapaaehtoisesti miehiltä. Ei ole tarvinnut rahaa käyttää. On ihan eri asia mennä lomalle ja tavata yökerhossa joku ihana Adonis ja viettää heidän kanssaan ihania nautinnon hetkiä kuin että menee räkäiseen bordelliin ja ottaa alleen orjakseen alistetun alaikäisen tytän.

        Minulla on ollut vain hyviä seksikokemuksia niiden ihanien etelän miesten kanssa, jotka osaavat käsitellä naista. Olen aina kuin uusi nainen viikon loman jälkeen. Jaksaa taas katsoa omaakin ukkoaan seuraavan vuoden ;)

        Sitä paitsi mitä väärää siinä on, että nainen harrastaa vapaata seksiä ulkomailla? Se on vain sellaissta hetken huumaa, en minä niihin oikeasti rakastu. Eihän köyhä kouluttamaton kreikkalainen baarimikko pidemmän päälle voi taata samaa henkistä tasoa kuin vaikka suomalainen insinööri. En voi ymmärtää suomalaisia naisia jotka jäävät niiden kanssa "perustamaan perhettä". Kun etelään menee, pitää olla järki päässä. Pieni lomaromanssi ja sitten takaisin. Sitäpaitsi, mitä se kateellisille äijille kuuluu, jos suomalainen nainen haluaa tuntea läheisyyttä ja onnea?! Huorissa käyminen on seksiturismia, Etelän lomaromanssit ovat ihan eri juttu.

        Antaa naisten touhuta keskinäisillä reissuillaan mitä touhuavat, kunhan tulevat rentoutuneina ja hyväntuulisina kotiin. Niin, ja tietysti olisi parempi, jos niistä lomaromansseista ei kerrottaisi omalle miehelle. Siitä ei seuraa kuin mustasukkaisuutta yms.

        Samoin miehille sallittakoon pienet jatkot firman pikkujouluissa jne. Se ei ole vaimolta pois, jos vähän pitää hauskaa aulaneidin tai sihteerikön kanssa ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe