The new order to wait for the world to validation

cdq-sky

“ Every Civilization of the birth is an annotation to the Common structure of Civilizations; Every Country of the birth is a promise to the Common structure of Civilizations; Every Life of the birth has Connotation of the Common structure of Civilizations ”——The new order to wait for the world to validation…..Which one of the space can be the first to put it into the Constitution?
http://cn.linkedin.com/in/caodaqing

8

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkuvauva1

      ...jokainen uusi elämä Suomessa on tarkoitettu uhrattavaksi globalisoituvan yrityksen halpatyövoiman ja sellaisen yhteisen hyödyn hyväksi, josta kukaan ei tiedä yhtään mitään .....

      Mikä on se päämäärä ja mitä se meitä hyödyttää niin se jää näkemättä... ???

    • mennyttä aikaa

      Vuosi 1984 on mennyt jo. Kommunismi on kuollut. Kommunismista ei ole jäljellä kuin Kiina ja se laina, jonka Kiina antaa USA:lle.

      Se raha taas sitten puolestaan meneekin kaikennäköisiin sotiin ympäri maailmaa....

      Sen jälkeen voidaankin aloittaa TODELLINEN KESKUSTELU, miksi me ihmiset olemme tänne maailmaan syntyneet ???

    • avulias aatu

      Sitten kun nämä constituutiot on saatu pystyyn ja sitten kun nämä ihmiset on saatu asumaan sinne niin sitten voikin lähettää USA:n armeijan sinne tuhoamaan se sivilisaatio ja korjaamaan raadot pois...

    • 5MD

      zen me le?

    • Terveisiä helvetistä

      Pyhä Pietari käski minua painumaan helvettiin vaikka olen koko elämäni ollut uskollinen työnantajalleni ja maksanut laskut aina ajoissa ja uskonut maailmanlaajuiseen kehitykseen....

      Täällä on paljon muitakin, jotka ovat uskoneet siihen ja Jeesuksen tuomaan pelastukseen !!!

      Niitä nyt ei kuitenkaan ole tulossa. Ei teille eikä meille !!!

    • pörssihuijari

      Tässä sanottiin: "Every Life of the birth has Connotation of the Common structure of Civilizations."
      Se tarkoittaa suomeksi, että: "Jokainen syntynyt ihmiseläin on tarkoitettu vahvistamaan sivilisaation yleistä rakennetta"

      Ennen se tarkoitti että mennään rakentamaan pyramideja mutta nykyään se tarkoittaa pyramidihuijauksia....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3680
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2900
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2694
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      2193
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1898
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1857
    Aihe