Onkohan edellisen korimallin 5ovisesssa mallissa aina robottivaihteisto eikä perinteistä automaattia? Konttiperässähän käsittääkseni on ns perinteinen automaatti..
Civic automaatti vai robotti??
9
1128
Vastaukset
- Heeikki
Kyllä muistini mukaan 5-ovisessakin on joissain malleissa ollut ns. perinteinen 5-lovinen automaattiloota vaikka kannattaa kyllä varmistaa. Kävin viime viikolla kokeilemassa i-Shift -vaihteistolla olevaa Civiciä ja meinasin oksentaa saman tien. EI SEMMOISTA!
- Laitoin juuri
Minkälainen on Civicin perinteinen automaattilaatikko ? Kenen valmistama ja kokemuksia ?
- 120t
Laitoin juuri kirjoitti:
Minkälainen on Civicin perinteinen automaattilaatikko ? Kenen valmistama ja kokemuksia ?
Erittäin toimiva, ei lisää juurikaan kulutusta. Loogisesti ja pehmeästi vaihtava, lähtee liikkeelle viiveettä pesee robotit ja kaksoiskytkinvaihteistot mennen tullen.
- perinteitä
120t kirjoitti:
Erittäin toimiva, ei lisää juurikaan kulutusta. Loogisesti ja pehmeästi vaihtava, lähtee liikkeelle viiveettä pesee robotit ja kaksoiskytkinvaihteistot mennen tullen.
Muistan aikanaan 4D Civicin jostakin koeajosta kun sitä tituleerattiin piheimmäksi automaatiksi luokassaan, siis perinteisellä automaatilla.
- Moon Hondamiäs
120t kirjoitti:
Olen samaa mieltä 120t:n kanssa. Hondan automaatti on hyvä. Itsellä oli vuoden OPEL "automaatti" se riitti, nyt vaihdoin takaisin Hondaan, muilla kun ei ole tässä luokassa AUTOMAATTIVAIHTEISIA autoja, on juuri noita 120t:n mainitsemia robotti/ kaksoiskytkin kököstyksiä, joille nyt sanon hyvästit.
- iShift
Hondaan olen tässä päätymässä ja automaatin haluaisin, mutta manuaalinenkin kelpaa. Mikä tuossa i-Shiftissä noin kuvotti? Itsellä kokemuksia vain DSG-boksista.
- sjdhfg
Tuntuisi kyllä, että tuota I-Shiftiä olisi ollut jo senverran pitkään tuotannossa, joten jos jotain "huonoa" siinä olisi ollutkaan niin se on kyllä "menneen talven lumia".
- Au Tomaatti
Onhan DSG:kin ollut vaikka kuinka ja kauan erään saksalaisen automerkin valikoimissa, ja sieltä ja syvältä vieläkin. On automaatti ja automaatti sitten tulee muut keinotekoiset, joilla ei ole automaatin kanssa muuta yhteistä kuin se, ettei itse tarvitse vaihdetta vaihtaa....
- Honda3
Au Tomaatti kirjoitti:
Onhan DSG:kin ollut vaikka kuinka ja kauan erään saksalaisen automerkin valikoimissa, ja sieltä ja syvältä vieläkin. On automaatti ja automaatti sitten tulee muut keinotekoiset, joilla ei ole automaatin kanssa muuta yhteistä kuin se, ettei itse tarvitse vaihdetta vaihtaa....
Uudessa viisovisessa Civicissa on mehumaija eli perinteinen automaatti kulutus samaa mitä manuali laatikossa. Laatikko on Hondan omaa valmistusta kuten Accordikin laatikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742487Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841695Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211153Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56896