Seppo Lehto on evakkojen suuri keulahahmo! Ei riitä sakset höltä

Seppo Lehto on evakk

Seppo Lehto on evakkojen suuri keulahahmo! Ei riitä sakset höltät ja muut työkalut!

65

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin menee

      Olet aivan oikeassa. Palautuksen vastustamisessa T-kadun mutanttiyksikkö Koroljovin johdolla on onnistunut yli odotusten. Lisäksi evakoiden pilkkaamisessa he ovat ylivertaisia.
      Onnea ja menestystä mutanteille jatkossakin!

      • trrtrttr

        Valehtelet! Sinulla ei ole kaikkia Korkkareita hyllyssäsi! Valehtelet! Tex Willer ampui myös vasemmalla! Valehtelet, kun sulla ei ole virallista valvojaa jeesuksen syntymässä. Valehtelet, kun et äänittänyt tai kuvannut dioille sitä! Minä olen Klenkka ja mulla on kaikki sota-arkistot kotonani. Varastin ne ollessani Isosaaren saunakoskettelijavääpeli!


      • Koroljov

        "Palautuksen vastustamisessa T-kadun mutanttiyksikkö Koroljovin johdolla on onnistunut yli odotusten."

        Selittäkääpä tämä mutanttijuttu nyt vielä kerran. Kuulostaa joltain UFO-salaliittoteorialta.


      • oo8lp9
        Koroljov kirjoitti:

        "Palautuksen vastustamisessa T-kadun mutanttiyksikkö Koroljovin johdolla on onnistunut yli odotusten."

        Selittäkääpä tämä mutanttijuttu nyt vielä kerran. Kuulostaa joltain UFO-salaliittoteorialta.

        Evakkojen jätökset ovat evakkoreessä tehtyjä mutantteja. Isi pani tytärtään ja äiti poikiaan.


      • ii,kui,kuuio,k
        oo8lp9 kirjoitti:

        Evakkojen jätökset ovat evakkoreessä tehtyjä mutantteja. Isi pani tytärtään ja äiti poikiaan.

        Sitähn se on koko heimo!


      • Johtajanne
        trrtrttr kirjoitti:

        Valehtelet! Sinulla ei ole kaikkia Korkkareita hyllyssäsi! Valehtelet! Tex Willer ampui myös vasemmalla! Valehtelet, kun sulla ei ole virallista valvojaa jeesuksen syntymässä. Valehtelet, kun et äänittänyt tai kuvannut dioille sitä! Minä olen Klenkka ja mulla on kaikki sota-arkistot kotonani. Varastin ne ollessani Isosaaren saunakoskettelijavääpeli!

        ProKarelian kunniakas kaukopartiomies kersantti Seppo Lehto kutsutaan johtotehtäviin kun Suur-Suomi unelmamme vihdoin nyt alkaa toteutua.

        http://matkakuvaaja.blogspot.com/


    • liilop9opo9

      Miksei ne ota Jammu-setää, tai Jan-Erik Auvista? Molemmat evakkokakaroja

      • EmakkoPojan pappa

      • öolioukytre

      • po9i8u7y65t
        öolioukytre kirjoitti:

        Kyllähän Seppo näistä evakkokakaroista älyllisin on, kun lukee palstaa.

        paljonko se maksaa?


      • å0å0ä0åä+
        po9i8u7y65t kirjoitti:

        paljonko se maksaa?

        se sai juha hytösen lehmän


      • ölo.iplöop.ö
        å0å0ä0åä+ kirjoitti:

        se sai juha hytösen lehmän

        nähty Tampereella puhumassa paskaaaa


      • hae jo sitä apua

        Siltavuori oli syntynyt vuonna 1926 Vaasassa senkin valehteleva kiero lesti idiootti.


      • selviääkö?
        ölo.iplöop.ö kirjoitti:

        nähty Tampereella puhumassa paskaaaa

        åp0oö9il8u
        24.2.2013 08:23
        0
        Sulje
        onko se EmakkoPojan todellinen isä? Kuseeko se myös kakaralaumaan?


      • 1631264654
        selviääkö? kirjoitti:

        åp0oö9il8u
        24.2.2013 08:23
        0
        Sulje
        onko se EmakkoPojan todellinen isä? Kuseeko se myös kakaralaumaan?

        on


      • thtnyjm
        po9i8u7y65t kirjoitti:

        paljonko se maksaa?

        Silava Kari on kalliimpi!


      • juiymuik,
        ölo.iplöop.ö kirjoitti:

        nähty Tampereella puhumassa paskaaaa

        eduskunnassapa!


    • Jahvetti 88

      Mitä jokellatte Jokelan kouluaikojako muistelette vai Tehtaankadu b-rapun köyrintää?

      Feedback and discussion with Thinker Seppo Lehto Tarja Halonen ...
      http://feedback-and-discussion.blogspot.com/

      .../seppo-lehto-kysyy-...5 päivää sitten - Seppo Lehto: Maanpuolustuksen näkökulma: Halosen vaillinaisesti aseistettu "seta"-armeija ei palvele isänmaata vaan altistetaan Moskovan astinlaudaksi.

      • y76t675567

        Aikaisemmin Välittäjä_LKV väitti kusevansa laiturilla vastatuuleen ja jos maistui huulilla suolaiselta, niin ei lähtenyt. Meni perämoottorin konehuoneeseen takaisin tekemään itsetyydytystä


    • Letyku vai Väliliha?

      Ihmeellistä, yllä olevasta linkistä löytyy yli kolme vuotta sitten otettu kuva mutantista! Missähän Seppo on sellaisen tavannut?

    • 333333365

      Tämä monivuotinen häirikköhahmo E.d.K Välittäjä_LKV:n vuosien varrella tekemiä google- väittämiään kokosin kymmenen kärjen:
      1. Terästä ei voi kukaan elektrolyysillä kuparoida. Se hilseilee tuuleen.
      2. Planeettapyörästöä ei voi pyörittää molempiin suuntiin, eikä käyttää vaihteena!
      3. Suomenkieliset eivät osaa vaihtaa moottorityynyjä.
      4. Lentosukellusveneellä voi lentää 19 G voimia veden alla ja rikkoa maan vetovoiman.
      5. Betonivene ei kellu. Se murenee ja omistaja istuu karilla.
      6. Polkupyörän pumpulla voi puristaa vettä kasaan ja sormella tehdä kuopan rautatiekiskoon.
      7. Zetorin nelisylinteristä 4,990 litran moottorinosia ei saa tasapainottaa marinoidessa.
      8. Potkuriakseli pysyy kumilaakerin varassa paikallaan. Kartiolaakerointia ei voi tehdä.
      9. Valtakunnan 2009 vahvistetut liputus- ja viirisäännöt eivät koske ruotsinkielisiä veneilijöitä.
      10. Kukaan ei voi laittaa moottoriveneeseen 2 950VA laturia.
      Ehdokasväittämiksi laitan vielä viisi muistamaani lisää
      11. Vaihteiston hammasrattaat eivät saa koskea toisiinsa kuin kerran. Ne kuluvat.
      12. Neljälapainen 400 mm halkaisijalta oleva nopeasti pyörivä potkuri on mahdottomuus.
      13. On parempi, että vannasputki tihkuu koko ajan pilssiin. Se on veneelle hyväksi.
      14. Kukaan ei voi ajaa 11 metrisellä upporunkoisella Espoosta Viipuriin.
      15. Espoossa ei voi kukaan talvehtia veneessä.

    • åp0oö9il8u

      onko se EmakkoPojan todellinen isä? Kuseeko se myös kakaralaumaan?

      • åpöolikuj

        On ja nyt niillä on betonin ulkopuolinen raskaus!


    • Kevät koittaa

      Aurinko lämmittää mutantit uuteen aktiiviseen jaksoon, kuten edellä näkyy.
      Olis mukava tietää onko kyseessä ne stalinin apina risteytykset, vai anuksen antin ryhmä?
      Onks tietoo?

      • Tappakaa sitä ennen

        Tappakaa sitä ennen kuitenkin myös kaikki köyhät, rumat ja sairaat, niin minua ei vituta niin paljon katsella tyhmää kansaanne!"


      • nauti sellistä
        Tappakaa sitä ennen kirjoitti:

        Tappakaa sitä ennen kuitenkin myös kaikki köyhät, rumat ja sairaat, niin minua ei vituta niin paljon katsella tyhmää kansaanne!"

        Lähti ilmoitus poliisille. Väkivaltaan kiihottaminen ON RIKOS.


      • o.,o9.pl.po9
        nauti sellistä kirjoitti:

        Lähti ilmoitus poliisille. Väkivaltaan kiihottaminen ON RIKOS.

        Älä kiihtu niin vähästä!


      • he he he
        o.,o9.pl.po9 kirjoitti:

        Älä kiihtu niin vähästä!

        Eikö sua kytät tai valkotakit hakeneet vielä.


    • Hänmäniksikö muuttun

      Kylläpä on Lehto kadonnut eikä näkynyt mitään uusia juttuja you tubessakaan.

      • tuhertelija piirteli

        Jospa ne muslimit on sen napanneet.


    • Aikaisemmin Välittäj

      Aikaisemmin Välittäjä_LKV väitti kusevansa laiturilla vastatuuleen ja jos maistui huulilla suolaiselta, niin ei lähtenyt. Meni perämoottorin konehuoneeseen takaisin tekemään itsetyydytystä.

    • å0p9oi8u7k

      Vieläkö Seppo, emakkopoikaja muut evakot panee betonisikoja ja kusevat toistensa korviin?

      • o8iu7yj65t

        Uudet jaksot ovat jo videoitu.


      • mitä niissä on? minä
        o8iu7yj65t kirjoitti:

        Uudet jaksot ovat jo videoitu.

        mitä niissä on? minä olen evakko!
        mitä niissä on? minä olen evakko!
        mitä niissä on? minä olen evakko!
        mitä niissä on? minä olen evakko!
        mitä niissä on? minä olen evakko!


      • tiedä tuosta

        Kysy äidiltäs.


      • hevhhhhree
        mitä niissä on? minä kirjoitti:

        mitä niissä on? minä olen evakko!
        mitä niissä on? minä olen evakko!
        mitä niissä on? minä olen evakko!
        mitä niissä on? minä olen evakko!
        mitä niissä on? minä olen evakko!

        Sun äitimuoris Sepin porattavana.


    • pistoolivastaus
    • Faktum laukaisu
    • Petsamosta alkaen
      • 7ikikik7u7ik8

        hyvä evakko


      • ilo.iloppio.lö
        7ikikik7u7ik8 kirjoitti:

        hyvä evakko

        laadukkain niistä?


      • oiuyjtr5g4ew32q
        ilo.iloppio.lö kirjoitti:

        laadukkain niistä?

        ehdoton evakkojen the best of best!


      • jep jep
        oiuyjtr5g4ew32q kirjoitti:

        ehdoton evakkojen the best of best!

        Seppo on äijä.


    • kaikille

      haukotus

      • Korkealentoista

        Korkealaatuinen keskustelu osoittaa, kuinka mutantit kehittyvät; kuten salmonella.


    • oo9lpoil,olp.i9

      Seppo taitaa olla tuo Avara?

      • o,,oi

        sen ja betonisen poika


      • y7uji457i
        o,,oi kirjoitti:

        sen ja betonisen poika

        oliko sen nyt Mätälehtipuun kanssa mieltään osoittelemassa?


      • ei eeoiii

        Ei Seppo enää täällä liiku.


    • E.Vakko

      Mutanttien virsi:
      Evakoita ivaavat eivät ole suomalaisia vaan paljon puhuttuja T-kadun mutantteja. Heille maksetaan siitä että päivästä toiseen kirjoittelevat itkuvirsimiehistä, kartanoista, pilkkaavat evakoita jne. Tämä on osa Venäjän vihakampanjaa Suomea vastaan. Valmistelevatko sotaa vai pelkäävätkö palautusta?

      He ovat paljastuneet lukemattomia kertoja vuosien varrella koska eivät tunne suomalaista elämää kunnolla. Koroljovikin törttöili alkuaikoina, Letku, Väliliha ja nyt viimeisimpänä Ruikku taas osaavat vain alapään juttuja.

      Alapäämutantin ajatuksenjuoksusta viimeisin näyte:

      "Evakkojen pissipääkakarat ovat taas saaneet alasuolestaan yhteyden ruikkukanavaapitkin aivokurkeloiseensa. Syntyy suuria ajatelmia."

      Tällaista informaatiota ystävällinen naapurimme meille kustantaa. Lisäksi tulevat virallisen tason asiamiehet ja kenraalit ja bekmannit

      • Kmuntila

        "Tällaista informaatiota ystävällinen naapurimme meille kustantaa."

        Elät kyllä niin syvällä harhojen maailmassa, että melkeimpä sääliksi käy.


      • ketä vai?
        Kmuntila kirjoitti:

        "Tällaista informaatiota ystävällinen naapurimme meille kustantaa."

        Elät kyllä niin syvällä harhojen maailmassa, että melkeimpä sääliksi käy.

        Tuskin kukaan sinua säälii. Yksinäisenä ja sairaana tulet poistumaan täältä.


      • +på9ol
        ketä vai? kirjoitti:

        Tuskin kukaan sinua säälii. Yksinäisenä ja sairaana tulet poistumaan täältä.

        !


      • Kmuntila
        ketä vai? kirjoitti:

        Tuskin kukaan sinua säälii. Yksinäisenä ja sairaana tulet poistumaan täältä.

        Tuskin yksinäisenä, minulla katsos on perhettä ja ystäviä kun en sinun laillasi elä mielipuolisesta vihasta ja vuosikymmeniä jatkuvasta historiallisesta kaunasta.

        On ymmärrettävää että kaikki lopulta hylkäävät sinut. Sairaan ja jakomielitautisen rasistin rinnalla eläminen on varmasti yhtä helvett^ä.


    • Mie 79

      Sisua ja sitkeyttä hyvä Seppo Lehto!

      JVStalinin tekemät hirvittävät vääryydet eivät poistu vuosien mukana. Ne kasvavat suuren maan yllä korkoa kuin ukkospilvet!
      Suuretkaan johtajat eivät ole jumalia. Ahneella on *** loppu.
      Historia muuttelee ajan oloon rajoja, kansoja sekä kumoavat yhteiskuntajärjestelmiä.

    • Lehtoa eivät

      evakot ja muut karjalaiset tunne, eivätkä halua tuntea.

      • ,,iok,ii,o

        Loimaan Kurkijoki- päivillä ylistettiin paljon Seppo Lehtoa -evakkojen keulahahmoa.


      • tiedä tuosta

        Sepi on tunnettu äijä Venäjälläkin.


      • oo8iolpop
        tiedä tuosta kirjoitti:

        Sepi on tunnettu äijä Venäjälläkin.

        ne tietää, että betonisika on sen äiti.


      • tietää tai ei
        oo8iolpop kirjoitti:

        ne tietää, että betonisika on sen äiti.

        Sepi on silti kunkku ja sinä vanha runkku.


    • stalinia ei arvostet
    • op98

      Seppo Lehto julisti olevansa evakkojen kuningas Loimaalla Kurkikusi-päivillä!

      • Sepi on sonni

        Ei se ainakaan HINTTI ole, kuten sinä.


      • ajkfö4o87¤%##fackERT
        Sepi on sonni kirjoitti:

        Ei se ainakaan HINTTI ole, kuten sinä.

        Ai että oikein sonni... no sinähän sen tiedät kun koko viime kesän olit Sepin käsilaukkuna.


    • MattiTepposekäSeppo

      Sepossa kiteytyy kaikki karjalainen viisaus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe