Tehty liian paljon pahaa...ettei kukaan edes usko !

sho

Sydän itkee....itkee niin paljon, ettei kukaan usko!
Minulle on naisena tehty niin paljon pahaa, ettei kukaan uskoisi, jos kertoisin.
Väitettäisiin, että on oma syyni tai etten tehnyt tarpeeksi vastarintaa.

Miten voisin avautua teille täysin vieraille ihmisille odottaen saavani empatiaa, kun en voi kertoa edes mitä kauheaaa olen kokenut??

Sitä kumminkin odotan. Auta minua.

14

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suru

      Kaikkea kaunista ja hyvää sinulle. Kerro lisää, jatkoa odottan

    • kuuntelen1

      Kerrothan ?

    • Symp

      Tätä olisi vaikeaa kertoa tuttavalle, vieraammalle helpompi.
      Silti tämä on NIIN VAIKEAA, niin tosi vaikeaa.

      Kannan sydämelläni asiaa, josa haluaisin avautua, mutta josta en PYSTY.

      Pyydän anteeksi aloitusta, luulin, että voisin avautua asiasta, mutten voikkaan.
      Olisin kuvitellut aikuisena naisena purkavani asian, mutta olin väärässä.

      Minulle on tehty liiaan pahaa. Ei tuollaisesta edes voi puhua.

      • tää

        Symp Kannatko jonkun muun tekemää ja siks sen kertominen on vaikeaa vai olitko osallisena siihe vaikkapa vain katsoja puolena. Se on sinun ratkasu kerrotko.


    • untuva2

      Kerro.
      Jokaisella meistä on oma luurankomme kaapissa, mutta silti joku ymmärtää.
      Kerro.

    • minä

      Kerro, se varmasti auttaa. Vapauttaa.

    • sot

      AUTA MINUA


      kaiken keskellä. Hätähuuto.

    • kiltti2

      Voisitko kertoa mistä on kyse, kun sanot, että auta minua.

    • unohdus1

      En minä voi kertoa. Unohtakaa koko asia ja ketju.
      En minä voi puhua niin pahasta asiasta.

    • kuuntelen1

      Koruttoman hyvin kerotu, kerro mist on kyse. Kerro, saat varmasti ymmärrystä

    • aada5

      Kysykää joku tarkemmin, kun ei uskalla kysyä vaikka kiinnostaisi.

    • 3 + 3 = 6

      " ..minulle on naisena tehty niin paljon pahaa.."

      Sinut on raiskattu tai pahoinpidelty ?

      Voimia sydämeni pohjasta sinulle ;(

    • ojgkkl

      Tyttönen, nainen, en tiedä kumpaa olet vai molempia. Sinun ei tarvitse kertoa mitään tässä. Eikä koskaan mikäli se ei tunnu hyvältä ajatukselta. Mutta mieti miten voisit parantaa oloasi. Taakka on raskas kantaa yksin. Et ole koskaan syyllinen siihen, jos sinulle on tehty pahaa, et ole voinut sille mitään. Olet itse syytön tapahtumiin. Joskus ei ole voimia vastustaa tai olla eri mieltä. Tiedätkö, että ääneen lausuttu ongelma pienentää sitä. Puhu siitä vaikka nallelle yksinäsi. Aloita siitä. Voit myös kirjoittaa tuskastasi ja purkaa tunteesi siten ja sen jälkeen vaikka tuhota kirjoituksesi. Voisit myös kirjoittaa esim. MLL:n lasten ja nuortennettiin, josta saa vastauksen anonyymina postilaatikkoon. Edes sähköpostiosoitetta ei tarvita siihen.

      Sitten kun saat voimia ja olet tarpeeksi vahva, ehdottaisin, että ottaisit yhteyttä johonkin järjestöön, jossa voisit saada apua. Käsitelty paha pienenee ja elämäsi jatkuu kevyemmin sen jälkeen. Naisille on omia kriisipaikkoja eism.

      https://www.naistenlinja.fi/fi/julkinen/muita auttavia tahoja/

      Kaikkea hyvää sinulle. Autathan muita auttamaan itseäsi, ansaitset sen.

    • pentoikk1

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe