Kenelle haluaisitte sanoa "suorat sanat"?

varma valinta

Tässä, kun on ikääkin tullut, on jo hieman varaakin arvostella toisten touhuja yleisen ja omaan elmänkokemuksen johdosta.
Mutta hän, jolle haluaisitte sanoa "suorat sanat", on ehkä tavoiteltavissa vain tv:n kuvaruudussa. Ja juuri tässä ihmisessä jokin pänni, jokin yksityiskohta käyttäytymisessä ja hänen elämässään on sellaista, jota ette voi sietää.
Tai sitten, hän on niin miellyttävä, että halusisitte kasvotusten kehaista häntä.

Kuka hän on?
Minulle hän TV1:n uutistenlukija Marjo Rein, nainen parhaimmillaan.

121

2625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uutisia kuunnellessa

      ni harvoin katson, sillä kotityöt hoituvat helpon ruutiininomaisesti juuri uutisten aikana.
      uutisstudion kuulemma hienonkalliit uudet vermeet
      vilkaisin, en käsitä mitä merkitystä niillä voi olla.

      • Ansaitusti

      • jaakkko1

        No ei ole elämä paljoa opettanut. Antaisit olla. Vieläkö sitä pitää ylpeä olla?


      • Lapsellisellista tou

        Kyllä kohta lupamaksut nousevat lapsellisen saneerauksen takia.
        Kaikkea se tietättääkin, niinikuin tuo studion uusiminenkin.


      • varman jyrki ja arto

        kyllä sanoisin suorat sanat.varman artolle ja jyrkille,kun eivät osaa lukea lääkärien lausuntoja.jos niissä kymmenissä lausunnoissa lukee työkyvytön.itse osaan lukea aivovammaisen liikuntarajotteisenaki työkyvytön.kuinka on mahdollista päästä varmaan töihin,ja kirjottaa lausunnon vaara mennä läpi.mikä sellainen päätös on ihmettelevät kelassakin,kelan mielestä olisi jo vuosia pitänyt olla eläkkeellä.kyllä on tyhmiä mullikoita nuo varman jyrki ja arton päätökset.


      • Kyllä se olisi Jyrki "epäonnistunut" Katainen. Haluaiaisn sanoa suoraan, että
        nyt on kyllä poika laitettu hoitamaan maan asioita, eikä siitä mitään tullut.
        Paras olisi, että eroat ja menet äitisi helmoihin.
        Samat sanat sanoisin sille puolustusministeripojanklopille. Ei piudä laittaa poikia
        miesten töihin


      • raakkuna1

        Väitän että kyllä kunnollisessa yhteiskunnassa on aina siedetty rehellistä puhetta asioista. Ja tiedätte varmaan että jos henkilö syyllistyy haukkumaan ja herjaamaan vaikkapa Esimiestään, niin kyllä Suomen Laki määrittelee herjaamis syytöksenkin oikealla tavalla vaikka siitä nostettais kunnianloukkaus syyte. Suomen Laki kirjassa on oikealla tavalla määritelty asia siten että esitetyn herjauksen tai haukkumisen asia sisältö tutkitaan tarkoin, ja jos se pitää paikkansa totuusarvoltaan, niin silloin voimakkaaseenkin haukkumiseen ja herjaamiseen syyllistynyt kansalainen ei saa julkituonnin tunneperäisestä esittämisestä minkäänlaista syytettä. Vaan Oikeuslaitoksen asiankäsittelyssä siirrytään tutkimaan esitettyä tosiperäistä syytekantaa.


      • oisin soisin suoria
        Ansaitusti kirjoitti:

        Tässä paras kohde Suomessa.

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,9216.0.html

        Ihmisenä olisin tunnettua ilmiöissä mentyä asiankuulumatta taustalle, osani kaavailla virallinen kansaneläke ikä 60, sairaus kansojenvälinen ja aliravitsemus muuta, ettei Eurooppa Valtakuntaa, kyseessä olevalta sattumalta nykyisyys,tulevaisuus, menneisyys ... sanoisin sen kaikille ja yhdelle ainoallekkin, etsinnässä maapallolla ja avaruuksissa/Taivaissa, suorat santa olisi ainakin selvääkin selvempi aina sanoa, mua parhainten esim. minun osassani oli olla sanomaatta, erään läsnäolevan tultua kuulluksi 2007 perinnteisesssä telttakokouksessa Kupittaalla/Turku. Kiitos olimme paikalla, ja Pelastumiseni on todennäköisempää kuin koskaan asuinseutua katsastaen, joo. Voidaan kokeilla sellaisillekkin, joita emme ikinä voi saada osallisuuteemme/osallisuuttamme, kuin vain asioissa muutosta prosessissa, olen saanut suoria sanojakin harrastaa, luvalla ja korjaamista on, on korjaamista, voisi vihjailua ja käsitteillä psykologisoitua tasoa ja teologisoitua ja henkilöillä on problem ... rukoillaan päästä suorilla sanomisilla/sanoilla ongelmaa kehttelemästä, mitä .....


      • 27 v

        Hmmm,haluatko avata minulle miksi ikä antaisi sinulle oikeuden arvostella muita.
        Itse näen asian enemmin niin että mitä enemmän näet elämää ja koet itse,niin toteat että itsekkin olet tehnyt virheitä,huonoja arvionteja kuten myös onnistumisia.Joten,eikö tästä pitäisi syntyä enemmin myötätuntoa nuorempia ihmisiä kohtaan.Jokainen tyrii joskus tai ei ole parhaimillaan,mutta kaikesta voi aina opppia.Pääasia on että ottaa opikseen.Elämä opettaa,toisia enemmän ja toisia vähemmän.Kaikkein typerintä on ottaa ylimielistä asennetta ja alkaa kukkoilemaan mielipiteillään ihan sitä varten koska on vanhempi kuin toinen.


      • mitähäh ?
        Lapsellisellista tou kirjoitti:

        Kyllä kohta lupamaksut nousevat lapsellisen saneerauksen takia.
        Kaikkea se tietättääkin, niinikuin tuo studion uusiminenkin.

        Mitkä lupamaksut ? Televisiolupaa ei enää kukaan maksa.


    • hevat

      Amuisin kolmosella, sellainen tavallinen ei teeskentele.. Hän herättää minut autuaallisesti. Joissakin on sitä hurmaa.

    • Nikitön 5

      Sen olen oppinut, että iän myötä en loukkaa toista ihmistä tahallani, vaikka nyt näissä kirjoituksissa. Mielipiteeni kyllä sanon jos on tarpeen. Esimerkiksi ihmisten ulkonäöstä en ota kantaa oli sitten lihava, laiha, kaunis, ruma, kun niille ei saa helpolla mitään. Mutta sitä sydämen sivistystä kaipaan puheisiin, että kirot ja ruumiinosat jätetään rauhaan. Jotkut huutaa kirjoitustaidon perään. Mutta jos oli variksen pesillä silloin kun opetettiin kirjoittamaan, niin ei sitä ole oppinut.

      • totta!

        Justiin. Vaikka olis kuinka vanha, ei toisia tarvitse arvostella tai loukata. Pikemmin päinvastoin, jos ei loukkaa toista, tai rue arvostelemaan, on vanha ja viisas


    • suorat-sävelet

      Itse olen mieltänyt, että 'suorat sanat' on jotain negatiivista, halutaan arvostella vaikka.
      Täällä palstoilla olen useinmiten tapettiin häipyvä, en ryhdy suukopuihin, niistä ei ole hyvää kenellekään.

      Suoria ja väärin sanoja tulee sanottu tuolle kanssa-asukkaalle ihan tarpeeksi.

    • Myös Räsänen.

      Uususkoville, näille saatananpalvojille,
      tehkää rehellistä työtä. Älkää pelotelko
      turhaa ihmisiä.

      • kieli keskellä suuta

        On sanoja joilla loukkaamme- ja sanoja joilla lohdutamme toisiamme. Loukatessamme toista emme halua, että toinen vastaa samalla mitalla. Miksihän näin?

        Jos loukkaa toista nöyryyttääkseen hänet sellainen ihminen on tunnevammainen ja yrittää nostaa omaa egoaan.
        Rehellisesti sanottu mielipide on aina paikallaan sen hyväksyy melkein jokainen.

        Yleensä suu puhuu sydämen kyllyydestä.


      • KISUMIRRIT
        kieli keskellä suuta kirjoitti:

        On sanoja joilla loukkaamme- ja sanoja joilla lohdutamme toisiamme. Loukatessamme toista emme halua, että toinen vastaa samalla mitalla. Miksihän näin?

        Jos loukkaa toista nöyryyttääkseen hänet sellainen ihminen on tunnevammainen ja yrittää nostaa omaa egoaan.
        Rehellisesti sanottu mielipide on aina paikallaan sen hyväksyy melkein jokainen.

        Yleensä suu puhuu sydämen kyllyydestä.

        Sodat syttyvät ,juuri uskovaisten aloitteista... Kun olemme uskovaisia EI

        ÄÄntä pidetä ,ollan omassa uskossamme autialliseksi... uskon täällä meitä monia kirjoittajia olisi ,joista muodostoisu sopuisia keskusteuja,

        Odottelemme kesää ja kukkaloistoa...

        ARVELIN KEHTAATTEKKO MINUN NIKILLÄ SIELLÄ VÄÄNNELLÄ NIKILLÄNI JOTAIN?


      • sankaripatsaita
        kieli keskellä suuta kirjoitti:

        On sanoja joilla loukkaamme- ja sanoja joilla lohdutamme toisiamme. Loukatessamme toista emme halua, että toinen vastaa samalla mitalla. Miksihän näin?

        Jos loukkaa toista nöyryyttääkseen hänet sellainen ihminen on tunnevammainen ja yrittää nostaa omaa egoaan.
        Rehellisesti sanottu mielipide on aina paikallaan sen hyväksyy melkein jokainen.

        Yleensä suu puhuu sydämen kyllyydestä.

        Tervehdin ilolla ja kunnialla sotaveteraaneja,sillä ilman heitä ei olisi meitä,teitä,olisi vain neuvosto tasavaltalaisia.


      • Oletko tietoinen
        sankaripatsaita kirjoitti:

        Tervehdin ilolla ja kunnialla sotaveteraaneja,sillä ilman heitä ei olisi meitä,teitä,olisi vain neuvosto tasavaltalaisia.

        että rautaesirippu on kadonnut jo parikymmentä vuotta sitten? Ei ole enää sosialistisia neuvostotasavaltoja ja niiden liitto on hajonnut. On vain entisiä neuvostotasavaltoja ja sellainen olisi siis myös suomi. Eikä isoisiemme olisi tarvinnut uhrata henkeänsä/terveyttänsä jossain helvetinkolun juoksuhaudoissa talvipakkasilla ase kainaloisenaan. Suomikin olisi taas entisensä, viipuri mukaanlukien.


    • Renata Reincarnate

      Marjo Rein a`la carte. Muuttumattoman hiusleikkauksen kuningatar, kaikilla mausteilla.

    • nikke 3

      Ei pitäisi olla mikään ylpeilyn aihe palstallakaan rehellisyyden varjolla laukoa loukkauksia ja jopa uhkauksia.Varsinkin kun ne perustuvat lähinnä arvailuun ja oman mielikuvituksen tuotoksiin.

      • Ylättävä loukkaus

        varsinkin ystäväksi luuleensa ihmisen taholta suuren joukon kuullen on todella ala-arvoinen julma teko. Se ei unohdu.

        Jos loukkaa toista nöyryyttääkseen hänet tuolla tavalla, niin sellainen ihminen on tunnevammainen ja yrittää nostaa omaa egoaan. Turhaan, sillä kaikki kävelevät pois.


    • trallalalaatralalaa

      haluan sanoa kaikille! eihän tässä ole päätä eikä häntää näissä ketjujen aloituksissa. mielen johteesta aloitetaan ketju johon katsotaan kuka nyt osallistuu.
      näköjään vain odotetaan niitä tiettyjä kirjoittajia ja jos ei näy niin ollaan vastaamatta kenellekään.
      turhaan kirjoittaa etes kun ei vastauksia kuulu vaikka kysyisi jotain tai laittaisi sen kysymys merkin kirjoituksensa perään.

      Vastaakohan kukaan ketjunikkari nyt??

    • Mikä se kysymyksesi

      oli?

    • ruumiin kosto.

      Omassa elämässään
      epäonnistuneelle Runelle.

    • taantumuksellista!

      Soinille murjaisisin; porukkasi väisti vastuuta hallituksen muodostamisessa. Näin tilaa tehtiin KD-ryhmästä.

    • abc20

      Kataiselle ja Urpilaiselle teksisi mieli sanoa "SUORAT SANAT" !!! Ja tälle nukkuvalle nykyhallitukselle.

    • Suomi hajoaa?

      Äänestän suoria sanoja Kataiselle ja Urpilaiselle.
      Miksi niillä on oikeus tuhota Suomi?
      Eu on vain heidän toive.

    • Mielestäni perin erikoista.

      Suorat sanat sanotaan "päin pläsiä" inhotulle henkilöllle.

      Siispä sano sinäkin Marjo Reinille: Olet ihana suloinen nainen ja minä rakastan j a palvon sinua koko sydämestäni.

      • Voi olla kuule

        parempi kun jättää laukomatta noita kohteliaisuuksiakaan. Muuten tulee poliisi perään kyselemään: "Mikäs pervo sää oikein olet?"


    • Ärsytyskynnys

      Ruotsalaisen kansanpuolueen poliitikoille ja joillekin kokoomus-ja demaripoliitkoille ja vihreille piipertäjille antaisin piutpaut. Jotkut heistä todella ärsyttäviä tyyppejä.
      Luulevat olevansa kuin kukkona tunkiolla kaiken tietävinä ja kuitenkaan eivät tiedä juuri mitään.

    • Nefru

      Olen jo sanonut naapurille, että kun sanon jotain vilpittömästi, niin ei tarvitse sitten vittuilla! Pitää vastata niin, että on samalla tasolla.

      • KISSUMIRRI

        mEIDÄN TALOSSA EI PALJON JUTELLA ,PÄIVÄÄ AINOASTAAN SANOTAAN ,JOS VASTAAn RAPUISSA TULEMAAN.

        EI OLE RIITOJA AINOASTAAN YKSI HAUKKUVA MUMMO,MUTTA ONNEKSI MUUTTI POIS

        TodeLLA RAUHALLINEN ,kuolemanodotus lasaretti. ne jotka eivät jaksa,ruoka tuodaan,meikäläinen onneksi on jaKsanut ruan puolisonsa kanssa yhdessä tehdä.


    • Ai kenelle haluan sanoa suorat sanat? IME TOIMITUS PASKAA näillä typerillä otsikoillasi. :) done

      • KISUMIRRIT

        suorat sanat Kataiselle,kuinka meille heikoille kehtaa valehdella,käynyt kolun siihen ammattiin.. Vähintään kuukauden välein mieli muuttuu..

        Onko oikein Suomen suurimallta Valtio mieheltä, ei vakuuttavalta..tunnu päässä höyry.ää..sapotaasia vai olisiko 2 suuntainen mielen häiriö.matkustaa verorahoilla..
        ON HYVIÄ MIEHIÄ JOUKOSSANNE,MIKSI YHTÄ ETTE AISOIHIN SAA.

        Miten nappula sais lähdön siltä tuolilta..VIEKÄÄ hämähäkkejä häkkejä hänen pöksyihin.sielläkin kuhinaa alkais touhu käydä olisi muuta ajateltavaa,tuntisi hänkin tavalliseksi ihmiseksi joskus itsensä,eikä nukeksi.


    • juntit

      perussuomalaisille

      • raakkuna1

        Suorat sanat maata halkoo, ja toki voimakkasti lausuttujen asioiden totuusarvo tutkitaan tarkoin, koska kunnianloukkaus syyte on varsin helppo tapa valheellinen herjaaminen ja haukkuminen kokonaan lopettaa.


      • Ai siis
        raakkuna1 kirjoitti:

        Suorat sanat maata halkoo, ja toki voimakkasti lausuttujen asioiden totuusarvo tutkitaan tarkoin, koska kunnianloukkaus syyte on varsin helppo tapa valheellinen herjaaminen ja haukkuminen kokonaan lopettaa.

        tästä maastako? Jossa edes naapurukset ei pysty sammaskiven paikkaa saamaan selville ilman käräjäoikeuden päätöstä ;)


    • Hyvästi

      Jos hihat palaa en sano pahasti vaan hyvästi.

    • ehmmmmmmmmmmmmmmmm

      Aina se on jokin...jos ei oo nälkä, ni sitten on paskahätä!

    • Topi9

      Jutta Urpilainen, Jyrki Katainen ja Jan Vapaavuori ovat aivan liian nuoria ja kokemattomia.

      • Entäs se RKPn paha

        pikkupoika! Siinä myös yksi.


    • catleija ek

      Minä sanon kesäajan keksijälle suoraan, että keksitpä älyttömän uudistuksen meidän ihmisten ja lehmienkin kiusaksi.

    • Todentaja

      Minulla kun on tapana sanoa ne suorat sanat sille jolle ne kuuluu, niin ei tarvi unelmoida tällaisesta turhasta ja pelkurimaisesta "kelle haluaisin" leikistä.

      Opetelkaa sanomaan asianne suoraan, eikä vain seläntakana jauhamaan paskaa niin oma olotilanne helpottuu kummasti.
      Näitä seläntakais pelkureita, jotka valehtelee omia versioitaan pitkin kyliä, kun tuppaa nykyisin olemaan suurin osa kansasta.

      Asioilla on AINA vähintään kaksi näkökantaa ja vain sen yhden kuuleminen on kaukana koko totuudesta poikkuksetta.
      Kuulijana sinulla on vastuu päätellä kuka syöttää sinulle puppua ja kuka on lähimpänä totuutta.

    • terveisiä arille

      kyllä kertoisin suorat sanat hakaajallani. joka tuhosi elämäni ja terveyteni. Tekee mieli todella kostaa ja ehkäpä loppuelon aikana se vankila itselle on hyvä vaihtoehto... annan siis takaisin olan takaa....

    • kääk

      Minä sanoisin tälle ketjun aloittajalle, että olipa taas typerä provo. Suomi24:n toimitus keksimällä keksii näitä juttuja ja sitten julkaistaan etusivulla, kuin muka se olisi jonkun muun kirjoittama. Voi hyvät hyssykät.

      • hmh?!

        No mutta jos noin, niin eihän juma se voi olla lainmukaista, että tämän Suomi24:n toimitus keksii tarinoita, koska heidän oma ohjeistuksensahan on, että keksittyjen tarinoiden kirjoittaminen palstoille on kiellettyä? Kyllä sen kuitenkin on pakko olla niin, että tän Suomi24:n toimituksella itsellään on jotakin tekemistä sen asian kanssa, että etusivu on aina täynnä ihan väärien ihmisten kuvia: näemmä tänkin keskusteluketjun osalta etusivulla on kuva jostakin keskisormea näyttävästä kolmi-nelikymppisestä miehestä, ja sitten kun tätä keskustelua klikkasin lukemaan, niin onkin yhtäkkiä 70 - vuotiaiden palsta. Voin kuitenkin minäkin sanoa ihan ja vastata aloituksen kysymykseen, että jos saisin sanoa suorat sanat jollekin, niin ehkä Pauli Aalto- Setälälle. Haluaisin kysyä, miksi Aller ylläpitää vihakirjoittelufoorumia, ja miksi Aller sallii feikki-identiteettifoorumin, missä henkisesti häiriintyneet nettikiusaajat kirjoittelee väärien ja viattomien esimerkiksi kuvilla.... Suomi24:n mytomaanisesti ja pakkomielteisen nettiaddiktiivisesti toimiville tarinan keksijöille voisin kanssa sanoa pari valittua sanaa.


    • turhaa työtä

      Suomi24 vakkari hörhöille tekisi mieli sanoa suorat sanat, mutta mitäpä se auttaisi.

      • totta ja peukku

        turhaa työtä: ei se mitään autakaan.


    • kylä kylä näi

      Marjo Reinillä on kylmät silmät ja ilkeän naisen juonteet. Lämminsilmäinen Pia Pasanen on ihanempi.

    • *79

      "Tässä, kun on ikääkin tullut, on jo hieman varaakin arvostella toisten touhuja yleisen ja omaan elmänkokemuksen johdosta."

      Okei, varmaan sitten mullakin on varaa arvostella sinua. Olet täysääliö ja seniori rapaperse.

    • näin täällä ^

      Viha ja katkeruus ovat erittäin kuluttavia mielentiloja. Jos on jatkuvasti negatiivisten tunteiden vallassa, niin kyllä sitä silloin tekee eniten hallaa itselleen.

      Minulla on sellainen periaate, että jos jokin asia harmittaa, niin on vain kaksi vaihtoehtoa: opettele hyväksymään asia tai tee kaikkesi muuttaaksesi asiaa. Jos esimerkiksi verotus harmittaa, niin voi opetella hyväksymään verotuksen siten, että ajattelee, että mitä kaikkea hyödyllistä verovaroilla kuitenkin voidaan kustantaa (koulut, terveyskeskukset, tiet, puhdas vesi jne). Jos taas ei kykene hyväksymään nykyistä veropolitiikkaa, niin ei sen takia kannata mielenterveyttään uhrata, vaan sitten on parempi lähteä itse vaikkapa kunnallispolitiikkaan mukaan, jotta pääsee vaikuttamaan asioihin.

      Itsekin olen kokenut kovia elämäni varrella eikä tosiaankaan ole elämä silkkihansikkain kohdellut. Tässä kyllä pärjätään joten kuten vaatimattomasti. Elämän ilo ja onnellisuus löytyvät kuitenkin viime kädessä ihan muista asioista kuin rahasta ja rikkauksista.

    • gdfghjjhfhhkilftyg

      Olen hiljattain sanonut suorat sanat parillekin ystävikseni luulemalleni henkilölle. Toisen olen tuntenut lapsuudesta asti ja toistakin pidin sen verran kaverina, ettei kehtaa tahallaan kusettaa minulta kahtasataa.. Vuosien varrella olen karsinut tuttavapiiristäni kaikki, jotka eivät ole olleet luottamuksen arvoisia. Mitä minä paskoilla teen? Parempi olla vaikka yksin kuin susien ympäröimänä.

    • Koettu on!

      Tuo on totta! Totuus vapauttaaaa1 Huono suhde johonkin "muka-ystävään" vie kohtuuttomasti voimia, se on kuin vatsatauti,
      kun siitä pääsee eroon, niin mikä määrä voimaa vapautuukaan omaan käyttöön!

      Parempi yksin kuin huonossa suhteessa!

    • ....................

      Muistatteko kuinka media h y ö k k ä s i Matti Vanhasen kimppuun, kun epäili Matin tehneen omapäisiä päätöksiä,
      NYT Katainen on tehny törkeän, kaikenhuipuksi TYHMÄN omapäisen teon,
      palkannu ÄLYTTÖMÄLLÄ hinnalla Himaselta tyhjänpäiväistä sananhelinää, maksanu siiä vielä valtion rahaa 700 000 - 800 000 euroa
      teos Ei ollu edes tieteellinen tutkielmana pätevä,
      MUTTA huomaatteko media on hiljaa, vain vähän tulee julki asiasta yhtikäsmitään,
      MIKSI media EI hyökkää aivan samalla painolla Kataisen kimpuun kuin aikoinaan kävi Vanhasen kimpuun aivan raivolla,
      ILMEISESTI Katinen kumppaneineen, eli kokoomus, SUURELLA rahalla vaimentaa ja koittaa mitätöidä ja koitetaan painaa villasella Katisen tyhmyydet,
      siis nyt jos koskaan on jälleen hyväveli verkosto täydessä toiminnassa.
      joten suorat sanat menee kokoomukselle, olkaa tekin vihdoinkin rehellisiä, älkää toimiko aina hyväveliverkostona,

    • Miesman1

      pyh. elämänkokemus. Meillä on töissä 60v naisia ja on niin kaikkitietävää ja muka elämänkatsomsta on.
      Pyh ja pöh.
      Harvoille ikä tuo jotain viisautta. Höperöiksi ja kireiksi vain muuttuu. Parempi ettei tuputa omia näkymyksiään.

    • aijaijaijai

      Tämäpä on viihdyttävä keskustelu.

    • palskanlatvat

      Asioista voi toki keskustella rakentavaan sävyyn.
      Se että katsot iän tuoman kokemuksen vuoksi oikeudeksesi arvostella muita, on valitettavaa ja todella noloa.

      Vaikeneminen on kultaa useasti, suosittelisin sinullekin samaa.

    • ludmila4

      No, tarviiko sitä aina nyt olla jtain sanomassa, jokaisella on omissakin touhuissa, ja asioissa ihan tarpeeks miettittävää. Olet varmaan ihminen pirullisisimmasta päästä. Omapa on päänsärkys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • voiko suoremmin?

      Kaikille tässä ketjussa kiukkuaan purkaaville haluan sanoa rehellisen suorat sanat!

      Kunpa pysyisitte pelkästään teitä yhdistävässä ketjussa!

    • VIISIKONÄITI5

      Meidän Sosialijohtajalle ja Lastenvalvojille....Heille haluaisin sanoa suorat sanat.

      Ovat ihan kylmäverisiä. Olen apua pyytänyt yli puolivuotta,ja he ei tee asian eteen mitään.
      Vaikka jätän soittopyyntöjä...he ei ehdi soittamaan.
      Paikkakunnan lehdessä oli kirjoitus (Ilkka) eri kuntien sosiaalityöntekijöistä ja työ määrästä.
      Meillä se oli alhaisempia...ja silti eivät saa asioitaan hoidettua.
      Sosiaalijohtaja on jo toinen jalka haudassa...ettei piittaa alaisien tekemisestä.
      ODOTTAA VAAN ELÄÄKKEELLE PÄÄSYÄ.

    • kansanääni

      Kyllä se Katainen jolta kysyisin, että litattinko potti.

      • tätä vaadimme !

        siis mitä, en ymmärtäny, mikä on ? " litattinko potti " varmaan jokin kirjain väärin tai puuttuu, voisitko ussia , kiitos ,,

        Katainen on tehny väärin, siitä hänelle on tultava rangaistus, tai toisin sanottuna peruuttaa koko sopimus, siis mitätöitävä Himasen kanssa tehdyt kaupat.


    • Pyytäisin Venäjän federaation presidentti Vladimir Putinia mitä hartaimmin liittämään Suomen jälleen osaksi Äiti Venäjää.

      Hävettää joutua elämään siionistisessa, homomyönteisessä, kokoomusjohtoisessa valtiossa, jossa uskonto on lähinnä kirosana ja ateismi oikein muoti-ilmiö.

      Tuskimpa olisivat kovinkaan monet sotiemme veteraanit rintamalle lähteneet, jos olisivat nähneet minkälainen maa tämä tuleekaan olemaan.

      Tässä meille uusi Isänmaa, Itsenäinen ja kaiken kunnioituksen arvoinen valtio.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Venäjä



      Rossijskaja Federatsija

      • ||||

        Niin, maailma muuttuu, Eskoseni!


      • utsjokinen

        Toivottavasti kaverit linnassa ovat sinullekin homomyönteisiä.


    • Holokon Jålcco

      Taas ovat isovanhempien hellimmät tunteet purkautumassa.

    • Ennenkaikkea itsellensä on tullut todettua (sanottua) enemmänkin "totuuksia" että pysyisi sillä oikealla polullaan täs` elämässäin!

      Toki onhan sitä tullut sanottua muillekin mut´ parempihan se ohjata itseänsä.....helpompi "nakki" opetettavaksi.....

      • ikäloppu ukkeli

        Mäkin sanosin ittelleni että olet kyllä pahin pässinpää tässä kinkeripiirissä, mutta vahinkohan on jo tapahtunut. Joutuu vaan toteamaan että näillä emmeillä sitä lssketellaan loppuikä.


    • näin minä

      Miehen sukulaisille. Tuskin koskaan sanon, mutta mieli tekisi. On tehnyt yli 20 vuotta. Kuitenkin parempi pitää mölyt mahassa. Kukin eläköön tyylillään.

    • minä ite

      Tällä trollin alottajalle.

    • se arvomaailma

      Arvostan ja ihailen ANIMALIAN KATI PULLIA, siinä on NAISEN MALLIA ihan kaikille. Nainen, joka ei tuijota omaan napaansa, ja jolla on AIVOT ja ARVOT kohdallaan. Jaksamista ja kaikkea hyvää KATILLE!

      Nirppanokkaisia rakennekyntisiä maalipyttyjä on maailma väärällään.

    • sun jynkky

      Televisio on taruolentoja täynnä ja ne ihmiset näyttelevät. Aikuinen ihminen, etkai halua olla vihainen taruolennolle!?!

    • xmäJCjkf'v

      Jokaisella on jonkinlainen mielipide kaikkeen ja kaikkien mielipiteet ei mene aina yksiin. On kuitenkin monenlaisia tapoja tehdä asioita eikä ole olemassa vain yhtä oikeaa tapaa. Tällä perustelen sen ettei kenelläkään ole oikeutta sanoa toiselle mitä sylki suuhun tuo, varsinkaan tuntemattomille. Jokainen voi arvostella ketä haluaa kunhan pitää asiat omana tietonaan. Jokainen mielipide on oikeutettu jos sen pystyy perustelemaan ketään solvaamatta tai yllyttämättä jotain toista vastaan. Sellaisen voi laittaa julkaistavaksi esim. lehtien yleisönkirjoituspalstoille.Jos tulee kohdelluksi epäoikeudenmukaiesti viranomaisten taholta, asiasta voi tehdä moitteen/valituksen. Itse olen tehnyt valituksen eduskunnan oikeusasiamiehelle virkamiehistä, jotka rikkoivat lakia = sovelivat sitä heille sopivalla tavalla yrittäen käyttää hyväksi maallikon tietämättömyyttä/ymmärrystä laeista. Prosessi kesti kaksi vuotta, mutta oli sen arvoista. Minä voitin asian ja sain korvauksia ("kipurahoja") lainrikkomisesta. Vaikka olisin avautunut heille, siitä ei olisi ollut mitään apua. Päinvastoin. Käyttämällä yhteiskunnan minulle suomaa oikeutta tehdä valitus asiattomasta käytöksestä ja lain rikkomisesta, sain oikeutta asialleni 16 sivuisella oikeusaiamiehen päätöksellä sekä rahalla.

    • Panssarinyrkki 99

      Abramsin pojille tietenkin terkkuja kokkolasta..... kohta me teidän perseet tervataan

    • K k

      Mun veljeni exälle, joka jätti hänet toisen miehen takia.

    • Mikä vika voi

      Marjo Reinissä olla, ei ole minulle koskaan ennen tätä ketjua tullut mieleenkään.
      Outoa on ...

      • hmmm7

        Eikö kanssasi siis kukaan saa olla eri mieltä


      • Marjo Fani : )

        Marjo Rein on tyylikäs ja viehättävä nainen. Pukeutuu hyvällä maulla, hänellä on hyvä "värisilmä" pukeutumiseen.Häntä on ilo katsella ja kuunnella. : )


    • vastaus2

      Mies joka piti minua panona, olisi muutama sana sanottavana naisten halveksinnasta. En enää tavoita häntä, en edes sanoisi mitään vaikka tavoittaisin.

    • frrrr

      Jaaha, tarkoittaako aloittaja että haluaisi antaa negatiivista palautetta uutistenlukija Marjo Reinille? En oikein käsitä mikä sinua hänessä ärsyttää? Marjo hoitaa hommansa ihan mallikkaasti ja on kauniin näköinenkin.

      • .........

        Kehua aloittaja hänet haluaa, niinhän tuossa lukee.


      • hyvä Marjo

        miten niin negatiivista???? frrrr
        aloittajahan kirjoittaa>>>>

        "Tai sitten, hän on niin miellyttävä, että halusisitte kasvotusten kehaista häntä.
        Kuka hän on?
        Minulle hän TV1:n uutistenlukija Marjo Rein, nainen parhaimmillaan. "


    • pakastetaan

      Tv ruudussa pännii se Creme Bonjour mainoksen mies, joka kurkkii jääkaapista ja tarjoaa rouvalle "ehkä pieni välipala". Yrittää huonolla menestyksellä lausua ranskalaista ärrrää.
      Sanoisko suoraan että hus hus pois toisen jääkaapista.

      • kriiiik

        Minun mielestäni ehkä kaikkien aikojen karmein mainos on Zalandon, jossa mies ja nainen kirkuvat kilpaa.
        Eipä tulisi mielen viereenkään sieltä mitään ostaa, jos siellä lie edes mitään meikäläiselle sopivaakaan.


    • xxxx

      Minä sain suuni aukaistua ja kerroin mieltä painavat asiat. Kyllä helpotti. Nyt ei ole enää mitään henkilökohtaista asiaa, joka kaihertaisi mieltä. Kaikenlaiseen vääryyteen toivoisin suoria sanoja.

    • Teoriateijot hiiteen

      Päättäpelleille ja kaikille narrinnappuloille, jotka viroissaan ja paikoissaan päättävät asioista, joista eivät ymmärrä yhtään mitään.

    • jkoopp

      jolekin

    • telkun orja, not

      Mielestäni ihminen ei ole koskaan valmis tai täydellinen, tuollainen pollea asenne on vain epävarmuuden osoitus. Ikäkriisi joka paljastaa, ettet ole päässyt koskaan sinuiksi itsesi ja maailman kautta joten tunnet itsesi kovin avuttomaksi ja siksi pitää mahtailla. Miksi viitsit käyttää niin paljon aikaa sen analysoimiseen miksi joku sinua risoo, kun voisit nauttia elämästä ja käyttää ajatusenergiaasi muiden asioiden miettimiseen, sellaisten joista on jotain hyötyä ja jotka kantavat hedelmää? Siis telkun töllöttämisen sijasta, se ei ole muutes koko elämä mitä muut tekevät.

    • homo6

      homo

    • dosentti1

      johan bäckman.

      Tämä ihana isänmaan ystävä, joka levittää "suomikuvaa" itänaapurissamme, saisi kuulla vähäsen faktoja.

      • Yhdyn edelliseen mie

        lipiteeseen! Siinä on kyllä se pohjimmainen ällötys löydetty.


    • adf097

      ketjun aloittajalle voisin haistatella

      ei siksi että tykkäisin julkkiksista vaan päinvastoin

    • yök!

      Björn Wahlroos: Kuole pois kammottava kapitalistisika!! Suomen historian vastenmielisimpiä persoonia! Samoin Katainen, Vapaavuori ja muut kapitalistiset rahanahneet idiootit. Teidänlaistenne ihmisten syytä ovat maailman talousongelmat!

      • Nalle vaalpunaisissa

        samettihousuissa kuninkaan kutsuneena oli aivan muitten yläpuolella omasta mielestää.


      • näytelmä nallesta
        Nalle vaalpunaisissa kirjoitti:

        samettihousuissa kuninkaan kutsuneena oli aivan muitten yläpuolella omasta mielestää.

        tehty, toivottavasti katsoo sen ja vähän miettii.


      • Kenen syy kenen syy

        Tiedätkö mitä, vaikka mainitsemasi tyyppi onkin kovan luokan kapitalisti, tietää, osaa ja taitaa rahan kasvattamisen ideologian, niin ei ole laisinkaan niin paha laatuaan kuin nämä herrankekkulat, jotka käyvät ns. keskustelujaan ties monettako, vai miten pitkään jo, tupoista, kolmen päivän koulutuksesta, työllisyyden kasvusta, mistä ikinä ...

        Potaskan jauhamista loputtomiin ilman minkäänlaista tulosta, viikonloppuja ja yökausia, jotta kokouspalkkiot nousevat taivaisiin ja tuntuu tärkeältä ja viisaalta, johtajalta. Joka kerta kun kuuntelen ja katselen, niin ajattelen, miten ne kehtaavat kutsua itseään ihan normaalijärkisiksi ihmisiksi sillä pyörittelyllä ja tyhjän paasaamisella.

        Jopa B.W. puhuu asiaa suunsa aukaistessaan ja muuttaa puheensa rahaksi. Siihen eivät ay-pamput pysty eivätkä kykene - eivätkä edes tahdo. Eivätkä maailman talousongelmat tätä porukkaa bunkkereissaan heilauta.


      • Voi hyvä ihme

        Voiko olla totta,,,, että kun lukee kirjoituksesi, että voit noin huonosti ja pelkästä kateudesta.


      • Yök!!!!

        nim,, voi hyvä ihme, oi sinulle tarkoitettu.


      • Oma syy, oma moka
        Voi hyvä ihme kirjoitti:

        Voiko olla totta,,,, että kun lukee kirjoituksesi, että voit noin huonosti ja pelkästä kateudesta.

        Kateus on suomalaisten kansansairaus nro yksi. Siksi menee niin heikosti.


    • koruptoitunu media

      Medialle pitää sanoa suorat sanat,





      MIKSI vaikenette Kataisen tekemistä TYPERYYKSISTÄ, ???

      MIKSI media kävi kuin HYENA MATTI VANHASEN KIMPUUN, ???

      MEDIA ON suomen koruptoitunein sektori, sitä ponssoroi kokoomus, ja tulos on myös sen mukainen,,

      KERTOKAA TOTUUS JULKI MYÖS KATAISEN TYPERYYKSISTÄ,

      yhtä akreesiivisesti kuin ennen uutisoitte Matti VANHASEN tekemisistä !

      • RKP sitä eniten

        sponsoroi,, nuo YLEn pomottii ova saaneet suuret palkinnot.


      • näin oletan

        Kataisesta ei uskalleta sanoa mitään ja asia halutaan hyssytellä. Ihan selvä korruptioepäily josta mennään oikeuteen jos tässä maassa vielä on oikeutta. Moni mediamoguli vain kuuluu samaan herrakerhoon joten ei uskalleta tarttua juttuun.


    • nuo

      "toisenlaiset frendit" eli desantti Bäckman ja muu RKP-sakki saisivat kuulla kyllä kerrankin mitä nilviäisiä ovat !

    • Hänelle...kuka ootkin sanoisin suoraan et KIITOS kun aina luet kirjoituksiani ja jaksat miinustella......

      • minulta miinus

        Valivali tämä on vapaa maa.


      • minulta miinus kirjoitti:

        Valivali tämä on vapaa maa.

        Etkö ymmärtänyt sanaa "kiitos" mitä se tarkoittaa......

        Rakkaudesta se hevonenkin potkii.....


      • tarkoitat kai
        sishill kirjoitti:

        Etkö ymmärtänyt sanaa "kiitos" mitä se tarkoittaa......

        Rakkaudesta se hevonenkin potkii.....

        itserakkautta.


    • korruptio kuriin

      Jyrki Käteiselle haluaisin avautua: Ole mies, kanna vastuu ja eroa!

    • terveiset Porista

      Kerrostalomme eläkeläisille haluaisin avautuvat. Ovat jatkuvasti valittamassa ja kaikki on aina huonosti!

      Olen 34-vuotias ja taloyhtiömme hallituksen puheenjohtaja.

      En jaksa kuunnella sitä ainaista eläkeläisten valitusta asioista... Olisivat hiljaa ja olisivat tyytyväisiä, että ovat vielä hengissä!

      • Turhake.

        Sinäpä sen sanoit , olisivat tosiaan tyytyväisiä että ovat hengissä , jotkut joutuvat olemaan hengityskoneessa nuoremmalla ijällä . kannattas näitten valittajien kahtoo MOT kuinka siinä nuorii mies joutui turvautumaan koneisiin enempää en jaksa kertoo .


      • Olet sitä varten

        Mut jos ne valittaa six, ku sä et oo hoitanu hommias. Kun on ikää ja aikaa, huomaa ja näkee, mikä on retuperällä tai mikä ei toimi. Ja jos et jaksa kuunnella, olet väärällä 'pallilla'.


      • Toinen Porilainen

        Se on helposti ratkaistu, nimittäin kukahan sinut pakotti olemaan hallituksessa, vielä puheenjohtajana katsos terveisesi ei tavoita kuin murto-osan eläkeläisistä, että sinulla on vallan väärä osoite, mihin valitat.

        Kerro kokouksessa että valittaminen kielletty.


    • terveyttä kaikille

      Mun mielestä todellinen paha maailmassa
      on noi virukset, jotka kaiken aikaa leviävät
      ympäri maailmaa ja muuntautuvat/kehittyvät
      uusiksi, samoin kuin jotkut bakteeritkin.
      Luepas Wikipediasta eläintaudit, koskee niin villi- kuin kotieläimiäkin,
      samat aiheuttavat myös ihmisille vakavia sairauksia.
      Jo aiemmin voitetuiksi nimetyt sairaudet myös kaiken aikaa tehneet
      uuden tulemuksen kuten tubi, polio, rabies ym.
      Paitsi fyysiset oireet, myös neurologiset ja henkiset oireet on huomattavia, tajunnantason muutokset, sekavuus, pelko, raivo, yletön vihaisuus suistaa
      välillä ihmisen käytöstä ojasta allikkoon, varsinkin jos "hoitona" on alkoholi tai
      huumeet. En kylläkään lähtisi riivaajia ajamaan uskon voimalla kenestäkään ulos, mutta ongelmien tunnistamiseen, tutkimukseen ja hoidon järjestämiseen
      ja valtion/kunnan rahoituksesta päättäviä vähän patistaisin ohjaamaan varoja
      enempi tohonkin suuntaan.

    • hoitsu 8

      Niin, mutta onhan meidän myönnettävä, että vanhuksissakin olemme kohdanneet ainaisia marisijoita, joiden elämä ei ole antanut toiveiden täyttymystä! Kenenkä vika se nyt olisi, jokainen on kyllä oman onnensa seppä!

      Vanhustyötä olen tehnyt niin terveyskeskuksessa kuin kenttätyönä, tavannut iäkkäitä myös naapurustossani, jossa useimmat ovat myönteisiä, mutta toisinkin on, niinkuin nuoremmissakin, luonteestaan riippuen.

      Jotkut kantavat tosi vaikeudetkin suvereenisesti, kun jotkut vaativat kaiken huomion, liekö sitten alkavaa dementiaa?

    • fanitan

      Mikko Kekäläinen on aivan ihana Puoli seitsemän eli PS-ohjelmassa. Niin herttainen omalla tavallaan ja hyvä 'kemia' naisjuontajan kanssa, olipa hän sitten Marja tai Ella.

    • törkeyden huippu

      Suorat sanat haluaisin sanoa tuolle rockariHynyselle, jotta esittäisi julkisen anteeksipyynnön ministeri Kiurulle tuon inhoittavan lausahduksen vuoksi, muka vitsinä lauottu.

      Se on jo naisiin kohdistuvaa henkistä väkivaltaa. Ällöttävää. En tule kuuntelemaan moista jätkää hetkeäkään, onneksi ei tarvitsekaan.

    • Vai niin!

      Tekstisi kertoo erinomaisuudestasi ihan muuta

    • törkeyden huippu

      Enpä ole kehunut erinomaisuudellani. Olen vain sanonut mielipiteeni tuonkaltaisita
      lausahduksista kuin tuo Hynysen oli. Siinä ei paljon ajateltu, missä ympäristössä ja kenelle laukoo viisauksiaan.

      Sinä ilmeisesti hyväksyt tuonkaltaiset naisiin kohdistuvat loukkaukset. Olkoon se sinun erinomaisuutesi.

    • --------------------

      sanon suoratsanat suomen politiikalle,
      miksi ei kuuneltu aikoinaan Paavo Värystä, miksi piti polkea hänet jalkoihin, kun hän huomasi kuinka TYHMÄÄ politiikkaa Paavo Lipponen teki,
      EU:n liittyminen oli OK,
      MUTTA VALUUTTA EURO on maailman suurin virhe suomelle, ja syylinen on senajan politikot lipponen ja niinistö ,
      kaiken huippu, nyt on tuo venäjä alkanu hulluttelemaan tuossa naapurissa,
      --- mitäs minä sanoin, venäjään ei ikinä voi luottaa,
      natoon heti ruotsin kanssa,
      pohjoismaitten yhteistyö heti voimaan

    • Päin läsiä!

      Suorat sanat tämän ketjun kirjoittajille!

      Jos jollakin on asiaa,toinen sen teilaa ja asiaa kirjpittanut paikkaa toisen teilauksia!

      Miettikää kaks kertaa ennen LÄHETÄ napin painamista.

      Sanoin siis kenelle ja mitä sanoin.
      Voi kuinka lapsellista, tämä ketju osoittaa ettei vanhemmiten viisastuta!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe