Tässä näitä taas on, poliisinpalvojan vuoden 2013 aivopieruja.
https://sites.google.com/site/poliisinpalvojat/2013---poliisinpalvojan-poistetut-viestit
Kyllä tuolla kaverilla on kaikki muumit kadonneet laaksosta:)
On luotseja on siellä, on luotseja täällä, kaikki ovat luotseja ja poliisinpalvojaa vastaan. Luotsit kiusaa nyt poliisinpalvojaa, seuraavaksi varmaan lentäjät:)
poliisinpalvojan vuoden 2013 aivopieruja.
28
277
Vastaukset
- 12+18
Onko kuitenkin totta, että olet kirjoittanut vihaamastasi poliisinpalvojasta jo näin monta kertaa ?
Haku: poliisinpalvoja
Keskustelut
Osumat 1-25. Yhteensä 1477 osumaa - eefic
Tosi hyvä, että vakiohäirikkö pitää listaa poliisinpalvojan poistetuista kirjoituksista, kun niitä ei hänen listaltaan sensuroida. Jokainen voi silloin lukea mitä palstalla ei saa kirjoittaa, eli kirjoittaa poliisista myönteisesti, tai jopa kehua.
- sefefwsf
Mikäköhän ihme tämä nyt on, kun sen sijaan että pystyisit vastaamaan, ilmoitat viestit aina asiattomiksi. Sitten väität niitä kaikkia jonkin mystisen poliisinpalvojan tekemiksi. Mutta unohdat kokonaan kyseisten viestien tarkoituksen, ne ovat tarkoitettu sinun luettaviksesi. Poistattamalla ja keräämällä ne omalle sivullesi enemmän kuin ylität nämä odotukset. Ilmeisesti oletat että viestien poistaminen pitäisi ärsyttää niiden kirjoittajia? Tajuat varmaan että yli puolet omista viesteistäsi poistettaisiin, jos joku viitsisi vaivata ylläpitoa niillä? Noh... Olet samaa kaavaa ja virttä laulanut jo vuosikaudet, miksi ihmeessä viisastuisit ja muuttuisit.
- 6+11
Tässä totuus ketjun aloittajasta/apuluotsista/venkulasta/vakiohäiriköstä jne. jne...
9 16 2.3.2013 08:59 POISTETTU
Apuluotsi, jota aikoinaan kutsuttiin venkulaksi on niin sokea poliisinvihassaan, ettei erota
kirjoittajia toisistaan. Hän käy ristiretkeä yhteiskuntaa ja poliisia vastaan. Jokainen hänen kanssaan eri mieltä oleva on se sama poliisinpalvoja ja saa hänen ivansa ja solvauksensa..
** Noh... Olet samaa kaavaa ja virttä laulanut jo vuosikaudet, miksi ihmeessä viisastuisit ja muuttuisit***
Jo vuodesta 2003 lähtien. - aivopierut jatkuu:)
6+11 kirjoitti:
Tässä totuus ketjun aloittajasta/apuluotsista/venkulasta/vakiohäiriköstä jne. jne...
9 16 2.3.2013 08:59 POISTETTU
Apuluotsi, jota aikoinaan kutsuttiin venkulaksi on niin sokea poliisinvihassaan, ettei erota
kirjoittajia toisistaan. Hän käy ristiretkeä yhteiskuntaa ja poliisia vastaan. Jokainen hänen kanssaan eri mieltä oleva on se sama poliisinpalvoja ja saa hänen ivansa ja solvauksensa..
** Noh... Olet samaa kaavaa ja virttä laulanut jo vuosikaudet, miksi ihmeessä viisastuisit ja muuttuisit***
Jo vuodesta 2003 lähtien.Hyvä osaat keskustella itsesi kanssa:)
- 19+8
aivopierut jatkuu:) kirjoitti:
Hyvä osaat keskustella itsesi kanssa:)
Hoh, hoijaa, vuodesta 2003 alkanut katkeruutesi lähentelee jo mielisairautta. Kaikilla kirjoittajillako sama ip-osoite ?
- ip vaihtui nyt
19+8 kirjoitti:
Hoh, hoijaa, vuodesta 2003 alkanut katkeruutesi lähentelee jo mielisairautta. Kaikilla kirjoittajillako sama ip-osoite ?
Heh...hyvä yritys. Jatka toki tuota keskustelua itsesi kanssa, niin kuin sinulla on muutenkin tapana, kuten jo monen viestin voimalla tässä ketjussa. Itsensä kanssa keskustelussa on se hyvä puoli, että vastaukset ovat aina oikeita.
Olet kyllä ihana, palstan täydellinen pelle ja samalla suola, saat aina hymyn huulille:) Kiitokset sinulle. - apuluotsi
ip vaihtui nyt kirjoitti:
Heh...hyvä yritys. Jatka toki tuota keskustelua itsesi kanssa, niin kuin sinulla on muutenkin tapana, kuten jo monen viestin voimalla tässä ketjussa. Itsensä kanssa keskustelussa on se hyvä puoli, että vastaukset ovat aina oikeita.
Olet kyllä ihana, palstan täydellinen pelle ja samalla suola, saat aina hymyn huulille:) Kiitokset sinulle.On se poliisinpalvoja LUTUNEN, kun se on niin VIHAINEN ja niin ihanan KATKERA.
Enpä olisi arvannut kuinka paljon kiukkua saan aikaan pelkällä nimimerkin valinnalla. Poliisinpalvoja sai taas kerran kunnon itkupotkuraivarit, kun kirjoitin nimimerkillä "apuluotsi".
Mitä muuten kuuluu jsn valitukselle, jonka poliisinpalvoja uhosi tekevänsä?
Arvaa onko naurattanut tämä ketju? lol
- zalando.
onha seköpää luotsi kirjoittaja jokainen näkee palstalla ei ole luotsia.
mitä aineita vetänee ei se terve kaveri ole
miksi mielenterveyshoidosta säästetään,tuossa hyypiössä se nääkyyy- Gaffer
****palstalla ei ole luotsia.******
Kuka näitä kirjoituksia sitten sensuroi ? Venkula/vakiohäirikkö meni viime vuoden puolella ansaan, jolloin hän paljastui. - Haloo...
Gaffer kirjoitti:
****palstalla ei ole luotsia.******
Kuka näitä kirjoituksia sitten sensuroi ? Venkula/vakiohäirikkö meni viime vuoden puolella ansaan, jolloin hän paljastui.!!!!!!****palstalla ei ole luotsia.******
Kuka näitä kirjoituksia sitten sensuroi ? Venkula/vakiohäirikkö meni viime vuoden puolella ansaan, jolloin hän paljastui.!!!!!!!!!!!!!
Heh, heh,heh, yllä oleva kertoo kirjoittajan älykkyydestä kaiken. Mielisairas tyyppi, no näitä on.
Alla suora lainaus suomi24 säännöistä....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos palstalla on luotsi, palstan luotsin nimi näkyy palstan etusivulla palstakuvauksen yhteydessä. Luotsin kirjoittamat viestit keskustelupalstalle tunnistat siitä, että tämän rekisteröidyn nimimerkin perässä on pieni tähti (kts. Ikonit). Suomi24:n ylläpito valvoo keskustelupalstoja, joilla ei ole omaa luotsia.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.suomi24.fi/opastus/keskustelu/ohjeet#sheriffit - Apuluotsi TheVenkula
Haloo... kirjoitti:
!!!!!!****palstalla ei ole luotsia.******
Kuka näitä kirjoituksia sitten sensuroi ? Venkula/vakiohäirikkö meni viime vuoden puolella ansaan, jolloin hän paljastui.!!!!!!!!!!!!!
Heh, heh,heh, yllä oleva kertoo kirjoittajan älykkyydestä kaiken. Mielisairas tyyppi, no näitä on.
Alla suora lainaus suomi24 säännöistä....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos palstalla on luotsi, palstan luotsin nimi näkyy palstan etusivulla palstakuvauksen yhteydessä. Luotsin kirjoittamat viestit keskustelupalstalle tunnistat siitä, että tämän rekisteröidyn nimimerkin perässä on pieni tähti (kts. Ikonit). Suomi24:n ylläpito valvoo keskustelupalstoja, joilla ei ole omaa luotsia.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.suomi24.fi/opastus/keskustelu/ohjeet#sheriffitKuulkaas nyt kaikki kun pyydän nöyrimmästi anteeksi häiriköintiäni palstalla. Poliisinpalvoja on täysin oikeassa kaikissa väitteissään, myös minua koskevissa. Olen häiriköinyt tällä palstalla ainakin vuodesta 2003 saakka ja tehnyt sen lapsellisuuttani ja suuresti katkerana siitä kun poliisi kaatoi puolillaan olleen ykköskaljani tien poskeen, kun olin viisivuotias (vuonna 2003). Siitä katkeroituneena olen häiriköinyt ja inissyt täällä kaikkea asiatonta. Olen myös täysin ilman syytä ivannut ja härnännyt poliiseita ja heitä ylistäviä kirjoittajia, jotka ovat oikeasti hienoja ihmisiä. Kuten poliisinpalvoja kirjoitti olen palstan luotsi ja apulaisseriffi. Olen myös ilmoittanut ylläpidolle poliisinpalvojan kirjoituksista ja vaatinut poistoa. Kaikki paha tällä palstalla on minun tekosiani.
Onneksi tapasin Pirkko Jalovaaran, joka eilen ajoi minussa ollen demonin helvetin kuuseen. Nyt olen täysin muuttunut ihminen, enkä enää koskaan tee näitä hirvittäviä asioita. Sen lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon.
Myönnän myös kaiken minuun kohdistuneen kritiikin oikeaksi.
Olen ollut tämän palstan inisijä, vakiohäirikkö, venkula jne jne.
Toivottavasti saan ensi kesäksi mopokortin.
Mutta on toi poliisinpalvoja oikeasti aika IDIOOTTI !!! - 4+10
Apuluotsi TheVenkula kirjoitti:
Kuulkaas nyt kaikki kun pyydän nöyrimmästi anteeksi häiriköintiäni palstalla. Poliisinpalvoja on täysin oikeassa kaikissa väitteissään, myös minua koskevissa. Olen häiriköinyt tällä palstalla ainakin vuodesta 2003 saakka ja tehnyt sen lapsellisuuttani ja suuresti katkerana siitä kun poliisi kaatoi puolillaan olleen ykköskaljani tien poskeen, kun olin viisivuotias (vuonna 2003). Siitä katkeroituneena olen häiriköinyt ja inissyt täällä kaikkea asiatonta. Olen myös täysin ilman syytä ivannut ja härnännyt poliiseita ja heitä ylistäviä kirjoittajia, jotka ovat oikeasti hienoja ihmisiä. Kuten poliisinpalvoja kirjoitti olen palstan luotsi ja apulaisseriffi. Olen myös ilmoittanut ylläpidolle poliisinpalvojan kirjoituksista ja vaatinut poistoa. Kaikki paha tällä palstalla on minun tekosiani.
Onneksi tapasin Pirkko Jalovaaran, joka eilen ajoi minussa ollen demonin helvetin kuuseen. Nyt olen täysin muuttunut ihminen, enkä enää koskaan tee näitä hirvittäviä asioita. Sen lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon.
Myönnän myös kaiken minuun kohdistuneen kritiikin oikeaksi.
Olen ollut tämän palstan inisijä, vakiohäirikkö, venkula jne jne.
Toivottavasti saan ensi kesäksi mopokortin.
Mutta on toi poliisinpalvoja oikeasti aika IDIOOTTI !!!Häirikkö tunnusti !!!!!!! Jäi vielä ilmoittamatta, että hän pitää listaa mystisen ? poliisinpalvojan poistetuista viesteistä. Ansa laukesi juuri tästa listasta, mihin vakiohäirikkö/venkula oli valinnut vain hänelle sopivia kirjoituksia.
https://sites.google.com/site/poliisinpalvojat/2013---poliisinpalvojan-poistetut-viestit - mystinen pp ?
4+10 kirjoitti:
Häirikkö tunnusti !!!!!!! Jäi vielä ilmoittamatta, että hän pitää listaa mystisen ? poliisinpalvojan poistetuista viesteistä. Ansa laukesi juuri tästa listasta, mihin vakiohäirikkö/venkula oli valinnut vain hänelle sopivia kirjoituksia.
https://sites.google.com/site/poliisinpalvojat/2013---poliisinpalvojan-poistetut-viestitEdelleen pitää paikkansa, etttä se koira aina älähtää, johon kalikka kalahtaa.
- Apuluotsi TheVenkula
4+10 kirjoitti:
Häirikkö tunnusti !!!!!!! Jäi vielä ilmoittamatta, että hän pitää listaa mystisen ? poliisinpalvojan poistetuista viesteistä. Ansa laukesi juuri tästa listasta, mihin vakiohäirikkö/venkula oli valinnut vain hänelle sopivia kirjoituksia.
https://sites.google.com/site/poliisinpalvojat/2013---poliisinpalvojan-poistetut-viestitSorry pp ! En huomannut ilmoittaa listan pitämisestä, mutta kai senkin voi tulkita tunnustamiseksi, että kirjoitin: "Poliisinpalvoja on TÄYSIN OIKEASSA KAIKISSA väitteissään, myös minua koskevissa."
En tosi pitänyt sinua ihan NOIN IDIOOTTINA !?!! - 15+10
Sorry pp ! En huomannut ilmoittaa listan pitämisestä, mutta kai senkin voi tulkita tunnustamiseksi, että kirjoitin: "Poliisinpalvoja on TÄYSIN OIKEASSA KAIKISSA väitteissään, myös minua koskevissa."
En tosi pitänyt sinua ihan NOIN IDIOOTTINA !?!!Hah, hah. Kenen kanssa The Venkula oikein luulee keskustelevansa ?
Edelleen se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. - Apuluotsi TheVenkula
15+10 kirjoitti:
Hah, hah. Kenen kanssa The Venkula oikein luulee keskustelevansa ?
Edelleen se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.Mulla ei oikeasti ole mitään hajua kenen kanssa täällä keskustelen, enkä ole edes ihan varma onko tämä edes keskustelua? Ainakin poliisinpalvojat ovat täysin fundamenttalisteja uskossaan, joten niiden päähän tuskin saa yhtään järkeä. Mulle tää on lähinnä verbaalivoimistelua maailman parantamiseksi, edes hiukan.
Mikäs sen mukavampaa, kuin polisien ja poliisinpalvojien ivaaminen sekä muu keljuilu? Niille kun keljuilee, niin menee aina oikeaan osoitteeseen.
"Edelleen se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. "
Keksi jotain fiksumpaa niin saisi edes vähän haastetta.
Jos heittää kiven poliisijoukkoon, niin aina osuu pikkunilkkiin, eikä koskaan fiksun ja asialliseen ihmiseen. - 17+15
Mulla ei oikeasti ole mitään hajua kenen kanssa täällä keskustelen, enkä ole edes ihan varma onko tämä edes keskustelua? Ainakin poliisinpalvojat ovat täysin fundamenttalisteja uskossaan, joten niiden päähän tuskin saa yhtään järkeä. Mulle tää on lähinnä verbaalivoimistelua maailman parantamiseksi, edes hiukan.
Mikäs sen mukavampaa, kuin polisien ja poliisinpalvojien ivaaminen sekä muu keljuilu? Niille kun keljuilee, niin menee aina oikeaan osoitteeseen.
"Edelleen se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. "
Keksi jotain fiksumpaa niin saisi edes vähän haastetta.
Jos heittää kiven poliisijoukkoon, niin aina osuu pikkunilkkiin, eikä koskaan fiksun ja asialliseen ihmiseen.***Mikäs sen mukavampaa, kuin polisien ja poliisinpalvojien ivaaminen sekä muu keljuilu? Niille kun keljuilee, niin menee aina oikeaan osoitteeseen.***'
Poliisinpalvojille ja poliiseile keljuilu ja heidän ivaamisensa on näköjään palstan tarkoitus mutta jos
keljuilet takaisin, tai suhtaudut poliisin työhön sitä arvostaen, niin palstan luotsi sensuroi kirjoituksen. Siitä on satoja esimerkkejä vakiohäirikön pitämällä poliisinpalvojan aivopierut listalla.
Jo ajat sitten selvisi, että sen suhteen jäljet johtivat sylttytehtaalle. - Otan osaa
17+15 kirjoitti:
***Mikäs sen mukavampaa, kuin polisien ja poliisinpalvojien ivaaminen sekä muu keljuilu? Niille kun keljuilee, niin menee aina oikeaan osoitteeseen.***'
Poliisinpalvojille ja poliiseile keljuilu ja heidän ivaamisensa on näköjään palstan tarkoitus mutta jos
keljuilet takaisin, tai suhtaudut poliisin työhön sitä arvostaen, niin palstan luotsi sensuroi kirjoituksen. Siitä on satoja esimerkkejä vakiohäirikön pitämällä poliisinpalvojan aivopierut listalla.
Jo ajat sitten selvisi, että sen suhteen jäljet johtivat sylttytehtaalle.On se ihanan katkera;) Kun poliisinpalvojan valitus julkisen sananneuvostoon, ei tuottanut muuta tulosta, kun että neuvosto meinasi kuolla nauruun.
Voisi poliisipalvoja valittaa seuraavaksi vaikka hiihtoliitolle tai sitten tuomiokapitulille, ehkä ne ymmärtävät miten "väärin" poliisinpalvojaa kohdellaan. - perus-liittymä-
17+15 kirjoitti:
***Mikäs sen mukavampaa, kuin polisien ja poliisinpalvojien ivaaminen sekä muu keljuilu? Niille kun keljuilee, niin menee aina oikeaan osoitteeseen.***'
Jo ajat sitten selvisi, että sen suhteen jäljet johtivat sylttytehtaalle.Melkoinen sekopää tuo "poliisinpalvoja"
- ttppii
Muumit ovat tosian hukassa. Jokainen jolla ne eivät ole hukassa näkevät kyllä kenen muumit ne pahiten ovat hukassa.
- yritä etsiä
Siis sinulla:)
- 8.9.
on nää hauskoja
- On se hauska veikko
Näin on !!
- 0artikkkkkkkkkk
the best
- 10+10
***Voi voi pikkuista, palstan pikku po...
voi,voi,voi 9.9.2011 17:19
Voi meidän pikkuista poliisipalvoja...
juurinäin. 9.9.2011 14:58
Voi voi voi, on se ikävää! Taas on ...
voi voi voi 2.8.2011 19:55
Haku: pikku poliisinpalvoja
Osumat 1-25. Yhteensä 135 osumaa - 1+17.000
***Palstoilla keskustellaan palstan aiheen mukaan, ***
16 10 18.4.2013 14:56 POISTETTU
***Mihin perustat väitteesi ettei tarkistettu? ****
Kysyjä tarkoitti sitä, että miksi poliisi antoi Niinistön jatkaa ajoa, vaikka tämä ajoi ruotsalaista autoa, millä Suomen kansalainen saa ajaa Suomessa vain jos verot on maksettu, tai auton omistaja on ajon aikana kyydissä.
Kysyjän tarkoittama auto, joka oli Niinistön ruotsalaisen ex-vaimon omistama seisoi Eduskunnan tallissa ja Niinistö ajoi City Car Clubilta vuokrattua autoa. Niinistö on Clubin jäsen. - HaaskaaHaaskaa
Haaskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801995
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591717Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461676- 1231453
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561228Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501092Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581000Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26887- 69882
- 15879