Että minua taas huvitti

Iltalehti.fi

"Perjantaipunkkusi taustalla voi olla seksuaalista häirintää"

Vaikka olenkin Olut-mies, viimeiseen hengen-vetoon saakka, laihoine Veren-Pisaroineni.
Varmaan monella muullakin 60 on ollut samanlaista ongelmaa elämänsä aikana.

H.

133

1078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ongelmia

Avaa reilusti salkkusi ellei se jo ole avattu, ei sua kukaan seksuaalisesti häiritse.

• mimmimummi*

Siinä oli taas toimittajan älynväläys... ei löytynyt enää uutista.. kun olisin lukenut uudelleen. Mitähän siellä viinitiloilla oikein tapahtuukaan..heh

• eläkeläis mummo

Ennen ostin viinipullon viikonlopuksi. Enää ei tee mieli. Johtuukohan siitä että jäin eläkkeelle, saisi ottaa viiniä vaikka joka päivä, siitä meni hohto, ajatuskin tympäisee.
      Ei minua kukaan härinnyt punkkupulloni kanssa, seksuaalisesti.

• kawe

Nyt en ymmärrä, ostotilanneko nyt on ollut hankalaa
      Vai viinitilalla työssä olo (??)
      -sitten vielä-
      Oletteko jo siirtyneet eurooppalaisiin viineihin?
      Nostetaan pullo kerrallaan Euroopan viinintuottajamaiden taloustilannetta - yksi tie kaksi asiaa, eikö...........

• Voiskos aatella niin, että autoa ostava nainen saa korjaamolla miehet nauramaan?
      Tai sit sillee, että esimies toteaa pääsevänsä halvalle?
      NP kun tänään on.
      H.

• Viinihän voi kuulemma joskus maistua sellaiselta, että epäillään rypäleiden polkijoilla olleen pidätyskyvyttömyyttä.
      Pysy oluessa, muista kohtuus.
      Minulla ei ole ollut ongelmia.

• kawe

No tämä *Hynynen oli Emma-gaalassa aivan *törkeä, näin pätkän ajankohtaisohjelman insertissä, jossa kuultiin Krista Kiurua, Mari Kiviniemeä ja Sirpa Pietikäistä. Heidän mielipiteitään kysyttiin siitä kuinka miesten kohtelu eroaa naisten kohtelusta, kun noustaan esim. ministeriksi ym. Tytöttelyä - keitäs kahvit -
      Hyvä toimittaja Katri Makkonen...........

• lailei

Minuakin ensin huvitutti, mutta kun luin alkuperäisen uutisen murehutti.
      Punkut ja punkat, ja monet muut.

Paljon on maailmassa pahaa, mutta kun ei tule toimeen ilman rahaa.

• henrjii40

jos juon, juon vain erittäin kuivaa valkoviiniä, 013 taitaa olla tuotenumero, enkä hätistele ketään, jos nyt ei vältämättä joku halua.

• mimmimummi*

niin mutta ajatteles jos joku siellä ohrapellolla on....häirinnyt seksuaalisesti..

• henrjii
        mimmimummi* kirjoitti:

niin mutta ajatteles jos joku siellä ohrapellolla on....häirinnyt seksuaalisesti..

no sepä taitaisi olla aika viljavaa hommaa

• lailei
        henrjii kirjoitti:

no sepä taitaisi olla aika viljavaa hommaa

Siinä voisi käydä ohraisesti.

• iso aukusti

On jotenkin säälittävää, jo s 60 miehen pitäisi jotenkin salailla viihdejuomisensa?

Mitä ihmettä, olen täysin raistis viikolla, kun työ on hoidettava, mitä ihmeen pahaa on siinä jos viikonlopuksi osta itselleni kohtuullisesti "viihdettä"

Totta, kai tästä voi joku vetää hernukset nenään, mutta niin se vain on, minulla on oikeus nauttia kohtuullisesti viikonloppuna jolloin ei ole mtään muuta velvoitetta

• kawe

iso aukusti
      Anna palaa - on kyse sinun oikeudesta valita ja toteuttaa............

• iso aukusti

Kiitos Kawe, en antaisikaan kenenkään moralistin määritellä viikonloppuni olemista.
        Jossain on mätää jos 60 hmisen pitää salata mitä arkeen kuuluu.

Tai siis, mitä viikonloppuun kuuluu, viikonloppu on minun hengähtämisaikaani, kun pääsen noista töistä, voi olla että viikonlopun redepti onkin jo6tain muuta

• Iltalehti.fi

"Jo makkara päivässä terveysriski"

Olen näköjään ollut kuolemanvaarassa jo syntymästäni saakka. :)

H.

• bessie*

Iltalehti lukematta, kuten tavallista, mutta kommentoin silti.

Ainoastaan syntymä tekee kuoleman mahdolliseksi, mutta aniharva on syntymästään saakka kuolemanvaarassa?
        Vai olenko aivan väärässä, kun ajattelen vaaran yleensä tarkoittavan jotain vähän täsmällisemmin määriteltävissä olevaa tilannetta?

• bessie* kirjoitti:

Iltalehti lukematta, kuten tavallista, mutta kommentoin silti.

Ainoastaan syntymä tekee kuoleman mahdolliseksi, mutta aniharva on syntymästään saakka kuolemanvaarassa?
        Vai olenko aivan väärässä, kun ajattelen vaaran yleensä tarkoittavan jotain vähän täsmällisemmin määriteltävissä olevaa tilannetta?

"bessie*"

Vaikka arvoisa vara-valvojamme :) itse ehdotti kevyttä kenttä-huumoria, taisin tehdä sinulle liian vaikean palan?
        Ehkäpä se on tuo piilo-seksi viestissäni?

H.

• hauhau hau
        hunksz kirjoitti:

"bessie*"

Vaikka arvoisa vara-valvojamme :) itse ehdotti kevyttä kenttä-huumoria, taisin tehdä sinulle liian vaikean palan?

H.

Hyvin jaksat noille räksyttäjille vastailla :D

• :))))))
        hauhau hau kirjoitti:

Hyvin jaksat noille räksyttäjille vastailla :D

Sekö kannattaa?

• bessie*
        hunksz kirjoitti:

"bessie*"

H.

Älä aina kaiva tuota ruosteista rautalangan pätkääsi esille...

Oletatko taas kerran, että minä aivan vakavalla mielellä kirjoitin? Olisit nyt vain jatkanut "kevyen kenttähuumorisi" merkeissä, viestini mielestäni mahdollisti sen.
        En todellakaan aikonut elämästä ja kuolemasta keskustella, olisithan voinut lähteä vaikka maanpinnan muodostelmien suuntaan.

Kuka on arvoisa vara-valvoja? Tähän toivon suoraa vastausta, että pääsisin ajan tasalle.
        Ja en minä tuota piilo-seksiäkään viestistäsi löytänyt, tarkemmin ajatellen voisitkin vielä vastauksen tähänkin tuolla rautalangan pätkälläsi minulle vääntää.

• hauhau hau
        :)))))) kirjoitti:

Sekö kannattaa?

Ei kai mutta räksyttäjiä se innostaa :D

• ressuannatassu
        hauhau hau kirjoitti:

Ei kai mutta räksyttäjiä se innostaa :D

Palstan räksyttäjäkunkku vaihteeksi itselleen vastailemassa, ;D

• hauhau hau
        ressuannatassu kirjoitti:

Palstan räksyttäjäkunkku vaihteeksi itselleen vastailemassa, ;D

minä näen, sinä luulet.. :D

• SÄÄLITTÄVÄ tapaus tu

o Hunksi. Otan mallia ylempää:
      Pooois tältä tymältä sivulta ja sassiin!-------------------------------->

• Yle.fi

"kuumottaa kuulijan korvaa"

Ehkäpä tämä on tarkoitettu nuoremmille, mutta laitoinpahan kumminkin, koska pystyn yhä nauramaan.
      Uutisessa on myös hauska, hyvin laitettu lause, jonka naiset voivat painattaa T-paitaan, iästä riippumatta. :)
      H.

• mimmimummi*

Rohkeuttahan se vaatii.. naiselta... ja varsinkin laulaa aiheesta..
        Aika vähän on lauluntekijöinä naisia muutoinkin.. kai. T-paitaan jos laittais tekstin tuosta...olis kyllä tutkimuksen aihe....mutta jos Katainen myöntäisi rahat niin mikäettei voisi sen tutkimuksen tehdä.
        Tarkoitan oman ikäisiäni naisia.

• Kauppalehti.fi

"Turkulainen Leipomo Salonen käynnisti yhden historiansa suurimmista laajennuksista keskellä epävarmaa taloustilannetta"

Kuinka ollakaan, minähän kehuin palstallamme, jo aikoja sitten, tuon leipomon olevan ykkös-Ruisleipä-reikä toimittajani.

H. :)

• tieto on elämä

Vain on ruislepä niin rakas, onko ollut koko elämän?

Rehellinen vastaus pyydän.

• mimmimummi*

Hyvä että joku sentään uskaltaa laajentaa ja suunnittelee tulevaisuutta valoisin mielin.
        Leipä se on joka tiellä pitää....Vaikka se hetkellisesti tekikin varmaan aika notkahduksen...karppauksen ollessa kuumimmillaan..
        Ruisleipäkin homehtuu nykyään helposti yhden hengen taloudessa..harmi

• kaikki ajalla
        mimmimummi* kirjoitti:

Hyvä että joku sentään uskaltaa laajentaa ja suunnittelee tulevaisuutta valoisin mielin.
        Leipä se on joka tiellä pitää....Vaikka se hetkellisesti tekikin varmaan aika notkahduksen...karppauksen ollessa kuumimmillaan..
        Ruisleipäkin homehtuu nykyään helposti yhden hengen taloudessa..harmi

Näin nyt tosi, ruotsalainenkin alkaa pitää minun ohuesta ruisleivästä.

• hymyä huuleen...
        kaikki ajalla kirjoitti:

Näin nyt tosi, ruotsalainenkin alkaa pitää minun ohuesta ruisleivästä.

Tosin hunk ajatukset voivat olla muuta....

• riekä
        hymyä huuleen... kirjoitti:

Tosin hunk ajatukset voivat olla muuta....

Hunteks---riekä on elämä?

Raamatussa elä siemeniä hukkaan.

• Iltalehti.fi

"Ansa-koira kuoli käsiin."

Jotenkin hauska tuo ansa, josta piti tulla iso koira.
      Tuli vain iso ja kallis ansa.
      Tytöt ovat parikymppisinä niin hupsuja, jopa vanhemmitenkin.
      Niin sini-silmäisiä ovat heidän osto- ja myyntiliikkeensä.

On tämä Perjantai sitten hauska päivä, joteski on entistäkin vapaampi mielen-tila. :)

H.

• mimmimummi*

En tiedä oliko Ansalle valmiina nimi...mutta ansahan se oli..toivon että pentutehtailija jää kiinni.
        Toivon myös että nämä lapsiinkohdistuvat tapaukset ...mm.netin välityksellä tapahtuvat jäävät kiinni.. niitä on taas liikaa..yksikin tietysti on liikaa..

Perjantai on paras päivä viikosta...

• einaarata.

Mi-tä-hän haus-kaa, ja mil-lä silmällä asiassa näet.

• mimmimummi*

Lisään tämän hassun jutun tänne lehtiuutisiin....kastroitavaksi viety kissa raateli pahasti virolaisen kansanedusta Aasin käden... tehtävän suoritti eläinlääkäri Ilves.. Aikas eläimellistä...sanoisin

• pika-Nelli

Ukolleni juuri luin sen uutisen, ja sitten me naurettiin. ;))

Aasia tuskin nauratti, pahoin oli killi raadellut käden.
        Ilves vain kommentoi.

• YLE.fi

"Ruotsissa kadonnut satoja pakolaislapsia!"

Minusta tuntuu huvittavan hyvältä, että Ruotsi on noin pakolais-myönteinen sutenööri.
      H.

• Yle.fi

"Mediayhtiö Keskisuomalainen ostaa Suomen Lehtiyhtymän, Keskisuomalainen kertoi pörssitiedotteessaan tiistaina.

Keskisuomalaisen mukaan kaupassa syntyy Suomen johtava sanomalehti- ja kaupunkilehtikonserni"

Niin se vaan on, sivistystä ei voi estää.
      Olkaa ylpeitä meistä :)

H.

• mimmimummi*

Aika suuren palan haukkasi kakusta... ja vasta alkaa tutkia sen jälkeen mitä tuli ostettua.. hyvä että on yltiöpäisyyttä kuitenkin ...kun lehdillä ei niin hyvin mene.

• mimmimummi*

Niin sinäkin...tosi helppo

• Päivän jokainen uutis-toimisto:

M.Thatcher ei ollutkaan korvaamaton, kuten Englantilaiset aikoinaan väittivät.
      Meteliä on noussut myös oppilaasta, jonka opettaja katsoi vaarantavan muiden oppilaiden elämää, opiskelua ja tulevaisuutta.
      Uus-perinteisesti, opettaja tuomittiin ja erotettiin, ilmeisesti ei haluttu, että huonosta musiikista pitäviä nuoria tulee olemaan vähemmän, eikä Hesburger menesty.
      Ja Talvivaara laskee taas alleen, kuten on luonnollista, sehän ei ole vedenkäsittely-laitos, vaan rahaa Suomeen tuottava kaivos- ja teollisuus-laitos.
      Luulenpa että siellä työskentelee myös Suomalaisia veronmaksajia.
      Aikasti moni kansalais-järjestö ei katso tuota hyvällä.

H.

• mimmimummi*

Thatcher kova-pehmo... aukaisi tietä naisille.. naisillekin on mahdollista päästä perinteisille miesten "palleille"...
      Opettajan erottamisesta tulee vielä isompi haloo.... siihen asiaan on jo otettu kantaa monelta taholta...esim. lastenpsyko J Sinkkonen...kohtuutonta ja .. että koulussa aletaan pelkäämään mm. häirikkölasten vanhempia.
      Minua ei koskaan napautettu karttakepillä mutta sellaisesta olen kuullut... jäiköhän kovasti traumoja...
      ai niin ( beesaaja)

• toivossa ehkä ei...

Huvittaa kaikki, toivon jatkuu sillä 50-60-70 ovat lähellä järkeä.

• Jesse tuossa soitteli äsken, kertoen juhlallisesti:

Tänään, jos isäni suo Pietarin avata porttinsa, otan vastaan siviili-prinsessan Englannista.
      Olen lukenut hänen tiedostonsa, ja mieleni on aikasti rauhaton.
      Tyttöhän oli varsinainen Jeanne D'Arc, joten paha on alkaa mitään julistamaan, mitä rauhaan tulee.
      Mieleni on raskautettu, toisaalta tekisi mieleni rikkoa jotain, toisaalta taas toivottaa
      Lontoolle kaikkea riemullista.

H.

• mimmimummi*

Jos näin maallisesti ajattelee tuota porttien aukaisua....aika kalliista kansalle...jonka prinsessa oli niin paljon leikannut hyvinvoinnista pois...aikanaan.
        Olisiko hän halunnut 11miljoonan muisteloita lähtiessään.. ken tietäis sen...

• ESS.fi

"Yritti ryöstää kioskin, sammalsi niin ettei puheesta saanut selvää"

Suomihan kaipaa kipeästi uusia yrittäjiä, mutta tällä kaverilla oli liian vanha idea ja
      tuotanto-tapa.
      Mutta, yrittänyttä pitää tietysti aina tukea. Tiedä vaikka olisi pojalla alkanut uusi ura parilla kakskymppisellä. :)
      Tosin, EU:n komission puheenjohtajakin on alistuen todennut, että Euroopasta tulee korkeintaan vain loma-kohde enää.

H.

• 16-15

Hyvin toimii kun kansainvälinen on välillä!

Eu tulee lopettaa. Miksi pitäisi kansojen yllä pitää venäläistä systeemiä kaikessa erityisesti taloudessa.

Tunhansia virkamiehiä lisää kaikissa asioissa!

Onko ihminen vielä vihamielinen naapureille---lisää rahaa aseille ja apinoille joka on armeija---ihminen tänään tämän tiedon avulla ei ole apina, mutta apinat maan sisällä haluavat vanhan ajan olevan aina se oikea.

Myös täällä näin on ihmisiä jotka haluavat vanhan säilyvän lisää rahaa aseille?

Ketä halutaan tappaa??? Apinat- on oikea aika herää mikä on aika ja talous- mikä on elämä, sillä kaikilla on aika.

Lopuksi hölmöt maksavat kaikki--siis köyhät vain he nauravat Teille.

• Katselin tuossa telkkariohjelmia pululta.
      Huomasin että tulee taas vanha uusinta-dokumentti ihmisen kehityksestä.
      Siinä on paljon Gorillaa ja Simpanssia.
      Vaan ei ole vertailua erilaisiin ihmis-rotuihin.
      Tietenkään se ei olisi sopivaa, mutta luulisin tiedemiesten olevan aikasti kylmä-kalleja, joilla vain tieteellinen totuus on sitä oikeata.
      Se että dokumentissa, muistaakseni leikkii vain valkoisia lapsia alkoi yht' äkkiä naurattamaan.
      Mie, mä, sie, sää, hää, myö, me...taitaa olla paremmin tutkimuksen turva-vöissään.

H.

• Voisikohan olla niin, että komea, hyväkielinen ja käytöksinen mies, on nuorena tuhonnut monta lupaavaa perheen-äitiä?
      Jäävätköhän nuo miehet naisten mieleen?
      Lueskelin tuossa artikkelia, jossa kerrottiin että ensi-rakkaus ei unohdu koskaan.
      Sitten mietin hetken, vakavoiduin ja aloin miettimään mikä siinä minua huvitti.
      Muistot tulvahtivat ja melkein kyyneleetkin.....Ulla....
      Satunnaiset mielikuva-matkaajat sitten asettukaa nilkka-sukkiin, tai Beatles-moppiin älkääkä katselko epäillen ketään sohvalla loikojaa. :)
      Vuosi-lukulaiset eivät saa muistella kolmatta menehtynyttä, eivätkä miehet saa, taas kerran, muistella putki-remontteja, oli sit muija kunka hoikka tahansa.

H.

• lässynlässynn

Montakohan kertaa vielä kehtaat nostaa tämän aloituksesi ylös. Sinut tietäen vielä tosi monta kertaa. Varsinainen nuija.

• lässynlässynn kirjoitti:

Montakohan kertaa vielä kehtaat nostaa tämän aloituksesi ylös. Sinut tietäen vielä tosi monta kertaa. Varsinainen nuija.

"lässynlässynn"

Aika näyttää, minä kun olen niin huumorin-tajuinen.
        Jännittääkö sinua?

H.

• Läpäti lässyn lässyn lää...

"Kumotessaan opetusviraston päätöksen purkaa opettajan virkasuhde lautakunta kuitenkin katsoo, että opettajan voimankäyttö on ollut tilanteessa kohtuutonta ja opettajan tulee saada toiminnastaan varoitus. "

Lautakunta on kauhuissaan todennut, että kansa on toista mieltä ja päätti vetäytyä, luullen säilyttävänsä kasvonsa epä-toivoisin selityksin.
      "En minä Hjalliksen lattialle sammunut...."

Yksi saaga on siis taas kirjoitettu.
      Neil Hardwick, olkaa hyvä, mielellään Aake, Pirkka-Pekka, Gutzenina ja Robin.
      Ja Ritva Valkama, jos jaksaa.
      H.

• mimmimummi*

Aikas paljon on haastetta opettajalle... jatkaa samassa koulussa samojen oppilaiden opettajana...kuin myös muiden opettajien arvosteltavana...

Hjallis kertoo meille taas omassa ohjelmassaan "kauhun" hetket...kai

Hyvät roolisuorittajat olit valinnut.. no Robin on ehkä liian kiltti

• Maakunta-johtaja kiukuttelee YLE.fi

"- Tässä jaetaan Suomen kunnat isäntiin ja torppareihin. Ihmettelen tätä isäntä-renki-ajattelua,"

Eipä nuo maalaiset ennen asiasta murheita ottaneet.
      Vaan ehkäpä nyt alkoi oma-tunto soimata ja esi-isien pahat teot muistumaan mieleen.
      Ties vaikka alkavat katumaan, että aikanaan antoivat torpparien kaataa puut mökkiinsä mailtaan.
      Saattavat myös harmitella, että antoivat torppariensa kuokkia soitaan.

H.

• -kysyn vaan-

Tekikös Orpo- Petteri sitten ihan turhaa työtä?

• -kysyn vaan- kirjoitti:

Tekikös Orpo- Petteri sitten ihan turhaa työtä?

"-kysyn vaan-"

Alkuperäinen ongelmahan on se, että keskusta-puolueella on aina ollut yli-valta kunnissa, varsinkin maatalous-valtaisissa, se valta luotiin silloin, kun maa eli vielä maallaan.
        Se on SOTE ja kuntamuutosten aiheena.
        Tuskinpa sitten paljon haittaa, jos säästöäkin saadaan aikaiseksi.
        Varsinkin rajoittamalla elin-kelpoisten alueiden rahojen jakamista elin-kelvottomille alueille.
        Siinä mielessä olen huolestunut KEPU:n noususta gallupeissa.
        Vanhat ja nuoret, haluavat pitää kiinni terveys-keskuksistaan ja ranta-tonteistaan.
        Tonteilla tarkoitan myös vanhoja maatalous-tiloja.
        Niin monen lapsen lapsuus-koteja.
        Syynä voi myöskin olla se, että maa-perästämme löytyy yhä enemmän kaikenlaista kaivettavaa.
        Jos löytyy, ei maan-omistaja ala haalimaan rahaa investointiin, vaan alkaa huutamaan valtiota, kotimaista tai ulkomaista, apuun.
        Jokamiehen-oikeus ja vapaa liikkuminen on oikein, mutta maan-omistaminen alkaa olla maalle arvokas kysymys. Niin arvokas, että sitä ei voi jättää pitsin-nyplääjien käsiin.

Petteri tekee mitä hänelle on annettu tehtäväksi, mutta hänelle ei pidä kunniaa suoda.
        Paremminkin pittä katsoa työnsä tulos, ja kenelle on aika jakaa kunniattomuutta.

H.

• Yle-vero alkaa kantaa hedelmää.

"Suomenlahdella on sattunut ilmatilan loukkaus. Puolustusministeriön mukaan venäläinen sotilasalus poikkesi Suomen puolelle puolen päivän aikaan" YLE.fi

Jos alus ajelee lento-suunnitelman mukaan, niin tietenkin menee Suomalainen toimittaja mukaan.
      Raha kun saa niin monet ratkeamaan, nauruunkin.

H.

• "Tutkijat paransivat etanan muistihäiriön"
      YLE.fi

Kunhan voisivat parantaa mäki-hyppääjienkin häiriön.
      Tosin he ovat paljon nopeampia ponnistus-vaiheessaan.
      Saataisivat myöskin Dementikko-Sulka-palloilijatkin jatkaa uraansa.
      Vaan taitaa mennä Dopingin puolelle.
      Ainaskin antaisivat monille omais-hoitajille armahduksen.
      H.

• mimmimummi*

Etana etana näytä sarves..tuleeko huomenna pouta...
        Hyvä että paransivat muistihäiriön.. että voimme luottaa ennustukseen..
        Vakavammin puhuen kai niistä tuonkaltisista turhaltakin tuntuvista tutkimuksista lääketiedettä kehitetään eteenpäin...

• "Kiina rakentaa maailman korkeimman padon ympäristöhaitoista piittaamatta"
      Iltalehti.fi

Tuossapa taitaa olla syy, miksi Suomessa ei kannata kaivamista yrittää.
      Kiina on taaskin Nokiaa viisaanpi.
      Toinen uutinenkin tuli mieleeni, maailman peli-asiantuntijat tunkevat Suomeen.
      Hekin hakemaan meikäläisten tieto-taitoa.
      Emmeköhän me anna senkin mennä. Hevosella kun ei kansamme vielä pääse.

H.

• altaat

Minua taas huvitti kun Suomi hävisi jääkiekossa, miksi lapsien lailla ilman järkeä--suomalaiset????

• *he-he---heh-*
        altaat kirjoitti:

Minua taas huvitti kun Suomi hävisi jääkiekossa, miksi lapsien lailla ilman järkeä--suomalaiset????

Kyllä minuakin huvittaa jos Sveitsi voittaa.
        .

• ;))))))))

Hiljentykäämme, kumartakaamme ja naurakaamme.

• ajat

Sinulle vain onnea elämässä--- olen huono kirjoittamaan kieliä.

Olet paras---i time.

• "Matkailu- ja ravintolapalveluiden etujärjestö MaRa on huolissaan etnisten ravintoloiden harmaasta taloudesta. Vitsaus koskee varsinkin pitseria- ja kebabravintoloita, joista MaRa saa eniten yhteydenottoja epäterveestä kilpailusta."
      YLE.fi

Mikä siinä on MaRa:lle vaikeata ymmärtää, että kotoutus maksaa.
      Maksaa kaikille meille kotoisille.
      Kotoutus ei ole näytön paikka, vaan näyttelemisen paikka, niin viran-omaisille kuin Poliisille.
      H.

• mimmimummi*

Olen ihmetelyt tuota kuitti kysymystä ...useassakin liikkeessä..mm.pitserioissa..mutta muissakin ruokaketjujen paikoissa... kysytään otatko kuitin..jos ei ota..kuittia ei tulosteta.

• L - L
        mimmimummi* kirjoitti:

Olen ihmetelyt tuota kuitti kysymystä ...useassakin liikkeessä..mm.pitserioissa..mutta muissakin ruokaketjujen paikoissa... kysytään otatko kuitin..jos ei ota..kuittia ei tulosteta.

Kuittivelvollisuus asiakkaalle! Liekö mafian aikaansaannosta kun ainakin Sisilian Cefalussa kuitin vaatiminen on asiakkaan velvollisuus ja vastuulla. Joka paikassa.

Jos sen unohtaa vaikkapa marketin kassalle niin joku juoksuttaa sen perään vaikka p-paikalle.

• mimmimummi*
        L - L kirjoitti:

Kuittivelvollisuus asiakkaalle! Liekö mafian aikaansaannosta kun ainakin Sisilian Cefalussa kuitin vaatiminen on asiakkaan velvollisuus ja vastuulla. Joka paikassa.

Jos sen unohtaa vaikkapa marketin kassalle niin joku juoksuttaa sen perään vaikka p-paikalle.

Ai siellä se on niin kirjaimellista...nykyään kassa hokee kaupassa jatkuvasti ..otatko kuitin..minä kyllä otan mutta useammat eivät ota... usein on tarkastaessa löytynyt virheitä.. lähikaupan myyjä ihmetteli kun korjasin virhettä tuotteesta joka oli hyllynreunassa kalliimpi kuin kassalla...ei korjannut.
        Nämä kaupat kuitenkin tulostavat kuitin...mutta on liikkeitä jotka eivät...

• mimmimummi*

Minua huvitti tänään uutinen...stressaantuneen naisen kasvot eivät viehätä...Suomalainen tutkijaryhmä oli tutkinut latviassa 52 naisen hormoni muita tasoja ja valokuvannut heidät...olihan tämäkin tutkimus varmaan tarpeellinen..

Laitoin tähän ketjusi jatkoksi...." uutiskatsauksen "

• Vaan aloitukseni/kommenttini vaatii enemmän fiksuutta.
        Kiitti yrityksestä.

H.

• mimmimummi*
        hunksz kirjoitti:

Vaan aloitukseni/kommenttini vaatii enemmän fiksuutta.
        Kiitti yrityksestä.

H.

Anteeksi hirveenkauheenkamalasti....

• TutkitaanKO

Entäs miesten stressikasvot?????

• tämän huomannut

Ennemminkin miksi joudut niin paljon vonkaamaan. Enemmän sinua hätistellään pois kimpusta.

• tämän huomannut kirjoitti:

Ennemminkin miksi joudut niin paljon vonkaamaan. Enemmän sinua hätistellään pois kimpusta.

"tämän huomannut"

Se on vain palstan luma harha-kuva :)
        Toivottavasti.

H.

• hunksz kirjoitti:

"tämän huomannut"

Se on vain palstan luma harha-kuva :)
        Toivottavasti.

H.

Tota..jotta..

luoma...
        H.

• pelkkää harhaa
        hunksz kirjoitti:

Tota..jotta..

luoma...
        H.

Toivottavasti livessä on toisin.

• Aivan, meidän tavallisennäköisten pallinaamojen on pitänyt hankkia itselle elättävä ammatti.

• lusiina_ kirjoitti:

Aivan, meidän tavallisennäköisten pallinaamojen on pitänyt hankkia itselle elättävä ammatti.

Juu, ei ollut tällä naamalla mitään mahiksia menestyvään mieheen.

• olkoot siinä ;)
        Anceli kirjoitti:

Juu, ei ollut tällä naamalla mitään mahiksia menestyvään mieheen.

lusiina_ ja anceli
        Että minua huvitti saamanne miinukset ;=)

• olkoot siinä ;) kirjoitti:

lusiina_ ja anceli
        Että minua huvitti saamanne miinukset ;=)

Mikähän niissä oli miinustamisen arvoista, olisi kiva tietää :)

• lusiina_ kirjoitti:

Mikähän niissä oli miinustamisen arvoista, olisi kiva tietää :)

Kaipa riitti, että yleensä vastattiin.. :))
        Sulle on tullut taas, miekii haluun..

• Anceli kirjoitti:

Kaipa riitti, että yleensä vastattiin.. :))
        Sulle on tullut taas, miekii haluun..

Mun perässä roikkuu sellanen vakiomiinustaja, niillä töin ihan vissiin. Mutta olen jo aikoja alkanut katsomasta niitä. Kiusaamisvälinen joillekin ;)

• lusiina_ kirjoitti:

Mun perässä roikkuu sellanen vakiomiinustaja, niillä töin ihan vissiin. Mutta olen jo aikoja alkanut katsomasta niitä. Kiusaamisvälinen joillekin ;)

Sellainen oma pikkunen perässä pörrääjä on minulkii, mutta mukavahan se on olla näin suosittu. :)

• Anceli kirjoitti:

Sellainen oma pikkunen perässä pörrääjä on minulkii, mutta mukavahan se on olla näin suosittu. :)

Nii, karavaani kulkee kuiteskin :)

• dillilliii
        lusiina_ kirjoitti:

Nii, karavaani kulkee kuiteskin :)

Itse olette pörrääjänne hankkinna ankkeli ja lussiina.

• dillilliii kirjoitti:

Nii-i. Ei pörräys haittaa, pörrätkääs vaan. Kunhan pysytte tarpeeksi kaukana ;)

• dillilliii kirjoitti:

Oikeassa olet, ite se on köyhän hankittava niin ystävät kuin vihollisetkin.. :) Oot sie se miun pörrääjä?

• Anceli kirjoitti:

Oikeassa olet, ite se on köyhän hankittava niin ystävät kuin vihollisetkin.. :) Oot sie se miun pörrääjä?

Aika surullista jos elämänsisältö koostuu nettikiusaamisesta ja miinustelusta. Eikö voisi päästää irti ja keskittyä ihan kivempiin asioihin.

• hunksz kirjoitti:

"Lusiferiidu"

Ympärilläsi, pitkin palstoja olet Pukin tontuksi tunnettu.
        Mutta Pukilla on Vaatimensa.
        Joten koskaan ei sinun pidä potkia Pukin Vaadinta vastaan, vaan ottaa vastaan Ahmasi.
        Surusi mustan eläimen.

H.

Tiitti :)

• L - L

Päiväpunkkujen pirunmoiset vaikutukset.

Kotioloissa alkoholiin toittumattoman aiheuttaa poikkeaminen rutiinista, tissuttelu, tuhoisia vaikutuksia elimistössä.

Jokunen aika sitten Hb-lukemani putosi kuukaudessa 163 -> 147!
      Analyysi tehty samassa labrassa, samalla analysaattorilla, saman henkilön toimesta, samassa tilanteessa n. 2 tuntia aamiaisen jälkeen.

Johtopäätös. Mahdollisen polysytemian uhatessa on miellyttävä torjuntakeino tiedossa.

• "L-L"

Tänään ollaan vielä auto-kuskina, ei juoppona kuskina eikä juoppo-kuskina, joten houkutteleva oletuksesi jääköön ensi viikon-loppuun.

Jos kohtauksesi pitää paikkansa, mitä en kylläkään epäile, niin Mäntyranta oli sitten täys-raitis mies. Muistellen ajan-kohdan lehti-kirjoitteluja.

H.

• Yle.fi

"Vihreät sallisi alkoholin take away -myynnin ravintoloista ja pienpanimoiden tilamyynnin"

Melkein lapsesta saakka olen harrastanut take-in kulttuuria ja pien-panimoita.
      Vaan ei enää ole tarvetta, saati mahdollisuuksia, aika on kasvanut suuresti ohitseni.
      Olisihan se tavallaan kiva äänestää asian puolesta, mutta pelkään kaiken suuntautuvan liian tummaan Rommiin, liian suurin annoksin.
      H.

• Jotkut otsikot ovat vaan niin kerta-kaikkiaan säälittävän humoristisia.

iltalehti.fi

"Suomen joukkoliikenteeseen suunnitellaan yhteistä lippujärjestelmää
      Yhtiön ensimmäinen askel on palkata sille johtajat."

Luultavasti näin ajatellaan maaseudun-tulevaisuuden hoituvan, Stadin rahoilla taas.

YLE.fi

Marimekko

"Marimekon suunnittelija Kristina Isola myöntää kopioineensa Maria Primatshenkon kuvan Metsänväki-työhönsä.

- En tullut ajatelleeksi tekijänoikeuksia tai sitä, että omisin jonkun toisen luovaa työtä. "

Onkohan Isolalla kanta omiin oikeuksiinsa?

H.

• Huomasin uutisista, että Stadi ei lähdekään koko Suomen liputukseen.
        Ilmeisesti jossain on viisas päässyt väliin, ja homma kaatuu vain perinteisen maaseudun-puolueen syliin.

H.

• mono-ki(i)ni

Onkohan monologisoijalla monot aina jalassa? Vai päässä?

• "mono-ki(i)ni"

Sehän riippuu aina siitä, onko hiihto-rinteillä Piste, tai päättyvätkö uutiset hauskaan pisteeseen.

H.

• hunksz kirjoitti:

"mono-ki(i)ni"

Sehän riippuu aina siitä, onko hiihto-rinteillä Piste, tai päättyvätkö uutiset hauskaan pisteeseen.

H.

Onneksi, näköjään, en ole täälläkään yksin.
        H.

• YLE.fi

"Uusi villitys huolestuttaa lääkäreitä - humala hankitaan hengittämällä alkoholia"

Luultavasti Suomessa saadaan tuo mukaan tupakka-lakiin.
      On se niin vaikeeta katoo, kun toiset nauttii omilla rahoillaan.
      Ja Tallinna kerää koko potin.
      Poliisillammekin on vain muovi-hanskat, mutta ei paine-ilma-laitteita.
      Ehkäpä kohta kuitenkin ovat nekin, kunhan säästöt alkavat kohdistumaan oikein,
      pois maaseuduilta.
      Mites se pelti-poliisin kansallis-laulu nyt menikään...
      Mä yössä yksin seison ja rajaa vartioin...

Tekisi mieleni alkaa kannattamaan "Kannabis vapaaksi"- liikettä.
      Ihan vaan piruuttaani.

H.

• Hih...
        Saisivat telkkari-Poliisitkin olla tunnistamattomia.
        Vaan eivät paine-ilma-laitteet taida sopia Poliisi-koirille...

H.

• YLE.fi

"Veripalvelu irtisanoo 61 työntekijää"
      Ilmeisesti ulkoistavat liivi-työntekijöille.
      Vai kuollaanko meillä nyt useammin ennen tarvittavia palveluita?
      Nuoria autoilijoita ei enää synny?
      Eläke-vaje on mennyttä maailmaa?

H.

• Vaasassa on Karhu.
      Poliisi kehoittaa ihmisiä varovaisuuteen.
      Mutta ei itse ammu, eikä kehoita muitakaan puolustautumaan.
      Saati kantamaan asetta.
      Ihmiset, elämänne on vaarassa, edes Poliisilta ei tipu tarvittavaa apua.
      Ihmiset, vapautenne liikkua on kahlittu.
      Turkki määrää nyt kaiken Suomessakin.
      Tasa-arvo on muuntautunut eläimelliseksi.
      Ostakaa lapsillenne peli-kone, ja siihen sota-peli, ulkomaailma alkaa muuttua lapsille turvattomaksi, tavalla jota ette vielä pysty edes arvaamaan.

H.

• ??????++

Vai niin.....

Jokos karhu on kiinni saatu??

Pitäisköhän minunkin varoittaa...........?????????

• Kymmenessä vuodessa kaljuksi.

Paljoko Suomessa on puuta, saunoja ja takkoja?

Talouselämä.fi
      Metla

”Jos Suomen metsien runkopuun koko vuotuinen kasvu käytettäisiin kokonaan energiantuotantoon, sillä voitaisiin tyydyttää puolet maan energian kulutuksesta. Mikäli puustopääomaa ryhdyttäisiin käyttämään energiantuotantoon, kuluisi 2,2 miljardin puukuutiometrin sisältämä energia loppuun kymmenessä vuodessa.”

Ydinmoimakas
      H.

• Jokerit ovat kuolleet, Venäläiset tilalle Stadin keskustaan.
      Pitkä-aikainen fani jätti kukat ja jäähyväiset.
      Näin kertovat uutiset.
      Ja yksi Kommunismin ystäväkin on kuollut, osa laulajistaan raikuu vielä.
      Ja hallilla raikuu nyt taas sitten kaukaisten-maitten kaipuu.
      Ehkä.

H.

• Uusi Suomi.fi

"Syyttäjän päätös: ”Rikoksesta epäillään videolla puhuvaa konstaapelia”"

Valtio-rasismi: Älkää sanoko niin kuin ajattelette, vaan niin kuin teitä käsketään.

Minä olen tuon Poliisin puolella.
      Tuskin mikään ammatti-ryhmä saa niin paljon pashaa niskaansa kuin Poliisi.
      Ja kun otetaan huomioon että he ovat ihmisiä siinä kun meistä muutkin, niin kunnioitan heidän kykyään itse-hillintään. Tuo kykynsä tuntuu joskus yli-inhimilliseltä.

Syyttäjän päätöstä kohtaan tunsin tuskaista parahduksen halua nauruun.
      Mihin virka-mies-kuntaa ollaan pakottamassa?
      Turkin Sotilas-intervention ymmärrän.
      Siellä sentään yritetään estää Sharia-lakeja.

H.

• mimmimummi*

Joskus tekis ja sit toisinaan taas ei... kun ei oo tarpeeksi fiksu.. aloittajalle..
        Joopa joo...sainpas sanottua.

• Oisko ollut parempi ettei virkapuku päällä ala ojentamaan lapsukaisia.

• menisit ulos välillä

Kyllä mua kans huvittaa että pitää oma aloitus nostaa väen vängällä esiin "huvittamaan"

Ketä kiinnostaa??

• "menisit ulos välillä"

Enpä kuitenkaan jankuta nimimerkkejä vaihtamalla.
        Ja uskon, että fiksujakin joskus eksyy.

H.

• Tertteeko aina olla noin häjy!

• Salihousut roikkuu
        hunksz kirjoitti:

"menisit ulos välillä"

Enpä kuitenkaan jankuta nimimerkkejä vaihtamalla.
        Ja uskon, että fiksujakin joskus eksyy.

H.

Suksi veehen. Poliisin puolella olen minäkin. Ei annetta noitten hyppiä silmille, tai muuten ollaan kusessa.

• YLE.fi

Vapaa mielipiteissään.

Kaikki eivät ole, varsinkaan he, jotka ovat oppineet kielen-käyttönsä jo muinaisissa Valtion kouluissa.
      Poliittisesti sovituin kuvioin.
      Poliittisesti on myös sovittu valtion olevan Lutherilainen koristeineen.

Maastamme on tulossa kummallisten asetusten maa.
      Aina löytyy joku pykälä, joka Laukaassakin saa räjähtää ihmisten silmille.

Valtiomme on alkanut keittelemään kummallisia, savua keitoksia.

H.

• Kuten kaikki varmaan jo tietävätkin, on Yleis-radion rahoitus varmistettu ja Betonoitu.
      Hauska mutta odotettu uutinen (Ilta-sanomat.fi) on se että lehdistö on alkanut hinkuamaan mukaan tuohon pohjattomaan kaivoon ja sata-varmaan rahan-kilinään.
      Saammekohan lehdistöstämme oman, kotimaisen pikku-Kreikan?

H.

• Talouselämä.fi

"Poliittiseen toimintaan kuuluu ihmisoikeustuomioistuimen mukaan olennaisena osana vapaus "tehdä satiirisia huomioita"."

Politiikkahan on yhteisten asioiden hoitamista.
      Kuten vaikkapa tämä palstammekin.

Saisinko vasta-väittäjiä, kiitos.
      Varsinkin kommentteja, miten kukin satiirin kokee.
      Milloin satuu ja milloin ei, ja onko se satiirikon henkilöstä johtuvaa.

H.

• mimmimummi*

Kyllä sitä kommentteja antaisi...mutta

" Vaan aloitukseni/kommenttini vaatii enemmän fiksuutta. Kiitti yrityksestä"

• Ei kohde

Satiiri on usein poliittinen kannanotto kirjallisena. Satiiri on vaikea huumorin muoto jota vain harvat hallitsevat. Pidän pakinoista joissa satiiria, esim . bisquit on tällainen. pakinoitsija pitko on myös hyvä esimerkki.
        Hn kirjoitti: Paavo Arhinmäen kotiasiat ovat kunnossa, rouva on eläinlääkäri. Aamulla puhdistetaan kaviot ja mitataan säkäkorkeus.
        Ei tarvitse Ranskaan mennä valittamaan, jos valittaa aikoo.

• Näyttäisi siltä että rikolliset tarvitsevat enää uuden innovaation.
      R-kioskin ammatti-taito ainakin antaa heille siihen mahdollisuudet henkilöstö-politiikallaan.
      SIWA:han aloitti jo aikaisemmin kaupallisen "soluttautumisen" H-politiikallaan.
      Nonni, nyt mennään sitten rikollisesti ihan valtion myötä-vaikutuksella.

YLE.fi

http://yle.fi/uutiset/kioskityontekija_antoi_passin_vaaralle_ihmiselle_-

_kasittamaton_paha_moka/6764646

H.

• Itä-naapurimme Bruce Willis on nähtävästi saanut huomautuksen puolueensa moni-tähtiseltä veteraanilta.
      Häntä saattaa nyt kauhistuttaa Neuvosto-Liiton kohtalo.
      Rakas NL erotettiin Kansain-Liitosta.

Ajatuksensa ei kovin kaukaa liippaa minun ajatuksistani.
      YK on saastunut.
      Sen jäseninä on liikaa rupu-valtioita.
      Varsinkin turvallisuus-neuvostossa.
      Suomi, Saksa, Hollanti, USA ja Englanti riittäisivät.
      Norja ja Islanti vaihtuvina jäseninä.
      Minusta on hauskaa olla puolueellinen.

H.

• YLE.fi

"Maanantaina aamuna Ilomantsin keskustasta löytynyt pommi paljastui vaarattomaksi palopommiksi.

Poliisi ja kunta ehtivät jo evakuoida läheiset rakennukset."
      YLE kertoi että evakuoitiin Imatraltakin, nais-toimittaja varmaan on hän.

Mitähän tapahtuu, jos löytävät tyhjän kaasu-sytkärin?
      Olen katsellut sarjaa maamme Poliiseista.
      Jokainen näyttää olevan maalais-järkinen ja osaavat aina nauraa oikeassa kohdassa.
      Nais-poliisitkin, kunhan lirkultaan joutavat.

H.

• 9-1

Kyllä kaikilla sex on mielessä etenkin naisilla oli ikä mikä tahansa.

• YLE.fi

Vajaat kuusi miljoonaa kansalaista.
      1000 viher-pipertäjää.
      Ja siitä on tehty uutinen.

Ihan kuin olisi ratti-juoppo ajanut ojaan Lapissa.
      Saanut sakot liikenteen vaarantamisesta, koska lähinpään autoon ja ihmiseen oli matkaa 100 kilometriä.

H.

• Tupakoikin tuo penteleen autoilija.

H.

• Verkkouutiset.fi

C.G.E. Mannerheim Kiinassa.

"Pelissä ovat koko väestöstä valtaisan prosentin muodostavien paatuneitten polttajien intohimot ja virkamiesten ahneus, joilla tähän saakka oli oopiumin erilaisissa verotusmuodoissa ollut kiitollinen maaperä kaikenlaiselle kiristystoiminnalle."

Jo 1906 oli siis tarkkanäköinen huomannut huumeiden tulevan maailman-mahdin.
      Kummallista että tuosta ei ymmärretty muuten kuin väärin.
      Tai olisikohan asiaa hoitaneet virkamiehet jatkossakin vähän salaa.
      Ans katoo ny, Marihuanaa on yhä enemmän alettu painostaa lailliseksi vero-tuloksi.
      Puolue-johdoille tietysti verottomasti :)
      Rakkauden huumaa...

H.

• henrjii

olisikohan se kannaksen linnoitaminenkaan ollut ihan järkevää

• henrjii

Kannas olis ollut helppo motittaa, jos sinne olisi linnouduttu. Kahlaajat sai senverran viivyteltyä, että pieoneeripatalijoona ehti sieltä pois .

• P.Räsänen ja H.Hautala ovat antaneet naiselliset lausuntonsa.
      Resursseja riittää kaikille niille jotka ovat oikealla asialla.
      Kätemme eivät koskaan ole heiltä sidottuja.
      Onhan Suomen valtio takanamme, joten sen voimme aina sitoa lupauksiimme.
      Luottakaa meihin, te itkevät orvot ja naiset.

H.

Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5305
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      53
      1857
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      136
      1707
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1385
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1250
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      26
      1249
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1077
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      877
    Aihe