Ilo..........

Mikä hiljaisuus:DDDD

on kokonaan minun puolellani :DDDDD

15

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)))))

Myös minun puolella :)))

• ........

Täällä, tähtitarhassani,
      hiljaisuus on pyhä.
      Tänne kuulut Sinä vain,
      Sa ainut, armas yhä. E.Leino

Yritä tehdä parempaa.

• Omavarainen.

Miksi kopioit ja spämmäät ennen tehtyä?
        Milloin kirjoitat omaa?
        Missä mielikuvitus?

• typerys,sinä
        Omavarainen. kirjoitti:

Miksi kopioit ja spämmäät ennen tehtyä?
        Milloin kirjoitat omaa?
        Missä mielikuvitus?

Osaatko sinä muuta, kuin ilkeillä?

En usko.

• Omavarainen.
        typerys,sinä kirjoitti:

Osaatko sinä muuta, kuin ilkeillä?

En usko.

Anteeksi kuinka?
        Kysyin osaatko mitään omaa.
        Olet kuin lapsellinen teini ja kopioit valmista.

Teen parempaa. Tee sinäkin ihan oma runo.

Etpä pysty.

• *jatko naurut*

Myöskin minun ja sinun henkesi kanssa, amen :DDDDDD

• Niitä on sitten useampia koska täälläkin tuntuu sellainen liikkuvan...

• Ylläpi pyllähtäisi.

Karmeaa jos täällä olisi lisänä ilotyttöjä?

Tai mistäpä sen tietää keitä täällä on?

• vaikku.

Olisikin ilotyttöjä ja ilopoikia, vois olla oikia ilopalsta, jos vielä musa soisi, se ilon toisi, sydämeen, jokaiseen, ainakin melkein, osahan meistä on ilottomia, joden nuottikorvassa on kilo vaikkua.

• saimaantaka*

Kerropa mitä pahaa on ilosissa tytöissä? Niitä täällä kyllä on, luulen että ei enää "ammatinharjoittajia" ollenkaan, joten älä huolestu mokomasta.

Hiukan jos heruttelisi niin iloakin löytyisi. Vaan on se vähän kuivahtanut, jos merkkejä koettaa lueskella. Meillä päin naurua löytyy, ainakin livessä. Vanha vääräleukojen huikkauskin kuuluu näin: Humoori ylös sano Kartanonherra kun ajo risukarhilla kaupunkiin.

Siintä vaan poikki ja pinoon. Tulen sitten liikuntaharrastuksista tultua katsomaan mitä olette saaneet aikasiksi - jos jaksan ;-D

• s-taka*
        saimaantaka* kirjoitti:

Kerropa mitä pahaa on ilosissa tytöissä? Niitä täällä kyllä on, luulen että ei enää "ammatinharjoittajia" ollenkaan, joten älä huolestu mokomasta.

Hiukan jos heruttelisi niin iloakin löytyisi. Vaan on se vähän kuivahtanut, jos merkkejä koettaa lueskella. Meillä päin naurua löytyy, ainakin livessä. Vanha vääräleukojen huikkauskin kuuluu näin: Humoori ylös sano Kartanonherra kun ajo risukarhilla kaupunkiin.

Siintä vaan poikki ja pinoon. Tulen sitten liikuntaharrastuksista tultua katsomaan mitä olette saaneet aikasiksi - jos jaksan ;-D

Ai niin. Tulipa vielä mieleen runonpätkä, jonkun Suuren Runoiljan mutta en muista kenen. Muistatteko te?

Mitä on nää tuoksut mun ympärilläin
        mitä on tämä hiljaisuus?

Meillä kotona joku aina lausahti noin jos joltakulta paikallaolijalta pääsi ns. hiljainen puksu...

• ♀ vm-48 ♫♪
        s-taka* kirjoitti:

Ai niin. Tulipa vielä mieleen runonpätkä, jonkun Suuren Runoiljan mutta en muista kenen. Muistatteko te?

Mitä on nää tuoksut mun ympärilläin
        mitä on tämä hiljaisuus?

Meillä kotona joku aina lausahti noin jos joltakulta paikallaolijalta pääsi ns. hiljainen puksu...

Leinohan se.

Isäni kertoi, että sota-aikana korsussa aamulla herätessä tää oli usein lausuttu runo :D

• ♀ vm-48 ♫♪ kirjoitti:

Leinohan se.

Isäni kertoi, että sota-aikana korsussa aamulla herätessä tää oli usein lausuttu runo :D

Jep. Olet varmaan oikeassa. Meillä tosiaan sotien jälkeen riimit oli myös perheen sisällä hauskana vitsinä.

Ja vielä: se 'hiljainen puksu' oli oikeasti sussupieru... varmaan muuallakin päin?

Kiitos, pelastit iltani. Hyviä öitä ;-D

• Hiljaisuus soi :)))

Ouh. Kaunista :)

• k/k

Aamulla ilo oli mun puolella kun lueskelin lehrestä juuri tehrystä tutkimuksesta.
      Vähävaraisia on kuulema eniten työttömien joukossa.
      Eläköön kaikenlaiset tutkimuksest.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5000
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1129
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      947
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe