olin tuossa viikkositte ostamas ekoi siteit ja sitsiinne tuli ostaa jtn karkkia pari meijän luokkalaista poikaa.. olin just siinä kassalla ku huomasin ne.. hupun ainaki laitoin päähä. saman kaltasii tilanteita käyny teil?
noloa ostaa siteitä ?vastatkaa!
26
3089
Vastaukset
- 14-vuotias gurrrl
Itteä ei hävetä ostaa. Menkat on luonnollinen asia, ei niitä tartte hävetä! Osta ihan rauhas, entä sitten jos pojat näkevät? Todistat ainakin olevasi kypsempi ja tullut naiseksi, jos nyt niin voi sanoa. Mut siis älä häpeä, ne on osa tyttöjen elämää. Itse oon enemmänki ylpeä kuin nolostunut. Ei siinä ole mitään hävettävää, osta niit siteitä ihan rauhassa :)
- lifemocker
joko ostat ja olet sitten tyytyväinen oloosi.
tai et osta ja valitat asiasta.
sulla on tossa tasan 2 vaihtoehtoo- hahahaha....
vou vou... jäbä servas just 12v tytön, ouuu....
- leinoana
Mitäs helvettiä 40v papparainen tekee tälläsellä sivulla..?
- byrdyboiga (aito)
zika noloi
- Vitsiniekka :D
No sitten jos ne pojat alkaa naureskelemaan niin heität niille miehuushaasteen: uskaltaako ne pojat mennä sinne ja ostaa siteitä? Voi olla liian kova paikka pojille :D
- Christine3
Viimeistään kolmen vuoden päästä olet siellä kaupassa ostamassa tampooneja kaveripoikien ollessa mukana:D
Tv. Samoja asioita miettinyt- normilapsi
taisit olla 15v jakorasia ku piti pojille esitellä mitä sinne pimpulaas tungit? toivottavasti ees sait niiltä
Miksi se on niin noloa?
Pelkäätkö, että he alkavat kiusata sinua "lol sulta tulee pillusta verta! LOLOLOLO"
Aika kaukaa haettua.- poika4899899832
Mitäs noloa siinä on? Noloa olisi, jos ei ostaisi, vaan antaisi valua housujen läpi.
- julzee
En minä noloo jos meen ostaa siteit, mut ainaku äiti lähtee kauppaa ni pyyän sen ostaa mulle :D sit mun ei tarvi mennä ostaa nii usein
- luotan äitiin
julzee kirjoitti:
En minä noloo jos meen ostaa siteit, mut ainaku äiti lähtee kauppaa ni pyyän sen ostaa mulle :D sit mun ei tarvi mennä ostaa nii usein
mulla sama juttu et äiti ostaa :) ei sit siit tarvii stressii pitää yllä :) suosittelen sullekki !
- Hannam2
Miun isi tuo siteet kaupasta, eikä noloo yhtään.
- Ei hätää
Tuskinpa kassatädit katsoo mitä minkinlainen ihminen ostaa. Työhön ne vaan keskittyy, ainakin täällä meillä.
- ongelmaisempilapsi
sama. varsinki ku oon poika...
- Hmm...
Eli...
Sullakin ongelmaisempilapsi on kuukautiset, vai ostatko tyttöystävällesi/siskollesi :D
- Pelokas tyttö
mun äiti sano et mun pitää heti kertoo sille ku tulee alavatsa ja selkä kipuja et se tietää varautuu ja olla mun lähellä.. meinaa kun mun äitillä alkoi menkat se pyörty ja löi päänsä lavuaarin reunaa ja meinas kuolla:'( mua pelottaa et mulle käy tollai!
- cmon?
Noita kuitenkin ostaa liki 50% suomalaisistakin, niin enpä näkisi ko. toimenpidettä mitenkään hirvittävän nolona. Kuinkahan selviät?
- aikuinenjo
Ei siinä ole mitään noloa. Normaaliahan se on, nykyisin laitan miehenikin ostamaan jos sattuu olemaan kaupassa (ensin häntä hieman hävetti, mutta se on tottumuskysymys)
- hohhoijaa
minkä ikäinen olet?
musta siinä ei ole mitään kummallista, jos olet normaalisti niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. mutta jos olet kokoajan jännittynyt ja kurkit varovasti hupun alta niin silloin pojat voi alkaa sua piikittelee - jasumiina
Itselläni on ollut sama ongelma. Mutta olen oppinut että ei muiden mielipiteitä tarvitse miettiä. Jos keskittyyy vaan miettimään mitä toiset ajattelvat sinusta tai tekemisistäsi et muuta ehdi tekemäänkään. Unohda ne pojat ja keskity vain omaan elämääsi. Ei sitä tarvitse hävetä
- dfsfdsfdsfsdf
Eh? ei siinä mitään noloa ole. jaa, tänne on eksyny pedariki, älkää kysykö kuka.
- Noloa?
Ite oon 13vuotias, ja äiti käy onneksi ostamassa siteet. Kerran vaivauduin itse ostamassa, jolloin pari luokkalaista poikaa oli samaan aikaan kassalla. Koulussa sitten huutelivat " Katoskatos, likalla on alkanu menkat, vitun nolo!" , siihen vain nauraen vastasin: " Tule huutelee sitten kun sun kassit on laskenut!" ps. kannattaa vilauttaa pikkurilliä samalla, kertoo pojan pienestä koosta.
- Arvaa hävettikö???
Oon 14v tyttö ja mun piti mennä ostaan kortsuja, ku poikaystävä ei millään kehdannu ja niit oli pakko saada.
Mun piti ostaa pienintä kokoo, mut en tienny mikä niist oli ja oli pakko kysyy myyjältä, myyjäkää ei tienny ja se kysy viel multa kovaan ääneen, et pitiks ne olla pienimpii ja mä sanoin jo punasena, et joo ja sit se sano, et joo nää on kaikkein pienintä kokoo. Sit mä rupesin maksaa, niin näin, et mun yks miesope seiso mun takana.
Mä sain halvauksen ja shokin ja nappasin kortsut ja vastarahat ja häivyin sekunnissa.
Joo ei varmaan hävettäny seuraavana päivänä sen open tunnilla, mut onneks se ei sanonu mitään, hymyili vaan. - horo!
Arvaa hävettikö??? kirjoitti:
Oon 14v tyttö ja mun piti mennä ostaan kortsuja, ku poikaystävä ei millään kehdannu ja niit oli pakko saada.
Mun piti ostaa pienintä kokoo, mut en tienny mikä niist oli ja oli pakko kysyy myyjältä, myyjäkää ei tienny ja se kysy viel multa kovaan ääneen, et pitiks ne olla pienimpii ja mä sanoin jo punasena, et joo ja sit se sano, et joo nää on kaikkein pienintä kokoo. Sit mä rupesin maksaa, niin näin, et mun yks miesope seiso mun takana.
Mä sain halvauksen ja shokin ja nappasin kortsut ja vastarahat ja häivyin sekunnissa.
Joo ei varmaan hävettäny seuraavana päivänä sen open tunnilla, mut onneks se ei sanonu mitään, hymyili vaan.14v ja seksiä... HAHHAHHAHHAAA
- tyttö 16w
Hävettää ostaa siteitä?:O Olin siskon kanssa kaupassa ja ostin kortsuja. Sinne tuli pari meijän luokkalaista ja ihan pokkana vaan moikattiin. En löytänyt tosta tilanteesta mitän noloa! Kaikkihan sen älyää että mielummin ostaa kondomeita kuin jättää ostamatta kun niin"noloa". TÄYSIN LUONNOLLINEN ASIA. Jos noin paljon hävettää joku siteiden ostaminen niin jättäkää helvetti ostamatta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701