noloa ostaa siteitä ?vastatkaa!

ongelma lapsi

olin tuossa viikkositte ostamas ekoi siteit ja sitsiinne tuli ostaa jtn karkkia pari meijän luokkalaista poikaa.. olin just siinä kassalla ku huomasin ne.. hupun ainaki laitoin päähä. saman kaltasii tilanteita käyny teil?

26

3089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14-vuotias gurrrl

Itteä ei hävetä ostaa. Menkat on luonnollinen asia, ei niitä tartte hävetä! Osta ihan rauhas, entä sitten jos pojat näkevät? Todistat ainakin olevasi kypsempi ja tullut naiseksi, jos nyt niin voi sanoa. Mut siis älä häpeä, ne on osa tyttöjen elämää. Itse oon enemmänki ylpeä kuin nolostunut. Ei siinä ole mitään hävettävää, osta niit siteitä ihan rauhassa :)

• lifemocker

joko ostat ja olet sitten tyytyväinen oloosi.

tai et osta ja valitat asiasta.

sulla on tossa tasan 2 vaihtoehtoo

• hahahaha....

vou vou... jäbä servas just 12v tytön, ouuu....

• leinoana

Mitäs helvettiä 40v papparainen tekee tälläsellä sivulla..?

• byrdyboiga (aito)

zika noloi

• Vitsiniekka :D

No sitten jos ne pojat alkaa naureskelemaan niin heität niille miehuushaasteen: uskaltaako ne pojat mennä sinne ja ostaa siteitä? Voi olla liian kova paikka pojille :D

• Christine3

Viimeistään kolmen vuoden päästä olet siellä kaupassa ostamassa tampooneja kaveripoikien ollessa mukana:D
      Tv. Samoja asioita miettinyt

• normilapsi

taisit olla 15v jakorasia ku piti pojille esitellä mitä sinne pimpulaas tungit? toivottavasti ees sait niiltä

• Miksi se on niin noloa?

Pelkäätkö, että he alkavat kiusata sinua "lol sulta tulee pillusta verta! LOLOLOLO"

Aika kaukaa haettua.

• poika4899899832

Mitäs noloa siinä on? Noloa olisi, jos ei ostaisi, vaan antaisi valua housujen läpi.

• julzee

En minä noloo jos meen ostaa siteit, mut ainaku äiti lähtee kauppaa ni pyyän sen ostaa mulle :D sit mun ei tarvi mennä ostaa nii usein

• luotan äitiin
        julzee kirjoitti:

En minä noloo jos meen ostaa siteit, mut ainaku äiti lähtee kauppaa ni pyyän sen ostaa mulle :D sit mun ei tarvi mennä ostaa nii usein

mulla sama juttu et äiti ostaa :) ei sit siit tarvii stressii pitää yllä :) suosittelen sullekki !

• Hannam2

Miun isi tuo siteet kaupasta, eikä noloo yhtään.

• Ei hätää

Tuskinpa kassatädit katsoo mitä minkinlainen ihminen ostaa. Työhön ne vaan keskittyy, ainakin täällä meillä.

• ongelmaisempilapsi

sama. varsinki ku oon poika...

• Hmm...

Eli...
        Sullakin ongelmaisempilapsi on kuukautiset, vai ostatko tyttöystävällesi/siskollesi :D

• Pelokas tyttö

mun äiti sano et mun pitää heti kertoo sille ku tulee alavatsa ja selkä kipuja et se tietää varautuu ja olla mun lähellä.. meinaa kun mun äitillä alkoi menkat se pyörty ja löi päänsä lavuaarin reunaa ja meinas kuolla:'( mua pelottaa et mulle käy tollai!

• cmon?

Noita kuitenkin ostaa liki 50% suomalaisistakin, niin enpä näkisi ko. toimenpidettä mitenkään hirvittävän nolona. Kuinkahan selviät?

• aikuinenjo

Ei siinä ole mitään noloa. Normaaliahan se on, nykyisin laitan miehenikin ostamaan jos sattuu olemaan kaupassa (ensin häntä hieman hävetti, mutta se on tottumuskysymys)

• hohhoijaa

minkä ikäinen olet?
      musta siinä ei ole mitään kummallista, jos olet normaalisti niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. mutta jos olet kokoajan jännittynyt ja kurkit varovasti hupun alta niin silloin pojat voi alkaa sua piikittelee

• jasumiina

Itselläni on ollut sama ongelma. Mutta olen oppinut että ei muiden mielipiteitä tarvitse miettiä. Jos keskittyyy vaan miettimään mitä toiset ajattelvat sinusta tai tekemisistäsi et muuta ehdi tekemäänkään. Unohda ne pojat ja keskity vain omaan elämääsi. Ei sitä tarvitse hävetä

• dfsfdsfdsfsdf

Eh? ei siinä mitään noloa ole. jaa, tänne on eksyny pedariki, älkää kysykö kuka.

• Noloa?

Ite oon 13vuotias, ja äiti käy onneksi ostamassa siteet. Kerran vaivauduin itse ostamassa, jolloin pari luokkalaista poikaa oli samaan aikaan kassalla. Koulussa sitten huutelivat " Katoskatos, likalla on alkanu menkat, vitun nolo!" , siihen vain nauraen vastasin: " Tule huutelee sitten kun sun kassit on laskenut!" ps. kannattaa vilauttaa pikkurilliä samalla, kertoo pojan pienestä koosta.

• Arvaa hävettikö???

Oon 14v tyttö ja mun piti mennä ostaan kortsuja, ku poikaystävä ei millään kehdannu ja niit oli pakko saada.
        Mun piti ostaa pienintä kokoo, mut en tienny mikä niist oli ja oli pakko kysyy myyjältä, myyjäkää ei tienny ja se kysy viel multa kovaan ääneen, et pitiks ne olla pienimpii ja mä sanoin jo punasena, et joo ja sit se sano, et joo nää on kaikkein pienintä kokoo. Sit mä rupesin maksaa, niin näin, et mun yks miesope seiso mun takana.
        Mä sain halvauksen ja shokin ja nappasin kortsut ja vastarahat ja häivyin sekunnissa.

Joo ei varmaan hävettäny seuraavana päivänä sen open tunnilla, mut onneks se ei sanonu mitään, hymyili vaan.

• horo!
        Arvaa hävettikö??? kirjoitti:

Oon 14v tyttö ja mun piti mennä ostaan kortsuja, ku poikaystävä ei millään kehdannu ja niit oli pakko saada.
        Mun piti ostaa pienintä kokoo, mut en tienny mikä niist oli ja oli pakko kysyy myyjältä, myyjäkää ei tienny ja se kysy viel multa kovaan ääneen, et pitiks ne olla pienimpii ja mä sanoin jo punasena, et joo ja sit se sano, et joo nää on kaikkein pienintä kokoo. Sit mä rupesin maksaa, niin näin, et mun yks miesope seiso mun takana.
        Mä sain halvauksen ja shokin ja nappasin kortsut ja vastarahat ja häivyin sekunnissa.

Joo ei varmaan hävettäny seuraavana päivänä sen open tunnilla, mut onneks se ei sanonu mitään, hymyili vaan.

14v ja seksiä... HAHHAHHAHHAAA

• tyttö 16w

Hävettää ostaa siteitä?:O Olin siskon kanssa kaupassa ja ostin kortsuja. Sinne tuli pari meijän luokkalaista ja ihan pokkana vaan moikattiin. En löytänyt tosta tilanteesta mitän noloa! Kaikkihan sen älyää että mielummin ostaa kondomeita kuin jättää ostamatta kun niin"noloa". TÄYSIN LUONNOLLINEN ASIA. Jos noin paljon hävettää joku siteiden ostaminen niin jättäkää helvetti ostamatta!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe