Lähes kaikki lapsia saaneet ihmiset Suomessa, joka on täysin normaali biologinen tapahtuma, jossa nainen tulee raskaaksi ja synnyttää lapsen.
Heti lapsen syntymän jälkeen vanhemmat rekisteröivät syntyneet lapsensa viranomaisille ja myyvät lapsensa Suomen viranomaisille, jotta lapseen voitaisiin istuttaa numero (jota sosiaaliturvatunnukseksikin kutsutaan). Nimi ja muut tiedot, jotta viranomaiset voivat alkaa hallita lasta ja pakottaa lapselle kaikenlaisia velvollisuuksia kuten asevelvollisuuden, pakko Suomalaisuuden ja niin edelleen. Tämän toiminnan tavoite on saattaa lapsi jo lapsuudessaan tiedottomaan tilaan, jossa tämä ei enää tunnista todellisuutta maksettujen taiteilijoiden luomista tarinoista. Lapsi saatetaan tilaan, jossa tämä ei enää ymmärrä mitään vapauksiensa päälle ja on täysin illuusioiden sokaisema. Sekä Suomen valtion perustaneiden eliitin palkkaamien ulkomaalaisten taiteilijoiden ja tarinoiden kertojien luomilla sepitetarinoilla pikkuhiljaa opetetut pikku ”suomalaiset” tai vanhemmatkaan huomaavat asiaa.
Valtio väittää, että tämä on ihmisten etu, mutta todellisuudessa tämä on vain valtion ja sen keskelle luodun eliitin etu, jolla ihmiset otetaan hallintaan ja valtion omaisuudeksi, sekä kasvatetaan harmittomiksi tätä kaikkea hallinnoivia kohtaan.
Missään kohtaa kukaan ei kuitenkaan ole kysynyt suostutko tähän asiaan ja mitään kirjallista sopimusta siitä, että suostut olemaan Suomalainen vaikka vanhempasi möivät sinut jo syntymä sairaalassa tai edes noudattamaan Suomen lakeja ei ole olemassakaan. Tätä valtio ei kuitenkaan sinulle kerro, koska valtio haluaa pitää sinut illuusiossa, jossa jäät kuvitelmaan, että sinun on pakko tehdä kaikki mitä he määräävät ja pakko olla Suomalainen ilman vaihtoehtoja ja pakko olla eliitin alamainen ja niin edelleen.
Tästä syystä jos poliisi, muu viranomainen luettelee nimesi ja kysyy oletko tämä henkilö sinun ei ole pakko vastata, koska tätä henkilöä, jonka he luettelevat, ei oikeasti ole edes olemassa. Tätä he eivät kuitenkaan koskaan sinulle kerro, että tämä henkilö, jonka sinun väitetään olevan on vain mielikuvituksen tuotetta ja luotiin sillä hetkellä kun vanhempasi myivät sinut valtiolle ja rekisteröivät sinut synnytysairaalassa myyntipapereihin.
Heti sillä hetkellä kun myönnät olevasi poliisille tai viranomaiselle se henkilö, jonka he luettelevat myyntipapereista, jotka tehtiin synnytysairaalasso eli keksitty mielikuvitus henkilö he saavat oikeuden alkaa säädellä elämääsi mielikuvituksella keksittyjen velvollisuuksien ja sääntöjen mukaan omassa mielikuvitus maailmassaan. (Jossa sinun kuuluu olla heidän alamaisensa tai vähintään harmiton)
Suomalaiset vanhemmat käyvät omilla lapsillaan ihmiskauppaa
9
144
Vastaukset
- Vaikuttaisi..
Että elät jalat tukevasti ilmassa jonkinlaisessa mielikuvitusmaailmassa.
Sivumennen se, että Suomessa kun aikanaan siirryttiin ns. yksilökeskeiseen kasvatukseen entisen yhteisöllisen sijasta on aiheutanut reilusti yli puolen miljardin kulut vuosittain valtiolle nuorten yksilöllisesti kasvatettujen sekoillessa jo sen verran pahasti, että heidät on pitänyt ottaa huostaan...
>Taustalla laajemmat paradigmamuutokset
1960-luvulta yhteiskunnallisessa kehityksessä alkoi sosiaalipolitiikan kausi, jossa yhteiskunnallisiin ongelmiin haettiin yhteiskuntapoliittisia ratkaisuja. Yleisesti ajateltiin, että yhteiskunnallisilla ongelmilla on yhteiskunnallisia aiheuttajia, pääasiassa sosioekonomisia tai väestön käyttäytymiseen liittyviä. Tuolloin pyrittiin tunnistamaan ja muuttamaan ongelmien taustalla olevia yhteiskunnallisia syitä. Kaudelle olivat tyypillisiä jatkuvat sosiaaliset reformit ja optimistinen usko, että huomenna asiat ovat paremmin. Ajanjaksolla lastensuojelun sijaishuollon määrä väheni selvästi.
1980-luvun lopulla alettiin suuntautua yksilökeskeisyyteen. Yhteiskunnan ohjausperustana politiikka korvautui taloudella, yhteisvastuu kilpailulla. Yhteiskunnassa käynnistyi tuloerojen kasvu ja perheiden aiempaa voimakkaampi jakaantuminen menestyjiin, sinnittelijöihin ja putoajiin. Sirpaloituminen ja yksilön vastuuta korostava ajattelutapa alkoi läpäistä postmodernia kulttuuria...
Yhteiskunnallisista reformeista suuntauduttiin kohti yksilöllistä ja tarveharkintaista köyhäinapua ja leipäjonoja. Monia vielä menestyviä vaivasi työelämän epävarmuus ja pelko elämisen pohjan romahtamisesta. Usko parempaan huomiseen vaihtui monilla näköalattomuudeksi. Tähän ajanjaksoon sijoittuvat lastensuojelun sijaishuollon kasvuvuodet. >>>
http://www.kotiposti.net/tuurala/tutkimus.htm- Olen Idea
"Että elät jalat tukevasti ilmassa jonkinlaisessa mielikuvitusmaailmassa."
Minä en ole mitään velkaa tälle maalle koskaan ollutkaan minä en ole sosiaaliturvatunnus numero tai mielikuvituksesta keksitty nimi. Kuka sinulle uskotteli, että minä olen näitä asiota?
Mikäs se sellainen Suomalaisuuden velka on, josta ei pysty kieltäytymään ja jota ei ikinä pysty maksamaan kuin myymällä itsensä orjaksi ja alamaiseksi jo syntymästään saakka koko loppuelämänsä ajaksi?
Suomalaisuus = mielikuvituksen tuotetta, josta vielä parisataa vuotta sitten kukaan ei ollut kuullutkaan ja jonka luomiseksi palkattiin Ruotsalaisia taiteilijoita sepittämään sille laulut ja kaikki, sekä Ruotsalainen Mannerheim keulakuvaksi. Taisi olla hyvä liiketoimi ainakin sinulle tämä Suomalaisuus kun sitä noin kovasti puolustat?
"Sivumennen se, että Suomessa kun aikanaan siirryttiin ns. yksilökeskeiseen kasvatukseen entisen yhteisöllisen sijasta on aiheutanut reilusti yli puolen miljardin kulut vuosittain valtiolle nuorten yksilöllisesti kasvatettujen sekoillessa jo sen verran pahasti, että heidät on pitänyt ottaa huostaan..."
Yhteisökeskeisen kasvatuksen kulta-aikoina eli noin 150 vuotta sitten Suomessa tapahtui väestöön suhteutettuna viisikymmentäkertaa enemmän henkirikoksia kuin nykyään.
Se oli sita pohjanmaan häjyjen kulta-aikaa se kannattaisi sinunkin lukea hieman enemään siitä ajasta ja lopettaa mielikuvitusjuttujen kertominen ikään kuin kaikki saavutukset olisivat sinun tekemiäsi, jolloin juurikin sinulle kuuluu muita paremmat edut ja elinikäinen työpaikka Suomalaisuuden näytelmässä.
Häjyjen aikakaudella oli kuitenkin hyvät puolensa silloin kaikkien vapauksien ulkopuolelle jätetyllä oli oikeus puolustautua väkivallalla jos ei muuten. Nykymaailmassa siinä sinun rakentamassasi Suomalaisuuden näytelmässä ei saisi edes olla olemassa muuta kuin harmittomani olentona ja orjana, koska se on ainoa rooli joka siinä sinun pakko Suomalaisuuden näytelmässä meille hieman enemmän ja syvemmän ajatteleville kirjoitetaan.
Sinulla oli 20 vuotta aikaa kirjoittaa tarinalle toisenlainen loppu et kuitenkaan tehnyt sitä? Taisi olla Suomalaisuuden tarina nykymuodossaan sinulle ja perheellesi liian hyvää liiketoimintaa ja kukapa sellaista tarinaa lähtee muuttelemaan missä itselle tulee paljon hyvää. - P=NP
Vaikuttaa pikemminkin siltä että aivan jollain muulla on silmät vielä avaamatta totuudelle.
OK hyvä että kerrot meillekin litanniat historiaa, siitä papukaijanmerkki, mutta muuttaako se sitä tosiasiaa että, vanhemmat luovuttavat valtaoikeutensa lapseensa valtiolle, ilman että valtaoikeuden kohde (lapsi itse) ei kykyne tuomaan omaa tahtoaan esille?
Kyseessä on tilanne missä tahtomattasi sinuun lyödään orjaleima, jossa määritellään ketä sinun tulee tästedes totella, kenen sanomisiin (olipa totta tai ei) uskoa, miten todistaa uskollisuutta valtiolle (joka riisti sinut vanhemilta), millaisiin normeihin sinun tulee parhaasi mukaan sitoutua, mihin rangaistuksiin sinun tulee tottua, mitä saat tehdä ja mitä et, hyväksyt tahtomattasi ne lait joihin et ole itse voinut vaikuttaa jne jne.
Kun lastenkasvatuksesta puhutaan, on pantava merkille että sukupolvi sukupolvelta on aina vain vähemmän siellä missä sen kuuluisi (luonnollisesti) olla, perheensä luona. Laitoskasvatus on ollut läsnä ihmiskunnan ajassa häviävän pienen hetken. Jo aivan nuoresta iästä alkaen lapset totutetaan laitoselämään, joissa heihin iskostetaan sepitetarinoita ja ajatusta siitä että valtio on luonut heille "HENKILÖN" syntymähetkellä ja sitä ujutetaan lapsen tajuntaan että SINÄ = SINUN HENKILÖ. Lapsien elämä, keiden valtaoikeudesta on luovuttu valtiolle, säädellään hyvin tarkkaan ja suunnitellaan valtaapitävien (eliitin) toimesta jo ennen kuin olet syntynyt.
Uusi ihmiselämä on kohde jota monet tahot, ei pelkästään valtio kärkkyvät. Uusi ihminen on kuin tyhjä taulu joka odottaa että se kirjoitetaan täyteen. Tämän on moni halukas tekemään, jotta saa kannattajia omille pyrkimyksilleen. Lapsi ei kykene pistämään edes vastaan, kun mielenmuovaaminen aloitetaan jo kehdosta saakka. Siksi "lapsenkaappauksessa" toimitaan äärimmäisen tehokkaasti eikä lapselle anneta aikaa kasvaa siihen ikään että kykenisi tekemään omaa elämää koskevia päätöksiä, silloin on jo liian myöhäistä valtion ja muiden kannalta. Lapsesta kasvatetaan harmiton, pelolla hallittava sätkynukke joka uskoo kaikki sepitetarinat aina kansallistunnetta myöten ja jonka arvo mitataan sillä kuinka paljon olet rahallisesti hyödyttänyt valtiota ja yrityksiä. Omaa maata uusille jäsenille ei anneta, maat rikkauksineen säilyvät samojen sukujen hallinnassa.
Siinä vaiheessa kun lapsi alkaa saavuttaa iän jolloin kykenee itsenäiseen ajatteluun, moni masentuu huomatessaan kuinka kahlittuja ovat. Kun tulee tunne ettei voi vaikuttaa elämäänsä ja on mukauduttava toiveisiin ja odotuksiin eikä kykene osoittamaan uskollisuutta järjestelmälle eikä ole mitään toista vaihtoehtoa, moni irtisanoo vanhempien ja valtion tekemän sopimuksen itsemurhalla, jonka sitten valtio kääntää yksilön omiksi ongelmiksi kuten mielenterveys- ja päihdesyiksi. Näin saadaan uskoteltua masentumattomille, ettei vika ole järjestelmässä vaan että heikot kuolevat pois ja toivat "varoittavina esimerkkeinä".
Otan aikaa kun murtaudut ulos matrix-maailmastasi - Olen Idea
P=NP kirjoitti:
Vaikuttaa pikemminkin siltä että aivan jollain muulla on silmät vielä avaamatta totuudelle.
OK hyvä että kerrot meillekin litanniat historiaa, siitä papukaijanmerkki, mutta muuttaako se sitä tosiasiaa että, vanhemmat luovuttavat valtaoikeutensa lapseensa valtiolle, ilman että valtaoikeuden kohde (lapsi itse) ei kykyne tuomaan omaa tahtoaan esille?
Kyseessä on tilanne missä tahtomattasi sinuun lyödään orjaleima, jossa määritellään ketä sinun tulee tästedes totella, kenen sanomisiin (olipa totta tai ei) uskoa, miten todistaa uskollisuutta valtiolle (joka riisti sinut vanhemilta), millaisiin normeihin sinun tulee parhaasi mukaan sitoutua, mihin rangaistuksiin sinun tulee tottua, mitä saat tehdä ja mitä et, hyväksyt tahtomattasi ne lait joihin et ole itse voinut vaikuttaa jne jne.
Kun lastenkasvatuksesta puhutaan, on pantava merkille että sukupolvi sukupolvelta on aina vain vähemmän siellä missä sen kuuluisi (luonnollisesti) olla, perheensä luona. Laitoskasvatus on ollut läsnä ihmiskunnan ajassa häviävän pienen hetken. Jo aivan nuoresta iästä alkaen lapset totutetaan laitoselämään, joissa heihin iskostetaan sepitetarinoita ja ajatusta siitä että valtio on luonut heille "HENKILÖN" syntymähetkellä ja sitä ujutetaan lapsen tajuntaan että SINÄ = SINUN HENKILÖ. Lapsien elämä, keiden valtaoikeudesta on luovuttu valtiolle, säädellään hyvin tarkkaan ja suunnitellaan valtaapitävien (eliitin) toimesta jo ennen kuin olet syntynyt.
Uusi ihmiselämä on kohde jota monet tahot, ei pelkästään valtio kärkkyvät. Uusi ihminen on kuin tyhjä taulu joka odottaa että se kirjoitetaan täyteen. Tämän on moni halukas tekemään, jotta saa kannattajia omille pyrkimyksilleen. Lapsi ei kykene pistämään edes vastaan, kun mielenmuovaaminen aloitetaan jo kehdosta saakka. Siksi "lapsenkaappauksessa" toimitaan äärimmäisen tehokkaasti eikä lapselle anneta aikaa kasvaa siihen ikään että kykenisi tekemään omaa elämää koskevia päätöksiä, silloin on jo liian myöhäistä valtion ja muiden kannalta. Lapsesta kasvatetaan harmiton, pelolla hallittava sätkynukke joka uskoo kaikki sepitetarinat aina kansallistunnetta myöten ja jonka arvo mitataan sillä kuinka paljon olet rahallisesti hyödyttänyt valtiota ja yrityksiä. Omaa maata uusille jäsenille ei anneta, maat rikkauksineen säilyvät samojen sukujen hallinnassa.
Siinä vaiheessa kun lapsi alkaa saavuttaa iän jolloin kykenee itsenäiseen ajatteluun, moni masentuu huomatessaan kuinka kahlittuja ovat. Kun tulee tunne ettei voi vaikuttaa elämäänsä ja on mukauduttava toiveisiin ja odotuksiin eikä kykene osoittamaan uskollisuutta järjestelmälle eikä ole mitään toista vaihtoehtoa, moni irtisanoo vanhempien ja valtion tekemän sopimuksen itsemurhalla, jonka sitten valtio kääntää yksilön omiksi ongelmiksi kuten mielenterveys- ja päihdesyiksi. Näin saadaan uskoteltua masentumattomille, ettei vika ole järjestelmässä vaan että heikot kuolevat pois ja toivat "varoittavina esimerkkeinä".
Otan aikaa kun murtaudut ulos matrix-maailmastasi"Kyseessä on tilanne missä tahtomattasi sinuun lyödään orjaleima, jossa määritellään ketä sinun tulee tästedes totella, kenen sanomisiin (olipa totta tai ei) uskoa, miten todistaa uskollisuutta valtiolle (joka riisti sinut vanhemilta), millaisiin normeihin sinun tulee parhaasi mukaan sitoutua, mihin rangaistuksiin sinun tulee tottua, mitä saat tehdä ja mitä et, hyväksyt tahtomattasi ne lait joihin et ole itse voinut vaikuttaa jne jne."
Niin ja miksi rajoittaa tätä pelkästään näihin asioihin? Aina voi tunkeutua vieläkin syvemmälle ihmisten oikeuksiin määritellä ympärillään olevia asioita.
Toisaalta miksi minun pitäisi todistella uskollisuuttani valtiolle koko loppuelämäni tai miksi minun pitäisi tottua kaikkiin normeihin, joita valtio minulle tuputtaa jos en koe niitä omikseni ja ne vain sairastuttavat minut?
"Kun lastenkasvatuksesta puhutaan, on pantava merkille että sukupolvi sukupolvelta on aina vain vähemmän siellä missä sen kuuluisi (luonnollisesti) olla, perheensä luona. Laitoskasvatus on ollut läsnä ihmiskunnan ajassa häviävän pienen hetken. Jo aivan nuoresta iästä alkaen lapset totutetaan laitoselämään, joissa heihin iskostetaan sepitetarinoita ja ajatusta siitä että valtio on luonut heille "HENKILÖN" syntymähetkellä ja sitä ujutetaan lapsen tajuntaan että SINÄ = SINUN HENKILÖ. Lapsien elämä, keiden valtaoikeudesta on luovuttu valtiolle, säädellään hyvin tarkkaan ja suunnitellaan valtaapitävien (eliitin) toimesta jo ennen kuin olet syntynyt."
Itse en syvästi ajattelevana yksilönä useinkaan käsitä miten "kasvattajat" pystyvät elämään itsensä kanssa kun tekevät tätä kaikkea puolustuskyvyttömille ihmisen aluille.
Ilmeisesti se miten hyvää liiketoimintaa tästä "kasvattamisesta" on tehty tietyille ihmisryhmille saa ihmisen huijaamaan itseään luulemaan, että vain hän on hyvän puolella.
"Omaa maata uusille jäsenille ei anneta, maat rikkauksineen säilyvät samojen sukujen hallinnassa."
Ei anneta, koska maanomistus antaisi uusille jäsenille liikaa itsemääräämisoikeutta omaan elämäänsä liittyen ja liian paljon mahdollisuuksia. Tämä taas vähentäisi omistaja sukujen valtaa järjestellä asiat juuri sellaisiksi kuin he haluavat.
"Siinä vaiheessa kun lapsi alkaa saavuttaa iän jolloin kykenee itsenäiseen ajatteluun, moni masentuu huomatessaan kuinka kahlittuja ovat. Kun tulee tunne ettei voi vaikuttaa elämäänsä ja on mukauduttava toiveisiin ja odotuksiin eikä kykene osoittamaan uskollisuutta järjestelmälle eikä ole mitään toista vaihtoehtoa, moni irtisanoo vanhempien ja valtion tekemän sopimuksen itsemurhalla, jonka sitten valtio kääntää yksilön omiksi ongelmiksi kuten mielenterveys- ja päihdesyiksi. Näin saadaan uskoteltua masentumattomille, ettei vika ole järjestelmässä vaan että heikot kuolevat pois ja toivat "varoittavina esimerkkeinä"."
Suomessa on tapettu tällä tavalla muutaman kaupungin väestön verran ihmisiä ellei enemmänkin, mutta kuten tavallista tämän ilmiön alunperin aiheuttaneet ovat aikoja sitten tajunneet, että maailmassa menestymisen salaisuus on etsiä joku toinen ryhmä jota syyttää itse aiheuttamistaan ongelmista.
Osa sitten on tässä mukana silkkaa omaa typeryyttään ja ei ymmärrä tekojensa seurauksia. Edut ja valta on myös koukuttava syy olla tässä mukana vaikka ei saisikaan kuin ihan vähän enemmän kuin muut.
Syntipukkien pitäminen on paraskeino ylläpitää savuverhoa, jonka suojissa tekee päätöksensä. - P=NP
Olen Idea kirjoitti:
"Kyseessä on tilanne missä tahtomattasi sinuun lyödään orjaleima, jossa määritellään ketä sinun tulee tästedes totella, kenen sanomisiin (olipa totta tai ei) uskoa, miten todistaa uskollisuutta valtiolle (joka riisti sinut vanhemilta), millaisiin normeihin sinun tulee parhaasi mukaan sitoutua, mihin rangaistuksiin sinun tulee tottua, mitä saat tehdä ja mitä et, hyväksyt tahtomattasi ne lait joihin et ole itse voinut vaikuttaa jne jne."
Niin ja miksi rajoittaa tätä pelkästään näihin asioihin? Aina voi tunkeutua vieläkin syvemmälle ihmisten oikeuksiin määritellä ympärillään olevia asioita.
Toisaalta miksi minun pitäisi todistella uskollisuuttani valtiolle koko loppuelämäni tai miksi minun pitäisi tottua kaikkiin normeihin, joita valtio minulle tuputtaa jos en koe niitä omikseni ja ne vain sairastuttavat minut?
"Kun lastenkasvatuksesta puhutaan, on pantava merkille että sukupolvi sukupolvelta on aina vain vähemmän siellä missä sen kuuluisi (luonnollisesti) olla, perheensä luona. Laitoskasvatus on ollut läsnä ihmiskunnan ajassa häviävän pienen hetken. Jo aivan nuoresta iästä alkaen lapset totutetaan laitoselämään, joissa heihin iskostetaan sepitetarinoita ja ajatusta siitä että valtio on luonut heille "HENKILÖN" syntymähetkellä ja sitä ujutetaan lapsen tajuntaan että SINÄ = SINUN HENKILÖ. Lapsien elämä, keiden valtaoikeudesta on luovuttu valtiolle, säädellään hyvin tarkkaan ja suunnitellaan valtaapitävien (eliitin) toimesta jo ennen kuin olet syntynyt."
Itse en syvästi ajattelevana yksilönä useinkaan käsitä miten "kasvattajat" pystyvät elämään itsensä kanssa kun tekevät tätä kaikkea puolustuskyvyttömille ihmisen aluille.
Ilmeisesti se miten hyvää liiketoimintaa tästä "kasvattamisesta" on tehty tietyille ihmisryhmille saa ihmisen huijaamaan itseään luulemaan, että vain hän on hyvän puolella.
"Omaa maata uusille jäsenille ei anneta, maat rikkauksineen säilyvät samojen sukujen hallinnassa."
Ei anneta, koska maanomistus antaisi uusille jäsenille liikaa itsemääräämisoikeutta omaan elämäänsä liittyen ja liian paljon mahdollisuuksia. Tämä taas vähentäisi omistaja sukujen valtaa järjestellä asiat juuri sellaisiksi kuin he haluavat.
"Siinä vaiheessa kun lapsi alkaa saavuttaa iän jolloin kykenee itsenäiseen ajatteluun, moni masentuu huomatessaan kuinka kahlittuja ovat. Kun tulee tunne ettei voi vaikuttaa elämäänsä ja on mukauduttava toiveisiin ja odotuksiin eikä kykene osoittamaan uskollisuutta järjestelmälle eikä ole mitään toista vaihtoehtoa, moni irtisanoo vanhempien ja valtion tekemän sopimuksen itsemurhalla, jonka sitten valtio kääntää yksilön omiksi ongelmiksi kuten mielenterveys- ja päihdesyiksi. Näin saadaan uskoteltua masentumattomille, ettei vika ole järjestelmässä vaan että heikot kuolevat pois ja toivat "varoittavina esimerkkeinä"."
Suomessa on tapettu tällä tavalla muutaman kaupungin väestön verran ihmisiä ellei enemmänkin, mutta kuten tavallista tämän ilmiön alunperin aiheuttaneet ovat aikoja sitten tajunneet, että maailmassa menestymisen salaisuus on etsiä joku toinen ryhmä jota syyttää itse aiheuttamistaan ongelmista.
Osa sitten on tässä mukana silkkaa omaa typeryyttään ja ei ymmärrä tekojensa seurauksia. Edut ja valta on myös koukuttava syy olla tässä mukana vaikka ei saisikaan kuin ihan vähän enemmän kuin muut.
Syntipukkien pitäminen on paraskeino ylläpitää savuverhoa, jonka suojissa tekee päätöksensä."Niin ja miksi rajoittaa tätä pelkästään näihin asioihin? Aina voi tunkeutua vieläkin syvemmälle ihmisten oikeuksiin määritellä ympärillään olevia asioita."
Hyvä kysymys. Aivan kaikki mikä ympärillä vaikuttaa, on jonkin toisen ihmisen luoma tarina jossa itse vain näyttelee siinä roolissa joka ennen syntymää on yksilölle määritelty. Eräs viisas mies kerran sanoi että jos haluaa löytää sen joka sinua hallitsee selviää sillä ketä et saa arvostella.
"...minulle tuputtaa jos en koe niitä omikseni ja ne vain sairastuttavat minut?"
Ei pelkästään sinua vaan hyvin monet muut kuten totesitkin, ja sitä ei jokainen välttämättä tiedosta valheiden verkoston keskellä. Loistavaa johdattelua. Kannatan "Cogito ergo sum"-ajattelua, parasta on löytää ensiksi oma itsensä siitä roolista keskellä savuverhoa, lopulta murtautua niistä ulos. Varo verkonheittäjiä.
"Itse en syvästi ajattelevana yksilönä useinkaan käsitä miten "kasvattajat" pystyvät elämään itsensä kanssa kun tekevät tätä kaikkea puolustuskyvyttömille ihmisen aluille."
Ongelmahan on ratkaistu sillä että "kasvattajat" toimivat auktoriteetille, eivät itselleen ja heihin on iskostettu (eliitin määräämässä) pedagogisessa koulutusohjelmassa että eliitti ottaa vastuun ja omantunnon tuskat omiksi ongelmikseen. Sitä se ei kuitenkaan tee, vaan eliitti häivyttää tunnon tuskansa päihteillä ja eräällä "uskonnollaan"... heitä ei voi vähempää kiinnostaa mitä alamaisille sattuu --"poissa silmistä, poissa mielestä."
"Ilmeisesti se miten hyvää liiketoimintaa tästä "kasvattamisesta" on tehty tietyille ihmisryhmille saa ihmisen huijaamaan itseään luulemaan, että vain hän on hyvän puolella."
Toisten "auttaminen" ja hienojen lupausten tekeminen on suojatyö. Illuusio hyvästä tarkoituksesta ylläpidetään luomalla mielikuva siitä että pyramidin rakentaminen palvelee myös sinua. Sinä et kuitenkaan tule koskaan omistamaan kiveäkään siitä pyramidista jonka rakentamiseen olet elämäsi uhrannut, ainoastaan saat välttämättömyyden eli leivän sekä hieman sirkushuveja, jotta saat muuta ajateltavaa.
Kun on murtautunut ulos rikinkatkuisesta savuverhosta, ei siihen tee luonnollisestikaan mieli palata. On suorastaan huvittavaa katsoa "ulkopuolelta" kun "babylon" rakennuttaa alamaisillaan milloin mitäkin. - Loogista
>Tähän ajanjaksoon sijoittuvat lastensuojelun sijaishuollon kasvuvuodet. >>>
Laumaeläimelle kuten ihminenkin on aletaan pakottaa luonteelle täysin vierasta yksilöllisyyttä, sellainen yletön egoismi ja yksilöllisyyden korostaminen tietysti sekoittaa pikku pilttien päät. Mutta heistä tulee hyviä yksilöllisiä kuluttaja-asiakkaita, yksilöllisyyden julki tuominen vaatii paljon rahaa ja vaateostoksia. - Ne puukkojunkkarisi
Olen Idea kirjoitti:
"Että elät jalat tukevasti ilmassa jonkinlaisessa mielikuvitusmaailmassa."
Minä en ole mitään velkaa tälle maalle koskaan ollutkaan minä en ole sosiaaliturvatunnus numero tai mielikuvituksesta keksitty nimi. Kuka sinulle uskotteli, että minä olen näitä asiota?
Mikäs se sellainen Suomalaisuuden velka on, josta ei pysty kieltäytymään ja jota ei ikinä pysty maksamaan kuin myymällä itsensä orjaksi ja alamaiseksi jo syntymästään saakka koko loppuelämänsä ajaksi?
Suomalaisuus = mielikuvituksen tuotetta, josta vielä parisataa vuotta sitten kukaan ei ollut kuullutkaan ja jonka luomiseksi palkattiin Ruotsalaisia taiteilijoita sepittämään sille laulut ja kaikki, sekä Ruotsalainen Mannerheim keulakuvaksi. Taisi olla hyvä liiketoimi ainakin sinulle tämä Suomalaisuus kun sitä noin kovasti puolustat?
"Sivumennen se, että Suomessa kun aikanaan siirryttiin ns. yksilökeskeiseen kasvatukseen entisen yhteisöllisen sijasta on aiheutanut reilusti yli puolen miljardin kulut vuosittain valtiolle nuorten yksilöllisesti kasvatettujen sekoillessa jo sen verran pahasti, että heidät on pitänyt ottaa huostaan..."
Yhteisökeskeisen kasvatuksen kulta-aikoina eli noin 150 vuotta sitten Suomessa tapahtui väestöön suhteutettuna viisikymmentäkertaa enemmän henkirikoksia kuin nykyään.
Se oli sita pohjanmaan häjyjen kulta-aikaa se kannattaisi sinunkin lukea hieman enemään siitä ajasta ja lopettaa mielikuvitusjuttujen kertominen ikään kuin kaikki saavutukset olisivat sinun tekemiäsi, jolloin juurikin sinulle kuuluu muita paremmat edut ja elinikäinen työpaikka Suomalaisuuden näytelmässä.
Häjyjen aikakaudella oli kuitenkin hyvät puolensa silloin kaikkien vapauksien ulkopuolelle jätetyllä oli oikeus puolustautua väkivallalla jos ei muuten. Nykymaailmassa siinä sinun rakentamassasi Suomalaisuuden näytelmässä ei saisi edes olla olemassa muuta kuin harmittomani olentona ja orjana, koska se on ainoa rooli joka siinä sinun pakko Suomalaisuuden näytelmässä meille hieman enemmän ja syvemmän ajatteleville kirjoitetaan.
Sinulla oli 20 vuotta aikaa kirjoittaa tarinalle toisenlainen loppu et kuitenkaan tehnyt sitä? Taisi olla Suomalaisuuden tarina nykymuodossaan sinulle ja perheellesi liian hyvää liiketoimintaa ja kukapa sellaista tarinaa lähtee muuttelemaan missä itselle tulee paljon hyvää.He olivat sen ajan anarkisteja. Talollisia, renkejä, toreppareita ja itsellisiä.
"Puukkojunkkareita tuli kaikista yhteiskuntaluokista. Tuomittuina oli niin talollisia, renkejä, torppareita kuin itsellisiä. Johtajat olivat tavallisesti talollisväestöä. Puukkojunkkarit olivat yleensä pelättyjä ja kunnioitettujakin. Härmäläinen häjy tappeli kunniansa vuoksi. Mitään tai ketään ei saanut pelätä, vaan kunnon mies tappeli.
Puukkojunkkareita oli usein vaikea saada tuomituksi, sillä harva ihminen uskalsi todistaa heitä vastaan. Puukkojunkkarit saivat osakseen myös ihailua ja kunnioitusta, koska he uskalsivat vastustaa yhteiskuntaa ja virkavaltaa.
Reino Kallion puukkojunkkariteoria perustuu ajatukselle liian pitkälle viedyn sosiaalisen kontrollin synnyttämästä vastareaktiosta. Hän näkee nuorison väkivaltakäyttäytymisen protestiluontoisena kapinana valtakoneiston painostusta, erityisesti paikallislakeja ja pitäjäkuria vastaan."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Puukkojunkkari
Siihen aikaan maassa oli kuria ja järjestystä, ihan liikaakin, nykyolot on lässyn lässyä niiden rinnalla. - On laumaeläin
Loogista kirjoitti:
>Tähän ajanjaksoon sijoittuvat lastensuojelun sijaishuollon kasvuvuodet. >>>
Laumaeläimelle kuten ihminenkin on aletaan pakottaa luonteelle täysin vierasta yksilöllisyyttä, sellainen yletön egoismi ja yksilöllisyyden korostaminen tietysti sekoittaa pikku pilttien päät. Mutta heistä tulee hyviä yksilöllisiä kuluttaja-asiakkaita, yksilöllisyyden julki tuominen vaatii paljon rahaa ja vaateostoksia.Ja on aina ollut laumaeläin.
"Ihminenkin on laumaeläin läheisten sukulaistensa apinoiden tavoin. Ihmisapinoille heimojen muodostuminen oli elintärkeää noin neljä miljoonaa vuotta sitten. Ihmisapinat eivät olleet vielä silloin älykkäitä. Heimojen muodostuminen oli geneettisen mukauman tulos. Laumojen muodostuminen oli ja on edelleenkin tahdosta riippumatonta eli vaistonvaraista. Keräilijä-metsästäjä yhteisöt alkoivat muodostua kaksi miljoonaa vuotta sitten. Neljän miljoonan vuoden heimoelämisen jälkeen voidaan varmasti olettaa ihmisen olevan vaistomaisesti laumaeläin."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Laumaeläin - Olen Idea
P=NP kirjoitti:
"Niin ja miksi rajoittaa tätä pelkästään näihin asioihin? Aina voi tunkeutua vieläkin syvemmälle ihmisten oikeuksiin määritellä ympärillään olevia asioita."
Hyvä kysymys. Aivan kaikki mikä ympärillä vaikuttaa, on jonkin toisen ihmisen luoma tarina jossa itse vain näyttelee siinä roolissa joka ennen syntymää on yksilölle määritelty. Eräs viisas mies kerran sanoi että jos haluaa löytää sen joka sinua hallitsee selviää sillä ketä et saa arvostella.
"...minulle tuputtaa jos en koe niitä omikseni ja ne vain sairastuttavat minut?"
Ei pelkästään sinua vaan hyvin monet muut kuten totesitkin, ja sitä ei jokainen välttämättä tiedosta valheiden verkoston keskellä. Loistavaa johdattelua. Kannatan "Cogito ergo sum"-ajattelua, parasta on löytää ensiksi oma itsensä siitä roolista keskellä savuverhoa, lopulta murtautua niistä ulos. Varo verkonheittäjiä.
"Itse en syvästi ajattelevana yksilönä useinkaan käsitä miten "kasvattajat" pystyvät elämään itsensä kanssa kun tekevät tätä kaikkea puolustuskyvyttömille ihmisen aluille."
Ongelmahan on ratkaistu sillä että "kasvattajat" toimivat auktoriteetille, eivät itselleen ja heihin on iskostettu (eliitin määräämässä) pedagogisessa koulutusohjelmassa että eliitti ottaa vastuun ja omantunnon tuskat omiksi ongelmikseen. Sitä se ei kuitenkaan tee, vaan eliitti häivyttää tunnon tuskansa päihteillä ja eräällä "uskonnollaan"... heitä ei voi vähempää kiinnostaa mitä alamaisille sattuu --"poissa silmistä, poissa mielestä."
"Ilmeisesti se miten hyvää liiketoimintaa tästä "kasvattamisesta" on tehty tietyille ihmisryhmille saa ihmisen huijaamaan itseään luulemaan, että vain hän on hyvän puolella."
Toisten "auttaminen" ja hienojen lupausten tekeminen on suojatyö. Illuusio hyvästä tarkoituksesta ylläpidetään luomalla mielikuva siitä että pyramidin rakentaminen palvelee myös sinua. Sinä et kuitenkaan tule koskaan omistamaan kiveäkään siitä pyramidista jonka rakentamiseen olet elämäsi uhrannut, ainoastaan saat välttämättömyyden eli leivän sekä hieman sirkushuveja, jotta saat muuta ajateltavaa.
Kun on murtautunut ulos rikinkatkuisesta savuverhosta, ei siihen tee luonnollisestikaan mieli palata. On suorastaan huvittavaa katsoa "ulkopuolelta" kun "babylon" rakennuttaa alamaisillaan milloin mitäkin."Toisten "auttaminen" ja hienojen lupausten tekeminen on suojatyö."
Kyseessä ei edes ole mikään uusi ilmiö ihmiskunnan historiassa tätä samaa turhien toiveiden myymistä on tehty niin kauan kun ihmisiä on ollut olemassa.
Alun perin sen miten tuottavaa on myydä turhia toiveita toivottomille huomasivat shamaanit, maagikot ja druidit jo saatuhattuvuotta sitten. Bisnes alkoi ennustusten ja erilaisten rituaalien keksimisenä.
Myöhemmin uskonnot huomasivat tämän saman ja papit alkoivat tehdä samaa turvatakseen toimentulonsa tekemättä mitään muuta kuin myymällä kansalle turhia toiveita pelastuksesta. Papit halusivat monopolin tähän tuottavaan työhön, jolla tienaa kivan elintason tekemättä mitään. Sen takia keksittiin sellaiset asiat kuin kerettiläinen, inkvisitiot ja noitavainot. Kilpailevista shamaaneista, maageista ja druideista piti päästä eroon. Papit myös liittoutuivat valtaa pitävien kanssa, koska valtaa pitävien avulla oli helpompi lähettää asemiehet hirttämään ja polttamaan kilpailijat.
Nyt tälle samalle turhien toiveiden myynti markkinoille pyrkii kokoajan lisää ihmisiä. Miten päästä mukaan. Keksi oma turhan toiveen alasi. Rupea täyttämään sitä, kunhan tajuat mistä asiassa on kyse, saat itsellesi kivat toimeentulon tekemättä mitään muuta kuin myymällä toiveita ja illuusioita.
Rupea myymään vaikka työttömille rituaalia kun suoritat asiat A, B ja C saat työpaikan. Jos joku sattuu saamaan töitä, pidät siitä meteliä ja nostat sen esimerkkinä kokoajan esille ja jos joku ei saa töitä keksit aina jonkun syyn minkä hän on tehnyt väärin ja myyt lisää rituaaleja ja turhia toiveita työpaikasta haaveileville.
Jos joku ajautuu toivottomaksi kun työtä ei löydy, sitten myyt hänelle rituaaleja, jolla myydään toivoa toivottomaksi ajautuneille siitäkin voi tehdä liiketoiminnan itselleen aivan kuten papit ovat tehneet satoja ja tuhansia vuosia ja shamaanit sitä aikaisemmin.
Kunhan vielä saat järjestelmän uskomaan, että sinun tapasi on se virallinen ja oikea menetelmä pääset samalla kätevästi kilpailijoista eroon tai voi vähintään häiritä ja haitata kilpailijoiden toimintaa. Jos oikein hyvin onnistut voit tehdä kilpailijoistasi kerettiläisiä ja noitia ja hirttää ja polttaa heidät aivan kuten kirkko teki aikoinaan.
Mitä enemmän tuloja saat sitä paremmin voit näyttää muille yhteisössäsi, että olet kunnon tyyppi ja lopulta kaikki alkavat uskoa illuusioon sinun kunnollisuudestasi, jopa siihen pisteeseen asti, että alkavat puolustaa sinua ja turhien toiveiden liiketoimintaasi.
Tiedättekö lukijani mitä tässä maailmassa on kuitenkin kaikkein vaikeinta? Se on totuuden puolella pysyminen. Me totuuden puhujat kun joudumme astumaan niin monien itselleen turhuudesta liiketoiminnan tehneiden varpaille, että aina ja kaikkialla meitä totuuden puhujia vastaan hyökätään. Sen takia Sokrateskin tapettiin kun hänen ideansa pilasivat Ateenan illuusiosta itselleen hyvin tuottoisan liiketoiminnan tehneen eliitin bisnekset.
Totuuden puolella oleminen on aika epäkiitollista hommaa maailmassa missä kaikki perustuu illuusioihin. Ei tule juurikaan mainetta tai kunniaa eikä rahaa tai valtaa totuuden puolella olemisesta, koska aina joku löytää illuusioistaan syyn käydä illuusioiden todenpäiväisyyttä ihmettelevän kimppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1328122Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1587344Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1854995Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2513352Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1042842Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?72644Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1472475- 1742255
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181955Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121949