Hartolassa syötävät mielenterveyslääkkeet.

sdgdfhd

Tehdäänpäs gallupia.
Itselläni menee Venlafaxin ja Levozin.

8

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perushartolalainen

      No mulla menee Levozin lisäksi cipramil 500mg kahdesti päiväss, fontexia ehkä 250mg neljästi päivässä, fevarinia mielialan mukaan, seroxattia 400 mg aamuisin ja jos oikein vituttaa niin päivällä samanlainen annos, zoloftia ehkä korkeinttaan 200 mg päivässä, joskus ei sitäkään. Sen lisäksi viinaa ja serotoniinia. Tolla pärjää jotenkin mutta oottelen just uutta reseptiä.Miten sulla itelläs noi määrät, paljonko otat päivittäin?

    • sdgdfhd

      Menee 75 mg Venlafaxinia ja 25 mg Levozinia, Opamox on varalla. Citalopramia kokeiltiin eka pari vuotta, ei tehoa. Toi venlan annos on siksi pieni, että isompi määrä vie yöunet. Levari on unilääkkeeksi.
      Lähinnä mulla vakava masennus, pitkäaikainen.
      aika hyvin jos neljää eri masennuslääkettä syöt samaan aikaan.

    • Huumeet / pahaolo ?

      Auttaisikos teitä kannabis / hassis, kun niiden laillistamisesta on puhuttu paljon ?
      Jos monet huumerikolliset saisivat oman annoksensa, niin he vetelisivät nirvanoitansa omissa nurkissansa. Markkinat romahtavat - jos huumeet tulevat marketeihin.

    • ei voi muuta sanoa

      Oottepa sairasta sakkia.

    • kari nark

      Mulla menee Leponex 100mg ja Seroquel

      ette ikinä arvais kuka mä oon

      • jhgfdfsaa

        evvk. onneks et kuulu mun kaveripiiriin se riittää mulle tiedoksi


      • Suburbian
        jhgfdfsaa kirjoitti:

        evvk. onneks et kuulu mun kaveripiiriin se riittää mulle tiedoksi

        Se nyt on aivan sama mitä te siellä junttilassa popsitte, ketään ei kiinnosta!


    • sdgdfhd

      Popsitaan edelleenkin ja Opamox on varalle jos tarvitsee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe