Eerola / Lokapalvelu menossa nurin - velkasaneeraus haussa

Sirkka Airas

Kerrotaan, että Eerolan punaisia norsuautoja hakee verottaja konkurssiin? Ja että ovat itse hakeutuneet saneeraukseen. Uskaltaako sieltä mitään palveluita enää tilatakaan?

Onko kellään tietoa? http://www.eerolayhtiot.fi/

(Alkuperäinen viesti poistettu jostain syystä Rakennusliikkeet -osiosta, mutta tännehän tämä oikeastaan paremmin kuuluukin).

33

12959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seinähirkka

      mä luulen heinäsirkka,että ne duunarit tekee kyl työnsä ihan yhtä hyvin,vaikka ois mikä velkasaneeraus menossa.. Se on niitten työ ja ne syö siitä.. Pitäisi vähän ajatella mitä kirjoittelee.

    • Rytiseekö?

      No viimeistään 10.04 se tiedään kuinka syvällä köli raapii pohjaa

      • loka loka

        menis konkkaan vaan,harjottaa muutenkin koko firma kyseenalasta henkilöstöpolitiikkaa


      • Kirstu tyhjä

        Melkein kaikki yritykset hakeneet velkasaneeraukseen et hyvin menee


      • koka loka
        loka loka kirjoitti:

        menis konkkaan vaan,harjottaa muutenkin koko firma kyseenalasta henkilöstöpolitiikkaa

        Henkilöstöpoliitiikassa ei ole kyllä mitään moitittavaa. Ainakaan jos vertaa kilpaileviin yrityksiin. Ei ole työaikapankkeja eli työntekijä saa ylitöistä oikean korvauksen, ei lomautuksia!, työsopimukset täysipäiväisiä ei mitään tarvittaessa sopimuksia että voi heittää duunarit talveksi pois. Kyseisten yrityksen palveluksia käyttävänä minulle ei ainakaan ole mitää tarvetta edes ajatella vaihtaa palvelun toimittajaa.


      • loka loka
        koka loka kirjoitti:

        Henkilöstöpoliitiikassa ei ole kyllä mitään moitittavaa. Ainakaan jos vertaa kilpaileviin yrityksiin. Ei ole työaikapankkeja eli työntekijä saa ylitöistä oikean korvauksen, ei lomautuksia!, työsopimukset täysipäiväisiä ei mitään tarvittaessa sopimuksia että voi heittää duunarit talveksi pois. Kyseisten yrityksen palveluksia käyttävänä minulle ei ainakaan ole mitää tarvetta edes ajatella vaihtaa palvelun toimittajaa.

        kyseles pirkanmaan suunnalta yhtiön henkilöstöpolitiikasta


      • Edelleen asiakas
        loka loka kirjoitti:

        kyseles pirkanmaan suunnalta yhtiön henkilöstöpolitiikasta

        Kyllä muuten oli ihmeellistä ettei aikanaan homma kiinnostanut Pirkanmaalla vaan autot seisoi hallissa vaikka töitä olisi ollut tosi paljon. Eli taisi olla vika jossain muualla kuin henkilöstöpolitiikassa. Nyt pitäisi homman toimia paremmin.


    • Letkunheiluttaja.

      Oikein hieno tunnelma ja mukava työnantaja on ollut kaikki nämä vuodet! Harmittaa!
      On tietysti ihmisiä jotka ei tule toimeen kaikkien kanssa ja nykypäivänä tämä letkun heiluttelu ja kakan imeminen on kuitenkin asiakaspalvelua.

      Harmi hyvää työpaikkaa!

    • Mistä johtuu?

      Lisää liksaa ja hinnat alas tässä loppu tulos

    • tulos tai ulos

      eli loppu tulos.

    • Iso vuotomonttu

      Kyl nyt kannataa hommaa nopeasti lisä happea jostain

    • Risto Mela

      En ehkä kehtaisi sanoa treffeillä olevani letkunheiluttaja tai kakanimijä. Tai riippuu tytöstä D

      • Kakkonen on ykkönen

        Nimen omaan, näin euro aikana tuntuu että b-rappu on yleistynyt käytössä huomattavasti. Voi olla tuosta ammatista vain hyötyä.


      • Sdf
        Kakkonen on ykkönen kirjoitti:

        Nimen omaan, näin euro aikana tuntuu että b-rappu on yleistynyt käytössä huomattavasti. Voi olla tuosta ammatista vain hyötyä.

        No tekikö ne konkan vai ei?????


    • SDP.

      Autoja ainakin näkee liikenteessä?

      • sivustaseuraaja2

        Ei tehny,saneeraukseen pääsivät niinkuin odotettavissa olikin,yhteiskunnallinen vastuu liian iso nurin laitettavaksi.
        Nythän niiden yhtiöihin tulee sitten käsittääkseni se "viimeisin päivitys"jonka jälkeen lähimenneisyydestä voi todeta että voidaan paremmin kuin koskaan.?


      • Sdf
        sivustaseuraaja2 kirjoitti:

        Ei tehny,saneeraukseen pääsivät niinkuin odotettavissa olikin,yhteiskunnallinen vastuu liian iso nurin laitettavaksi.
        Nythän niiden yhtiöihin tulee sitten käsittääkseni se "viimeisin päivitys"jonka jälkeen lähimenneisyydestä voi todeta että voidaan paremmin kuin koskaan.?

        Hyvä näin


      • Ilokaasu23
        sivustaseuraaja2 kirjoitti:

        Ei tehny,saneeraukseen pääsivät niinkuin odotettavissa olikin,yhteiskunnallinen vastuu liian iso nurin laitettavaksi.
        Nythän niiden yhtiöihin tulee sitten käsittääkseni se "viimeisin päivitys"jonka jälkeen lähimenneisyydestä voi todeta että voidaan paremmin kuin koskaan.?

        Pöytä puhtaaks ja menoks uuteen nousuu tai sit tolella jyrkkä lasku vai miten se meni?


    • Lippa- lakki

      On se hienoo et Hsy on tukenyt toimintaa vaikka yritys ei täytä lainvaatimia yritys velvoiteita.. Mut minkäs sille tekee voihan ne vero velvotteet myöhenminkin maksaa ja vaik veronmaksajien pussista... Kuka nostaa tälle idealle käden pystyyn? Miten voitas viellä tukea yritystä joka on todella lokakaivon pohjalla? Voisko valtiolta saada jonkun ison urakan?? Eikä tässä viellä kaikki jatkuu ens numerossa

      • sirkus finland

        pelle firma ja pellet omistajat


    • kolibiri

      Jos pääsee saneeraukseen (kyllä pääsee) niin eihän se mikään loppu ole! Missä te olette kasvaneet?

      Ja toisaalta tietääkseni tuo ei koske koko konsernia vaan vain osia siitä (ainakin tässä vaiheessa) joten olkaa huoleti.

    • Tyytyväinen

      Älkää huoliko! Tullut nimittäin uusia energisiä Tekijöitä Pirkanmaalla!!
      www.viemaripalvelu.fi TOIMII!!!

    • Halpaa imua

      Ei ole kalliskaan näköjään toi firma!

    • Näkyykö kassan pohja

      Joko on Eerola Yhtiöt laitettu saneeraus kuntoon?

    • Tukityöllistäjä

      Mä ainakin tuen Eerolaa, kaks kertaa kuukauden sisään viikonloppuna tilattu lokapalvelulta putkien avaus kun paskat tulee sisään eikä kotikonstit auta. :D Pitänee ruveta tutkimaan onko ne putket rikki ko näin tukkeutuvat, ennen tätä 20 vuotta sitten.

    • Kansalainen

      Voihan siinä autossa Eerola lukea kunhan ei nimilapussa... Sääliksi käy hyviä ihmisiä, ruokkivat vain perheitään. Johtoporras taasen narsistinen ja ylimielinen, monissa tapauksissa kyseiset piirteet johtaneet ennenkin ongelmiin asiakkaiden ja lain kanssa ja maksajina silloinkin olleet viattomat, ahkerat ja ammattitaitoiset duunarit. Valtion pitäisi, mieluummin kuin velkasaneerausta: tukea osaavia osaajia perustamaan omia lokafirmojaan ja aiheuttamaan tervettä kilpailua työlämään. Monopoli on hyvä vain pelinä! Voisipa jopa lainata moderniakansanviisautta..: jos joku kusee puuroon, niin se ei saa enää tehä muille ruokaa... Tulkinta vapaata :P

      • kobkjgy

        En tiedä, minkä firman johtoportaasta kirjoitit, mutta et ainakaan Eerolan.
        Rehellistä ja ammattitaitoista porukkaa koko yritys.


    • Julkiset hankinnat

      45 min ohjelma kamaa koko norsula:)

    • Sulo Vilen

      Tilaajan puolesta ei voi totee kun sain niin halvalla.........

    • että näin!

      Käyppä itse eka ahtaassa paskaviemärissä imemässä ihmispaskaa niin kommentoi vasta sen jälkeen oikeasti mitä mieltä yhtiöstä olet! Työntekijät ne siellä hommansa osaa niin mitä ihmettä murehdit kannattaako sieltä enään mitään tilata? Mitä itse olen ollut kyseisen firman kanssa tekemisissä niin työntekijöillä on ammattitaito hommaansa ja ikinä ei ole valittamisenvaraa ollut.

      • vaihtoon menee

        Mä käyn ahtaassa paskaviemärissä. Hyvä talo liksallisesti. Työnjohtajani hölmö kuin mikä ja täysi narsisti


    • Miekk

      Hyvää työtä Eerolan pojat tekee. Hinta ja Laatusuhde on erinomaista

    • ropponen

      parempaa loka firmaa saa etsiä kuin eerola,hommat hoituu ammattimaisesti ja yleensä jopa todella nopeasti. toisin ku lällätläältä olen tilannut niin eipä autoja näy eikä kuulu kun ei muka kerkiä. SUOSITTELEN todellaki EEROLAA kaikille niin viemärin avauksessa kuin paskatankin tyhjennyksessäkin, pojat ovat alansa ammattilaisia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3700
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1813
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1270
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      913
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe