Yksiköllisyyden tukeminen erottelukyvyksi on hirvittävän tärkeää terveydellemme, käsittäen näin myös kyvyn ulkoiseen kauneuteen ja intimiteettiin, tuettuina mm. suljetun tilan ja vapauden tilan, vaihtumisen suljettuun tilaan, myös muihin kulttuureihin tutustumisen huomioiden.
Painostamisen käyttäytymisen houkuttavuus syrjintänä on vain sinua itseäsi varten, emmekä siksi voi hyötyä tarjoamastasi raha ja talous-maailmasta mm. väkivaltaisina, tai muuten senkaltaisesti ärsytettyinä. Pakottaminen auktoriteettiharhaisuuteen on sairasta tiedottomuutta, joka on vapaudenriistämisen tila, vankeus, tiedottomuuden kaltaisena. Tätä pidetään yhtä järjettömänä sadismina, kuin psyykkisen kivun uottamistakin, kiduttamista.
-Mistä tällainen painostamis- ja pakottamiperäinen ajattelu voi johtua, kuten haluat ehkä albinismista johtuen tarjota, tällä hetkellä, palveluna?
- Ei tämä ole minun palveluni, eikä koskaan naiselle siten suositeltukaan, itselleni
Keskusteletko rikoksesta assosiaatiota tuottamalla?
Sairas loukkaaja
0
82
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92763
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61595- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33471