Ostettiin pieni mökki Hartolasta ja nyt sinne olisi tarve saada astioita, verhoja, petivaatteita jaa muutamia huonekaluja. Budjetti on pieni, joten edullista ostopaikkaa etsitään.
Onko Hartolassa tai lähiseudulla hyviä kirppiksiä?
10
159
Vastaukset
- päivän piristys
HAH HAH HAH!!!! HYVÄ PROVO....ai, ai, ai...Eikös se ollut ihan toisin päin koko juttu että teiltä meni se mökki ulosottoon ja tavarat myös... Jotkut ne osaa kääntää vastoinkäymiset voitoksi. Ihailtavaa.
- kirputellaan
Tule Sysmään, täältä löytyy 3 hyvää kirppistä!
- päivän piristys 2
BUAAHHHH!!!! Aina vaan paranee! Kuka on tämä kuoliaaksi naurattaja joka jaksaa laukoa vitsiä vitsin perään...!
- htfw
Ei siellä ole enää mitään muutä kuin yksi trolli joka asuu täällä suomi24 palstalla
- FANTSUU HEI
HARTOLASTA LÖYTYY:
MARTAN PUOTI- adssada
AUUUUHH!!!! Kuolen naurun...BUAAHHHH! Ai ai ai... Lopettakaa jo tätä "kutitus"...
- FANTSUU HEI
adssada kirjoitti:
AUUUUHH!!!! Kuolen naurun...BUAAHHHH! Ai ai ai... Lopettakaa jo tätä "kutitus"...
Ihan oikeesti Martan Puoti rojua täysi...
- väsyttäää
FANTSUU HEI kirjoitti:
Ihan oikeesti Martan Puoti rojua täysi...
BUAAHHHH!!!! Kieltäydyn lukemasta tätä palstaa...lensin alas tuoliltani eikä tuntunut kovin mukavalta. Kuka on se mystinen Martta joka pitää ko. puotia? Miksei puodin nimeksi laitettu Marttala, koska nimi olisi nyt vapaana.
Nyt hartolalaiset vähän ryhdistäytymistä yritysten nimien suhteen. Ei ole ihan sama asia minkä nimen puljulleen antaa; Kuninkaan portti, Kuningaspalkki, Hartolan Hovi, Perintöprinssi. Linnahotelli, Royal Hara (kuninkaallinen prinsessa, jos joku ei tiedä mitä se Hara tarkoittaa niin se tarkoittaa Haran kylän lisäksi myös prinsessaa). Martan puoti-nimi ei vaan sovi kyläkuvaan, koska siinä ei ole mitään ylevää, jalosukuista ja aatelisuuteeni viittaavaa. Madame Martta olisi jo askel parempaan. K-kauppa Kreivitär, Aatelinen Apteekki, Jaarli Jari-Pekka, Tilitoimisto Laardi, Postitoimisto Prinssessan Kruunu, Hautaustoimisto Haltijattaren paratiisi. Kysykää vain minulta...
BUAAHHH.... Kampaako Kirppu, - Selvitä pääsi
väsyttäää kirjoitti:
BUAAHHHH!!!! Kieltäydyn lukemasta tätä palstaa...lensin alas tuoliltani eikä tuntunut kovin mukavalta. Kuka on se mystinen Martta joka pitää ko. puotia? Miksei puodin nimeksi laitettu Marttala, koska nimi olisi nyt vapaana.
Nyt hartolalaiset vähän ryhdistäytymistä yritysten nimien suhteen. Ei ole ihan sama asia minkä nimen puljulleen antaa; Kuninkaan portti, Kuningaspalkki, Hartolan Hovi, Perintöprinssi. Linnahotelli, Royal Hara (kuninkaallinen prinsessa, jos joku ei tiedä mitä se Hara tarkoittaa niin se tarkoittaa Haran kylän lisäksi myös prinsessaa). Martan puoti-nimi ei vaan sovi kyläkuvaan, koska siinä ei ole mitään ylevää, jalosukuista ja aatelisuuteeni viittaavaa. Madame Martta olisi jo askel parempaan. K-kauppa Kreivitär, Aatelinen Apteekki, Jaarli Jari-Pekka, Tilitoimisto Laardi, Postitoimisto Prinssessan Kruunu, Hautaustoimisto Haltijattaren paratiisi. Kysykää vain minulta...
BUAAHHH.... Kampaako Kirppu,Hoida lääkitys ajan tasalle.
- Ilotyttö123
Selvitä pääsi kirjoitti:
Hoida lääkitys ajan tasalle.
Kuule, mä en tarvii mitään lääkkeitä. Oon tällanen iloinen ja elämänmyönteinen ihan ilman että vetäisin mitään kamaa...BUAAAHH!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504