Onko Hartolassa tai lähiseudulla hyviä kirppiksiä?

rahat meni mökkiin

Ostettiin pieni mökki Hartolasta ja nyt sinne olisi tarve saada astioita, verhoja, petivaatteita jaa muutamia huonekaluja. Budjetti on pieni, joten edullista ostopaikkaa etsitään.

10

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivän piristys

      HAH HAH HAH!!!! HYVÄ PROVO....ai, ai, ai...Eikös se ollut ihan toisin päin koko juttu että teiltä meni se mökki ulosottoon ja tavarat myös... Jotkut ne osaa kääntää vastoinkäymiset voitoksi. Ihailtavaa.

    • kirputellaan

      Tule Sysmään, täältä löytyy 3 hyvää kirppistä!

      • päivän piristys 2

        BUAAHHHH!!!! Aina vaan paranee! Kuka on tämä kuoliaaksi naurattaja joka jaksaa laukoa vitsiä vitsin perään...!


    • htfw

      Ei siellä ole enää mitään muutä kuin yksi trolli joka asuu täällä suomi24 palstalla

    • FANTSUU HEI

      HARTOLASTA LÖYTYY:
      MARTAN PUOTI

      • adssada

        AUUUUHH!!!! Kuolen naurun...BUAAHHHH! Ai ai ai... Lopettakaa jo tätä "kutitus"...


      • FANTSUU HEI
        adssada kirjoitti:

        AUUUUHH!!!! Kuolen naurun...BUAAHHHH! Ai ai ai... Lopettakaa jo tätä "kutitus"...

        Ihan oikeesti Martan Puoti rojua täysi...


      • väsyttäää
        FANTSUU HEI kirjoitti:

        Ihan oikeesti Martan Puoti rojua täysi...

        BUAAHHHH!!!! Kieltäydyn lukemasta tätä palstaa...lensin alas tuoliltani eikä tuntunut kovin mukavalta. Kuka on se mystinen Martta joka pitää ko. puotia? Miksei puodin nimeksi laitettu Marttala, koska nimi olisi nyt vapaana.

        Nyt hartolalaiset vähän ryhdistäytymistä yritysten nimien suhteen. Ei ole ihan sama asia minkä nimen puljulleen antaa; Kuninkaan portti, Kuningaspalkki, Hartolan Hovi, Perintöprinssi. Linnahotelli, Royal Hara (kuninkaallinen prinsessa, jos joku ei tiedä mitä se Hara tarkoittaa niin se tarkoittaa Haran kylän lisäksi myös prinsessaa). Martan puoti-nimi ei vaan sovi kyläkuvaan, koska siinä ei ole mitään ylevää, jalosukuista ja aatelisuuteeni viittaavaa. Madame Martta olisi jo askel parempaan. K-kauppa Kreivitär, Aatelinen Apteekki, Jaarli Jari-Pekka, Tilitoimisto Laardi, Postitoimisto Prinssessan Kruunu, Hautaustoimisto Haltijattaren paratiisi. Kysykää vain minulta...

        BUAAHHH.... Kampaako Kirppu,


      • Selvitä pääsi
        väsyttäää kirjoitti:

        BUAAHHHH!!!! Kieltäydyn lukemasta tätä palstaa...lensin alas tuoliltani eikä tuntunut kovin mukavalta. Kuka on se mystinen Martta joka pitää ko. puotia? Miksei puodin nimeksi laitettu Marttala, koska nimi olisi nyt vapaana.

        Nyt hartolalaiset vähän ryhdistäytymistä yritysten nimien suhteen. Ei ole ihan sama asia minkä nimen puljulleen antaa; Kuninkaan portti, Kuningaspalkki, Hartolan Hovi, Perintöprinssi. Linnahotelli, Royal Hara (kuninkaallinen prinsessa, jos joku ei tiedä mitä se Hara tarkoittaa niin se tarkoittaa Haran kylän lisäksi myös prinsessaa). Martan puoti-nimi ei vaan sovi kyläkuvaan, koska siinä ei ole mitään ylevää, jalosukuista ja aatelisuuteeni viittaavaa. Madame Martta olisi jo askel parempaan. K-kauppa Kreivitär, Aatelinen Apteekki, Jaarli Jari-Pekka, Tilitoimisto Laardi, Postitoimisto Prinssessan Kruunu, Hautaustoimisto Haltijattaren paratiisi. Kysykää vain minulta...

        BUAAHHH.... Kampaako Kirppu,

        Hoida lääkitys ajan tasalle.


      • Ilotyttö123
        Selvitä pääsi kirjoitti:

        Hoida lääkitys ajan tasalle.

        Kuule, mä en tarvii mitään lääkkeitä. Oon tällanen iloinen ja elämänmyönteinen ihan ilman että vetäisin mitään kamaa...BUAAAHH!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe