Keltamustat työväentalolla

Maonomollukka

Van olipa juhlat lauantaina kun kylän "kerma" juhli jääkiekkojoukkuetta. Ukkomiehet toisten naisten kimpussa ja toiste päin. Alaikäiset junnut tuhannen päissään eikä järkkäreillä lupia. Lievästi karkasi käsistä

74

6867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä soitan haiteria

      Höhö! Mitäs tuosta nyt jauhamaan! Hyvät juhlat ja ei siellä nyt niin kännissä kukaan ollut mihin tuossa viittasit.

      • sups junnu

        lätkä on paras :D ja snuuska :D


    • vaihtelua

      eikös siellä muutenkin "kerma" piireissä vaihdella puolisoita. Leipuri pkkarista lähtien.,...

    • punamusta5

      jooh,normaaalia jääkiekkotoimintaa...sen takiahan sitä pelataan,tai ainakin yritetään pelata

    • mopo karannut jo

      sikailua, pelit ja jälkipelit...
      ja kaiken huippu et kännissä pelataan... tyhmää

    • Pitääkö paikkaansa?

      Tästähän seuraa lastensuojeluilmoitus, ja tuo järkkäri homma on myös poliisin asia.

      Poliisit varmaan tutkivat jutun paikkansa pitävyyden?

      • holmes.

        Tutkinnanjohtaja vaihtuu, ei ole Suomussalmelta..


      • kerro3
        holmes. kirjoitti:

        Tutkinnanjohtaja vaihtuu, ei ole Suomussalmelta..

        miksi vaihtuu johtaja


    • kotari125

      nuuskajunnut vauhdissaan ollut taas! sossua vaan. olen kuullut että muutama alaikäinen siellä on ollut. kossua on juotu...

    • Noinkohan...

      Yks ja sama kirjoittaja puhuu yksinään täällä, hah hah! Kateellisen, lapsellisen ihmisen turhaa panettelua ;) voi voi... Turhaa.

      • kylänmuori

        Jo on taas täällä kylänäijjillä setit :D:D. Huhhuh.


    • kyläkiekko

      Mitä kiekkojuhlia vielä on voinut olla, kun eihän mitaleita ole vielä tässä valtakunnassa jaettu? Vai juhlitaanko jo jotain piirikunnallisia kisoja?

    • kuhlii

      Siellä niitä uusie kiekkoilijoeta tehhään paskahuussissa vieraihen miesten eli naesten kanssa. Ei kuulu muuta kuin näljänkä ja valamista on.

      • jepouman

        No no! Eipä sotketa Näljänkää tähän ollenkaan..


    • jeppari

      joutas lopettaa koko joukkue, samassa vaan junnaavat vuojesta toiseen.

    • ex kiekkomies

      joo, kännissä pelaamista EN YMMÄRRÄ
      vaikka kuinka hupiturnaus, kukaan ei valvo mitään.
      todella huonoa esimerkkiä

    • Menetätte paljon

      Siivota pitäisi monien järjestäjien juhlintaa, todella järkyttävää katsottavaa nämä perheellisten sekoilut vieraissa, sitten sitä eroamaan ja lapset kulkureiksi ja vielä uusien akkojen ja ukkojen vihattaviksi.

      On se kummaa, että sitä viinaa pitää latkia, minkäänlaista kontrollia nykyihmisillä ei näytä olevan.
      Totuuden kertoakseni heille he menettävät varsin paljon elämästään noilla viinan kanssa sekoiluilla, sillä ällihän on karussa kun oikein hyvä humala on päällä ja tehtyä tulee sellaista jota selvin päin saa hävetä lopun ikäänsä, mutta selvin päin juhliessa sentään muistaa asiat ja kokee lämämyksiä, mutta moraalikin siinä pysyy kontrollissa, eikä tarvitse katsella kuinka perhe hajoaa sekoilujen vuoksi.

    • 45+

      kyllä siinä kokee lämämyksiä kun tykyttää huussissa vierasta rouvaa viikseen. Pittää vaan mölyt mahassaan niin jopa tuli hyvä.

      • näin on tosi

        Edellinen kirjoittaja ei ole koskaan saanut.


      • erkki

        Vieras pillu on kullin herkku


      • jeppe!!
        erkki kirjoitti:

        Vieras pillu on kullin herkku

        kyläpolliisiko se siellä


    • veljmies'!

      Kalapan miehetkö ne kehtovvaa???

    • Liipasen(ko)

      Hyvä tapahtuma ja toivottavasti jatkuu vielä vuosia. Perinteitä kunniaan ja vanhoilla "old time hockey" jätkille kunniaa, jotka aikoinaan vuodattivat hikea ulkojäillä pelaten Kainuun herruudesta mm. Hokin, Puryn, Kuki HT:n ja muiden joukkueiden kanssa.

      Hyvä äijät!!

    • No Joo

      -Tiesiäkö työ mikä on 200 metrie piitkä ja jossa on vain yksi häpykarva?
      -???
      -Nos sehän on SuPsin fanijono

    • lapasia

      jääkiekkoilijat ovat homoja tai ransuja tai muuten vain lapoja

    • ollakko vai ei

      Katteellisten panettelua......jotkut ne vaan saa.

      • kiimos

        Nehän on ihan pellejä kaikki..


    • Ilmainen
    • vonretee

      Juopottelu ja naipottelu kuuluvat urheiluun, on se niin hyvä harrastus.

      • voe mahotonta

        Suomussalmi on niin pieni paikkakunta jossa mahdoton saada vierasta.
        Kylässä kaikki tuntevat toisensa ei syytä suurempaan huoleen,jatkakaa vaan samaan malliin.


    • vexiriihiranta

      aivottomien laji toi lätkä

    • eipä kiinnosta !!

      MARGINAALILAJI, KYLLÄ
      lopettaa koko räpellys sumppisalmella kannattas

    • Mailan varresta

      Minä muuten oikeesti sain siellä SuPsin bileissä! Paikallisen liikeyrityksen eukko alkoi kiehnäämään loppuillasta ja hankasi häpykukkulaansa meikäläisen Jormaa vasteen niin alkoihan siinä pikkupäissään jo Jormakin nostamaan nokkaansa kohtiu kattoa. Ei enää pelottanutkaan, vaikka tiesin, että kyseinen liikkeenharjoittajka on aika äkkiottonen ukkeli.
      Mikpä siinä, mentiin invavessan ja löin jortikan persieen sille eukolle. Asia sillä selvä, mitä nyt vaihdettiin puehlinnumeroita, että jos tulee nousuviikolla sama mieleen niin annetaan palaa taas.

    • Mailan Varresta

      Nyt se kuukkeli soitteli! Kiimansa valitteli ja kertoi ukkonsa lähteneen liikematkoile Euruupan Unijuuniin. Eipä tässä muuta kun mulukunvartyta persijeen Kiannonkadun päässä.

      Huomioikaa myös, että tuo nimimerkki antaa vinkin mistä tsson kyse

      • ??????

        Tenniskyynärpää?????


    • tuiskis1

      Ja mokomaa urheilua vielä tuetaan verovaroin.

    • Et silleen

      Mailapeli ku mailapeli.. Kuhan lopputulos on hyvä ja tyydyttävä

    • lasti sisälle uuh!

      hyvät panot oli takaata päin! kiihkee pimpsukka oli rouvalla.

    • faktaa_hommoo

      Äkkie pojat on sen olosie et taitavat toisiaan laittaa...

    • kelta musta

      pitää supsilaisen tietää miten päin kalsari jalkaan laitetaan "kelta musta"

    • v.84 pp kans tekemis

      oliko siellläv. vallan etustaja paekkalla pp sillohan se hyväksytty juttu

    • tossavainen4

      Tosi on.

    • Pimsakka

      Kiittää ja kumartaa,taisi osua "ylämummoon,siittä puhe mistä puute:)

    • keulia3

      Taitaa olla kansakunnan rappiourheilua.

    • alkojellona

      Mitä isot edellä, sitä pienet perässä. Näkihän maajoukkueen tulon Helsinkiin juhlimaan MM-voiton jälkeen, koko porukka tukkihumalassa osa turvallaan laskeutuessa koneesta.

    • Eero44

      Joo kyllä asia on tosi että vessassa vedettiin jonkun rouvaa niin että ryntäät tärisi. Semmonen litinä ja lätinä kuulu ku olin viereisessä huussissa paskalla.

      • Iiro55

        Ai sinäkö se siellä hunajoitkin. Meinasi ruveta ryvittämmään siinä nainnin tuiskeessa moinen paskanhaju. Hyi.


      • Eero44
        Iiro55 kirjoitti:

        Ai sinäkö se siellä hunajoitkin. Meinasi ruveta ryvittämmään siinä nainnin tuiskeessa moinen paskanhaju. Hyi.

        No perkele ku itellähi vesi valu silmistä ku suolsin paskoa. ei vain meinannu tulla kusemisesta mitään ku otti eteen semmonen puuhastelu, veitikka oli kiinni pytyn reunassa.


      • eikö syttyny...

        Siel on tapahtunu salakaato,silläkö sinua rupes paskattamaan?Taisi jännittää!


    • suurenmaailmanmallii

      Kuka heitti ilmaveivin?

    • Sisään ei koppetunu

      Oisinpa saanut olla mukana, siellä kaikilla oli varmaan mukavaa !!!!!!!!! njam njam

    • Tansseissa

      Työväentalolla on aina mukavaa.

    • jjyhhcjy

      Ei urheiluun kuulu, mutta kenties jääkökköilyyn?

    • tyrr

      Voihan turmelus...

    • Paljaalla?

      Onko alullaan pieniä keltamustia asian tiimoilta , onko ultrassa käyty?

    • lakipuolella kenen?

      oliko ite polizain etustus paekalla ku eikö niissäe oo
      mustan läpyskän perässä luistelojoeta kaksi kapplaein?

    • tap tap

      Vit.. idiootit, oikein peräkylän persaukiset!! Voi tätä keskustelun tasoa taas!! Koko paikka pitäisi liittää Venäjään! Putin tule apuun ja vie tuo pas.. läjä pois Suomen kartalta!

    • aza55

      MINÄPÄ MEENKIN ite toas sinnepäen
      ja
      ite oottaa käsisuoraassa alakon nurkalla

    • truelätkäjätkä

      juuuuuh elikkäs nuuska on vitun hyvää ja kännissä on huippua pelata

    • velluketola

      vähä-älysten peli toi lätkä

      • Jaakoppi olematon

        Voe kun tulis äkkie kevät ja uuvet billeet töpärillä, jyskyjärveltä tulloo linja auto lasti
        pitkä jalkasia tyttöjä bilettämään !!!!!!!!!!!!!!


    • vappu2

      Vappubileet ovat lähellä.

    • Lätkäjätkä pelimies

      Minäkin kähmin muiden ukkojen varattuja emäntiä! Mikäs sen parempaa ja ihan normaalia toimintaa että toisten naisia kähmitään niin pitkään illan aikana että se lämpiää sängyn puolelle asti. Aluksi oli pientä kähmintää joka eteni illan mittaan hiljakseen aina sormipeliin asti ja sittenhän sitä päädyttiinkiin lähihotelliin.

      • ???

        Äitiäsi olet varmaankin kähminyt kännipäissäsi.


    • Ilmainen
    • riinari1

      Kuinka pitkään ne siellä viipyvät.

    • Pimsakka

      Ei kestäny kauan,pelkkää "keskikenttien" karvausta;).Toivottavasti suomi voittaa tänään oikeassa pelissä!

    • mälliolli

      Aina karkaa mällit.

    • Mailan Varresta

      Aikalailla on kutitellut tolopan juuresta viimme viikkoina. Visvaa...

    • urheilua vaan

      Aivan normimeinikiä urheilupiireissä, treenataan kovaa ja sitten myöhemmin juhlitaan yhtälailla kovaa... sellaista, ei siinä mitään pahaa ole.

      • raittiuden puolesta

        Vai niin että sitten juhlitaan kovaa...onpa todella varsinaista urheilua. Viinakset eivät kuulu ihmisen elimistöön, mikään elimistön toiminto ei niitä tarvitse!


    • Mailan Varresta

      Nyt lähti nahka varresta ja lunssi meni mustaksi

      • 44444444444444444444

        etteköte saatana osaa muusta jauhaa passkaa niiku pikku pennut hikkalaatikolla saatana taitaa kirjottajilla olla oma lehmä ojassa talipäät jostain helevetin pelijuhlista jauhetaa kuukausitolkulla saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • sakaralaenen

      imaskaapa lerssiä koko porukka, myös sinä siellä hikkalaatikossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe