miksi kaikki toyotat on rumia ?

vtun rumii

Vtun rumii noi uudet toyotat. En haluaisi ajaa tai olla kyydissä noin rumissa autoissa.
Kyllä nyt täytyy mazda 6 ostaa kun tojotat on niin rumii.
Maza 6 on kaunis, suorastaan ihana !
tojota on kuin kökkö traktori tai joku mosse-dacian-ladan japsi muunnos....

66

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niintaiei

      Eivät Toyotat ole rumia !

      Sinulla vain on lapsellisen kehittymätön maku yhdistyneenä kenties pysyväänkin tyylitajun puuttumiseen.

      Hyvää jatkoa, jos oma ei riitä !

      • Anonyymi00062

        HiiTOYOTIA OSTAA RUMAT IHMISET.


    • Mäkin ostin, t. Tero

      Jotta rumat ihmiset löytäisivät auton, johon on helppo samaistua. Suomessa on paljon rumia, persjalkaisia ihmisiä, siksi ko. merkki myy kuin häkä.

      • vkkvvkvl

        Jos niitä rumia ihmisiä on paljon ,niin taitaa sukusi olla aika laaja:::))


      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • syvää rumuutta

      Vanhat ja rumat ja hikiset ostaa tojotia. Ruma auto rumalle nääs.

      Tojotan nykyset mallit on kaikki hiton rumia. Oikein pahoinvointia aiheuttaa.
      Vastaavaan rumuuteen pystyy vain ford, jonka kaikki mallit on kanssa hiton rumii,
      kuin terskan päitä pyörillä !!.

      • buaahahahaahaaha

        oot aika aivopieru petteri


      • Up.
        buaahahahaahaaha kirjoitti:

        oot aika aivopieru petteri

        ...


    • rujot mallit

      tojota on super ruma !
      Oikein alkaa pskattaa kun tojotan näkee.
      mutta varmaan vanhat pierut just ostaa ja ajaa tojotalla, niin suoli toimii.
      Eikä oma rumuus erotu auton rumuudesta. kaikki on samaa puuroo.

      Muuten kun kattelee tojota kuskeja niin ne on melko rumia ja hikisiä patuja ja lissuja.
      Tojota on tollasen mursun tai kalkkunan unelma varmaan.

      • tosi on ....

        Suomalaiset ylipäänsä on aika rumaa kansaa, olemme vähän sellaisia puoli mongooleja. Mene etelään lomalle ja tunnistat toisen suomalaisen jo puolen kilometrin päästä. Tällä kansalle sopii siksi ruma mongoolien valmistama Toyota kuin nyrkki silmään.


    • eikös juu

      Onneksi sinulla on se Jaguar tallissa. Tartte kustakaan tohotaan päin.

      • Anonyymi

        Yksi tykkää Jaguarista, toinen jostain muusta.
        Monet joutuvat silti tyytymään Toyotaan.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi tykkää Jaguarista, toinen jostain muusta.
        Monet joutuvat silti tyytymään Toyotaan.

        Suomalaiset asuvat ahtaimmin Euroopassa. Itä-Euroopassakin asutaan väljemmin. Suomalaiset ovat uskomattoman köyhiä ja kujistuneet todella nopeasti. Terveydenhoitokin on tehty mahdottomaksi. Höliskää siinä sitten autovalinnoista. Köyhän on pakko ostaa luotettavaa, koska maailmaan ei nyt voi luottaa. Siksi minäkin ostin Lexuksen.


    • perusmämmiä

      Kattelkaa nyt vaikka tojota kuskeja. Hikisiä, tumpeloita, aika tavis sakkia, vanhoja tärkeilijöitä ja
      hikipska tuoksuu ja vrtsa karkailee.
      Niin jus älyttömän ruma tojaota muotoilu tukee tota purtiloiden maailmaa ja arvoja.

      • tavallinen

        tavallisille tavallinen.
        Jopa tojot amyyjätkin on taviksia, aivan urpoo väkee.


      • Toyotasetä
        tavallinen kirjoitti:

        tavallisille tavallinen.
        Jopa tojot amyyjätkin on taviksia, aivan urpoo väkee.

        Käyppäs petteri kiltisti se amis loppuun ja opi kirjoittamaan ja
        ymmärtämään asioita,niin kyllä sinusta vielä työpajamies voi
        kehittyä.


      • toyo ja duunari
        Toyotasetä kirjoitti:

        Käyppäs petteri kiltisti se amis loppuun ja opi kirjoittamaan ja
        ymmärtämään asioita,niin kyllä sinusta vielä työpajamies voi
        kehittyä.

        Kyllä vaan, kunnon Toyota mies on rasva koura :D


      • pelle miehet myy
        tavallinen kirjoitti:

        tavallisille tavallinen.
        Jopa tojot amyyjätkin on taviksia, aivan urpoo väkee.

        yhel tojo myyjällä oli permanentti, ja se oli mies


      • tojo-myyjä
        pelle miehet myy kirjoitti:

        yhel tojo myyjällä oli permanentti, ja se oli mies

        yleensä ne on naurettavia pikku-takki-miehiä !!


      • toyot abileet
        tojo-myyjä kirjoitti:

        yleensä ne on naurettavia pikku-takki-miehiä !!

        ei juuri uskalla pyllistää siellä, voi myyjä vetää hanuriin heti.


      • Anonyymi
        toyo ja duunari kirjoitti:

        Kyllä vaan, kunnon Toyota mies on rasva koura :D

        Mun mielestä tav 4 on komein auto mitä suomalainen voi ostaa


    • lässytilässy

      no osta se matukka sitten eikä sun ole pakko tulla kyytiin tojoon. En muuten sinua huolisi kyytiin muutenkaan.

      toisaalta, eihän sulla märkäkorvalla ole vielä edes ajokorttia, hanki edes se ekaksi

    • ...katsojan silmässä
      • Anonyymi

        Rav 4
        On kaunis myös nelivetona


    • Puuttuu makua

      "miksi kaikki toyotat on rumia ? "

      Jos ei ole omaa makua, niin voihan sitä yrittää kopioida. Vaan eipä auta kopiointikaan, koska siinäkin pitää olla makua, pitää olla makua, että tietää mitä kopioi ja millä tavalla.

      Eli taitamaton kopiointi tai viivoja sikin sokin piirtelevä oma suunnittelu eivät tuota kumpikaan sen paremmin taidetta kuin tyyliäkään.

    • Voi raukka...

      ...ei taida reppanalla vaan olla varaa omaan toitsuun ;)

    • tojotaterodeluxetero

      Housuissas sulla vtun ruma on. Ja tosi ruma onkin ynnä pieni.

    • rumat myy tojotaa

      tojotalla ajaa rumat ja hikiset, niin autonkin pitää olla ruma.....

      • ruuma.

        ruma ruuna


    • normitero

      No ei nyt ehkä niin rumat - vain "hitusen" ajastaan jääneet.
      http://www.saasta.fi/saasta/wp-content/uploads/2007/09/toyo-lifestyle.jpg

    • tojo rumuus

      Ne on rumii, kun köyhät haluu rumii autoja. Ne on tottuneet köyhyyteen ja rumuuteen.
      Tpjptat on aina ollu perusrumii. Mutta fordit on vielä enemmän pervon terskan näkösii.

    • rumuuden idea

      ruma tojota, ruma myyjä ja ruma asiakas, siinä se on menestyksen avain ?

    • Kiala Viulu

      Ei Toyota mikään rumakaan voi olla, koska on maailman eniten ostetuin automerkki. Jos Toyota merkkinä olisikin ruma, ei kauppa kävisi maailmanennätys tahtiin.

      Toyota on todennäköisesti maailman kaunein auto, kun senlisäksi on laadukkain ja kestävin. Siksi Toyotaa myytiin v. 2012 lähes 10 milj. yksilöä ja kauppa kohoaa noista luvuista v. 2013 n. 10 % arvioiden ja analyysien mukaan.

      Maailmassa myytiin v. 2012 yht. 81 miljonaa henkilöautoa, joista Toyotan osuus on suurin 12 %

      www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/toyota nousi taas autokaupan ykkoseksi/201301349149

    • Audilla menestyjä

      kyllä Toyotan ostaja/omistaja on keskimääräinen tai keskimääräistä rumempi perus-Tero maantienvärisine hiuksineen ja huonoine kasvonpiirteineen, sama juttu tietenki Tojo-Tarjoilla.

      Yksinkertainen kysely saataisiin kun oman autonavaimet taskuun ja miehiä sekä naisia riviin ja vastakkainen sukupuoli arvioi ulkonäön tai ulkopuolinen komitea.

      Itse en onneksi omaa rumia mongolikansan piirteitä, koska sukujuuria Norjassa

    • audi-narsistille...

      Ja luonne kuin Breivigillä...

      • suomi-mongoli

        Sinulla luonne ja mieltymykset kuin Jammu-sedällä


      • ***.
        suomi-mongoli kirjoitti:

        Sinulla luonne ja mieltymykset kuin Jammu-sedällä

        he he hee:))


      • Anonyymi

        Rav 4
        Hybriid

        On muuten upee


    • 12+7

      Ne on rumia koska ne on tuulitunnelitestattu Kiala Vilun ja Nippondenson peräsuolessa. Hapan paska ja limaset pierut muotoilivat autot. Siinä se tojoteron märkä unelma, paskan katkuinen ruma kulkuväline. Muut autot suuttuu jos tojoa sellaiseksi kutsuu.

      • Kiala Viulu

        Toyotat ovat muita kauniimpia, laadukkaanpia ja kestävämpiä. Siksi kauppa menestyy muita paremmin ja sitä omistaa muita memestyvämpi/lahjakkaapi/älykkäämpi/henkisesti ja fyysisesti tasapainoinen henkilö tai perhe.

        www.tekniikanmaailma.fi/uutiset/toyota-niukasti-gmn-ja-vwn-edella


    • Väinö väinö

      Asiaa ! Ja hyvä kysymys.

    • 19+19

      Kun menee peilin eteen ja itseltään kysyy: "olenko tojotan näköinen"? niin huomaa miksi on ostanut tojotan. Lyhyen läntä paskahan siellä peilissä virnuilee.

    • heh heh

      Rumille rumaa

    • öööööööööö

      No kun nyt sattuu olemaan rumia.

    • Höpönhöpön

      Aloittaja ei arvosta naisia, jos se paikka on niin ruma.

    • teräväkynä

      En tiiä, mut joku otti kuvan autostani, ja on tojota, niin ruma vissii toi mr2

      • 19+19

        On. kuvan otti että saa myöhemminkin nauraa sille.


    • 8+18

      japanilaiset ydinsäteilytetyt homot kun niitä suunnittelee niin rumaaha siitä vaan tulee...

    • Anonyymi

      Toyotat on suunniteltu aasialaisista lähtökohdista, vaikka tuotantoa ollaankin siirretty halpamaihin. Aika munattoman näköisiä Tojot nykyäänkin.

    • Anonyymi

      Ennen Toyotat olivat jälkeen jääneen näköisiä ja sillä tähdättiin vanhempaan ja konservatiivisiin asiakkaisiin maailmanlaajuisesti. Kun maailma on muuttunut ja nyt he tajusivat ettei tuo enää vedä, niin menivät sitten kerrasta toiseen äärilaitaan tyylittömyydessään ja luulevat, että nuoret ottaisivat nuo omikseen, mutta eihän noissa ole mitään järkeä.
      Japanilainen tyyli ja muotoilu ei vaan osu länsimäiseen makuun, vaikka kuin yrittävät.

    • Anonyymi

      No on nuo keulat kyllä aika kamalan näköiset, esim. Yaris, Corolla, Camry, Avalon... Hirveä kita, varsinkin jos auto muuten vaalean värinen, niin kuin vaikka tuo Yaris sedan, ihan hirvee. Prius ehkä vähän onnistuneempi.

      https://www.cars.com/research/toyota/

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Selvä karvalakkilexus.


    • Anonyymi

      Wanha viestiketju mutta ajankohtainen. Konseptimallit hyvän näkösiä mutta tuotantomallit aivan karmeita Bladerunner-wannabe kinnereitä! Ei paljoo tarvita mutta tosiaan Maksalaatikot näyttää paljon paremmilta.

      • Anonyymi

        Rumahan se sinäkin olet mutta en moiti. Minkäs sille ulkonäölleen voi.


    • Anonyymi

      Ennen Toyota oli vanhentuneen näköinen setämiesten ja vaareille suunnattu auto tyyliltään ja nyt yrittävät tavoitella myös nuorempaa väkeä, mutta se on vedetty niin pitkälle, että ne sopii ehkä 6 vuotiaille ja Transformerista tykkääville. Toyota ei vaan osaa tehdä kaunista ja tyylikästä autoa joka on samalla ajoton ja kestää vuosikymmeniä nätiltä.

    • Anonyymi00056

      Joo kyllä Tojootat on nykyisin sikarumia. Ainut joka menee makuuni on Uusin Camry mut sitä ei tuoda Suomeen. Lisäksi tojootat on kalliita. USAssauus Camry maksaa 28900 dollaria luit oikein Suomessa yli 50000 euroa et siin on jostain kumman syystä välirahaa rutkasti !!!

    • Anonyymi00059

      TOKA

    • Anonyymi00060

      toka

    • Anonyymi00061

      toka

    • Anonyymi00063

      jep

    • Anonyymi00064

      Hilux on maailman kaunein auto puhumattaan Rav4:sta. Se vielä Hiluxiakin kauniimpi. Ja sitten Yaris. Sehän automissien kuningatar ja ainoa oikeasti kestävä pikkuauto.

    • Anonyymi00067

      hii toyota ruma hiii

    • Anonyymi00068

      Toyotissa on jo pitkään ollut irvokas Pokemonin irvistys -maski. Aivan karmea

    • Anonyymi00069

      pulp

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe