En tiedä, onko tämä ihan oikea palsta tälle kysymykselle. Haluaisin vain tietää, jos täällä on joku, jolla menossa uusi raskaus nopeasti keskenmenon jälkeen, minkälaisia raskausoireita oli ja poikkesivatko jollain tavoin edeltävästä raskaudesta. Minulla 3 viikkoa nyt lääkehoidosta. Toissapäivänä raskaustesti oli jo oikeastaan negatiivinen (25 umol/l herkkyys). Raskausoireita minulla on ollut viikon ajan. Keskenmeenneessä raskaudessa raskausoireet tulivat myös ennen alkoin kiinnittymistä. Nyt pääasialliset oireet kova väsymys ja sex-halun selvä lasku sekä valkovuodon väheneminen ja aknen helpottuminen. Nämä ovat minulla olleet joka raskauden alussa. Rintojen arkuutta on mutta ei niin selkeää kuin keskenmenneessä raskaudessa. En tiedä mahdollisten kuukautisten alkamisajankohdasta...koska alkaisitte testaamaan mahdollista raskautta? Kannattaakohan jo alkuviikosta?
saman kokeneita?
2
115
Vastaukset
- Susiekuuuuu
Mulla alkoi uusi jo reilun viikon päästä lääkkeiden otosta. Oli kivulias, tehokas tyhjennys ja kaikestaan vuotoa vain jotain 4-5 päivää. En testaillut tai tiennyt raskausoireista mitään. Raskaus tuli ilmi 4 viikkoa tyhjennyksestä otetusta verikokeesta, hcg tuolloin 79 ja varmistui tuosta vkon päästä otetusta toisesta verikokeesta. Tuolloin hcg jotain 790. En tehnyt yhtään kotitestiä kun tuo varmempi. Raskausoireet alkoi tuosta vasta joskus 2-3 viikkoa myöhemmin.
- keskenmenon jälkeen
Osaakohan kukaan kommentoida. Jatkan tuosta aloituksesta. Eli testasin uudemman kerran ja edelleen "noin negatiivinen" eli aivan heikko joka ei ilmaantunut heti. Sitten testasin vielä kerran nyt alkuviikosta ja oli aivan puhdas negatiinen. Tänään minulla oli paha olla ja tuli tunne, että testaanpa vielä kerran ja testissä oli selkeä, ihan keskivahva positiivinen. Miten tämä on mahdollista kun testi oli vielä äsken negatiivinen? Eihän ne raskaushormonit voi päivässä humpsahtaa tuolla lailla plussan puolelle noin selvästi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473