homeen hävitys

O3genneraattori

Eikös sitä hometta saa tapetuksi otsonigeneraattorilla? Kertokaapas te kemistit.

7

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulipolttaa mikrobit

      Tässä miettimistä otsolle.

      """"" 800 000 altistuu. Sairastuneita helvetn paljon. Kysy, Reijula kyllä tietää lisää.
      http://www.seinajoensanomat.fi/artikkeli/223510-professori-home-on-saatava-pois-kouluista

      http://www.uusisuomi.fi/ymparisto/102675-800-000-suomalaista-karsii-homeesta

      """Otsonointilaitteet vaarallisia näyttää siltä ainakin tuon porukan mukaan"""

      "Samantapainen ongelma liittyy homeen desinfiointi- ja puhdistusmenetelmiin. Terveyden ja hyvinvoinnin laitos ei suosittele esimerkiksi otsonoinnin käyttöä, koska ei tiedetä, voiko otsonointi pilkkoa yhdisteitä uusiksi myrkyllisiksi
      yhdisteiksi".
      http://homepakolaiset.fi/media/myrkyllisessa_sisailmassa_tyoskentelee_kemia_lehti_26.4.2012.pdf

      Tuossa otsonointikauppiaille miettimistä. No myrkyt on jo kielletykin.

      Voithan sinä sitä yrittää mutta yritykseksi se kyllä jää jos mikrobeja yrität hävittää kemiallisesti tai muuten kuin polttamalla.

      Tuossa on jonkusortin kemistejä kertomassa näin:
      "Ristiriitatilanteessa MIKROBIT
      VOITTAA AINA!"
      https://tuhat.halvi.helsinki.fi/portal/files/25857934/Mikrobit_Ja_Kemi
      Parempaa en nyt tähän hätään löytännä.

      Yritäppä hävittää sisäilmastosta mikropit niin lähtee paljon muutakin. Irtaimisto ja se kiinteäkin.

      Kaikki homedesinfioinnit ovat turhia.
      http://yle.fi/uutiset/viranomaiset_kaikki_hometalojen_desinfioinnit_turhia/6454355?origin=rss

    • Ei apua?

      Synkältä näyttää.

      • Joskus onnistuu

        Katsopa RakennusTM 5/2008 ja 4E/2010


    • Home-sveetti..

      Home häviää vain kun kasvuolosuhteet hävitetään ensin ja hävitetään homehtunut materiaali. Pelkillä myrkyillä on turha yrittää mitään.

    • Riippuu homelajista

      Jos saat bakteeritartunnan, oma selviytymisesi riippuu siitä, minkä bakteerin saat.
      Samoin on homeen kanssa. Mikä laji kiinteistöösi on hyökännyt. Niitäkin on erilaisia. Jatko riippuu täysin siitä, mikä home on kyseessä. Ja mihin se on päässyt. Esim. otsonointilaitteella et pääse rakenteiden sisään.
      Homelajikohtaisia "täsmähoitoja" ei taida vielä liiemmin olla. Koko homeasia on maassamme ikävä kyllä vielä lapsenkengissä.
      Kaikkiin tapauksiin pätee se, että home on ensin tavalla tai toisella saatettava lisääntymiskyvyttömäksi. Muutenhan sitä tulee koko ajan lisää.
      Voit yrittää poistaa homeen valtaamat rakenteet. Mutta ilmassa oleva home ei tietenkään näin poistu, vaan siihen tarvitaan omat keinonsa. Voit yrittää ilmaeristää muut rakennuksen osat homehtuneista, mutta tämä ei onnistu esim. silloin, kun koko alapohja pitää uusia. Ja niin edelleen. Tapaukset ovat erilaisia.
      Aloittajalle vastaukseksi siis: Riippuu lajista ja siitä, missä home on.
      Otsonoinnin mahdollisia sivuvaikutuksia tällä palstalla on jo käsiteltykin.

    • ei Suomessa

      Amerikassa (USA) homeet hävitetään homeentappoaineilla, ja samalla homeet koteloidaan ruiskumassan sisään. Jostakin syystä ei haluta Suomessa käyttää.

      • Toki yritetty on

        Jotain tämän tapasta kyllä on yritetty Suomessakin. Se oli joku Pio Vaasalainen ja PHMG. Ei tainnu muuten mennä ihan nappiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe